Σύμφωνα με το Πλαίσιο Παροχής Υπηρεσιών Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης (ΦΕΚ 1301 Β΄- 2013) κάθε Δημόσιος Διαδικτυακός Τόπος (ΔΔΤ)  φορέα της δημόσιας διοίκησης πρέπει να περιλαμβάνει διευθύνσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και ηλεκτρονικές φόρμες, μέσω των οποίων οι επισκέπτες του τόπου θα έχουν τη δυνατότητα να επικοινωνήσουν με το φορέα, υποβάλλοντας ερωτήσεις για διάφορα θέματα που σχετίζονται με τη λειτουργία αυτού.

Εφαρμόζοντας λοιπόν την παραπάνω νομοθετική πρόβλεψη αναπτύξαμε την ακόλουθη ηλεκτρονική φόρμα για την υποβολή ερωτημάτων που σχετίζονται με τη λειτουργία του σχολείου μας. Για να υποβάλετε σχετικό ερώτημα, παρακαλούμε πατήστε τον ακόλουθο σύνδεσμο.

question

Μπορείτε επίσης να υποβάλετε ερωτήματα  μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, όπως βέβαια και τηλεφωνικώς  ή κατόπιν επίσκεψής σας στο σχολείο.

mail

Τα δικά σας ερωτήματα και οι απαντήσεις που θα δώσουμε σε αυτά θα αποτελέσουν τη βάση για μια σελίδα με τίτλο “Συχνές Ερωτήσεις- FAQs” που θα ενσωματώσουμε σύντομα στη δομή του ιστολογίου μας.