Τον προηγούμενο μήνα η υπηρεσία υποστήριξης χρηστών του Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου σταμάτησε τη λειτουργία της στα Ιωάννινα.
Πλέον όταν καλούμε το 801 11 801 81 εξυπηρετούμαστε από τα κεντρικά του ΙΤΥΕ Διόφαντος στην Πάτρα.
Αν και κάποιες φορές να αργούν να απαντήσουν, εξακολουθούν να είναι η υπηρεσία στην οποία θα πρέπει να απευθύνονται οι χρήστες για οποιοδήποτε πρόβλημα έχουν με το ΠΣΔ, όπως για παράδειγμα προβλήματα διαθεσιμότητας Internet, λογαριασμοί/κωδικοί στο ΠΣΔ κ.α. Το ΚΕΠΛΗΝΕΤ δεν έχει πρόσβαση στους servers των αντίστοιχων υπηρεσιών και αδυνατεί να βοηθήσει.
Παράλληλα, όταν υπάρχει σύνδεση στο διαδίκτυο, μπορεί όπως πάντα να χρησιμοποιείται και η ιστοσελίδα καταγραφής αιτημάτων http://helpdesk.sch.gr.