Σύμφωνα με το Πλαίσιο Παροχής Υπηρεσιών Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης (ΦΕΚ 1301 Β΄- 2013) κάθε Δημόσιος Διαδικτυακός Τόπος (ΔΔΤ) φορέα της δημόσιας διοίκησης πρέπει να περιλαμβάνει διευθύνσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και ηλεκτρονικές φόρμες, μέσω των οποίων οι επισκέπτες του τόπου θα έχουν τη δυνατότητα να επικοινωνήσουν με το φορέα, υποβάλλοντας ερωτήσεις για διάφορα θέματα που σχετίζονται με τη λειτουργία αυτού.
Εφαρμόζοντας λοιπόν την παραπάνω νομοθετική πρόβλεψη αναπτύξαμε την ακόλουθη ηλεκτρονική φόρμα για την υποβολή ερωτημάτων που σχετίζονται με τη λειτουργία του σχολείου μας. Για να υποβάλετε σχετικό ερώτημα, παρακαλούμε πατήστε τον ακόλουθο σύνδεσμο.
Μπορείτε επίσης να υποβάλετε ερωτήματα μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, όπως βέβαια και τηλεφωνικώς ή κατόπιν επίσκεψής σας στο σχολείο.
Τα δικά σας ερωτήματα και οι απαντήσεις που θα δώσουμε σε αυτά θα αποτελέσουν τη βάση για μια σελίδα με τίτλο “Συχνές Ερωτήσεις- FAQs” που θα ενσωματώσουμε σύντομα στη δομή του ιστολογίου μας.