Ε Τwinning 2019-2020:Στον κόσμο των Μαθηματικών

download

Και φέτος το σχολείο μας υλοποιεί Πρόγραμμα E- Twinning.Σε συνεργασία με το 6ο Νηπ.Αγ.Δημητρίου,το 1ο Ηλιούπολης,δύο Νηπιαγωγεία στη Χαλκίδα ,το 29ο και το 33ο,το 1ο Νηπιαγωγείο Ιτέας, το Νηπιαγωγείο Τούμπας Σερρών και το 6οΝηπιαγωγείο Ξάνθης,επιχειρούμε ένα ταξίδι ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ.

Μπαίνουμε λοιπόν στο αμαξάκι μας και κατευθυνόμαστε στις πόλεις των φίλων μας.Έρχεστε;

https://www.pictramap.com/app/view?p=1ae47b

Δράση πρώτη είναι το βίντεο γνωριμίας
Όλα τα συνεργαζόμενα σχολεία φτιάξαμε μια πολυμεσική αφίσα την οποία μπορείτε να δείτε εδώ που περιεχει όλα τα βίντεο μέσα από τα οποία γνωρίσαμε τους φίλους μας.

Επόμενη δράση μας η συγγραφή ιστορίας με θέμα έννοιες τοπικές.Ειχαμε την τιμή να είμαστε το πρώτο σχολείο που ξεκίνησε την ιστορία και αποφασίσαμε τον τίτλο της:“Μια τρελούτσικη τελεία”.Δείτε τι έχει γραφτεί μέχρι τώρα και όταν ολοκληρωθεί θα μπορείτε να περιηγηθείτε με τα παιδιά στις σελίδες του ηλεκτρονικού βιβλίου που θα ετοιμάσουμε.

Μια τρελούτσικη τελίτσα

18 Nηπ:

“Το κουκί και το ρεβύθι,δώστου κλώτσο να γυρίσει παραμύθι να αρχινίσει”

Μια φορά κι έναν καιρό σε ένα τελιτσοσχολείο-δηλαδή ένα σχολείο μόνο για τελείες-ήταν μια τελίτσα πολύχρωμη και λίγο ζωηρούλα.Αυτή:

Της άρεσε όλη την ώρα στο σχολείο να πηγαίνει κάτω στο πάτωμα ,μετά ξαφνικά πηδούσε πάνω στο ταβάνι,γυρνούσε δεξιά κι αριστερά πάνω στην καρέκλα και έπεφτε κάτω από την καρέκλα.Της άρεσε να χοροπηδάει επάνω στα κεφαλάκια και τα δαχτυλάκια των φίλων της και να καταβροχθιζει τα παιχνιδάκια.

Χαιρόταν πολύ όταν έτρεχε έξω στην αυλή ανάμεσα από τα δέντρα και όταν έπαιζε “Γύρω γύρω όλοι”ήταν πολύ ενθουσιασμένη.Φυσικά το αγαπημένο της παιχνίδι ήταν να χοροπηδάει πάνω κάτω και να πειράζει την διπλανή της τελίτσα.

Ώσπου μια μέρα…..6ο ΝΓ Αγ. ΔημητρίουΏσπου μια μέρα… οι φίλοι της θύμωσαν πολύ και σταμάτησαν να παίζουν μαζί της. Η Τελίτσα λυπημένη κάθισε σε μια πέτρα και χόρευε καθιστή… γιατί ακόμη κι όταν  στεναχωριόταν αυτή χόρευε. Άρχισε μετά να κατρακυλάει το μονοπάτι , να κατρακυλάει , να κατρακυλάει φτάνοντας στον πάτο ενός βουνού. Εκεί ,στον πάτο του βουνού ,ζούσε το ΚΟΝΤΑ, που ήταν κοντό και για κεφάλι είχε δύο κύκλους, ένα ροζ στη μέση και γύρω γύρω έναν κόκκινο κύκλο με καπέλο.

  Η τρελούτσικη τελίτσα ..σαν τρελούτσικη που ήταν .. πετάγεται και χραπ του βγάζει το καπέλο. Τότε πετάχτηκε από το κεφάλι του ένα τσουλούφι, τόσο μακρύ που έφτανε ως τα πόδια του. Η τρελοτελίτσα άρχισε να χοροπηδάει από τα γέλια. Γέλασε πολύ και το ΚΟΝΤΑ.

  Το ΚΟΝΤΑ είχε κι έναν φίλο, το ΜΑΚΡΙΑ, που δεν τον είχε δει ποτέ από κοντά ..μόνο από μακριά τον έβλεπε. Το ΜΑΚΡΙΑ ήταν πορτοκαλί, είχε τα πόδια του στον πάτο του βουνού και το τριγωνικό του κεφάλι έφτανε ως την κορυφή του βουνού. Ήθελε πολύ να τον γνωρίσει και ζήτησε βοήθεια από την Τελίτσα .

Η Τελίτσα άρχισε να ανεβαίνει το βουνό για να φτάσει στο ΜΑΚΡΙΑ. Στη μέση του δρόμου βρήκε τρεις μπάλες κι άρχισε να χοροπηδάει και να κάνει το ζογκλέρ.. Παραπάτησε όμως, κουτρουβάλησε και έφτασε στον πάτο. Σταμάτησε δίπλα στο ΚΟΝΤΑ με ένα καρούμπαλο πάνω από το μάτι. Άρχισε να χοροπηδάει από τον πόνο και χοροπηδώντας άρχισε πάλι να ανεβαίνει. Βρήκε το ουράνιο τόξο, που ακουμπούσε στο βουνό, χοροπήδησε πάνω του και έφτασε στο ΜΑΚΡΙΑ.  Στάθηκε στη μύτη του τριγωνικού κεφαλιού του και το χαιρέτησε. Το ΜΑΚΡΙΑ όμως ενοχλήθηκε , κούνησε θυμωμένα το κεφάλι του και η τελίτσα άρχισε πάλι να κουτρουβαλάει. Βρέθηκε για μια ακόμη φορά στα πόδια του ΚΟΝΤΑ …

1ο Νηπιαγωγείο Χαλκίδας

Η Τελίτσα λυπημένη σκέφτηκε τις πράξεις της κι αποφάσισε να μη ξανακάνει τρελίτσες. Θα τα καταφέρεις? Ρώτησε το ΚΟΝΤΑ. Η Τελίτσα απάντησε :θα τα καταφέρω. 

Ανέβηκε στο ΜΑΚΡΥΑ να ζητήσει συγνώμη. Τού έδωσε κι ένα δωράκι, σε ένα μικρό κουτάκι. Είχε μέσα καραμελίτσες μαγικές. Το ΚΟΝΤΑ άνοιξε τις καραμέλες , έφαγε μιά και ξαφνικά ..χοπ και χοπ και χοπ και χοπ, άρχισε να πηδάει πίσω μπρος, πίσω – μπρος, πίσω μπρος, ένα βήμα πίσω, ένα βήμα μπρος, δύο βήματα πίσω , δύο βήματα μπρος, τρία βήματα πίσω τρία βήματα μπρος.. Η καραμέλα η μαγική δεν τον άφηνε στιγμή να σταματήσει το χορό, το χοροπηδηχτό το τρελλό. 

Όσο όμως πηδούσε μαγεμένος, επειδή ήταν τεράστιος η γη κουνιόταν , τρανταζόταν το βουνό απο το χοροπηδηχτό…

  • Φτύσε τη καραμέλα , ή φάτηνε, κατάπιε την να σωθούμε ..φώναζε το βουνό που παραλίγο να γκρεμιστεί κι αυτό…
  • Και τότε……
  • ( Περιμένουμε τη  συνέχεια ) 

 

Φυσικά κάθε σχολείο έχει το λογότυπό του.Για το σκοπό αυτό εργαστήκαμε σκληρά και ορίστε η αφίσα μας:

Μπορείτε να παίξετε μαζί της προσπαθώντας να συνθέσετε το puzzle…

https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=1b5afb7f9d02

 

Στο παρακάτω λινκ μπορείτε να δείτε το συνεργατικό ηλεκτρονικό βιβλίο storyjumper που συνέθεσαν όλα τα σχολεία μαζί:

https://www.storyjumper.com/book/index/77046045/5e0e713313ad8?fbclid=IwAR1YkXhnxrmIrK-mxvqPzOZ4gbMH-AkzoTPKSrb7CBKWW5LhbVdwyjKrvbE

6ο ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΞΑΝΘΗΣ 1 Νηπιαγωγείο Ηλιούπολης
1ο Ολοήμερο Νηπιαγωγείο Ιτέας 29o Nηπιαγωγείο Χαλκίδας
6ο Νηπιαγωγείο Αγίου Δημητρίου Νηπιαγωγείο Τούμπας Σερρών
33ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΧΑΛΚΙΔΑΣ 18o Νηπιαγωγείο Αγ.Δημητριου

Τον Ιανουάριο σειρά είχαν οι Μετρήσεις .Τα σχολεία συνεργάστηκαν ανά δύο,όπως φαίνεται παραπάνω,σκέφτηκαν παιχνίδια που περιελάμβαναν Μετρήσεις και, αφού έπαιξαν και χάρηκαν, έστειλαν την ιδέα τους στους φίλους τους για να την υλοποιήσουν κι εκείνοι και ,αντίστοιχα έκαναν το ίδιο με την δράση των παιδιών του άλλου σχολείου.Το νηπιαγωγείο μας συνεργάστηκε με το 33ο Νηπιαγωγείο Χακίδας.Κατασκευάσαμε καταπέλτες και μετρήσαμε την απόσταση στην οποία έφταναν τα αντικείμενα που πετούσαμε.Πρέπει εδώ να ευχαριστήσω όλους τους γονείς οι οποίοι κατασκεύασαν αληθινά ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟΥΣ καταπέλτες για να μας βοηθήσουν.Στα παρακάτω λινκ μπορείτε να πάρετε μια γεύση από τις δράσεις αυτές:

https://app.bookcreator.com/library/-Lb4IotOWMXpPZZMadjR/4maQmiZjXfWQwO4rhv0z5kMpgiD3/b00KO2lgQiKWLvEbsiuKlg/pFXZ-SIOQ2SDsFZxXfOPIw

https://app.bookcreator.com/library/-Lb4IotOWMXpPZZMadjR/4maQmiZjXfWQwO4rhv0z5kMpgiD3/ZggfhQnXTtC9KFjk5X2ruw/cK4-8qJvTtCmI7sCx3edqQ