ΚΟΠΗ ΤΗΣ ΠΙΤΑΣ

Την Παρασκευή 19 Ιανουαρίου, στο νηπιαγωγείο μας τηρήσαμε το έθιμο και κόψαμε την πρωτοχρονιάτικη πίτα μας. Ο ενθουσιασμός και η χαρά ήταν μεγάλη από νωρίς το πρωί, όχι μόνο για την κοπή της πίτας, αλλά και για την ετοιμασία αυτής. Μετά την προσέλευση των μαθητών, συγκεντρωθήκαμε στην παρεούλα, σηκώσαμε μανίκια και γίναμε ζαχαροπλάστες!!!!! Μετρήσαμε τα υλικά, ζυγίσαμε, ανακατέψαμε, ετοιμάσαμε και ψήσαμε την Βασιλόπιτά μας!!!! Οι τυχεροί βρέθηκαν… Η Μαριλένα και ο Σταμάτης, από το τμήμα 1 και 2 αντίστοιχα. Μαζί με το φλουρί κέρδισαν κι ένα δώρο!!! Ευχόμαστε σε όλα τα παιδιά να είναι πάντα υγιή, γεμάτα χαρά και όνειρα!!!

1

2 1

3 2

4

Ευχόμαστε καλή και δημιουργική χρονιά σε όλους!!!!!

Screenshot 2024 01 22 080949

Πρώτες Βοήθειες για γονείς και εκπαιδευτικούς

Το Σάββατο 20/1/2024 είχαμε την χαρά και την τιμή να υποδεχτούμε στο σχολείο μας την Ομάδα Διαχείρισης Κρίσεων, μια εθελοντική  διασωστική ομάδα με τμήματα Ορεινής Διάσωσης, Καταστροφών, Δασοπυρόσβεσης, Α’ Βοηθειών, Τηλεπικοινωνιών, Υγρού στοιχείου. Περισσότερα μπορείτε να δείτε εδώ.

Ο πρόεδρος κ. Φεζούδης Κ. και ο εθελοντής κ. Βλασσόπουλος Νικόλαος σε μια εξαιρετική παρουσίαση 6 ωρών μας παρουσίασαν πώς δίνονται οι πρώτες βοήθειες σε περιπτώσεις λιποθυμικού επεισοδίου αλλά και ανακοπής (ΚΑΡΠΑ),πνιγμονής, εγκαυμάτων και τραυμάτων διαφόρου τύπου. Η επιμόρφωση είχε βιωματικό χαρακτήρα και ελπίζουμε ,για όσους την παρακολουθήσαμε ,(γονείς και εκπαιδευτικοί)να ήταν ιδιαίτερα χρήσιμη και ενδιαφέρουσα.

Η δράση συνδιοργανώθηκε με τις εκπαιδευτικούς του 9ου Νηπιαγωγείου Αγ.Δημητρίου .

collage31 collage30

s

 

Εσωτερικός Κανονισμός Λειτουργία 2023-2024



Λήψη αρχείου

ΑΓΓΛΙΚΑ 2023-2024

ΕΝΟΤΗΤΑ HALLOWEEN

Μιλήσαμε για το Halloween, ακουσαμε το τραγουδι Spooky spooky https://www.youtube.com/watch?v=DPRaY5QWKIk  

σκάψαμε μια κολοκύθα, της βάλαμε ένα κερί και παιξαμε  το δικό μας ″trick or treat″

8

ΕΝΟΤΗΤΑ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ

Μιλήσαμε για τα μέλη της οικογένειάς μας, την παρουσιάσαμε στην τάξη,τραγουδήσαμε την δακτυλοοικογένεια https://www.youtube.com/watch?v=YJyNoFkud6g

και ζωγραφίσαμε την δική μας οικογένεια.

 

9

ΕΝΟΤΗΤΑ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ

Μιλήσαμε για το πως νιώθουμε, τραγουδήσαμε το τραγούδι των συναισθημάτων https://www.youtube.com/watch?v=l4WNrvVjiTw

και ζωγραφίσαμε το συναισθημα της ημέρας.

α

ΕΝΟΤΗΤΑ ΧΡΩΜΑΤΑ

Μιλήσαμε για τα χρώματα, τα δείξαμε, τα τραγουδήσαμε https://www.youtube.com/watch?v=zxIpA5nF_LY και στο τέλος φτιάξαμε το δικό μας ουράνιο τόξο.

 

ε

it’s christmas!

Παίξαμε το παιχνίδι ″what is it?″ ψάχνοντας την μπότα του Αϊ Βασίλη, είδαμε τι είναι naughty or nic,φτιάξαμε το αγαπημένο μας ταρανδάκι και φυσικά τραγουδήσαμε το we wish you a merry christmas https://www.youtube.com/watch?v=dGpxkD-hh8Q

ro

ΣΧΕΣΕΙΣ ΜΕΤΑΞΥ ΜΑΘΗΤΩΝ

 Χτίζοντας μια θετική συνθήκη  διδασκαλίας και μάθησης η οποία  προδιαθέτει θετικά  τους  μαθητές  να συνυπάρξουν και να εργαστούν, εξασφαλίζεται ένα παιδαγωγικό κλίμα το οποίο βοηθά γενικότερα  στην επίτευξη των ευρύτερων  σκοπών  αλλά και  επιμέρους  των εξειδικευμένων  στόχων της εκπαιδευτικής διαδικασίας. Η ουσιαστική σύνδεση  μεταξύ των μαθητών,  συμβάλλει  μεταξύ άλλων στην αναγνώριση, την αποδοχή, την εκτίμηση κάθε μαθητή από  τους συμμαθητές του, συνθήκη που βοηθά στην ανάπτυξη μιας θετικής αυτοεικόνας, τη διαμόρφωση των συναισθημάτων της ασφάλειας και «του ανήκειν», που αποτελούν ισχυρό έρεισμα τόσο για την ομαλή σχολική προσαρμογή και ένταξη των μαθητών όσο και για την ακαδημαϊκή τους πορεία. Απώτερος στόχος ουσιαστικά  είναι να εκπαιδευτούν οι μαθητες και να αποκτήσουν δεξιότητες ζωής και προς αυτόν το σκοπό σχεδιάζονται δράσεις όπως :

 το ‘’Συμβόλαιο της Τάξης’’, μια συμφωνία  ουσιαστικά  που  ορίζονται οι κανόνες λειτουργίας της τάξης, όπως προκύπτουν στην ολομέλεια της τάξης   και από τις δύο μεριές (εκπαιδευτικό/μαθητές). Οι κανόνες γράφονται από εκπαιδευτικό και αποτυπώνονται ως ζωγραφιά από τους μαθητές.Το συμβόλαιο αναρτάται σε εμφανές σημείο της τάξης ώστε κατά τη διάρκεια της χρονιάς να καταφεύγουμε εκει  προκειμένου να διευθετούνται «αποκλίνουσες» (από αυτό που είχαμε αρχικά συναποφασίσει) συμπεριφορές. 

Τι νέα;», «συμβούλιο τάξης»

Κάθε Δευτέρα και Παρασκευή, έχουμε εντάξει στο ωρολόγιο μας πρόγραμμα τις δύο αυτές δράσεις.Η πρώτη μέρα της εβδομάδας αποτελεί ιδανική ευκαιρία να φέρουν οι μαθητές στο σχολείο τα νέα του σαββατοκύριακού, αλλά και γενικότερα να μεταφέρουν ό,τι συμβαίνει έξω από αυτό.Δημιουργείται ουσιαστικά μια συνθήκη ελεύθερου λόγου στο πλαίσιο της οποίας ο καθένας μπορεί να επικοινωνεί στην ολομέλεια της τάξης ότι τον απασχολεί. Τα παιδιά αναλαμβάνουν ρόλους:ο  συντονιστής (συντονίζει την διαδικασία), ο φύλακας του λόγου (δίνει τον λόγο σε όποιον θέλει να μιλήσει), ο γραμματέας της τάξης (αναλαμβάνει να γράψει τα ονόματα των μαθητών που παίρνουν τον λόγο κάθε φορά). Ομοίως,τα μαθητικά συμβούλια γίνονται συστηματικά κάθε Παρασκευή 11:45-12.Και εδώ οι μαθητές αναλαμβάνουν εκ περιτροπής τη θέση του γραμματέα και του φύλακα του λόγου. Το συμβούλιο δεν αποβλέπει στην επιβολή της τάξης αλλά υπηρετεί τις αρχές του διαλόγου, αλληλοκατανόησης, δικαιοσύνης, στοχευοντας στην καλλιέργεια ειρήνης, δημοκρατίας, αποδοχής των θέσεων του άλλου, ειρηνικής διευθέτησης συγκρούσεων κτλ.

3

-καρέκλες ακούω- μιλάω

Οι «καρέκλες επίλυσης των συγκρούσεων» είναι μια τεχνική που  εκμεταλλεύεται τις  συγκρούσεις  των παιδιών όπως προκύπτουν  καθημερινά  στην τάξη του νηπιαγωγείου χρησιμοποιώντας δύο καρεκλάκια, το ένα σηματοδοτημένο με ένα αυτί και το άλλο με ένα στόμα. Κάθε φορά που ένα παιδί νιώθει  ότι έχει γίνει μια αδικία σε βάρος του από κάποιο συμμαθητή κάθεται  στο στόμα και καλεί  το παιδί που το είχε αδικήσει να καθίσει στο αυτί. Το παιδί που κάθεται στο στόμα έχει δικαίωμα να μιλήσει για τα γεγονότα και να εκφράσει τα συναισθήματά του. Στη συνέχεια τα παιδιά αλλάζουν θέση, με αποτέλεσμα το παιδί που αρχικά καθόταν στο αυτί να έχει τη δυνατότητα να εκφράσει τη δική του άποψη για τα γεγονότα και φυσικά να εκφράσει με τη σειρά του τα συναισθήματα του.

2

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ 2023-2024

Τα  εργαστήρια δεξιοτήτων αφορούν σε μια καινοτόμο διδακτική και εκπαιδευτική δράση, η εφαρμογή της οποίας έχει ενσωματωθεί στο υποχρεωτικό ωρολόγιο πρόγραμμα του νηπιαγωγείου. Πρόκειται ουσιαστικά  για μία ενέργεια, η οποία έχει ως στόχο την ενίσχυση της καλλιέργειας δεξιοτήτων. Ειδικότερα, αφορά την ανάπτυξη ήπιων δεξιοτήτων, δεξιοτήτων ζωής, δεξιοτήτων τεχνολογίας και επιστήμης (δεξιότητες ψηφιακού γραμματισμού). Οργανώνονται σε 4 θεματικούς κύκλους (Ευ ζην, Περιβάλλον, Κοινωνική Ενσυναίσθηση και Ευθύνη, Δημιουργική Σκέψη και Πρωτοβουλία) και περιλαμβάνουν διάφορες επιμέρους θεματικές όπως π.χ. εθελοντισμός, οικολογική συνείδηση, πρόληψη από εξαρτήσεις,  επιχειρηματικότητα, πρόληψη και προστασία από φυσικές καταστροφές, αλληλοσεβασμός και διαφορετικότητα, ρομποτική, νέες τεχνολογίες κ.ά. Στο πλαίσιο των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων,  αξιοποιούνται καινοτόμες μέθοδοι διδασκαλίας και πρακτικές, ενώ το εκπαιδευτικό υλικό  είναι προσαρμοσμένο στην προσχολική ηλικία, σύμφωνα με παιδαγωγικές παραμέτρους και η υλοποίηση είναι υποχρεωτική.Μέσα στη χρονιά θα ασχοληθούμε με 4 project– ένα από κάθε θεματική- ενώ η επιλογή των υποθεμάτων είναι αυστηρά καθορισμένη  από το πρόγραμμα.

«Κάθε αλλαγή……μια φωτεινή αρχή!!»

Ξεκινήσαμε την χρονιά μας με  το πρόγραμμα «Κάθε αλλαγή μια φωτεινή αρχή!» από τον άξονα ευ ζην. Η επιλογή του θέματος έγινε σκόπιμα καθώς η συγκεκριμένη δράση στοχεύει στην κοινωνική και συναισθηματική υποστήριξη και ενδυνάμωση των μαθητών αυτής της ηλικίας, στην καλλιέργεια δεξιοτήτων για την ενίσχυση της ψυχικής ανθεκτικότητας, τη διαχείριση, την  ομαλή  μετάβαση και προσαρμογή στις αλλαγές που επιφέρει η φοίτηση των μαθητών στο νηπιαγωγείο.

Έτσι υποδεχτήκαμε στην τάξη μας την Μικρή Ηλιαχτίδα, αγγελιοφόρο και προστατευόμενη του ήλιου. Μέσα στο μυθοπλαστικό αυτό πλαίσιο οι μαθητές ενθαρρύνονται να διερευνήσουν τον χώρο του σχολείου, τον εαυτό τους, να κατανοήσουν τη μοναδικότητα τους και να συνδεθούν με τη ομάδα, τους συνομηλίκους, το σχολείο κτλ.blog 1

Η ηλιαχτίδα μάς συντροφεύει τις πρώτες μέρες του σχολείου, έρχεται καθημερινά στην τάξη μας φέρνοντας γέλια, παιχνίδια, ιδέες. Γνωρίζεται με τους μικρούς μαθητές κι εκείνοι την περιμένουν με ανυπομονησία και αγωνία κάθε φορά για να της δείξουν τα αγαπημένα τους παιχνίδια, να της φέρουν δώρα, να μοιραστούν μαζί της εμπειρίες….

blog 2

Η ηλιαχτίδα έρχεται και φέρνει μαζί της ιδέες για παιχνίδια……Ενώ υπάρχουν και οι  φορές που έρχεται αργοπορημένη, κάποιες άλλες δεν έρχεται  καθόλου στην τάξη, γεγονός που προκαλεί ανησυχία και απογοήτευση στα παιδιά…Με την επιστροφή της δικαιολογεί την απουσία της (η οποία άλλοτε οφείλεται  σε έλλειψη ύπνου, κούραση κτλ) και έτσι μας δίνει την ευκαιρία να συζητήσουμε για υγιεινό τρόπο ζωής και υγιεινά πρότυπα, για τα συναισθήματα και την διαχείριση αυτών…..

 

blog 3 1

8

Αφού πλέον έχουμε γνωριστεί αρκετά μαζί της, η ηλιαχτίδα για να μας ευχαριστήσει για τη φιλοξενία μας φέρνει δώρα και μοιράζεται μαζί μας εμπειρίες από τον δικό της κόσμο, τους δικούς της φίλους, το δικό της σχολείο….Οι μαθητές εντοπίζουν διαφορές μεταξυ των δύο κόσμων και ξεκινά μια συζήτηση για το σχολείο που ονειρευόμαστε, πως θα θέλαμε αυτό να είναι….Η αλήθεια είναι ότι ακούστηκαν πολλές ιδέες. Όλες εμπνευσμένες…….όχι όμως εφικτές…..

blog4

Γεννήθηκε η ιδέα για την δημιουργία λαχανόκηπου …. Και μετά από μια αναζήτηση στον χώρο βρέθηκε και η ιδανική θέση για την τοποθέτηση του….Τα προβλήματα ήταν πολλά, διότι δεν υπήρχε η υποδομή. Με αφορμή τις εκλογές τοπικής αυτοδιοίκησης που είχαν προηγηθεί και τις αρμοδιότητες/ευθύνες του δήμου κτλ σκεφτήκαμε να γράψουμε μια επιστολή στην δήμαρχο, προκειμένου να συνδράμει σε αυτήν μας  την προσπάθεια. Συγκεντρώθηκαν τα απαραίτητα από τον δήμο και με την βοήθεια του παππού της Ηλέκτρας  φυτέψαμε στον λαχανόκηπο που μας έφτιαξε ο μπαμπάς του Μάριου!!!!!!Σας ευχαριστούμε πολύ!!!

γραμμα

blog 5

Από την θεματική ενότητα: Φροντίζω το περιβάλλλον. Κλιματική αλλαγή-φυσικές καταστροφές, πολιτική προστασία επιλέξαμε τηην ενότητα:

«Σεισμός- και τώρα τι κάνω; »

           Σκοπός του συγκεκριμένου προγράμματος είναι να αποκτήσουν οι μαθητές γνώσεις προετοιμασίας πριν την εκδήλωση ενός σεισμού, κατά τη διάρκεια και μετά την εκδήλωσή αυτού. Παράλληλα, οι μαθήτριες και οι μαθητές ζωγραφίζουν, βλέπουν εκπαιδευτικά και χρήσιμα βίντεο, ακούν μύθους γύρω από τον σεισμό, ενημερώνονται  οι ίδιοι, αλλά θα ενημερώσουν και τις οικογένειές τους για τις απαιτούμενες ενέργειες πριν, κατά τη διάρκεια και μετά την εκδήλωση ενός σεισμού και κυρίως  συμμετέχουν σε προσομοίωση καταστάσεων σεισμού στον χώρο του σχολείου.

Αρχικά μιλήσαμε  γενικότερα για τους φυσικούς κινδύνους και φυσικές καταστροφές. Συζητήσαμε για το τσουνάμι, τον  σεισμό, το ηφαίστειο, την πλημμύρα, την καταιγίδα και την φωτιά και μοιραστήκαμε εμπειρίες και βιώματα. Μέσα από εκπαιδευτικά βίντεο, σχετικό εποπτικό υλικό μάθαμε για τη δομή της γης και  το εσωτερικό της.  Φτιάξαμε τη γη με πλαστελίνη , ενώ μέσα σε νόστιμη μαρμελάδα «κολύμπησαν» οι τεκτονικές πλάκες για να μας μάθουν την κίνησή τους. Διαβάσαμε και δραματοποιήσαμε τον μύθο του Εγκέλαδου και γνωρίσαμε το φαινόμενο βιωματικά…

βλογ 1

βλογ 2

βλογ 4

Συζητήσαμε την έννοια της προετοιμασίας και της ασφάλειας, φτιάχνοντας αρχικά ένα βαλιτσάκι με τα απαραίτητα εφόδια έκτακτης ανάγκης και την σύσταση να αξιοποιηθεί αυτό ως αφορμή για συζήτηση με τους γονείς και την οικογένεια για τις απαραίτητες ενέργειες προετοιμασίας πριν την εκδήλωση σεισμού.

6

βλογ 5

Φτιάξαμε τον δικό μας σεισμογράφο και μετρήσαμε σεισμό μικρής, μεσαίας και μεγάλης έντασης. Συζητήσαμε για τις ενέργειες που πρέπει να γίνουν μετά την εκδήλωση του φαινομένου, ενώ συμμετείχαμε σε προσομοίωση άσκησης σεισμού και προσομοίωση συγκέντρωσης της τάξης στον αύλειο χώρο μετά την εκδήλωση ενός σεισμού. Θέμα στενά συνδεδεμένο με το σεισμό που εγείρει την φαντασία των παιδιών είναι τα ηφαίστεια. Είδαμε εικόνες και σχετικά βίντεο, ενώ με απλά υλικά πειραματιστήκαμε με μια έκρηξη ηφαιστείου στην τάξη. Μάθαμε να μην φοβόμαστε τα φυσικά φαινόμενα, αφού τελικά είναι κάτι το οποίο δεν μπορούμε να εμποδίσουμε. Μάθαμε όμως  να προετοιμαζόμαστε  κατάλληλα για να το αντιμετωπίσουμε αποτελεσματικά.

 

 

 

βλογ 10

βλογ 7

7

 

αστερι

Make A Wish 2023

Φέτος οι γονείς αγκάλιασαν την πρότασή μας να στηρίξουμε τη φιλανθρωπική οργάνωση Make A Wish που με τη σειρά της βοηθάει παιδιά με ασθένειες να πραγματοποιήσουν τις επιθυμίες τους.

To ποσό που συγκεντρώθηκε θα στηρίξει την επιθυμία του Δημήτρη να επισκεφτεί τη Disneyland,σύμφωνα με το πιστοποιητικό υιοθεσίας που μας έστειλε το Μake A Wish.Το όφελος είναι μεγάλο και για τα παιδιά μας, η χαρά να βοηθάς και να δίνεις!

Screenshot 2024 01 10 223602

πιστοποιητικό υιοθεσίας

Οι μικροί μας μαθητές αγκάλιασαν με τη σειρά τους το Αστέρι που στάλθηκε στο σχολείο. Το εμπλούτισαν με τις ευχές τους για υγεία, το ζωγράφισαν και το στείλαμε στο διαγωνισμό του Make Α Wish,με την ευχή να φωτίσει όλους μας.

collage 2

σχεδιάζοντας το αστέρι του Make A Wish

 

Χριστούγεννα 2023/Χριστουγεννιάτικο Εργαστήρι

Στην τάξη μας άρχισαν από νωρίς οι προετοιμασίες για τα Χριστούγεννα…Απο τις αρχές του μήνα το σχολείο μας έβαλε τα γιορτινά του, γέμισε με χρυσόσκονη, χριστουγεννιάτικες μελωδίες, πολύχρωμα στολίδια και λαμπιόνια…..Κάθε μέρα ήταν γιορτή!!!! Φτιάξαμε κάρτες, στολίδια, ημερολόγια. Το σχολείο μας μοσχομύρισε κουλουράκια και πλημμύρισε από χαρούμενες φωνές !!!!!!

α

γ

δ

 

 

β

Στις 15 Δεκεμβρίου, ανοίξαμε το σχολείο μας για να υποδεχτούμε μικρούς και μεγάλους σε μια ξεχωριστή χριστουγεννιάτικη εκδήλωση…Δεν παρουσιάσανε οι μικροί μαθητές κάποιο θεατρικό όπως συνηθίζουμε τα τελευταία χρόνια…Καλέσαμε μικρούς και μεγάλους, παιδιά και γονείς, να παίξουν, να κατασκευάσουν στολίδια, να στολίσουν το ευχόδεντρο με ευχές γραμμένες από τα χεράκια τους…Μας τίμησαν με την παρουσία τους και τον πλούσιο μπουφέ, γύρω από τον οποίο είχαμε την ευκαιρία να γνωριστούμε καλύτερα και να περάσουμε ευχάριστα όλοι.

Και του χρόνου !!

collage 23 collage21 collage22

collage24

Καλά Χριστούγεννα και καλή χρονιά!!!

Δανειστική Βιβλιοθήκη Γονέων

Ποιος είπε ότι το όφελος από το  δανεισμό βιβλίων  είναι σημαντικό μόνο τα παιδιά; Αναμφίβολα η λειτουργία δανειστικής βιβλιοθήκης στο νηπιαγωγείο προάγει  την αναγνωστική δεξιότητα των παιδιών, αλλά το ίδιο ευχάριστη μπορεί να αποδειχτεί και για τους γονείς…

Από το σχολικό έτος 2023-2024 ξεκινάει να λειτουργεί δανειστική βιβλιοθήκη ενηλίκων/γονέων, με τίτλους που ενδυναμώνουν  τους γονείς στο σύνθετο ρόλο τους και στην προσωπική τους βελτίωση. Και καθώς δεν είναι εύκολο να αγοράσει ο καθένας χωριστά όσα βιβλία την/τον ενδιαφέρουν, ευελπιστούμε να δοθεί σε όλους η ευκαιρία να δανειστούν όσα περισσότερα μπορούν και να έχουν ευχάριστες αναγνωστικές εμπειρίες.

Ξεκινάει με 17 βιβλία και ευελπιστούμε να ενισχυθεί στην διάρκεια της σχολικής χρονιάς. Όποιος γονέας έχει κάποιον τίτλο να δανείσει ή να μας προτείνει για τη βιβλιοθήκη μας ,είναι ευπρόσδεκτος να το πράξει.

Τα βιβλία θα δανείζονται για δύο εβδομάδες και κάθε μέρα είτε στις 13:00 είτε στις 16:00 οι γονείς μπορούν να επιλέγουν

Καλή αναγνωστική απόλαυση!

IMG20231103112116

 

 

 

Πόλεμος ή Ειρήνη;

Με αφορμή τα γεγονότα της επετείου της 28ης Οκτωβρίου 1940 που αυτές τις μέρες συζητούμε και στο δικό μας σχολείο,τα δύο ολοήμερα τμήματα επεξεργάστηκαν τις έννοιες του πολέμου και της ειρήνης.

Με τη βοήθεια του βίντεο OSCURO CARDINAL που μπορείτε να δείτε εδώ προβληματιστήκαμε και προσεγγίσαμε τι είναι πόλεμος.Τις σκέψεις μας τις γράψαμε και τις ζωγραφίσαμε στο διαδραστικό πίνακα. Κατόπιν ομαδικά ζωγραφίσαμε πώς φανταζόμαστε ότι θα έμοιαζε ο πόλεμος αν ήταν άνθρωπος και στα ρούχα του κολλήσαμε ζωγραφιές που έγιναν σε ζευγάρια και απεικονίζουν τον πόλεμο….γκρεμισμένα σπίτια,φωτιά,όπλα,άνθρωποι με αίματα….

Την επόμενη μέρα μιλήσαμε για την ειρήνη..Αφόρμηση πήραμε από το βιβλίο “Ο Σπόρος της Ειρήνης” ,το αντιπολεμικό παραμύθι  που αναζητήσαμε στο διαδίκτυο.

Η αλήθεια είναι ότι τα πρόσωπα των παιδιών φωτίστηκαν όταν ζωγράφισαν την Ειρήνη σαν μια όμορφη κοπέλα με λουλούδια στα μαλλιά και περιστέρια στην ποδιά που απεικόνιζαν παιχνίδια,δέντρα,χαρούμενα πρόσωπα…

Και στο τέλος γελάσαμε με το τραγούδι Γιούπι Για Για Γιούπι  Γιούπι Για…Δε χρειάζεται να σας πούμε τι προτιμάμε από τα δύο…

Untitled design