Λιώνεις στο εξοχικό; … θέλεις ψυχολόγο!

Άλλη μια απαράδεκτη διαφήμιση στην ελληνική τηλεόραση, η οποία παρουσιάζει έναν μοντέρνο νέο να έχει πάει στο εξοχικό του και να είναι τόσο βαριεστημένος, τόσο ζαβλακωμένος … δίνοντας του ως αδιέξοδο, η διαφήμιση, από αυτή την αποκάρωση, το internet!

Αν είναι δυνατόν!!! Αίσχος!

Δηλαδή τι θέλει η διαφήμιση να περάσει υποσυνείδητα στα νέα παιδιά; Ένα ψέμα; Ότι στο εξοχικό βαριέσαι διότι δεν έχεις internet; Που; Στο εξοχικό;

Μα εξοχικό σημαίνει θάλασσα, βουνό, επαφή με τη φύση, διασκέδαση, φίλοι (παρέες), παιχνίδι, βόλτες, μπάνια, αθλητικές δραστηριότητες, ανέκδοτα, πηγαδάκια, συζητήσεις, ξεκούραση, μπάρμπεκιου, ταβέρνα, ξενύχτι με φίλους, φωτιές στην παραλία, φλερτ, γνωριμίες … και ότι άλλο μπορεί να προσθέσει ο καθένας σας … και η διαφήμιση τι;;; … καταργεί όλα τα παραπάνω και μας κάνει να πιστέψουμε ότι ένα νέο παιδί πλήττει στο εξοχικό του επειδή δεν έχει δίκτυο; Δηλαδή το αντίθετο απ’ ότι στην πραγματικότητα συμβαίνει; Αντί να δείχνει δηλαδή το νεαρό αποχαυνωμένο επειδή έχει internet στο εξοχικό, τον δείχνει βαριεστημένο χωρίς ενδιαφέροντα, με το μόνο που θα τον κάνει χαρούμενο να είναι η εικονική πραγματικότητα του διαδικτύου;

Παρατηρούμε εδώ μια αισχρή πλύση εγκεφάλου, μια διαστρέβλωση της πραγματικότητας, μια απατηλή καθοδήγηση … που ίσως να έχει αποδέκτη κάποιο νέο  παιδί.

Να μη μιλήσω και για την απαράδεκτη σκηνοθεσία της, που δείχνει το νεαρό να λιώνει με το πιστολάκι ένα πασχαλινό γλύκισμα, ή μια ρόγα τραγανό σταφύλι, χρησιμοποιώντας το ως σφυρί, ή με μια μυγοσκοτώστρα, κάνοντας λογοπαίγνιο με την λέξη «λιώνεις» … μα πόσο ανέγνωμος είναι αυτός που σκέφτηκε αυτές τις σκηνές;

Αν ήθελε να είναι ρεαλιστική η διαφήμιση, θα ήταν κάπως έτσι: «Λιώνεις με το internet στην τσιμεντένια πόλη; Πήγαινε στο εξοχικό σου και απέδρασε!»

Αφήστε μια απάντηση

Η διεύθυνση του email σας δεν θα δημοσιευθεί.

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση