ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΜΑΘΗΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2021-2022

 

ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΑΙΓΕΙΡΑΣ
για το σχολικό έτος 2021-2022

Τηλ. Επικοινωνίας 2696032092  e-mailmail@nip-aigeir.ach.sch.gr  blog: https://blogs.sch.gr/niageir/

Ώρες επικοινωνίας 12:30 έως 13:30

Οι εγγραφές στο Νηπιαγωγείο Αιγείρας   για τα παιδιά που έχουν γεννηθεί κατά τα ημερολογιακά έτη 2016 και  2017 θα πραγματοποιούνται από 1 έως 20 Μαρτίου 2021  μέσω Ηλεκτρονικής Εφαρμογής με Ηλεκτρονική Αίτηση Εγγραφής. Τα παιδιά που είναι ήδη γραμμένα και φοιτούν στο Νηπιαγωγείο εγγράφονται αυτεπάγγελτα στο επόμενο έτος.

 

Η φοίτηση στο Νηπιαγωγείο Αιγείρας είναι υποχρεωτική για όλα τα νήπια και προνήπια που διαμένουν σε όλα τα τοπικά διαμερίσματα του πρώην Καποδιστριακού Δήμου Αιγείρας

 

Διαδικασία:

  • Είσοδος στη σελίδα της εφαρμογής (https://proti-eggrafi.services.gov.gr/) και επιλογή του Νηπιαγωγείου.
  • Κατά την είσοδο  στην ηλεκτρονική Υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) χρειάζονται οι κωδικοί της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης (taxisnet).
  • Συμπλήρωση στοιχείων επικοινωνίας: ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (προαιρετικά) και κινητού τηλεφώνου μέσω του οποίου θα ενημερώνεται ο γονιός  για την πορεία της αίτησής του.

 

Για την υποβολή της αίτησης ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει διαδοχικά τα ακόλουθα:

α) τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου

β) τη διεύθυνση μόνιμης κατοικίας του, την οποία τεκμηριώνει αναρτώντας σε ψηφιακή μορφή σχετικό έγγραφο- αποδεικτικό, όπως λογαριασμό ΔΕΚΟ, μισθωτήριο συμβόλαιο, ή άλλο δημόσιο πρόσφατο έγγραφο από το οποίο να προκύπτει ρητά η διεύθυνση κατοικίας,

γ)το ονοματεπώνυμο άλλου/λων τέκνου/ων, που φοιτά/τούν στην ίδια ή σε συστεγαζόμενη σχολική μονάδα, ( εφόσον επιθυμεί να φοιτήσει σε μονάδα εκτός χωροταξικής κατανομής) και  να προσκομιστεί  σχετική Βεβαίωση  στο Νηπιαγωγείο

δ)εάν επιθυμεί τη φοίτηση του νηπίου/προνηπίου στο Προαιρετικό Ολοήμερο πρόγραμμα ή/και στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής,

ε) τα στοιχεία των συνοδών των νηπίων/προνηπίων κατά την προσέλευση και αποχώρηση τους από τη σχολική μονάδα και

στ) επιλέγει τη δήλωση: «Υποβάλλοντας αυτή την αίτηση, αναλαμβάνω την ευθύνη για την ασφαλή προσέλευση και αποχώρηση του νηπίου/προνηπίου».

 

Τα απαιτούμενα δικαιολογητικά για την εγγραφή στο νηπιαγωγείο τα οποία πρέπει να προσκομιστούν  από το γονέα στο Νηπιαγωγείο , ύστερα από τηλεφωνική επικοινωνία – ραντεβού, κι εντός των προθεσμιών είναι τα εξής:

 

1)  Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή (Α.Δ.Υ.Μ.) το οποίο θα συμπληρωθεί από παιδίατρο και θα προσκομισθεί στο Νηπιαγωγείο. (Το έντυπο υπάρχει στο Νηπιαγωγείο και στο blog του Νηπιαγωγείου)

2) Βιβλιάριο Εμβολίων, του μαθητή/τριας, ή προσκόμιση άλλου στοιχείου, στο οποίο φαίνεται ότι έγιναν τα προβλεπόμενα εμβόλια

3) Βεβαίωση από ΚΕΣΥ, ή δημόσιο ιατροπαιδαγωγικό κέντρο ή άλλη αρμόδια δημόσια υπηρεσία, εφόσον υπάρχει, σε περιπτώσεις μαθητών/τριών με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Επισημαίνεται ότι η γνωμάτευση αυτή δεν αποτελεί προϋπόθεση εγγραφής

 

Πριν την τελική υποβολή της αίτησης, απαιτείται η έγγραφη συναίνεση του έτερου γονέα/κηδεμόνα με υπεύθυνη δήλωση του.

 

Σε περίπτωση αδυναμίας  συμπλήρωσης της ηλεκτρονικής αίτησης από το γονέα, η αίτηση μπορεί να συμπληρωθεί από τον Προϊστάμενο/-η του Νηπιαγωγείου, παρουσία του γονέα και βάση των δικαιολογητικών που έχει προσκομίσει αυτός. Σε αυτή την περίπτωση είναι αναγκαία, εκτός των ανωτέρω και τα εξής δικαιολογητικά:

  • Πιστοποιητικό γέννησης (ή Ληξιαρχική Πράξη Γέννησης για τους αλλοδαπούς μαθητές που δεν διαθέτουν Πιστοποιητικό). Το πιστοποιητικό γέννησης των μαθητών αναζητείται από την Προϊσταμένη του Νηπιαγωγείου και δεν απαιτείται η προσκόμισή του από τους γονείς.
  • Λογαριασμός ΔΕΗ ή ΟΤΕ, ή άλλο αποδεικτικό στοιχείο από το οποίο φαίνεται η διεύθυνση κατοικίας του μαθητή.



Λήψη αρχείου

 

 

 

Αστέρια και πλανήτες

Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση

ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ: Αστέρια και πλανήτες

Με αφορμή το σημαντικό θέμα της επιτυχίας των ανθρώπων να στείλουν διαστημικό όχημα στον πλανήτη Άρη συζητάμε για τους πλανήτες και τις προσπάθειες των ανθρώπων να εξερευνήσουν το διάστημα.

Βλέπουμε το σχετικό βίντεο

Τα παιδιά λένε τις απόψεις τους για το πως πιστεύουν ότι είναι η γη μας, ο κόσμος και το σύμπαν, και εμείς τα καταγράφουμε.

Έπειτα βλέπουμε και ακούμε το τραγούδι “Μια γιορτή στη γειτονιά του Ήλιου”

Για πόσους Πλανήτες μιλάει το τραγούδι; Μέτρηση μέχρι το 9

Βλέπουμε και το  κατατοπιστικό και πολύ περιεκτικό βίντεο με τον   Picu Picu στο διάστημα για να μάθουμε περισσότερα πράγματα

Τα παιδιά φτιάχνουν  τον ήλιο, τους πλανήτες και το σκοτεινό σύμπαν και γράφουν τους αριθμούς μέχρι το 9

Ο ήλιος είναι το κεντρικό ουράνιο σώμα στο πλανητικό μας σύστημα. Ζεστός  και ζωοδότης κρατάει τους πλανήτες σε σταθερή τροχιά γύρω του      

  Ο μύθος του Ήλιου  και του   Φαέθοντα

 

 

Η ΓΗ μας…. ο δικός μας πλανήτης μέσα από την πιο λεπτομερή υδρόγειο σφαίρα στον κόσμο την Google earth

https://www.google.com/earth/

Πολύ δύσκολα τη φόρτωσε ο υπολογιστής μας μαζί με τη webex…. αδύνατο να την απολαύσουμε όλοι μαζί! Η κλασική υδρόγειος σφαίρα όμως και οι απλοί χάρτες σε συνδυασμό με βίντεο που βρίσκουμε στο ίντερνετ, μας δίνουν μια ιδέα

ΓΛΩΣΣΑ: H ΓΗ έχει δύο γράμματα το Γ και το Η Γράφουμε το Γ σε ένα μικρό χαρτονάκι και το κολλάμε σε ένα μανταλάκι για να μπορούμε να το μετακινούμε.  Σε ένα φύλλο Α4 γράφουμε τα επτά φωνήεντα, τα οποία ήδη γνωρίζουμε,  και παίζουμε το παιχνίδι συνδυάζοντας τις φωνούλες: Γ+Η=ΓΗ, Γ+Ο=ΓΟ, Γ+Ε=ΓΕ κλπ

 Και αν όλα τα παιδιά της Γης πιάναν γερά τα χέρια;

Αν όλα τα παιδιά της γης
πιάναν γερά τα χέρια
κορίτσια αγόρια στη σειρά
και στήνανε χορό
ο κύκλος θα γινότανε
πολύ πολύ μεγάλος
κι ολόκληρη τη Γη μας
θ’ αγκάλιαζε θαρρώ.

Αν όλα τα παιδιά της γης
φωνάζαν τους μεγάλους
κι αφήναν τα γραφεία τους
και μπαίναν στο χορό
ο κύκλος θα γινότανε
ακόμα πιο μεγάλος
και δυο φορές τη Γη μας
θ’ αγκάλιαζε θαρρώ.

Θα `ρχόνταν τότε τα πουλιά
θα `ρχόνταν τα λουλούδια
θα `ρχότανε κι η άνοιξη
να μπει μες στο χορό
κι ο κύκλος θα γινότανε
ακόμα πιο μεγάλος
και τρεις φορές τη Γη μας
θ’ αγκάλιαζε θαρρώ!

 

  Πείραμα με φακό και υδρόγειο ή μπάλα . Κολλάμε ένα σπιτάκι εκεί που είναι το σπίτι μας. Τι συμβαίνει όταν η Γη γυρίζει γύρω από τον εαυτό της; Πότε έχει η Γη μέρα και πότε νύχτα;

  

Η πρώτη προσπάθεια του ανθρώπου να φτάσει σε άλλους πλανήτες, ξεκίνησε από το πιο κοντινό του ουράνιο σώμα: Το φεγγάρι

  ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΜΠΑΜΠΑ ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΟΥ ΚΑΤΕΒΑΣΕΙΣ ΤΟ ΦΕΓΓΑΡΙ

α) Σε κινούμενο σχέδιο αλλά στα αγγλικά

 

και β) σε ανάγνωση στα Ελληνικά

 

 ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ :  Διαστημόπλοιο με καλαμάκι.  ΤΟ ΦΥΣΆΣ ΚΑΙ ΑΠΟΓΕΙΩΝΕΤΑΙ!

  

 

ΚΑΛΑ ΔΙΑΣΤΗΜΙΚΑ ΤΑΞΙΔΙΑ!!!

Το νερό είναι πολύτιμο

Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση

ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ:  Το νερό είναι πολύτιμο

Αφού ασχοληθήκαμε με τον κύκλο του νερού αυτή την εβδομάδα θα μιλήσουμε για την αξία του και την ανάγκη προστασίας του

 

 

1)Που βρίσκεται το νερό στη γη;  ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ …

Είναι στο σύννεφο, είναι μέσα στο πηγάδι
είναι στο χιόνι και στα φρούτα του Μαγιού
είναι στα μάτια, είναι στο ουράνιο τόξο
είναι στον πάγο, στον ατμό του τηγανιού.
Είναι στη λίμνη, είναι στη γη, είναι στο στόμα.
Ο άνθρωπος είναι νερό που περπατάει

(Χρήστος Θηβαίος)

 

2) Μερικές από τις εργασίες μας

 

 

 

 

3) Πόσες είναι οι σταγόνες;

 

Α Οι αριθμοί μέχρι το 5



Λήψη αρχείου

 

Β Οι αριθμοί μέχρι το 10

4) ΓΛΏΣΣΑ: ΣΤΑΥΡΟΛΕΞΟ Ας γράψουμε τη λέξη ΝΕΡΟ ΚΑΙ ΑΣ ΚΌΨΟΥΜΕ ΤΑ ΓΡΑΜΜΑΤΆΚΙΑ. Ας γράψουμε και τη λέξη ΒΡΟΧΗ και ας κόψουμε τα γραμματάκια. Τα ανακατεύουμε και τα επανασυνθέτουμε φτιάχνοντας ένα ΣΤΑΥΡΟΛΕΞΟ – Τι παρατηρείτε; Περισσεύει ένα Ρ



Λήψη αρχείου

 

 

5) Χρήση του νερού στο σπίτι μας:   EIKONEΣ

6) Πώς φτάνει το νερό στο σπίτι μας; Ένα βίντεο στα Γαλλικά που πρέπει να εξηγούμε εμείς στα παιδιά

ΚΑΙ Η ΣΧΕΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ

7) ΑΣΚΗΣΗ – ΛΑΒΥΡΙΝΘΟΣ

8)Πώς έφθανε παλιά το νερό στο σπίτι για να το χρησιμοποιήσουν οι άνθρωποι;



Λήψη αρχείου

ΟΙ ΔΙΚΕΣ ΜΑΣ ΣΤΑΜΝΕΣ

    

9) ΤΡΑΓΟΥΔΙ: Η Γερακίνα

 

10) Παλαιότερα οι άνθρωποι επειδή είχαν λίγο νερό φρόντιζαν να μην το σπαταλούν. ΣΗΜΕΡΑ τι συμβαίνει;

11) Γιατί δεν πρέπει να σπαταλάμε το νερό; Το νερό είναι πολύτιμο γιατί από αυτό εξαρτάται αν θα ζήσουμε εμείς, τα ζώα και τα φυτά και γιατί το καθαρό πόσιμο νερό είναι λίγο και συνεχώς λιγοστεύει στη Γη μας  και ΔΕΝ έχουν όλοι οι άνθρωποι πρόσβαση σε καθαρό νερό που μπορούν να πιούν



Λήψη αρχείου

 

12) ΣΩΣΤΕΣ ΚΑΙ ΛΑΘΟΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΕΣ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΝΕΡΟ

Δες τις εικόνες και σκέψου αν είναι ΣΩΣΤΟ ή ΛΑΘΟΣ αυτό που βλέπεις. Ύστερα ΓΥΡΙΣΕ την εικόνα για να δεις την απάντηση  .Τέλος πάτησε το βελάκι για να προχωρήσεις στην ΕΠΟΜΕΝΗ ΕΙΚΟΝΑ.

 

13) ΟΙ ΑΦΙΣΕΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΟΥ ΝΕΡΟΥ

    

 

 

Ο κύκλος του νερού

Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση

ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ: Ο κύκλος του Νερού

Ο χιονάνθρωπος που δεν ήθελε να λιώσει αποτελεί το εφαλτήριο για να περάσουμε από το θέμα “Χειμώνας” στον “Κύκλο του νερού”

1)Το Παραμύθι “Ο χιονάνθρωπος  που δεν ήθελε να λιώσει” του Μάνου Κοντολέων το παρακολουθούμε από το Youtube

2) Το ζωγραφίζουμε

3) Τι συνέβη στο χιονάνθρωπο;  Μπορείτε να βάλετε τις εικόνες στη σειρά, και να πείτε το παραμύθι;

ο χιονανθρωπο ΕΙΚΟΝΕΣ ΣΤΞΗ ΣΕΙΡΑ.pptx

 

4) ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ – ΠΕΙΡΑΜΑ

Τελικά που έλιωσε ο χιονάνθρωπος; ΣΤΟ ΝΕΡΟ… και αυτό γιατί το νερό είναι πιο ζεστό από αυτόν.  ΚΑΙ  ΜΕΤΑ τι έγινε; Εξαφανίστηκε;

Α) ΤΙ ΘΑ ΣΥΜΒΕΙ ΑΝ ΒΑΛΟΥΜΕ ΤΟ ΝΕΡΟ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΨΥΞΗ;

 

 

Β) ΤΙ ΘΑ ΣΥΜΒΕΙ ΑΝ ΤΟΝ ΠΑΓΑΝΘΡΩΠΟ ΠΟΥ ΦΤΙΑΞΑΜΕ (ΩΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΤΟΥ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟΥ ΠΕΙΡΑΜΑΤΟΣ) ΤΟΝ ΒΑΛΟΥΜΕ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΚΑΛΟΡΙΦΕΡ, ΣΤΟ ΦΟΥΡΝΟ, ΣΤΗ ΒΕΡΑΝΤΑ, ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΝΕΡΟ ……

 

5) ΠΟΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΤΡΕΙΣ ΜΟΡΦΕΣ ΤΟΥ ΝΕΡΟΥ

 

 

6) Ο ΚΥΚΛΟΣ ΤΟΥ ΝΕΡΟΥ

Είδαμε ένα βίντεο στα Αγγλικά που εξηγούσα εγώ στα παιδιά και ζωγραφίσαμε μ annotate τον ΚΥΚΛΟ που κάνει το νερό

 

7) Και ένα παιχνίδι ακόμη για τον κύκλο του νερού.

ΒΑΛΕ ΤΙΣ ΕΙΚΟΝΕΣ ΣΤΗ ΣΕΙΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΙΣ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΝΕΡΟΥ

Ο ΚΥΚΛΟΣ ΤΟΥ ΝΕΡΟΥ.pptx

 

8) Τραγούδι “Το νερό των Σταγιατών”

Ο ΧΕΙΜΩΝΑΣ Εξ Αποστάσεως

 

Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση

ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ: Χειμώνας

Γρήγορα τελείωσε για μας η επιστροφή στο Νηπιαγωγείο μας και ξαναγυρίσαμε στην τηλεκπαίδευση. Τα μαθήματά μας συνεχίζονται κανονικά και το θέμα μας είναι  για δεύτερη εβδομάδα “Ο Χειμώνας”

1) ΤΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΜΑΣ

Προσπαθούμε να ακολουθούμε τις ρουτίνες μας σα να είμαστε στην πραγματική μας τάξη. Συμπληρώνουμε λοιπόν το ημερολόγιό μας κάθε μέρα με τα παιδιά και ζωγραφίζουμε με annotate τον καιρό της ημέρας.

2) Αγαπημένο χειμωνιάτικο παραμύθι “Το γάντι”

 

3) Βάζουμε τις εικόνες στη σειρά για να πούμε την ιστορία

Παρουσίαση1.pptx

4) Πρόσθεση με τα ζωάκια που μπαίνουν στο γάντι “Κι αν έρθει ένα ακόμη πόσα θα γίνουν;”

Και αν έρθει 1 ακόμη, ΠΟΣΑ θα είναι;.pptx

5) Πόσα πράγματα χωρούν σ’ ένα παιδικό γάντι; Βρίσκουμε τα γάντια μας. Τα γεμίζουμε με όσα περισσότερα πράγματα μπορούμε και μετράμε!

6) Από ποιο γραμματάκι αρχίζει το γάντι; Ας το γράψουμε κι εμείς πολλές φορές



Λήψη αρχείου

7) Ποια άλλα χειμωνιάτικα ρούχα γνωρίζουμε;

 

8) Τραγούδι Φρόστι ο Χιονάνθρωπος

 

Ο ΧΕΙΜΩΝΑΣ ΣΤΙΣ ΓΩΝΙΕΣ ΤΟΥ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ ΜΑΣ

ΓΩΝΙΑ ΠΛΑΣΤΕΛΙΝΗΣ

 

ΠΑΙΖΟΥΜΕ ΣΤΑ ΧΙΟΝΙΑ; ΓΩΝΙΑ ΘΕΑΤΡΙΚΟΥ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ

ΑΣ ΓΡΑΨΟΥΜΕ ΣΤΟ “ΧΙΟΝΙ” – ΓΩΝΙΑ ΓΡΑΦΗΣ

 

ΟΙ ΜΗΝΕΣ ΕΧΟΥΝ ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΙ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΚΑΤΕΜΕΝΑ…  ΣΤΗ ΓΩΝΙΑ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ

ΠΟΣΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΚΟΥΜΠΙΑ ΤΟΥ ΧΙΟΝΑΝΘΡΩΠΟΥ; – ΓΩΝΙΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ

   

ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ; – ΓΩΝΙΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ

 

ΜΕΡΑ ΜΕΡΑ Ο ΧΡΟΝΟΣ ΚΥΛΑΕΙ – Καθημερινή συμπλήρωση του ατομικού ημερολογίου του μήνα

ΧΙΟΝΙΑ ΣΤΟ ΜΠΟΥΚΑΛΙ… – ΓΩΝΙΑ ΛΕΠΤΗΣ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ

ΠΑΙΞΕ ΜΕ ΤΟ ΧΕΙΜΩΝΑ – ΓΩΝΙΑ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ

ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕ ΤΟ ΧΕΙΜΩΝΑ – ΓΩΝΙΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΚΑΙ ΜΕΛΕΤΗΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ

 

ΖΩΓΡΑΦΙΣΕ ΤΟ ΧΕΙΜΩΝΑ – ΚΑΒΑΛΕΤΟ

 

 

ΔΩΔΕΚΑ ΜΗΝΕΣ ΑΘΛΗΤΕΣ ΣΤΟ ΓΗΠΕΔΟ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ

Το 2021 ήρθε φέρνοντας μαζί την ελπίδα για μια χρονιά καλύτερη από την προηγούμενη.

ΣΧΗΜΑΤΙΖΟΥΜΕ ΤΗ ΧΡΟΝΟΛΟΓΙΑ

   

Ο ΧΡΟΝΟΣ ΕΧΕΙ  ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΕΠΟΧΕΣ ΚΑΙ ΔΩΔΕΚΑ ΜΗΝΕΣ

ΔΩΔΕΚΑ ΜΗΝΕΣ ΑΘΛΗΤΕΣ ΣΤΟ ΓΗΠΕΔΟ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ