Τιμήσαμε την επέτειο της Ενσωμάτωσης των Δωδεκανήσων με την Ελλάδα, στις 7 Μαρτίου του 1948.
Είναι η μέρα που τα νησιά μας, τελευταίος κρίκος στην αλυσίδα της εθνικής ολοκλήρωσης, από τη σύσταση του νεοελληνικού κράτους, γίνονται πλέον αναπόσπαστο κομμάτι της Ελλάδας.
Μέσα από φωτογραφικό υλικό και κινηματογραφικά αποσπάσματα “ταξιδέψαμε” στις ιστορικές εκείνες ημέρες!


