Παρουσίαση παραμυθιού “Τσάρλι ο διασώστης”

Τη Δευτέρα 5 /5/2025 πραγματοποιήθηκε από τον κ. Τάσο Μάστορη, φοιτητή ΤΕΦΑΑ Αθηνών, η παρουσίαση του παραμυθιού “Τσάρλι ο Διασώστης” με θέμα την αθλητική ναυαγοσωστική.

Το βιβλίο αυτό προσφέρει γνώσεις κολύμβησης, ανάνηψης, επιβίωσης, εφαρμοσμένης και αθλητικής ναυαγοσωστικής με διαθεματικότητα και παιγνιώδη μορφή. Τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να ακούσουν , να μάθουν, αλλά και να παίξουν παιχνίδια βασισμένα στο παραμύθι.

Ήταν μια ευχάριστη εμπειρία για τους μαθητές και της μαθήτριες της Ε’ και Στ’ τάξης.

Ευχαριστούμε πολύ τον κ. Τάσο Μάστορη για την εξαιρετική παρουσίαση!

f01432e3 e4ee 4c98 882e 7ac225b4b3e6 b9e27cc5 7f02 4816 90b0 898e787bc10b 2708d640 8dbd 4054 94f7 b74b269f2177 1770efae 5df3 4a0c 9ad8 e9e194ce06b0 42227318 b442 4f42 8099 44d19804b99b 55d78839 edf3 4893 b47b a654f6b58b3f 1cde4904 eba3 4336 9424 4cc8c5011419 1 7efce133 bf3b 4427 9972 3e3865b904e4 1

Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας

Την Τετάρτη 30/4/2025 πραγματοποιήθηκε στο σχολείο μας, στο πλαίσιο προγράμματος Αγωγής Υγείας,  δράση ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης των μαθητών/τριών με θέμα τη σεξουαλική και αναπαραγωγική υγεία των εφήβων. Ομιλήτριες ήταν οι κυρίες Αν. Πουλημένου, Μαιευτήρας-Γυναικολόγος, Μ. Μαυρογιώργη-Μαία και Θ. Μπαμπούρη- Επισκέπτρια Υγείας.

Οι μαθητές και οι μαθήτριες είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν και να συζητήσουν με τις επαγγελματίες υγείας για τα θέματα μετάβασης από την παιδική ηλικία στην εφηβεία, τις αλλαγές του σώματος και την προστασία του, καθώς και για το αναπαραγωγικό σύστημα, που αποτελεί μέρος της διδακτέας ύλης της Στ’ Δημοτικού, τόσο στη Φυσική όσο και στα Εργαστήρια δεξιοτήτων.

Το Πρόγραμμα έγινε σε συνεργασία με τη Στ’ Τάξη του 2ου Δημ. Σχ. Κύμης.

228ed06a cfda 49a3 b8a6 125a703fca40 1 b27a9733 56c2 41f9 abed a298916bc4c6 d5f9be7a 98e1 4ea4 b5b8 66cdc16c301e 280d3c04 8ad0 4e43 a7fa 734bdb0b71ee f25ca9a8 7e8f 4701 9157 9be6c3974389 6cbf64b8 d85a 48c9 81ae 0b0a409f9fa9

 

“Κλείταρχος και Βερενίκη”-6ος Πανελλήνιος Μαθητικός Διαγωνισμός για τη Νεοελληνική Γλώσσα

Όπως κάθε χρόνο, έτσι και φέτος, οι μαθητές/τριες Ε’-Στ’ Δημοτικού συμμετείχαν στον 6ο Πανελλήνιο Μαθητικό Διαγωνισμό Νεοελληνικής Γλώσσας “Κλείταρχος και Βερενίκη“, που πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα στις 7 Απριλίου 2025.

kleitarchos

19oς Μαθητικός Διαγωνισμός “Παιχνίδι και Μαθηματικά”

Η Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία διοργάνωσε υπό την αιγίδα του Υ.ΠΑΙ.ΘΑ. τον 19ο Μαθητικό Διαγωνισμό “Παιχνίδι και Μαθηματικά” του περιοδικού “Ο μικρός Ευκλείδης”, για τους μαθητές της Ε’ και ΣΤ’ τάξης του Δημοτικού σχολείου.

Ο διαγωνισμός διεξήχθη στις 4 Απριλίου 2025, ημέρα Παρασκευή κατά τις διδακτικές ώρες 8.15-10.15 και έλαβαν μέρος οι μαθητές και οι μαθήτριες της Ε’ και ΣΤ’ τάξης του σχολείου μας.

DIAGONISMOS M. EYKLEIDH

Πανελλήνιος Διαγωνισμός Φυσικών “Αριστοτέλης”

Οι μαθητές και οι μαθήτριες της Ε’ και Στ’ τάξης του σχολείου συμμετείχαν την Πέμπτη 13 Μαρτίου 2025 στον Πανελλήνιο Διαγωνισμό Φυσικών “Αριστοτέλης”, που διοργάνωσε το Τμήμα Φυσικής του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών και η Ελληνική Εταιρεία Φυσικής για την επιστήμη και την Εκπαίδευση.

image

 

 

Πασχαλινές κατασκευές

Την εβδομάδα πριν το Πάσχα φτιάξαμε κουλουράκια, βάψαμε αβγά, ζωγραφίσαμε και κατασκευάσαμε πασχαλινά καλαθάκια. Μιλήσαμε για τα ήθη και έθιμα του τόπου μας και διαβάσαμε πασχαλινές ιστορίες.

Χρόνια πολλά σε όλους και όλες με υγεία!

1cddfb9e 29bd 4269 ad1e 2206f43fa48e d561631a 5f52 4e5c 92df 0f21b6fc09a2 0eeb4831 c8ca 4d24 933d b3263645c4fe 8d2b2bac c658 4271 9d45 245f57d9a1e9 c70e5c67 3813 4238 9cbb a7c306aa1bef f2563469 8a6e 49ba b058 17a99492217a 67d514a5 c674 40e3 bcd0 a7d7c5acd3a8 67d514a5 c674 40e3 bcd0 a7d7c5acd3a8 2 0eeb4831 c8ca 4d24 933d b3263645c4fe 1 71dbc4ea dca2 4d15 a5cf ee80d549547d dc07a25f 77de 420f 8e24 73439a9a9d01 1ede4866 0951 4658 a7c7 bb2182a6fadb

Επιμόρφωση στους Τρισδιάστατους Εκτυπωτές

Οι εκπαιδευτικοί του σχολείου μας παρακολούθησαν σεμινάριο για τη λειτουργία και χρήση των τρισδιάστατων εκτυπωτών, από τον κύριο Φωτεινόπουλο Παναγή, Μηχανολόγο Μηχανικό.

Το 1ο μέρος της επιμόρφωσης ήταν θεωρητικό και πραγματοποιήθηκε διαδικτυακά, μέσω της πλατφόρμας Webex, την Παρασκευή στις 7 Φεβρουαρίου 2025 από τις 15.00-17.30.

Το 2ο μέρος της επιμόρφωσης αφορούσε την πρακτική εφαρμογή και πραγματοποιήθηκε δια ζώσης στο χώρο του σχολείου, στις 19 Μαρτίου 2025, από τις 11.00-14.00.

Τα βασικά σημεία του Σεμιναρίου ήταν:

  • Κατανόηση της βασικής λειτουργίας του 3D εκτυπωτή
  • Γνώση των βασικών εφαρμογών της σε διάφορους τομείς.
  • Γνώση των υλικών που χρησιμοποιούνται
  • Εξοικείωση με τη διαδικασία της εκτύπωσης
  • Παρουσίαση σχεδιασμού μιας τρισδιάστατης εκτύπωσης
  • Σχεδιασμός από τους συμμετέχοντες ενός αντικειμένου για εκτύπωση
  • Συμπεράσματα και προβληματισμοί

 

fcefa1a1 c505 4f0a ad25 6a055424696e 9ce04a88 01d4 46cd af19 b3bf12e591d9

 

 

2 Απριλίου- Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου

ibby afisa 2025 netherlands2   Η Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου γιορτάζεται κάθε χρόνο στις 2 Απριλίου, ημέρα γενεθλίων του μεγάλου Δανού Παραμυθά Χανς Κρίστιαν Άντερσεν. Το μήνυμα της φετινής χρονιάς εστιάζει στην ελευθερία της φαντασίας.

Στο σχολείο μας πραγματοποιήθηκαν δράσεις που στόχο είχαν τη φιλαναγνωσία, τη γνωριμία με το θαυμαστό κόσμο των βιβλίων και τους σπουδαίους Έλληνες και ξένους συγγραφείς.

Η Α ‘ και η Β’ τάξη διάβασαν το βιβλίο η “Χαριστική Βιβλιοθήκη”, των Αντώνη Παπαθεοδούλου και Δικαίου Χατζηπλή, ένα βιβλίο που αναδεικνύει το μαγικό συστατικό των βιβλίων- τη φαντασία. Μετά έγινε συζήτηση για το τι είναι δανειστική βιβλιοθήκη. Τα παιδιά ζωγράφισαν σκηνές του βιβλίου που τους άρεσαν και έφτιαξαν με χαρτί τη δική τους δανειστική βιβλιοθήκη.

5a80d247 899f 430f 969d 4983f9190b32 6db9e927 aa70 4cb3 a442 0a9e6b18a1d4 d55b4620 ce71 4d02 b713 564610d7d255 fb9e00b5 6e92 48b7 9ac7 9545c37a1ef9 57783186 d898 4ffd b860 7d6596d3b36f 57783186 d898 4ffd b860 7d6596d3b36f 1 8c58620e cf3c 43f8 a529 c19ec89dbdb9 97800ca4 d046 463e 8324 fd2475cc788b 6c679b8f 6ed4 4830 ae2e 6788125a52f4 aef4cf7a 599b 4100 b6ff fd997c3af436 0cbfbfe8 eace 4f1d a4a0 a59e16183081 1 0cbfbfe8 eace 4f1d a4a0 a59e16183081 d704129c 79e0 450f 9700 c54290d432b2

Τα παιδιά της Γ’ Τάξης έφεραν από το σπίτι το αγαπημένο τους βιβλίο, συμπλήρωσαν σε ένα φύλλο τα στοιχεία του βιβλίου, δηλαδή τον συγγραφέα, τον τίτλο, τους ήρωες και τι τους άρεσε. Έπειτα έφτιαξαν ένα βιβλιόδεντρο.

ffa8fb46 bd4a 4a11 bc69 4c300c89932a 4295e3fa 4c1c 4cdd 8fd5 5e8196066a98 a5f314bc 317b 45f4 b540 e2a5a61b422b cd0586ac f61a 4d1e 878f 97b61de2a438 609769dc aae0 4490 8f86 f4a71c75442a af2d2900 afda 4255 b55e d07a565d8a86

Συμμετοχή στον Μαθητικό Διαγωνισμό “ΜΑΖΙ στη Γιορτή -Ισότιμες Κοινότητες”

Οι μαθητές και οι μαθήτριες της Ε’ και της Στ’ Τάξης (συνολικά 31 παιδιά) συμμετείχαν στον μαθητικό Διαγωνισμό με τίτλο “ΜΑΖΙ στη Γιορτή -Ισότιμες Κοινότητες”.

Η εκπαιδευτική αυτή δράση έχει ως κύριο στόχο να αναδείξει μέσα από συλλογικές εργασίες, πολύτιμες αξίες ζωής, όπως η ενσυναίσθηση, ο σεβασμός, η αγάπη, η εμπιστευτικότητα, και η αποδοχή, προβάλλοντας ένα μοντέλο ζωής όπου όλοι είναι ευπρόσδεκτοι, ισότιμα και ενεργά μέλη της κοινότητας.

Τα παιδιά του σχολείου μας έφτιαξαν ένα άγαλμα από συμπιεσμένο χαρτί συναρμολογημένο με αλευρόκολλα.  Το ομαδικό τους έργο τους με τίτλο  “Στραπατσάρισμα”  , καταδεικνύει τα αποτελέσματα, σωματικά και ψυχικά, ενός παιδιού που έχει υποστεί βία στο σπίτι, στη κοινότητα ή και στο σχολικό περιβάλλον.

Οι εκπαιδευτικοί που συμμετείχαν στο έργο είναι : Δημάτη Μαρία, Μπλιγορίδου Αλεξάνδρα, Χατζημπύρου Σοφία-Μαρία και Καραγιάννης Δημήτριος.

ΜΑΖΙ ΣΤΗ ΓΙΟΡΤΗ_ΦΟΡΜΑ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΕΡΓΟΥ

IMG 9291 IMG 9297 IMG 9278

6 Μαρτίου : Παγκόσμια Ημέρα κατά της Σχολικής Βίας και του Εκφοβισμού

Η 6η Μαρτίου έχει καθιερωθεί ως ημέρα κατά της Σχολικής βίας και του Εκφοβισμού. Ο Σχολικός Εκφοβισμός είναι ένα φαινόμενο εσκεμμένης, απρόκλητης, συστηματικής και επαναλαμβανόμενης άσκησης βίας και επιθετικής συμπεριφοράς μεταξύ μαθητών. Έχει διάφορες μορφές , όπως λεκτικός εκφοβισμός, κοινωνικός εκφοβισμός, σωματικός εκφοβισμός και διαδικτυακός εκφοβισμός, με σκοπό την επιβολή, την καταδυνάστευση και την πρόκληση σωματικού και ψυχικού πόνου.

Την ημέρα αυτή έγιναν στο σχολείο μας δράσεις που στόχο είχαν την πρόληψη και αντιμετώπιση της εκδήλωσης της βίας και του εκφοβισμού, την ευαισθητοποίηση των μαθητών/τριών και την επαγρύπνηση όλων των μελών της σχολικής κοινότητας για έγκαιρη παρέμβαση.

Τα παιδιά της Ε΄ και Στ’ τάξης συζήτησαν για τις συνέπειες του εκφοβισμού και τη σημασία της πρόληψης. Μοιράστηκαν τις εμπειρίες τους και πρότειναν τρόπους για την καταπολέμηση του φαινομένου, ενώ παρακολούθησαν ένα βίντεο που ανέδειξε τη σημασία της ευαισθητοποίησης και της αλληλεγγύης. Τέλος έφτιαξαν μια αφίσα με το σύνθημα “Σπάσε τη σιωπή!”, με στόχο να ενθαρρύνουν όλα τα παιδιά να μιλήσουν ανοιχτά και να μη φοβηθούν να ζητήσουν βοήθεια.

55dbc746 a4fa 4064 b915 d9653846cede ba832502 a9ec 4c83 8176 bc4dc2056d38 24652835 f556 4f07 8d8f 2653183ef46f 29bfaa81 1b4e 440a 97b1 3069622031c2 5fa4d09e 5b2d 4215 8748 8b29782cda06 24f1df22 d1fe 4ce0 9544 4856ee01a0aa 1

Οι μαθητές και οι μαθήτριες της Γ’ Τάξης, αφού παρακολούθησαν μια παρουσίαση με τις  διάφορες μορφές βίας, συζήτησαν για τις προσωπικές τους εμπειρίες. Ακολούθησε μια άσκηση με στόχο να μάθουν τα παιδιά να ξεχωρίζουν την αγένεια από τον εκφοβισμό. Έπειτα διάβασαν το βιβλίο “Τα χέρια δεν είναι για να δέρνουμε” και  έφτιαξαν αφίσα συμπληρώνοντας το σύνθημα “Τα χέρια είναι για να …….” Τέλος φούσκωσαν μπαλόνια και πάνω έγραψαν συνθήματα κατά της βίας.

84002af5 794e 44bc b04a ca8df8fe6478 1cc4fedbc 7c2b 4623 bf12 7bbff8bfde62d5d3e810 5249 448e 9abf 7d3ebc6ca37a 1 d5d3e810 5249 448e 9abf 7d3ebc6ca37a 96ffeb47 ccb1 47df b789 bd84381322c7 9355ece7 f18c 4c87 bac9 bd8f3e0106ee 3744a8e7 4594 4810 b6fd 52fdd1415f69 9f7017b0 e229 490e 8d8c 10ae2bc806a3cc4fedbc 7c2b 4623 bf12 7bbff8bfde6294d722d8 003c 438e a60e 814d851c2c7494d722d8 003c 438e a60e 814d851c2c74cc4fedbc 7c2b 4623 bf12 7bbff8bfde6294d722d8 003c 438e a60e 814d851c2c74 1676e0491 684a 4d05 82b0 888072ce0ba6 255ae585b 6fe4 47a1 9240 ee3243823934 94d722d8 003c 438e a60e 814d851c2c74 19894450e 6272 4e98 8b17 06f0f93a132b94d722d8 003c 438e a60e 814d851c2c74 19894450e 6272 4e98 8b17 06f0f93a132b94d722d8 003c 438e a60e 814d851c2c74 1 94d722d8 003c 438e a60e 814d851c2c74 1