Η μετάβαση των νηπίων από το Νηπιαγωγείο στο Δημοτικό Σχολείο θεωρείται μια εξαιρετικά κρίσιμη εμπειρία στη ζωή του παιδιού επειδή θέτει τις βάσεις της μετέπειτα σχολικής του πορείας. Είναι σημαντικό λοιπόν η μετάβαση να γίνει με τέτοιο τρόπο, ώστε τόσο τα παιδιά όσο και οι οικογένειές τους να έχουν μια θετική άποψη για το σχολείο και ιδιαίτερα τα παιδιά να έχουν την αίσθηση ότι είναι επαρκείς ως μαθητές. Στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων που πραγματοποιούμε τον καιρό αυτό ώστε να εξασφαλίσουμε όρους ομαλής μετάβασης, ενισχύοντας την αυτοεικόνα και την αυτοπεποίθηση στα μελλοντικά “πρωτάκια” μας, τα νήπια του σχολείου μας την Τρίτη 4/06/24 επισκέφθηκαν με τη συνοδεία των Νηπιαγωγών τους, το 5ο Δημοτικό Σχολείο στο Βενετόκλειο. Εκεί, σε συνεργασία με τις δασκάλες της Α΄τάξης ξεναγήθηκαν στο “μεγάλο” σχολείο. Επίσης πραγματοποίησαν δραστηριότητες με τα παιδιά της Α΄ Δημοτικού τα οποία απάντησαν και στις ερωτήσεις που είχαν ετοιμάσει και τους έθεσαν τα νήπια.
Ευχαριστούμε από καρδιάς τον κ. Λεωνίδα Αναστασίου διευθυντή του 5ου Δημοτικού, καθώς και τις εκπαιδευτικούς της Α΄τάξης Παπαζαχαρίου Ειρήνη-Ανθή και Χρήστου Αρχοντία. για τη ζεστή φιλοξενία!





