Με μεγάλη χαρά λάβαμε υπέροχες κάρτες και στολίδια από σχολεία από διάφορες πόλεις και χωριά της χώρας μας, στο πλαίσιο της όμορφης πρωτοβουλίας του Δημοτικού σχολείου Γωνιάς Ρεθύμνου με τον τίτλο “Ο Ερμής των Χριστουγέννων”. Όλα τα στολίδια πήραν την θέση τους στο Χριστουγεννιάτικο Δέντρο μας.
Ήταν χαρά μας που ο “Ερμής των Χριστουγέννων” έγινε η αφορμή να έρθουμε σε επαφή μεταξύ μας, με έναν τόσο δημιουργικό και γιορτινό τρόπο. Ευχαριστούμε το Δημοτικό Σχολείο Γωνιάς για τον συντονισμό αυτού του Σχολικού Δικτύου Δράσης αλλά περισσότερο, για την ευκαιρία που έδωσε σε τόσα σχολεία από διαφορετικές γωνιές αυτής της χώρας, να έρθουμε σε επαφή και να πασπαλιστούν οι φετινές χριστουγεννιάτικες προετοιμασίες μας με τόση αγάπη!
Τα παιδιά του 10ου Νηπιαγωγείου Ρόδου και οι Νηπιαγωγοί τους, εύχονται σε όλα τα σχολεία υπέροχα Χριστούγεννα!!!



