Εγκαίνια του Νέου Τμήματος Ένταξης στο Σχολείο μας

1

Με ιδιαίτερη χαρά και υπερηφάνεια πραγματοποιήθηκαν, σήμερα, Τετάρτη 19 Νοεμβρίου 2025, τα εγκαίνια του νέου Τμήματος Ένταξης στο Σχολείο μας, μια σημαντική στιγμή για τη σχολική μας κοινότητα και ένα ακόμη βήμα προς μια πιο συμπεριληπτική και υποστηρικτική εκπαίδευση για όλους τους μαθητές.

Στην εκδήλωση παρευρέθηκαν και τίμησαν με την παρουσία τους ο Δήμαρχος Αμυνταίου κ. Λιάσης Ιωάννης, η κα. Τσιναρίδου Φωτεινή, Αντιδήμαρχος Παιδείας, Πολιτισμού και Αθλητισμού, ο κ. Μπαλογιάννης Παντελής, Ειδικός Συνεργάτης του Δήμου, η κα. Βογιατζή Μαρία, Πρόεδρος του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων καθώς και το μέλος του Συλλόγου Γονέων κα. Σμυρνιού Πολυξένη. Κατά τη διάρκεια των σύντομων χαιρετισμών τους, όλοι εξέφρασαν τη χαρά τους για την έναρξη λειτουργίας του Τμήματος Ένταξης, τονίζοντας τη σημασία της ίσης πρόσβασης στη μάθηση, της αποδοχής της διαφορετικότητας και της στήριξης κάθε μαθητή σύμφωνα με τις ανάγκες του. 

3

Μετά τον αγιασμό και την επίσημη τελετή, οι παρευρισκόμενοι ξεναγήθηκαν στον νέο χώρο, ο οποίος έχει εξοπλιστεί με το κατάλληλο εκπαιδευτικό υλικό ώστε να προσφέρει ένα ασφαλές, δημιουργικό και φιλικό περιβάλλον μάθησης. Το Τμήμα Ένταξης θα λειτουργεί ως σημείο ενίσχυσης για μαθητές που χρειάζονται στοχευμένη βοήθεια, μέσα από εξατομικευμένα προγράμματα και συνεχή συνεργασία μεταξύ των εκπαιδευτικών. Ιδιαίτερη αναφορά αξίζει να γίνει στην εκπαιδευτικό του Τμήματος Ένταξης, η οποία με τον επαγγελματισμό, την εμπειρία και τη βαθιά αγάπη της για τα παιδιά, αναλαμβάνει έναν σημαντικό ρόλο στο Σχολείο μας. Μέσα από εξατομικευμένα προγράμματα, συνεργασία με τους δασκάλους της γενικής τάξης και διαρκή ενθάρρυνση, θα συμβάλει καθοριστικά στην πρόοδο και την αυτοπεποίθηση των μαθητών που θα υποστηρίζονται στο τμήμα.

2

Το Σχολείο μας θα ήθελε να εκφράσει ένα θερμό ευχαριστώ:

  • Προς τον Δήμο, για την πολύτιμη προσφορά εξοπλισμού και τη σταθερή στήριξή του στη λειτουργία και αναβάθμιση των σχολικών δομών. Η συμβολή του αποτέλεσε καθοριστικό παράγοντα για τη δημιουργία ενός σύγχρονου και καλοεξοπλισμένου Τμήματος Ένταξης.

  • Προς τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων, για τη διαρκή βοήθεια, την ενεργή συμμετοχή και το αληθινό ενδιαφέρον του για τις ανάγκες των μαθητών. Η συνεργασία και η παρουσία του συλλόγου έδωσαν σημαντική ώθηση στην υλοποίηση του εγχειρήματος.

Η ίδρυση και λειτουργία του Τμήματος Ένταξης αποτελεί για το Σχολείο μας έμπρακτη απόδειξη της δέσμευσής μας να στηρίζουμε όλα τα παιδιά, να αναδεικνύουμε τα δυνατά τους σημεία και να ενισχύουμε την αυτοπεποίθησή τους. Πιστεύουμε βαθιά ότι η εκπαίδευση αποκτά νόημα όταν όλοι οι μαθητές έχουν θέση, ρόλο και φωνή.

Ευχαριστούμε θερμά όλους όσοι συνέβαλαν στην υλοποίηση αυτού του οράματος. Ευχόμαστε το νέο Τμήμα Ένταξης να αποτελέσει χώρο δημιουργίας, προόδου και χαράς για όλα τα παιδιά που θα το αξιοποιήσουν.

17 Νοεμβρίου: Το Σχολείο μας τιμά την ιστορική επέτειο του Πολυτεχνείου

TO SKHNIKO

Σήμερα, 17 Νοεμβρίου 2025, το σχολείο μας τίμησε την ιστορική Επέτειο του Πολυτεχνείου με μια όμορφη και συγκινητική γιορτή. Η εκδήλωση διοργανώθηκε από την Στ΄ τάξη, η οποία, με την καθοδήγηση της δασκάλας τους, παρουσίασε με υπευθυνότητα και μεράκι ένα πρόγραμμα αφιερωμένο στους αγώνες των φοιτητών για δημοκρατία, ελευθερία και ανθρώπινα δικαιώματα.

CHORODIA ST΄

Οι μαθητές ανέλαβαν την αφήγηση των γεγονότων μέσα από μια εμπνευσμένη ομιλία που μας ταξίδεψε πίσω στο 1973 και στο κλίμα της εποχής. Με τραγούδια που έχουν συνδεθεί με τον αγώνα του Πολυτεχνείου και με ποιήματα που απέδωσαν το μήνυμα της ημέρας, κατάφεραν να μεταφέρουν αξίες διαχρονικές: ελπίδα, ενότητα και πίστη στη δύναμη της δημοκρατίας.

SYNODEIA KITHARASTA PAIDIA PB170307 AKRITHAKHSΗ γιορτή ολοκληρώθηκε με τον Εθνικό Ύμνο της πατρίδας μας, τον οποίο όλοι μαζί-μαθητές και δάσκαλοι-τραγουδήσαμε με σεβασμό και συγκίνηση. Συγχαρητήρια στους μαθητές και στη δασκάλα της Στ΄ τάξης για την άρτια προετοιμασία και την ουσιαστική υπενθύμιση ότι το Πολυτεχνείο παραμένει πάντα επίκαιρο.

Η μνήμη ζωντανή – το μήνυμα διαχρονικό.

Επίσκεψη του Σχολείου μας στην έκθεση – εκστρατεία ενημέρωσης «ΓΑΛΑΞΙΑ»

O GALAXIAS 1 TO MORO 1 OMADIKH E΄TAXH 1

Με αφορμή την Παγκόσμια Εβδομάδα Μητρικού Θηλασμού (1–7 Νοεμβρίου 2025), οι μαθητές και οι μαθήτριες του σχολείου μας είχαν την ευκαιρία να επισκεφθούν την ιδιαίτερη έκθεση – εκστρατεία ενημέρωσης «ΓΑΛΑΞΙΑ», που φιλοξενείται στο Οινοεκθετήριο Αμυνταίου.

Η έκθεση συνδιοργανώνεται από τις Μαίες του Κέντρου Υγείας Αμυνταίου και το Καλλιτεχνικό Εργαστήριο «Χίμαιρα», με στόχο την ευαισθητοποίηση του κοινού για τη σημασία και τα οφέλη του μητρικού θηλασμού — μιας πράξης που δεν αποτελεί μόνο φυσική τροφή, αλλά και πράξη αγάπης, φροντίδας και ψυχικής σύνδεσης.

Στον εκθεσιακό χώρο συναντήσαμε τα υφαντικά έργα δεκατριών γυναικών της Ομάδας Υφαντικής του Εργαστηρίου «Χίμαιρα», οι οποίες μέσα από τα νήματα και τα χρώματα ύφαναν τις δικές τους αφηγήσεις για τη μητρότητα, το βίωμα, την επιθυμία και το όνειρο. Τα έργα τους «συνομιλούν» δημιουργικά με τα ζωγραφικά έργα των Ρεβέκκας Γκιόζη και Τάσου Ηλιάδη, προσφέροντας στον επισκέπτη μια πολυδιάστατη εμπειρία αισθήσεων και συναισθημάτων.

Την εικαστική σύλληψη και ενορχήστρωση της έκθεσης υπογράφει η Άννα Γκήρμπα, εκπαιδευτικός του Τμήματος Ένταξης του Σχολείου μας, η οποία προτείνει μια συγκινητική εικαστική αναπαράσταση ενός «ηλιοκεντρικού σύμπαντος», όπου ο ήλιος, το στήθος και η σταγόνα ενώνονται συμβολικά σε ένα αέναο ταξίδι ζωής.

NA REYTEI TO MORO 1 MHTRIKOS THHLASMOS 1 OI EROTHSEIS MAS 1 GALAXIAS 2

Η επίσκεψη αποτέλεσε μια ξεχωριστή εμπειρία για όλους μας. Οι μαθητές παρακολούθησαν με ενδιαφέρον τα εκθέματα, συζήτησαν με τις δημιουργούς και κατανόησαν βαθύτερα τη σημασία της μητρότητας, της φροντίδας και της συνέχειας της ζωής μέσα από την τέχνη.

Η έκθεση «ΓΑΛΑΞΙΑ» μάς υπενθύμισε ότι η τέχνη μπορεί να γίνει γέφυρα ανάμεσα στην επιστήμη, την κοινωνία και το συναίσθημα, φωτίζοντας με ευαισθησία θέματα που αφορούν όλους μας.

Εορτασμός της Επετείου Απελευθέρωσης του Αμυνταίου

H MACHH TOY SOROBITS

Όπως κάθε χρόνο στις 6 Νοεμβρίου, έτσι και φέτος η πόλη μας τίμησε την ιστορική επέτειο της Απελευθέρωσης του Αμυνταίου από τους Τούρκους το 1912.

Την Τετάρτη 5 Νοεμβρίου 2025, το Σχολείο μας πραγματοποίησε εκδήλωση αφιερωμένη σε αυτήν τη σημαντική ημέρα της τοπικής μας ιστορίας. Στο πλαίσιο του εορτασμού, ο Διευθυντής του Σχολείου μας, παρουσίασε ομιλία για τα γεγονότα της περιόδου εκείνης, συνοδευόμενη από φωτογραφικό υλικό και βίντεο, που κέντρισαν το ενδιαφέρον και τον θαυμασμό των μαθητών.

IMG 20251105 124445 IMG 20251105 124725 IMG 20251105 130509

Ανήμερα της Επετείου, τα σχολεία του Αμυνταίου και ανάμεσα σε αυτά και το δικό μας Σχολείο συμμετείχε στην τελετή της επιμνημόσυνης δέησης στο Ηρώο της Τ.Κ. Ροδώνα, όπου είναι το μνημείο των πεσόντων στον τόπο όπου υπήρξε η φονικότερη σελίδα του Α΄ Βαλκανικού Πολέμου.

viber image 2025 11 06 15 37 10 433 SHMAIOFOROS RODONAS

OI SHMAIOFOROI STHN EKKLHSIA

Κατά την παρέλαση που ακολούθησε στο Αμύνταιο, οι μαθητές συμμετείχαν με χαρά, ενθουσιασμό και υπερηφάνεια στη μεγάλη μαθητική και στρατιωτική παρέλαση της πόλης μας, τιμώντας τους αγωνιστές που συνέβαλαν στην ελευθερία του τόπου μας.

MEGALH SHMAIA 1 SHMAIA1

Η ημέρα αυτή αποτέλεσε μια όμορφη ευκαιρία για γνώση, συγκίνηση και εθνική υπερηφάνεια, υπενθυμίζοντάς μας τη σημασία της ιστορικής μνήμης και της ενότητας.

Η Σχολική Παρέλαση

Την Τρίτη 28 Οκτωβρίου 2025, οι μαθητές και μαθήτριες του σχολείου μας συμμετείχαν με υπερηφάνεια στη σχολική παρέλαση για την Εθνική Επέτειο του «Όχι».

SHMAIOFOROS PARASTATES

Με ψηλά το κεφάλι και κρατώντας τη γαλανόλευκη σημαία, οι σημαιοφόροι, οι παραστάτες και όλοι οι μαθητές τίμησαν τους αγώνες των προγόνων μας και τα ιδανικά της ελευθερίας και της ειρήνης.

PARELASH 28H

Οι γονείς και κάτοικοι της περιοχής χειροκρότησαν με συγκίνηση τα παιδιά, που παρέλασαν με υπευθυνότητα και περηφάνεια, εκπροσωπώντας επάξια το σχολείο μας.

Θερμά συγχαρητήρια σε όλους τους μαθητές και εκπαιδευτικούς για την άψογη παρουσία και τη συμμετοχή τους!

Εορτασμός της Επετείου του Μακεδονικού Αγώνα

 

IMG 20221014 132325

Την Παρασκευή 17 Οκτωβρίου 2025, το Σχολείο μας τίμησε την επέτειο του Μακεδονικού Αγώνα με μια όμορφη και συγκινητική γιορτή. Οι μαθητές και οι μαθήτριες της ΣΤ΄ τάξης, με τη βοήθεια και τον συντονισμό της δασκάλας τους, ετοίμασαν με μεράκι την εκδήλωση, που περιλάμβανε ομιλίες, ποιήματα και τραγούδια. Μέσα από τις παρουσιάσεις των παιδιών, θυμηθήκαμε τους ήρωες και τις ηρωίδες που αγωνίστηκαν για την ελευθερία της Μακεδονίας μας. Οι μαθητές παρουσίασαν με ενθουσιασμό το πρόγραμμά τους και μετέδωσαν σε όλους συγκίνηση και υπερηφάνεια.

Στο τέλος, όλοι μαζί, μαθητές και δάσκαλοι, τραγουδήσαμε το τραγούδι της Μακεδονίας και τον Εθνικό μας  Ύμνο, γεμάτοι συγκίνηση και αγάπη για την πατρίδα μας.

unnamed file

Χρώματα ειρήνης και μνήμης

EIRHNH PIKASO

 

Με αφορμή το έργο του Πικάσο «Το παιδί με το περιστέρι», οι μαθητές -τριες των Α΄, Β΄, Γ΄ τάξεων του Σχολείου μας, εμπνεύστηκαν από τα χρώματα, και το μήνυμα της αγάπης και της ελπίδας που αποπνέει ο πίνακας. Με τη φαντασία και τη δημιουργικότητά τους, στο μάθημα των εικαστικών αποτύπωσαν ομαδικά τη δική τους εικόνα για την ειρήνη.

EIRHNH

Παράλληλα, η Ε΄ τάξη δημιούργησε ομαδικό έργο με θέμα τον Μακεδονικό Αγώνα, αποδίδοντας με τον δικό της τρόπο τιμή στους ήρωες που αγωνίστηκαν για την ελευθερία και την πατρίδα.

1904

Μέσα από τη δημιουργική αυτή διαδικασία, οι μαθητές όλων των τάξεων έμαθαν πως η τέχνη μπορεί να εκφράσει δυνατά μηνύματα — ειρήνη, αγάπη, ελευθερία και σεβασμό στην ιστορία.

Ο Αγιασμός στο σχολείο μας

2

   Με χαρά και ενθουσιασμό ξεκίνησε η νέα σχολική χρονιά με τον καθιερωμένο Αγιασμό. Το προαύλιο γέμισε από παιδικές φωνές, χαμόγελα και προσδοκίες για μια δημιουργική χρονιά.

   Ο ιερέας της ενορίας μας ευλόγησε μαθητές, δασκάλους και γονείς, μεταφέροντας τις ευλογίες του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτη μας κ.κ. Ειρηναίου, ο οποίος ευχήθηκε υγεία, πρόοδο και δύναμη σε μαθητές και εκπαιδευτικούς. 

Screenshot 1 1

 

   Την τελετή του Αγιασμού τίμησαν με την παρουσία τους ο πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου του Δ. Αμυνταίου κ. Μπάντης Ιορδάνης, ο οποίος απηύθυνε ενθαρρυντικά λόγια στους μαθητές, καθώς και η πρόεδρος του Συλλόγου Γονέων κ. Βογιατζή Μαρία που εξέφρασε την υποστήριξη και τη συνεργασία των γονιών προς το σχολείο. Επίσης σύντομο χαιρετισμό απηύθυνε εκπρόσωπος του Διοικητή του Στρατοπέδου Αμυνταίου.

   Στη συνέχεια, ο διευθυντής μας κ. Παρλαπανίδης Κυριάκος απηύθυνε έναν ζεστό χαιρετισμό και καλωσόρισε ιδιαίτερα τα «πρωτάκια» μας, που φέτος κάνουν το πρώτο τους μεγάλο βήμα στη σχολική ζωή.

PROTAKIA

ta protakia mas

P9110251

Ο Αγιασμός μας έδωσε δύναμη και αισιοδοξία για μια όμορφη χρονιά. Μαθητές και δάσκαλοι ξεκινούν μαζί ένα ταξίδι γνώσης, φιλίας και νέων εμπειριών!

Καλή σχολική χρονιά!!!P9110256

Ν΄ αγαπάς…

17 16

15 9

5

Την Πέμπτη 12 Ιουνίου αποχαιρετήσαμε την σχολική χρονιά που πέρασε με μία όμορφη γιορτή . Με τη συμμετοχή όλων των μαθητών και μαθητριών του σχολείου μας, με κεντρικό θέμα την αγάπη περάσαμε ένα όμορφο πρωινό γεμάτο με θέατρο, τραγούδι, χορό.

6 3

4 1

    Ταυτόχρονα αποχαιρετήσαμε τις μαθήτριες και τους μαθητές της Στ΄ τάξης του σχολείου μας που αποφοίτησαν. Τους ευχόμαστε καλή πρόοδο στο ταξίδι της γνώσης που συνεχίζεται στο Γυμνάσιο…

10 16

 13 11 8

Τέλος, με μεγάλη συγκίνησηση,αποχαιρετήσαμε τον κ. Μιχάλη Μιχαηλίδη εκλεκτό συνάδελφο και πρώην διευθυντή του σχολείου μας που συνταξιοδοτήθηκε!

Apochairetontas ton k. Michahlidh

Σας ευχόμαστε καλό καλοκαίρι, καλή ξεκούραση και θα τα ξαναπούμε  τον Σεπτέμβρη!

Γιορτή Περιβάλλοντος στο 1ο Δημοτικό Σχολείο Αμυνταίου

tamplo2A

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος, το σχολείο μας, το 1ο Δημοτικό Σχολείο Αμυνταίου, γέμισε χαμόγελα, μουσικές και… πράσινες δημιουργίες! Την Πέμπτη 5 Ιουνίου πραγματοποιήθηκε μια ξεχωριστή γιορτή αφιερωμένη στο περιβάλλον, με τη συμμετοχή όλων των τάξεων.

omilia TselephOmilia Bogiatzh A omilia Lazaridoy

Την εκδήλωσή μας τίμησαν με την παρουσία τους και προλόγισαν οι:

-Τσελεπή Κωστίκα Ευαγγελία, ΠΕ-70, Σύμβουλος Εκπαίδευσης Δασκάλων 2ης θέσης Φλώρινας,

-Λαζαρίδου Ασημούλα, Αντιδήμαρχος Οικονομικών Δήμου Αμυνταίου,

-Βογιατζή Μαρία, Πρόεδρος Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων.

 tamplo1A

Κεντρικό σημείο της εκδήλωσης ήταν η παρουσίαση του σχολικού μας κήπου, έργο της Δ΄ τάξης, που εργάστηκε με ενθουσιασμό και φροντίδα για να δημιουργήσει έναν μικρό παράδεισο ,σε ένα μικρό χώρο απέναντί από το σχολείο που τους  παραχώρησε ο Δήμος. Τα παιδιά φύτεψαν λουλούδια, μυρωδικά και λαχανικά, έμαθαν για τη σημασία της φροντίδας της φύσης και απέδειξαν πως ακόμη και οι μικρές προσπάθειες μπορούν να φέρουν μεγάλα αποτελέσματα.

khpos khpos2 H spora 1

Sch.S ston khpo2 Sch.S. ston khpo3 episkepsh ston khpo

Ο σχολικός κήπος δεν είναι μόνο ένα κομμάτι πρασίνου· είναι ένα εκπαιδευτικό εργαλείο και ένας τόπος δημιουργίας και ηρεμίας, που μαθαίνει στα παιδιά την αξία της υπομονής, της υπευθυνότητας και της αγάπης για τη φύση.

A1 E

B tragoydi D nohmatikh

poihma E

CHontro mpizeli 2A

Η εκδήλωση πλαισιώθηκε με ποιήματα και τραγούδια από όλες τις τάξεις. Κάθε τάξη παρουσίασε το δικό της μήνυμα για την προστασία του περιβάλλοντος, μέσα από λόγια γεμάτα αγάπη για τη φύση και μελωδίες που γέμισαν την αυλή με αισιοδοξία. Στο τέλος προσφέρθηκαν εδέσματα που παρασκευάστηκαν με υλικά από τον κήπο μας και προσφορές των γονέων της Δ΄τάξης!

koino genikh A

Koino genikh B Mpoyfe

Με αυτόν τον όμορφο τρόπο, οι μαθητές και οι μαθήτριες μας υπενθύμισαν πως η γη είναι το σπίτι μας και αξίζει τη φροντίδα και την προσοχή μας καθημερινά. Η γιορτή έκλεισε με χαμόγελα, χειροκροτήματα και την υπόσχεση πως θα συνεχίσουμε να αγαπάμε και να σεβόμαστε το περιβάλλον – όχι μόνο κάθε 5 Ιουνίου, αλλά κάθε μέρα!

Μπράβο σε όλα τα παιδιά και στους εκπαιδευτικούς για την όμορφη αυτή προσπάθεια! Ο σχολικός μας κήπος συνεχίζει να μεγαλώνει και μαζί του μεγαλώνει και η αγάπη μας για το περιβάλλον.

                  Η δασκάλα της Δ’ , Παπά Ανθή