Αρχική » Υποστήριξη

Μελλοντικές εκδηλώσεις

Δεν υπάρχουν μελλοντικά γεγονότα για αυτή την ομάδα.

Σύνδεση με τα στοιχεία που διαθέτετε στο ΠΣΔ


Log in



 

RSS Τελευταία μηνύματα στο Στέκι

  • Απ: Θέματα ΟΕΦΕ 13 Απριλίου, 2025
    Καλησπέρα,Βρήκα τα θέματα του 2020, 2021, 2022 και 2024 στην ιστοσελίδα www.panellinies.net.Μιας και ανέφερες ότι προετοιμάζεις παιδί για εξετάσεις φέτος, τι υλικό χρησιμοποιείς; Τυχαίνει να προετοιμάζω και εγώ και ρωτάω για ανταλλαγή απόψεων.[url="...
  • Απ: Θέματα ΟΕΦΕ 13 Απριλίου, 2025
    Υπάρχουν χρονιές που δεν έβγαλαν καν, υπάρχει χρονιά που έβαλαν θέματα σε python3 ενώ εξετάζονται σε python2. Τι τα θες τα ΟΕΦΕ, μπες δες ΟΛΑ τα θέματα Πανελληνίων και λύστα αναλυτικά κι ενδελεχώς. Τόσο για προγραμματισμό όσο και για δίκτυα. Μόνο που σ...
  • Απ: Διαγώνισμα στη νέα ύλη 13 Απριλίου, 2025
    ναι, ακριβώς, γι' αυτό έχω βάλει μέγεθος 88

Υποστήριξη

Το ΚΕΠΛΗΝΕΤ Ιωαννίνων προσφέρει υποστήριξη στις σχολικές μονάδες της περιοχής του με τις παρακάτω μεθόδους:

Μέσω helpdesk

Η προτεινόμενη μέθοδος είναι να ανοίγεται δελτίο στην υπηρεσία http://helpdesk.sch.gr. Έτσι γίνεται καλύτερος προγραμματισμός των αιτημάτων και αρχειοθέτησή τους, ενώ μπορούν να διαβιβάζονται στις αρμόδιες υπηρεσίες όταν δεν εμπίπτουν στις αρμοδιότητες του ΚΕΠΛΗΝΕΤ.

Συγκεκριμένα:

  • Επισκεφτείτε την σελίδα http://helpdesk.sch.gr. Εάν δεν σας ζητήσει όνομα χρήστη και κωδικό πρόβασης, τότε μπορεί να είστε ήδη συνδεδεμένοι με τον λογαριασμό του myschool που δεν είναι ο σωστός γι’ αυτήν την υπηρεσία, οπότε κάντε αποσύνδεση.
  • Συνδεθείτε χρησιμοποιώντας το ίδιο username/password που εισάγετε όταν θέλετε να πάρετε τα email του σχολείου. Σχετική εικόνα.
  • Στο πεδίο κειμένου “το αίτημά σας αφορά”, επιλέξτε “ΤΠΕ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ”. Συμπληρώστε και τα υπόλοιπα πεδία, βεβαιωθείτε ότι το τηλέφωνο επικοινωνίας είναι σωστό, και πατήστε το κουμπί “ΥΠΟΒΟΛΗ ΑΙΤΗΜΑΤΟΣ”. Σχετική εικόνα.
  • Το ΚΕΠΛΗΝΕΤ θα σας απαντάει μέσω του helpdesk, και θα σας έρχεται αυτόματα ειδοποίηση στο email του σχολείου.

Με email ή τηλεφωνικά

Δείτε τη σελίδα Επικοινωνία.

Μέσω IRC

Συζητήσεις πραγματικού χρόνου (τύπου messenger) με τεχνικούς διά μέσου του δωματίου Matrix ή του καναλιού IRC της υπηρεσίας Τεχνικής Στήριξης ΣΕΠΕΗΥ, μέσω ενός προγράμματος πλοήγησης στο Διαδίκτυο.

Με απομακρυσμένη βοήθεια

Κοινή χρήση της οθόνης του υπολογιστή που έχει πρόβλημα με κάποιον τεχνικό. Επισκεφτείτε πρώτα το IRC όπως αναφέρεται παραπάνω ώστε να σας δώσει ο τεχνικός την εντολή σύνδεσης.

Με επιτόπιες επισκέψεις

Εάν κάποιο πρόβλημα σχολικού εργαστηρίου Πληροφορικής απαιτεί επίσκεψη τεχνικού, θα πρέπει υποχρεωτικά να προγραμματιστεί η επίσκεψη μέσω του συστήματος http://helpdesk.sch.gr.


Σχολιάστε

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση