Το Ε2 τμήμα ανιχνεύοντας με ποικίλους τρόπους την έννοια της φιλαναγνωσίας, στο μάθημα της Νεοελληνικής Γλώσσας αποφάσισε να αφιερώσει 2 διδακτικές ώρες στην ανάγνωση λογοτεχνικών βιβλίων με μια “γλυκιά” συνοδεία.
Οι μαθητές αφού επέλεξαν ένα λογοτεχνικό βιβλίο της αρεσκείας τους, κάθισαν αναπαυτικά και απήλαυσαν την ανάγνωση πίνοντας ένα ζεστό ρόφημα σοκολάτας και τρώγοντας μπισκότα.
Η συμβολή του σχολείου και της οικογένειας στην ενεργοποίηση της φιλαναγνωστικής διάθεσης των μαθητών είναι καθοριστικό ζήτημα καθώς η φιλαναγνωσία δεν αποτελεί μια έμφυτη ιδιότητα, αλλά είναι επίκτητη και καλλιεργείται.