Οι μικροί επιστήμονες (Fibonacci Project) – Περιβαλλοντικό πρόγραμμα -( Παράγοντες ανάπτυξης των φυτών) 3.1

«Το ποτισμένο φυτό και το απότιστο φυτό»

Έχουμε  δύο γλαστράκια με το φυτό που λέγεται μέντα. Θα ποτίζουμε το ένα και το άλλο δε θα το ποτίζουμε για να δούμε τι θα γίνει. Θα παρακολουθήσουμε να δούμε αν θα μεγαλώσουν και τα δύο το ίδιο.

 

 

 

 

 

qΒάλαμε ετικέτες στα γλαστράκια:

Ø Ποτισμένο για τα 2 που θα ποτίζαμε και

Ø Απότιστο για τα 2 που δε θα ποτίζαμε

q Καρφώσαμε ξυλάκια για σουβλάκια σε κάθε γλαστράκι

για να μετράμε το ύψος του φυτού. Σημειώσαμε με

μαρκαδόρο σημαδάκι πάνω στο ξυλάκι και μετά το

μετρήσαμε με ένα καλαμάκι αναψυκτικού. Το κόψαμε

στο ύψος του φυτού και το κολλήσαμε στον πίνακα

καταγραφής της κάθε ομάδας στο τετράγωνο με την

ένδειξη «Αρχή»

Έχει το ίδιο ύψος

με την

προηγούμενη

μέτρηση;

ΑΠ: Όχι είναι λίγο πιο

κοντό.

ΕΡ: Το χρώμα του;

ΑΠ: Είναι πράσινο.

Έχει το ίδιο ύψος με

την προηγούμενη

μέτρηση;

ΑΠ: Όχι είναι λίγο πιο

κοντό.

ΕΡ: Το χρώμα του;

ΑΠ: Είναι διαφορετικό. Έχει

αρχίσει να κιτρινίζει

Έχει το ίδιο ύψος

με την προηγούμενη

μέτρηση;

ΑΠ: Όχι είναι λίγο πιο

κοντό.

ΕΡ: Τι χρώμα έχει;

ΑΠ: Έγινε καφέ και

ξεράθηκε.

Έχει το φυτό σας το

ίδιο ύψος με την

προηγούμενη

εβδομάδα;

ΑΠ: Όχι είναι τόσο δα πιο

ψηλό.

ΕΡ: Έχει το ίδιο χρώμα;

ΑΠ: Ναι. είναι πράσινο.

Τι νομίζετε λοιπόν;

Χρειάζονται τα φυτά

νερό για να

μεγαλώσουν ή όχι;

ΑΠ: Ναι και βέβαια

χρειάζονται νερό

αλλιώς ξεραίνονται και

πεθαίνουν, όπως έγινε

με το απότιστο φυτό.

Τι νομίζετε λοιπόν;

Χρειάζονται τα φυτά

νερό για να

μεγαλώσουν ή όχι;

ΑΠ: Ναι και βέβαια

χρειάζονται νερό

αλλιώς ξεραίνονται και

πεθαίνουν, όπως έγινε

με το απότιστο φυτό.5 1 2 3 4