Το θέμα της 1ης εβδομάδας για το ΤΜΗΜΑ Α βασίστηκε σε μια φράση : “καλημέρα τι κάνεις”?
Ακούσαμε το τραγούδι του Γιάννη Πάριου “καλημέρα , τι κάνεις “? Και το χορέψαμε . Από συζήτηση καταλήξαμε ότι η καλημέρα είναι ευχή και οτι το χρώμα της είναι κίτρινο επειδή τη λέμε το πρωί που βγαίνει ο ήλιος και ο ήλιος είναι κίτρινος .
Το σχήμα της φανταστήκαμε ότι είναι στρογγυλό σαν τον ήλιο.
Παιίξαμε δύο παιχνίδια γνωριμίας . Το ένα ήταν με τη μπάλα που πετάμε ο ένας στον άλλον και λέει το όνομά του.
Στο δεύτερο σκεπαζόμαστε με το ύφασμα και αναγνωρίζαμε το παιδί από κάποιο χαρακτηριστικό του που φαινόταν …η ρούχο η παπούτσι κλπ….επίσης αναγνώριζαμε κάποιο ιδιαίτερο χαρακτηριστικό …όπως χρώμα μαλλιών , ματιών κλπ.
Στις γωνιές είχαμε γνωριμία με το κίτρινο χρώμα ….στην πλαστελίνη είχαμε τη λέξη “καλημέρα”και τα παιδιά έφτιαχναν τον ήλιο και γράμματα της λέξης …στη χειροτεχνία φτιάχναμε μπαλάκια απο κίτρινη χαρτοπετσέτα ….στα μαθηματικά φτιάχνουμε τις ημερομηνίες και μετράμε ποσότητες ..με τη βοήθεια ξύλινων κύβων…
Ζωγραφίζουμε ένα θέμα και ένα ελεύθερο σχέδιο την εβδομάδα ….κάναμε γελοτοθεραπεία με τη βοήθεια του κρεβατιού και καραόκε….γνωρίσαμε την ημέρα της εβδομάδας με το πανί και ένα παιδί της λέει μια ιστορία από την προηγούμενη …δηλ κάτι που έκανε την προηγούμενη μέρα σπίτι του….μαθαίνουμε δηλ τη διαδοχή των ημερών μια προς μια….
παίξαμε δυο κινητικά παιχνίδια ….το ένα με τη φωλιά ….με μουσική ….το καθε παιδι στη δικη του φωλια….με το σκεπτικό κάθε βδομάδα οι φωλιές να μειώνονται και να γίνονται ομάδες των δύο και των τριών ….
Kαι “γιατί κλαίει η φατσούλα σου;”
στο δεύτερο κάναμε βήματα αργά και γρήγορα με σταμάτηματα ….κάναμε αξιολογηση των εργασιων μας με τις φατσούλες…και ψηφίσαμε τον ομαδάρχη της επόμενης εβδομάδας με την εφαρμογή του χειροκροτήματος….το πιο δυνατό το πήρε η Μελίνα ….(ΚΟΥΡΤΗ ΙΩΑΝΝΑ)