Για 4 ημέρες και φέτος τα πινέλα, τα χρώματα, οι χρυσόσκονες, τα χαρτόνια και τα ψαλίδια κυριάρχησαν στις τάξεις μας!Σε αυτό το γιορτινό δημιουργικό περιβάλλον είχαμε ως συνταξιδιώτες και τους γονείς των παιδιών που συμμετείχαν στα Χριστουγεννιάτικα Εργαστήρια μας! Τους ευχαριστούμε που μοιράστηκαν μαζί μας αυτά τα πρωινά, συνδημιουργώντας με όλα τα παιδιά, δίνοντας μια άλλη νότα στις Χριστουγεννιάτικες προετοιμασίες μας!
Επόμενο ραντεβού μαζί τους την Παρασκευή 20 Δεκεμβρίου στην Χριστουγεννιάτικη Γιορτή μας…








