Τα νήπια πάνε Δημοτικό!

Η  μετάβαση των νηπίων από το Νηπιαγωγείο στο Δημοτικό Σχολείο θεωρείται μια εξαιρετικά κρίσιμη εμπειρία στη ζωή του παιδιού  επειδή θέτει τις βάσεις της μετέπειτα σχολικής του πορείας. Είναι σημαντικό λοιπόν η μετάβαση να γίνει με τέτοιο τρόπο, ώστε τόσο τα παιδιά όσο και οι οικογένειές τους να έχουν μια θετική άποψη για το σχολείο και ιδιαίτερα τα παιδιά να έχουν την αίσθηση ότι είναι επαρκείς  ως  μαθητές. Στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων που πραγματοποιούμε τον καιρό αυτό ώστε να εξασφαλίσουμε όρους ομαλής μετάβασης, ενισχύοντας την αυτοεικόνα και την αυτοπεποίθηση στα μελλοντικά “πρωτάκια” μας, τα νήπια του σχολείου μας την Τρίτη 4/06/24 επισκέφθηκαν με τη συνοδεία των Νηπιαγωγών τους, το 5ο Δημοτικό Σχολείο στο Βενετόκλειο. Εκεί, σε συνεργασία με τις δασκάλες της Α΄τάξης  ξεναγήθηκαν στο “μεγάλο” σχολείο. Επίσης πραγματοποίησαν δραστηριότητες με τα παιδιά της Α΄ Δημοτικού τα οποία απάντησαν και στις ερωτήσεις που είχαν ετοιμάσει και τους έθεσαν τα νήπια.

Ευχαριστούμε από καρδιάς τον κ. Λεωνίδα Αναστασίου διευθυντή του 5ου Δημοτικού, καθώς και τις εκπαιδευτικούς της Α΄τάξης Παπαζαχαρίου Ειρήνη-Ανθή και Χρήστου Αρχοντία. για τη ζεστή φιλοξενία!

IMG 2c104cf796362adb0906d5895709a3b6 V IMG 3e50994760238fcf28209a6c2f6bf89d V IMG 229e8766788aa691b6bdd2d895f8bdf0 V IMG badb119bb01fa69ccfdf367fcd3aefb7 V IMG cb99c9d663e2d2d86d09419342e11758 V IMG f48131c8768a8060efa41719212f1f16 V