2ος Μαθητικός Διαγωνισμός Μαθηματικής Λογικής & Υπολογιστικής Σκέψης «Alan Turing»

1. Στόχοι

Οι γενικοί στόχοι του Διαγωνισμού Μαθηματικής Λογικής και Υπολογιστικής Σκέψης είναι:

  • Να ενισχύσει το ενδιαφέρον των μαθητών για τα Μαθηματικά και την Πληροφορική.
  • Να αναπτύξει την προσωπικότητα του μαθητή, την αυτοεκτίμηση, την αυτοπεποίθηση και την αυτοαντίληψη μέσα από ομαδοσυνεργατικές μεθόδους επίλυσης προβλημάτων.
  • Να ενισχύσει την καλλιέργεια της κριτικής, λογικής και αναλυτικής σκέψης των μαθητών μέσω της επίλυσης γρίφων και προβλημάτων.
  • Να προωθήσει την ομαδική εργασία και συνεργασία για την επίτευξη κοινών στόχων. συμβάλλοντας έτσι στην ανάπτυξη επικοινωνιακών και κοινωνικών δεξιοτήτων.
  • Να ενισχύσει την ικανότητα των μαθητών να διαχειρίζονται σωστά τον χρόνο τους σε μια δεδομένη κατάσταση και να ανταποκρίνονται αποτελεσματικά σε συνθήκες πίεσης, αναπτύσσοντας ταυτόχρονα δεξιότητες στρατηγικής.
  • Να ενισχύσει τις μεταγνωστικές ικανότητες.
  • Να μάθουν οι μαθητές/τριες να διαχειρίζονται τη νίκη και προπάντων την ήττα.

2. Συμμετοχή

Δικαίωμα συμμετοχής στον Διαγωνισμό Μαθηματικής Λογικής και Υπολογιστικής Σκέψης έχουν όλοι οι μαθητές/τριες που φοιτούν σε δημόσια και ιδιωτικά όλων των τύπων της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας. Οι μαθητές/τριες από κάθε σχολείο που επιθυμούν να συμμετέχουν στον διαγωνισμό θα οργανωθούν σε τριμελείς ομάδες με δυο μέντορες εκπαιδευτικούς από το σχολείο τους (κατά προτίμηση κλάδου Μαθηματικών και Πληροφορικής). Από κάθε σχολείο μπορούν να συμμετέχουν περισσότερες από μια τριμελείς ομάδες μαθητών (μέχρι 10 ομάδες ανά σχολείο) και με μέγιστο αριθμό ομάδων 500 (σε περίπτωση υπέρβασης του μέγιστου αριθμού ομάδων θα ζητηθεί αναλογική μείωση του αριθμού των ομάδων από σχολεία με τις περισσότερες συμμετοχές).

3. Δήλωση συμμετοχής στο διαγωνισμό

Οι μέντορες καθηγητές των ομάδων που επιθυμούν να συμμετάσχουν στο Διαγωνισμό Μαθηματικής Λογικής και Υπολογιστικής Σκέψης θα πρέπει να δηλώσουν τη συμμετοχή των ομάδων τους στο διαγωνισμό.

Δείτε περισσότερες πληροφορίες στον παρακάτω σύνδεσμο:

https://blogs.sch.gr/pekesde-turing/