Οι μαθητές/τριες στο πλαίσιο του μαθήματος των Τ.Π.Ε., ασχολήθηκαν με την τρισδιάστατη απεικόνιση. Στόχος του μαθήματος ήταν να κατανοήσουν την έννοια, να μπορούν να ξεχωρίζουν τρισδιάστατες απεικονίσεις , καθώς και να αντιληφθούν την εξέλιξη της τεχνολογίας.
Αρχικά, οι μαθητές/τριες δούλεψαν σε μια on line εφαρμογή, δημιουργώντας τις δικές τους τρισδιάστατες εικόνες.
Στη συνέχεια, χωρίστηκαν σε ομάδες, ώστε να επεξεργαστούν και να χρησιμοποιήσουν, αρχικά το παιχνίδι της δεκαετίας του ’80 το “ViewMaster 3D” και έπειτα τη συσκευή “VR box γυαλιά”. Ακολούθησε συζήτηση, συγκρίνοντας τις δύο συσκευές, ομοιότητες- διαφορές, επιλέγοντας τελικά την καλύτερη συσκευή για τον καθένα.
Τέλος, οι μαθητές/τριες δημιούργησαν τα δικά τους τρισδιάστατα αντικείμενα με την χρήση ενός 3D pen/στυλό.
Όλο το project ήταν ιδιαίτερα ευχάριστο για τους/τις μαθητές/τριες και το απόλαυσαν.