Μαθηματικοί Διαγωνισμοί-Χρυσό μετάλλιο στον Πέτρο!

Ολόκληρη η σχολική κοινότητά μας συγχαίρει τον μαθητή της Α ΄ τάξεως του Λυκείου μας, Πέτρο Κανελλόπουλο, ο οποίος προκρίθηκε στην επόμενη φάση του Μαθηματικού Διαγωνισμού. Ο Πέτρος, αφού ανταπεξήλθε επιτυχώς στην πρώτη φάση του διαγωνισμού (“Θαλής”) και στη δεύτερη φάση (“Ευκλείδης”), έλαβε μέρος και στην τρίτη φάση (“Αρχιμήδης”-Εθνική Μαθηματική Ολυμπιάδα) στην οποία κατέκτησε την πρώτη θέση!!!

Οι επιτυχόντες θα συγκροτήσουν την ελληνική ομάδα η οποία θα διαγωνισθεί και στη 43η Βαλκανιάδα και στην Παγκόσμια Μαθηματική Ολυμπιάδα 2026.

Ευχόμαστε καλή επιτυχία στους μαθητές αυτούς και ιδιαιτέρως στον Πέτρο μας, ο οποίος μάς παραδειγματίζει όλους με την αγάπη και την αφοσίωσή του στις μαθηματικές γνώσεις, αλλά πολύ περισσότερο με το ήθος του!

1000007813 1000007819 1000007846IMG 20260322 195310105

Διάκριση μαθήτριάς μας!

Ολόκληρη η σχολική κοινότητά μας συγχαίρει τη μαθήτρια της Β΄ τάξεως του Λυκείου μας, Μελίτα Ρεμπούτσικα, η οποία κατέκτησε το Χρυσό Μετάλλιο στο πανελλήνιο πρωτάθλημα Πυγμαχίας Νεανίδων. Ευχόμαστε κάθε πρόοδο στη Μελίτα και πάντοτε να διακρίνεται στο άθλημα που τόσο αγαπά.

IMG 1 IMG 2

12ος Μαθητικός Διαγωνισμός Σκίτσου, Κόμικς και Γελοιογραφίας

12ο Πανελλήνιος Μαθητικός Διαγωνισμός Σκίτσου, Κόμικς, Γελοιογραφίας και Flip Book “ΣΚΙΤΣΟΦΡΕΝΕΙΑ@Pierce 2026”, με θέμα:
“Φιλία: Από το εγώ στο εμείς”
Στον Διαγωνισμό έχουν δικαίωμα συμμετοχής οι μαθητές και οι μαθήτριες όλων των Δημόσιων και Ιδιωτικών Γυμνασίων και Λυκείων της χώρας.
Καταληκτική ημερομηνία για την υποβολή έργων ορίζεται η Τετάρτη 18 Μαρτίου 2026.

 

Σκιτσοφρένεια@Pierce 2026

Έντυπο Συναίνεσης Σκιτσοφρένειας 2026

Αγώνας… επιχειρηματολογίας!!!

Την Τετάρτη 14-1-26, και στα πλαίσια του μαθήματος της Νεοελληνικής Γλώσσας-Λογοτεχνίας του τμήματος Α2, (υπεύθυνη καθηγήτρια κα Βασ.Γεωργιοπούλου) σε συνεργασία με το μάθημα της Πληροφορικής πραγματοποιήθηκε στο σχολείο μας αγώνας επιχειρηματολογίας, με θέμα: “Πρέπει να γίνονται πολυήμερες εκπαιδευτικές εκδρομές στο Γυμνάσιο και το Λύκειο ή όχι;”.

Η εκπαιδευτική δράση είχε στόχο να ασκηθούν οι μαθητές-τριες, στην αντιπαράθεση επιχειρημάτων και στην ευπρεπή ανταλλαγή απόψεων στα πλαίσια της αντιλογίας. Τα παιδιά εργάστηκαν ομαδοσυνεργατικά και αξιοποίησαν και τις ψηφιακές τους δεξιότητες απολαμβάνοντας τη διαδικασία!

x2x3ax1x4a