Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση

Αρχική » Υποστήριξη

Μελλοντικές εκδηλώσεις

Δεν υπάρχουν μελλοντικά γεγονότα για αυτή την ομάδα.

Σύνδεση με τα στοιχεία που διαθέτετε στο ΠΣΔ


Log in



 

RSS Τελευταία μηνύματα στο Στέκι

  • Απ: Μαύρη οθόνη κατά τη σύνδεση Υπολογιστών σε Ubuntu LTSP 27 Δεκεμβρίου, 2024
    Είναι καθαρά θέμα Πυρήνα. Το πρόβλημα είναι ποιος είναι αυτός που λειτουργεί για το δικό σου σύστημα.Πιθανότατα downgrade θα χρειαζόσουν ή κάποιον συγκεκριμένο.Εγώ τότε είχα κάνει 'αναβάθμιση' στην οθόνη (από CRT σε LCD) οπότε ήθελα πιο ενημερωμένο Π...
  • Απ: Μαύρη οθόνη κατά τη σύνδεση Υπολογιστών σε Ubuntu LTSP 24 Δεκεμβρίου, 2024
    Καλημέρα και Χρόνια πολλά!Δυστυχώς δεν έγινε τίποτα, για την ακρίβεια τα πράγματα έγιναν χειρότερα μετά την αναβάθμιση του πυρήνα!Τώρα έχω επιπλέον 2 Η/Υ (παλιότερους core 2 duo)οι οποίοι δεν μπαίνουν ενώ πριν συνδέονταν κανονικά.Επόμενο βήμα καθαρή...
  • Απ: Ηλεκτρονικό Πρωτόκολλο Σχολείου 22 Δεκεμβρίου, 2024
    Παράθεση από: Γεώργιος Θεοδώρου στις 21 Δεκ 2024, 06:59:22 ΜΜΨάξε να βρείς τους φακέλουςINBOX.inProtocolINBOX.beenReadΓια να μένει ο INBOX ανέγγιχτος προτίμησε τη λύση με τους φακέλουςPROTOCOLPROTOCOL.beenReadPROT...

Υποστήριξη

Το ΚΕΠΛΗΝΕΤ Ιωαννίνων προσφέρει υποστήριξη στις σχολικές μονάδες της περιοχής του με τις παρακάτω μεθόδους:

Μέσω helpdesk

Η προτεινόμενη μέθοδος είναι να ανοίγεται δελτίο στην υπηρεσία http://helpdesk.sch.gr. Έτσι γίνεται καλύτερος προγραμματισμός των αιτημάτων και αρχειοθέτησή τους, ενώ μπορούν να διαβιβάζονται στις αρμόδιες υπηρεσίες όταν δεν εμπίπτουν στις αρμοδιότητες του ΚΕΠΛΗΝΕΤ.

Συγκεκριμένα:

  • Επισκεφτείτε την σελίδα http://helpdesk.sch.gr. Εάν δεν σας ζητήσει όνομα χρήστη και κωδικό πρόβασης, τότε μπορεί να είστε ήδη συνδεδεμένοι με τον λογαριασμό του myschool που δεν είναι ο σωστός γι’ αυτήν την υπηρεσία, οπότε κάντε αποσύνδεση.
  • Συνδεθείτε χρησιμοποιώντας το ίδιο username/password που εισάγετε όταν θέλετε να πάρετε τα email του σχολείου. Σχετική εικόνα.
  • Στο πεδίο κειμένου “το αίτημά σας αφορά”, επιλέξτε “ΤΠΕ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ”. Συμπληρώστε και τα υπόλοιπα πεδία, βεβαιωθείτε ότι το τηλέφωνο επικοινωνίας είναι σωστό, και πατήστε το κουμπί “ΥΠΟΒΟΛΗ ΑΙΤΗΜΑΤΟΣ”. Σχετική εικόνα.
  • Το ΚΕΠΛΗΝΕΤ θα σας απαντάει μέσω του helpdesk, και θα σας έρχεται αυτόματα ειδοποίηση στο email του σχολείου.

Με email ή τηλεφωνικά

Δείτε τη σελίδα Επικοινωνία.

Μέσω IRC

Συζητήσεις πραγματικού χρόνου (τύπου messenger) με τεχνικούς διά μέσου του δωματίου Matrix ή του καναλιού IRC της υπηρεσίας Τεχνικής Στήριξης ΣΕΠΕΗΥ, μέσω ενός προγράμματος πλοήγησης στο Διαδίκτυο.

Με απομακρυσμένη βοήθεια

Κοινή χρήση της οθόνης του υπολογιστή που έχει πρόβλημα με κάποιον τεχνικό. Επισκεφτείτε πρώτα το IRC όπως αναφέρεται παραπάνω ώστε να σας δώσει ο τεχνικός την εντολή σύνδεσης.

Με επιτόπιες επισκέψεις

Εάν κάποιο πρόβλημα σχολικού εργαστηρίου Πληροφορικής απαιτεί επίσκεψη τεχνικού, θα πρέπει υποχρεωτικά να προγραμματιστεί η επίσκεψη μέσω του συστήματος http://helpdesk.sch.gr.


Σχολιάστε