Οι επετειακές αναφορές περιλάμβαναν δραστηριότητες που είχα οργανώσει οι εκπαιδευτικοί όλων των τάξεων, προσαρμοσμένες στο ηλικιακό και γνωστικό επίπεδο των παιδιών. Οι δραστηριότητες αυτές περιλάμβαναν ανάγνωση σχετικών κειμένων (π.χ. παραμυθιών, σύντομων ιστοριών), παρουσίαση οπτικοακουστικού υλικού (παρουσιάσεις, ιστορικό υλικό), ακρόαση τραγουδιών, τα οποία ακολούθως τα παιδιά τα επεξεργάστηκαν μαζί με τους εκπαιδευτικούς και εκφράστηκαν με εικαστικές και χειροτεχνικές δημιουργίες.
Μια από τις δημιουργίες αυτές αφορούσε την κατασκευή του ψηφιδωτού μιας σημαίας από τα παιδιά της Δ τάξης υπό την επιμέλεια της εκπαιδευτικού εικαστικών, χρησιμοποιώντας πλαστικά καπάκια που έχουμε συλλέξει στο πλαίσιο της ανακύκλωσης υλικών.
Μια άλλη δραστηριότητα με τα παιδιά του Α1 τμήματος περιλάμβανε την οπτικοποίηση του γεγονότος με εικόνες και ψηφιακό υλικό, «ζωντανεύοντας» έτσι τα πρόσωπα ορισμένων από τους αγωνιστές του ’21.
Ευχαριστούμε το σύνολο των εκπαιδευτικών του σχολείου που επιμελήθηκε τις σχετικές δραστηριότητες, καθώς και το προσωπικό καθαριότητας που ακολούθως ανέλαβε να βάλει τάξη στο δημιουργικό χάος που αφήσαμε πίσω μας!