Πληροφορική και Εκπαίδευση

Ένα Blog της Αγγελικής Οικονομοπούλου, Καθηγήτριας Πληροφορικής

Certify your participation to this Etwinning workshop poster session

Συγγραφέας: Αγγελική Οικονομοπούλου στις 5 Νοεμβρίου, 2012

Certify your participation to this workshop poster ssession filling the form.
The form will be activateduntil  Monday, 12  of November

Κατηγορία eTwinning, Safe Internet | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Certify your participation to this Etwinning workshop poster session

Google Forms a useful tool for real time training

Συγγραφέας: Αγγελική Οικονομοπούλου στις 5 Νοεμβρίου, 2012

Etwinning Professional Develpment Workshop Athens – 2012

A Good Practice for Real Time Training

Angeliki Ikonomopoulou
Etwinning Ambassador of Western Greece
angikonomop@gmail.com

Etwinning Ambassadors need to implement real time trainings. A problem that a moderator of live lesson may face, is either to certify the trainees participation or to evaluate the lesson.

In real time training may take part a big number of trainees. For a Moderator is difficult and time-consuming to certify the presence of trainees as many of them login the real time platform using nicknames. After the end of the live lesson, moderator doesn’t know who is who. Of course the real time training platforms give list of the participants but contains only the login names of the participants.

A useful tool to certify the participation of trainees or to evaluate the live lesson is to create a Google form using the Google Drive-Docs.

Some minutes before the end of the Lesson the moderator may give trainees the link of the online Google Form that he has created. The trainees should fill the form and the moderator after the end of the lesson will have all information that is needed.

Google Forms a useful tool for real time training: presentasion

Google Forms Tutorial 2012 – Google Docs

Κατηγορία eTwinning, Εισηγήσεις, Καλά Παραδείγματα, ΤΠΕ | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Google Forms a useful tool for real time training

1η Online Τηλεκπαίδευση – Χρήση Εργαλείων Πλατφόρμας Etwinning.net

Συγγραφέας: Αγγελική Οικονομοπούλου στις 10 Οκτωβρίου, 2012

ΟΙΚΟΝΟΜΟΠΟΥΛΟΥ ΑΓΓΕΛΙΚΗ
ΠΡΕΣΒΕΥΤΗΣ ΕTWINNING ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ

Δείτε το video της 1η Online Τηλεκπαίδευσης – Χρήση Εργαλείων Πλατφόρμας Etwinning.net που πραγματοποιήθηκε από της πρέσβειρα Δυτικής Ελλάδος κ. Οικονομοπούλου εδώ!

Κατηγορία eTwinning, Webinars, Εκδηλώσεις, Επικαιρότητα, Εργαλεία Διδακτικής, Καλά Παραδείγματα, Τηλεκπαίδευση, ΤΠΕ | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο 1η Online Τηλεκπαίδευση – Χρήση Εργαλείων Πλατφόρμας Etwinning.net

Πρoστατευμένο: ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΤΕ ΤΩΡΑ ΤΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΑΣ ΣΤΗ ΤΗΛΕΗΜΕΡΙΔΑ

Συγγραφέας: Αγγελική Οικονομοπούλου στις 8 Οκτωβρίου, 2012

Αυτό το περιεχόμενο είναι προστατευμένο με συνθηματικό. Για να το δείτε εισάγετε το συνθηματικό σας παρακάτω:

Κατηγορία eTwinning, Εκδηλώσεις, Επικαιρότητα | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Πρoστατευμένο: ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΤΕ ΤΩΡΑ ΤΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΑΣ ΣΤΗ ΤΗΛΕΗΜΕΡΙΔΑ

Ημερίδα eTwinning στις 10 Oκτωβριου και ώρα 17:00

Συγγραφέας: Αγγελική Οικονομοπούλου στις 4 Οκτωβρίου, 2012

Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί στο 8ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΠΑΤΡΑΣ,
την Τετάρτη 10 Οκτωβρίου 2012 και ώρα 17:00, Πάτρα, Αχαΐας

Η εκδήλωση απευθύνεται σε Αρχάριους στο eTwinning

.

.

Πληροφορίες για την εκδήλωση

Η ελληνική Εθνική Υπηρεσία Υποστήριξης της δράσης eTwinning σας προσκαλεί στην ενημερωτική ημερίδα eTwinning που θα πραγματοποιηθεί την  Τετάρτη 10 Οκτωβρίου και ώρα 17.00 στο  8ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΠΑΤΡΑΣ

Η Πρεσβευτής της δράσης eTwinning στην Δυτική Ελλάδα
Αγγελική Οικονομπούλου

Μετά το τέλος των εισηγήσεων θα λάβει χώρα Workshop επίδειξης της πλατφόρμας eTwinning

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΗΝ ΗΜΕΡΙΔΑ

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΗΜΕΡΙΔΑΣ

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΗΜΕΡΙΔΑΣ


Κατηγορία eTwinning, Επικαιρότητα | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Ημερίδα eTwinning στις 10 Oκτωβριου και ώρα 17:00

The Digital English Class ΙΙ, from Theory to Practice

Συγγραφέας: Αγγελική Οικονομοπούλου στις 26 Ιουνίου, 2012

Τετάρτη 27 ΙΟυνίου 2012

Βιωματικά εργαστήρια τεχνολογίας Σχολικής Συμβούλου ΠΕ06, Μ. Κοταδάκη»

Την Τετάρτη, 27 Ιουνίου 2012 και ώρα 09.00 π.μ. – 13.30 μ.μ. διοργανώνεται σειρά βιωματικών εργαστηρίων στην τεχνολογία με θέμα «The Digital English Class ΙΙ, from Theory to Practice», η οποία απευθύνεται στους εκπαιδευτικούς ΠΕ06 Π.Ε. και Δ.Ε. Ν. Ηλείας και σχεδιάζεται να διεξαχθεί εκ παραλλήλου στα: α) 1ο Γυμνάσιο Αμαλιάδας και β) 2ο ΕΠΑΛ Αμαλιάδας ως συνέχεια του επιμορφωτικού σεμιναρίου «The Digital English Class».

2ο ΕΠΑΛ Αμαλιάδας


Δημιουργώντας ένα ιστολόγιο: Αγγελική Οικονομοπούλου ΠΕ19

Εκπαιδευτικό Υλικό

Κατηγορία Εκδηλώσεις, Επικαιρότητα, ΤΠΕ | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο The Digital English Class ΙΙ, from Theory to Practice

Εισήγηση στην Ημερίδα:”The Digital English Class» της Σχ. Συμβούλου ΠΕ06, Μαριάνθης Κοταδάκη

Συγγραφέας: Αγγελική Οικονομοπούλου στις 2 Μαΐου, 2012

Την Τετάρτη 25 Απριλίου 2012 διέξαχθηκε με επιτυχία, η Ημερίδα με θέμα «The Digital English Class» για τους εκπαιδευτικούς ΠΕ06 Α/θμιας και Β/θμιας Εκπ/σης της Περιφερειακής Ενότητας Ηλείας.

Είσηγηση στην Ημερίδα:: “Το ιστολόγιο: ένα δημιουργικό διδακτικό εργαλείο”


Κατηγορία Safe Internet, Εισηγήσεις, Εκδηλώσεις, ΤΠΕ | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Εισήγηση στην Ημερίδα:”The Digital English Class» της Σχ. Συμβούλου ΠΕ06, Μαριάνθης Κοταδάκη

Ένα άρθρο που θα μας προβληματίσει…..

Συγγραφέας: Αγγελική Οικονομοπούλου στις 9 Μαρτίου, 2012

Σας παραθέτω το παρακάτω άρθρο που πιστέυω ότι θα προβληματίσει όλους μας …. Μήπως υπερβάλουμε με τη χρ’ηση των ΤΠΕ; Ας αξιολογήσουμε την κατάσταση ….. και στο περιβάλλον του σχολείου μας  και στο κοινωνικό μας περιβάλλον. Για μένα πάντως ισχύει πάντα το γνωστό σε όλους μας  “ΠΑΝ ΜΕΤΡΟ ΑΡΙΣΤΟΝ”

Οι ειδικοί της πληροφορικής ξέρουν: επιλέγουν για τα παιδιά τους σχολεία  που δεν χρησιμοποιούν υπολογιστές!!!

Στο σχολείο της Σίλικον Βάλεϊ όπου φοιτούν τα παιδιά στελεχών και εργαζομένων στην Google, την Apple, την Yahoo, τη Hewlett-Packard και άλλων τεχνολογικών κολοσσών, δεν υπάρχει ούτε ένας υπολογιστής ούτε μια οθόνη.

Την ώρα που στον υπόλοιπο κόσμο ο τεχνολογικός εξοπλισμός θεωρείται
απαραίτητος στην εκπαίδευση ως μέσο διδασκαλίας και οι μαθητές ενθαρρύνονται στη χρήση τους, στην καρδιά της Μέκκας της Τεχνολογίας, το μολύβι, το χαρτί και το βιβλίο είναι τα μόνα εργαλεία διδασκαλίας που κρίνονται αποδεκτά.

Το συγκεκριμένο σχολείο είναι ένα από τα 160 σχολεία  γνωστής αλυσίδας ιδιωτικής εκπαίδευσης που εφαρμόζει αυτή τη φιλοσοφία. Σ’αυτά τα σχολεία η φοίτηση δεν κοστίζει ακριβά: τα ετήσια δίδακτρα των σχολείων στη Σίλικον Βάλεϊ είναι $17,750 για το Δημοτικό και $24,400 για Γυμνάσιο και Λύκειο.

Η χρήση οποιουδήποτε τεχνολογικού προϊόντος(υπολογιστές, διαδραστικοί πίνακες κλπ) απαγορεύεται στις  αίθουσες αυτού του σχολείου που βρίσκεται στην καρδιά της Σίλικον Βάλεϊ, ενώ οι εκπαιδευτικοί συστήνουν στους μαθητές τους να μην τους χρησιμοποιούν ούτε και στο σπίτι.
Αυτή η διδακτική πρακτική θεωρεί ότι σχολεία και υπολογιστές είναι ασύμβατα μεταξύ τους. Η χρήση των υπολογιστών -εκτιμούν οι εμπνευστές της- έχει αρνητικές συνέπειες στη φυσική δραστηριότητα (χειροτεχνία), τη δημιουργική σκέψη, την επικοινωνία ανάμεσα στους μαθητές, τη συγκέντρωση των παιδιών στο μάθημα.

«Δεν νομίζω ότι χρειάζεται κανείς την τεχνολογία για να μάθει
γραμματική», δηλώνει στην εφημερίδα “Νιου Γιορκ Τάιμς” ένας εργαζόμενος
της Σίλικον Βάλεϊ, τα παιδιά του οποίου φοιτούν σε σχολείο όπου δεν
υπάρχει ούτε ένας υπολογιστής ούτε ένας διαδραστικός πίνακας. «Η
ιδέα ότι μια εφαρμογή του iPad (φορητός υπολογιστής) μπορεί να διδάξει καλύτερα τα παιδιά μου πώς να διαβάζουν ή να μάθουν ευκολότερα αριθμητική είναι απλώς γελοία», προσθέτει ο ίδιος. Αυτός ο πατέρας δεν είναι τόσο “τεχνοφοβικός” όσο θα πίστευε κανείς: διαθέτει πτυχίο πληροφορικής, εργάζεται στην Google και δεν πηγαίνει πουθενά χωρίς το iPad και το “έξυπνο” κινητό του. Η κόρη του, όμως, που πηγαίνει στην πέμπτη τάξη του Δημοτικού, «δεν ξέρει πώς να χρησιμοποιήσει το Google». Ο γιός του πηγαίνει στο Γυμνάσιο και μόλις έχει αρχίσει να μαθαίνει τη χρήση υπολογιστών.
Οι γονείς  αυτών των ιδιωτικών σχολείων με βάση την εμπειρία τους θεωρούν  ότι οι στυλοβάτες του σχολείου είναι οι δάσκαλοι και τα αναλυτικά προγράμματα που εστιάζουν στο γραπτό λόγο και την κριτική σκέψη. Στους υπέρμαχους των υπολογιστών στην τάξη απαντούν: «στην Coogle και στις άλλες επιχειρήσεις πληροφορικής παράγουμε τεχνολογία πανεύκολη στη χρήση. Οι μαθητές εύκολα θα ασκηθούν στη χρήση της, αφού πρώτα έχουν αποκτήσει στέρεη μόρφωση στο σχολείο»

Μαζί τους συμφωνούν και αρκετοί ειδικοί της εκπαίδευσης που
υποστηρίζουν  ότι η χρήση τεχνολογίας δεν συνδέεται με τη βελτίωση των επιδόσεων των μαθητών. Από την πλευρά τους, οι υπεύθυνοι αυτών των ιδιωτικών σχολείων  επικαλούνται στοιχεία δέκα ετών, σύμφωνα με τα οποία το 94% των αποφοίτων συνέχισαν τις σπουδές τους στην τριτοβάθμια εκπαίδευση.

Αυτός είναι ένας πρώτος απολογισμός της εμπειρίας των ιδιωτικών σχολείων στη Σίλικον Βάλεϊ.

Τι συμβαίνει  όμως στα Δημόσια σχολεία;

Για την ιστορία, το 1997 συγκροτήθηκε επιτροπή από τον πρόεδρο Κλίντον για τον εξοπλισμό των δημόσιων σχολείων με τα νέα τεχνολογικά προϊόντα. Σ’αυτή την επιτροπή συμμετείχαν ο πρόεδρος του ΜΙΤ και ένα ηγετικό στέλεχος του κολοσσού της Πληροφορικής της Hewlett-Packard που ήταν ένας από τους βασικούς χρηματοδότες της προεκλογικής εκστρατείας του Κλίντον. Τότε αποφασίστηκε ότι το κόστος που ανέρχονταν σε δεκάδες εκατομμύρια θα το επωμίζονταν οι πολιτείες επιβάλλοντας νέους φόρους στους πολίτες. Την ίδια πολιτική ακολούθησαν και οι Μπους και ο Ομπάμα στο όνομα της αμερικανικής ανταγωνιστικότητας στην παγκόσμια αγορά.

Μετά από δέκα και πλέον χρόνια εφαρμογής της τεχνολογίας στην τάξη, ποια είναι η εμπειρία;

  • Στα σχολεία αυτά ξοδεύονται εκατομμύρια για τεχνολογία ενώ ταυτόχρονα περικόπτονται  κονδύλια για τις άλλες λειτουργικές ανάγκες τους και θέσεις εργασίας εκπαιδευτικών οδηγώντας σε μεγαλύτερα τμήματα μαθητών και μειώνοντας δραματικά τις ώρες διδασκαλίας  άλλων μαθημάτων, όπως  της μουσικής και  της τέχνης.
  • Το κόστος της εισαγωγής και συντήρησης της τεχνολογίας στα σχολεία το επωμίσθηκαν οι πολίτες που πληρώνουν επί χρόνια περισσότερους φόρους.
  • Από το 2000 τα αποτελέσματα επίδοσης των μαθητών στην ανάγνωση, στο γραπτό λόγο και τα μαθηματικά παραμένουν στην καλύτερη περίπτωση στάσιμα  ενώ σχολεία που δεν κάνουν χρήση υπολογιστών, παρουσίασαν  βελτίωση της επίδοσης τους.

Σχολιάζοντας τις χαμηλές επιδόσεις  αυτών των σχολείων ο Π. Τόμας, καθηγητής για χρόνια σε αμερικανικά δημόσια σχολεία, καθηγητής Παιδαγωγικής τώρα  στο Πανεπιστήμιο του Furman και συγγραφέας 12 βιβλίων για τις μεθόδους διδασκαλίας,  επισημαίνει  ότι «η διδασκαλία είναι ανθρώπινη εμπειρία. Η τεχνολογία στην τάξη δημιουργεί μόνο  σύγχυση, όταν συνεχώς όλοι διαπιστώνουμε ότι  στα παιδιά μας  υπάρχει μεγάλη υστέρηση στο γραπτό λόγο, την ανάγνωση, την αριθμητική και την κριτική σκέψη».

…….

Αφαλωνιάτης Θόδωρος – Ψιμούλη Χρυσούλα

(Σημ.: τα στοιχεία είναι από άρθρα της εφημερίδας “Νιου Γιορκ Τάιμς”, Σεπτέμβρης-Οκτώβρης 2011.)

Κατηγορία Άρθρα, ΤΠΕ | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Ένα άρθρο που θα μας προβληματίσει…..

Ημερίδα eTwinning στις 12 Μαρτίου και ώρα 17:00

Συγγραφέας: Αγγελική Οικονομοπούλου στις 29 Φεβρουαρίου, 2012

Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί στο 8ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΠΑΤΡΑΣ,
στις 12 Μαρτίου 2012 και ώρα 17:00, Πάτρα, Αχαΐας

Η εκδήλωση απευθύνεται σε Αρχάριους στο eTwinning


Πληροφορίες για την εκδήλωση

Η ελληνική Εθνική Υπηρεσία Υποστήριξης της δράσης eTwinning σας προσκαλεί στην ενημερωτική ημερίδα eTwinning που θα πραγματοποιηθεί την 12η Μαρτίου και ώρα 17.00 στο  8οΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΠΑΤΡΑΣ

Η Πρεσβευτής της δράσης eTwinning στην Δυτική Ελλάδα
Αγγελική Οικονομπούλου

Μετά το τέλος των εισηγήσεων θα λάβει χώρα Workshop επίδειξης της πλατφόρμας eTwinning

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΗΝ ΗΜΕΡΙΔΑ

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΗΜΕΡΙΔΑΣ

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΗΜΕΡΙΔΑΣ

Κατηγορία eTwinning, Εκδηλώσεις, Επικαιρότητα | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Ημερίδα eTwinning στις 12 Μαρτίου και ώρα 17:00

ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΠΡΕΣΒΕΥΤΩΝ ETWINNIΝG

Συγγραφέας: Αγγελική Οικονομοπούλου στις 13 Δεκεμβρίου, 2011

Για  την καταχωρηση των στοιχείων των πρεσβευτών etwinning πατήστε στον παρακάτω σύνδεσμο

ΚΑΤΑΧΩΡΗΣΗ ΣΤΟΙΧΕΩΝ ΠΡΕΣΒΕΥΤΩΝ ETWINNIMG

Κατηγορία eTwinning | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΠΡΕΣΒΕΥΤΩΝ ETWINNIΝG