Με μεγάλη χαρά υποδεχθήκαμε στο Νηπιαγωγείο μας τη διατροφολόγο κ. Ματίνα Πουλλή, η οποία μας ταξίδεψε στον κόσμο της υγιεινής διατροφής, της σωστής διατροφικής συμπεριφοράς και έλυσε τις απορίες των παιδιών μέσα από εποπτικό υλικό και διατροφοπαιχνίδια. Η επίσκεψη πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο της θεματικής ΕΥ ΖΗΝ με Υποθεματική: ΥΓΕΙΑ: Διατροφή – Αυτομέριμνα, Οδική Ασφάλεια και Θέμα: Διατροφή <<Με σωστή διατροφή, έχω δύναμη πολλή>> των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων.




