Αρχική » Υποστήριξη

Μελλοντικές εκδηλώσεις

Δεν υπάρχουν μελλοντικά γεγονότα για αυτή την ομάδα.

Σύνδεση με τα στοιχεία που διαθέτετε στο ΠΣΔ


Log in



 

RSS Τελευταία μηνύματα στο Στέκι

  • Απ: Ο αλγόριθμος RSA έπαψε να είναι ασφαλής 14 Ιουλίου, 2025
    Μιας και τέθηκε σαν θέμα βάζω ένα πρόσφατο επικό paper-τρολάρισμα στους διάφορους ισχυρισμούς για παραγοντοποιήσεις από κβαντικούς υπολογιστές.https://eprint.iacr.org/2025/1237.pdfΣε αυτό οι συγγραφείς παρατηρούν ότι όλες οι ισχυριζόμενες παραγοντοπο...
  • Απ: ΤΜΗΜΑ ΔΗΛΩΣΕΩΝ, & ΚΙ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ΤΥΠΩΝ ΜΕΤΑΒΛΗΤΩΝ 8 Ιουλίου, 2025
    Μακάρι να είναι όπως τα λες Γιώργο. Ειλικρινά το εννοώ. Αλλά πολύ φοβάμαι πως ο Διερμηνευτής δεν αποτελεί κανόνα.Μια μικρή διευκρίνιση από τον Άλκη τη χρειαζόμαστε εδώ νομίζω.Παράθεση από: gpapargi στις 08 Ιουλ 2025, 03:59:39 ΜΜΌταν έχω τέτοιου εί...
  • Απ: ΤΜΗΜΑ ΔΗΛΩΣΕΩΝ, & ΚΙ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ΤΥΠΩΝ ΜΕΤΑΒΛΗΤΩΝ 8 Ιουλίου, 2025
    Όταν έχω τέτοιου είδους απορίες, τις δοκιμάζω στο διερμηνευτή του Άλκη. Εφόσον είναι εγκεκριμένος από το παιδαγωγικό ινστιτούτο, είναι και επιχείρημα ορθότητας. Το ίδιο θα έκανα και σε οποιαδήποτε γλώσσα προγραμματισμού. Με βάση αυτά καταλαβαίνω ότι:[...

Υποστήριξη

Το ΚΕΠΛΗΝΕΤ Ιωαννίνων προσφέρει υποστήριξη στις σχολικές μονάδες της περιοχής του με τις παρακάτω μεθόδους:

Μέσω helpdesk

Η προτεινόμενη μέθοδος είναι να ανοίγεται δελτίο στην υπηρεσία http://helpdesk.sch.gr. Έτσι γίνεται καλύτερος προγραμματισμός των αιτημάτων και αρχειοθέτησή τους, ενώ μπορούν να διαβιβάζονται στις αρμόδιες υπηρεσίες όταν δεν εμπίπτουν στις αρμοδιότητες του ΚΕΠΛΗΝΕΤ.

Συγκεκριμένα:

  • Επισκεφτείτε την σελίδα http://helpdesk.sch.gr. Εάν δεν σας ζητήσει όνομα χρήστη και κωδικό πρόβασης, τότε μπορεί να είστε ήδη συνδεδεμένοι με τον λογαριασμό του myschool που δεν είναι ο σωστός γι’ αυτήν την υπηρεσία, οπότε κάντε αποσύνδεση.
  • Συνδεθείτε χρησιμοποιώντας το ίδιο username/password που εισάγετε όταν θέλετε να πάρετε τα email του σχολείου. Σχετική εικόνα.
  • Στο πεδίο κειμένου “το αίτημά σας αφορά”, επιλέξτε “ΤΠΕ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ”. Συμπληρώστε και τα υπόλοιπα πεδία, βεβαιωθείτε ότι το τηλέφωνο επικοινωνίας είναι σωστό, και πατήστε το κουμπί “ΥΠΟΒΟΛΗ ΑΙΤΗΜΑΤΟΣ”. Σχετική εικόνα.
  • Το ΚΕΠΛΗΝΕΤ θα σας απαντάει μέσω του helpdesk, και θα σας έρχεται αυτόματα ειδοποίηση στο email του σχολείου.

Με email ή τηλεφωνικά

Δείτε τη σελίδα Επικοινωνία.

Μέσω IRC

Συζητήσεις πραγματικού χρόνου (τύπου messenger) με τεχνικούς διά μέσου του δωματίου Matrix ή του καναλιού IRC της υπηρεσίας Τεχνικής Στήριξης ΣΕΠΕΗΥ, μέσω ενός προγράμματος πλοήγησης στο Διαδίκτυο.

Με απομακρυσμένη βοήθεια

Κοινή χρήση της οθόνης του υπολογιστή που έχει πρόβλημα με κάποιον τεχνικό. Επισκεφτείτε πρώτα το IRC όπως αναφέρεται παραπάνω ώστε να σας δώσει ο τεχνικός την εντολή σύνδεσης.

Με επιτόπιες επισκέψεις

Εάν κάποιο πρόβλημα σχολικού εργαστηρίου Πληροφορικής απαιτεί επίσκεψη τεχνικού, θα πρέπει υποχρεωτικά να προγραμματιστεί η επίσκεψη μέσω του συστήματος http://helpdesk.sch.gr.


Σχολιάστε

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση