Καλημέρα! Τι κάνεις;

Το θέμα της 1ης εβδομάδας για το ΤΜΗΜΑ Α βασίστηκε σε μια φράση : “καλημέρα τι κάνεις”?

Ακούσαμε το τραγούδι του Γιάννη Πάριου “καλημέρα , τι κάνεις “? Και το χορέψαμε . Από συζήτηση καταλήξαμε ότι η καλημέρα είναι ευχή και οτι το χρώμα της είναι κίτρινο επειδή τη λέμε το πρωί που βγαίνει ο ήλιος και ο ήλιος είναι κίτρινος .

received 1017976142861874 received 2500205896829054 received 986987982519208 received 986987982519208 1

Το σχήμα της φανταστήκαμε ότι είναι στρογγυλό σαν τον ήλιο.

Παιίξαμε δύο παιχνίδια γνωριμίας . Το ένα ήταν με τη μπάλα που πετάμε ο ένας στον άλλον και λέει το όνομά του.

Στο δεύτερο σκεπαζόμαστε με το ύφασμα και αναγνωρίζαμε το παιδί από κάποιο χαρακτηριστικό του που φαινόταν …η ρούχο η παπούτσι κλπ….επίσης αναγνώριζαμε κάποιο ιδιαίτερο χαρακτηριστικό …όπως χρώμα μαλλιών , ματιών κλπ.

received 272892725574754 edit 17549483598362 received 1506757693471076 edit 17578515316066 received 1318822795436896 edit 17642141348348 received 689289139396111 edit 17763110240517 received 648049540765553 edit 17805431573323 received 1323112981656675 edit 17848392438942

 

Στις γωνιές είχαμε γνωριμία με το κίτρινο χρώμα ….στην πλαστελίνη είχαμε τη λέξη “καλημέρα”και τα παιδιά έφτιαχναν τον ήλιο και γράμματα της λέξης …στη χειροτεχνία φτιάχναμε μπαλάκια απο κίτρινη χαρτοπετσέτα ….στα μαθηματικά φτιάχνουμε τις ημερομηνίες και μετράμε ποσότητες ..με τη βοήθεια ξύλινων κύβων…

received 1932510707120639 received 7048964221780976 received 1012957506795026 received 851316616556564 received 836813741272906 received 854769086019744

 

Ζωγραφίζουμε ένα θέμα και ένα ελεύθερο σχέδιο την εβδομάδα ….κάναμε γελοτοθεραπεία με τη βοήθεια του κρεβατιού και καραόκε….γνωρίσαμε την ημέρα της εβδομάδας με το πανί και ένα παιδί της λέει μια ιστορία από την προηγούμενη …δηλ κάτι που έκανε την προηγούμενη μέρα σπίτι του….μαθαίνουμε δηλ τη διαδοχή των ημερών μια προς μια….

received 655913646510169 received 6407483676013861 received 254027540378323 received 327144826500370 received 826590792470893 received 1517853649034007

παίξαμε δυο κινητικά παιχνίδια ….το ένα με τη φωλιά ….με μουσική ….το καθε παιδι στη δικη του φωλια….με το σκεπτικό κάθε βδομάδα οι φωλιές να μειώνονται και να γίνονται ομάδες των δύο και των τριών ….

Kαι “γιατί κλαίει η φατσούλα σου;”

received 2054931524861586 received 1776027829485799 received 293490796738854 received 1114445259532722 received 736737151595371 received 273980912120354

 

στο δεύτερο κάναμε βήματα αργά και γρήγορα με σταμάτηματα ….κάναμε αξιολογηση των εργασιων μας με τις φατσούλες…και ψηφίσαμε τον ομαδάρχη της επόμενης εβδομάδας με την εφαρμογή του χειροκροτήματος….το πιο δυνατό το πήρε η Μελίνα ….(ΚΟΥΡΤΗ ΙΩΑΝΝΑ)