Συνεργαστήκαμε με το 8ο Νηπιαγωγείο Ευόσμου Θεσσαλονίκης. Κοντά στα Χριστούγεννα συναντηθήκαμε διαδικτυακά, συστηθήκαμε και τραγουδήσαμε τα κάλαντα τα Μωραϊτικα.
Και το 8ο Νηπιαγωγείο μας τραγούδησε τα δικά τους κάλαντα και αποχαιρετηθήκαμε με Χριστουγεννιάτικες ευχές.
