Επικοινωνία στην οικογένεια – Ψυχοεκπαιδευτικό σεμινάριο από το Σύλλογο Γονέων

cropped-17.jpg

Αγαπητοί γονείς, εκπαιδευτικοί και φίλοι,

 Τη Δευτέρα 30/11/2015 το απόγευμα, πραγματοποιήθηκε το ψυχοεκπαιδευτικό σεμινάριο με θέμα «Διάβασμα & ρόλος / εμπλοκή γονέων», από την οργάνωση «μαζί για το παιδί» με την οργάνωση και τη συνεργασία των συλλόγων μας.

  Το εξαιρετικά ενδιαφέρον περιεχόμενο του σεμιναρίου, καθώς και άρτια δόμηση της παρουσίασης από τις εισηγήτριες Ψυχολόγους / Ψυχοθεραπεύτριες κα Παπακώστα Αλεξάνδρα και κα Καρπουζά Μόνικα, έδωσε το κίνητρο για περαιτέρω διεύρυνση της συζήτησης, με αναφορές και προβληματισμούς που τέθηκαν επί τάπητος από γονείς αλλά και εκπαιδευτικούς, σχετικά με τις δυσκολίες στη εύρυθμη και ουσιαστική λειτουργία του σημερινού σχολείου, και γενικότερα της εξυπηρέτησης των στόχων μιας ουσιαστικής παιδείας, σε συνάρτηση με τις σημερινές κοινωνικές συνθήκες.

  Εκτός της όμορφης κατεύθυνσης της συζήτησης, που αυτόματα διαγράφηκε, τέθηκε ως στόχος και σκοπός για μας, ως διοργανωτές, η συνέχιση τέτοιων δράσεων, που επιτρέπουν μέσα από το διάλογο και τον προβληματισμό στη σχολική μας κοινότητα, την ουσιαστική επικοινωνία με γνώμονα την ανιδιοτέλεια, και αποτέλεσμα το κοινό όφελος.

 Σας καλούμε από τώρα στο επόμενο ψυχοεκπαιδευτικό σεμινάριο που θα πραγματοποιηθεί τη Δευτέρα 14/12/2015 στις 6:00 μ.μ. με θέμα, «Επικοινωνία στην Οικογένεια».

  Συνεχίζουμε την προσπάθειά μας, ανιδιοτελώς συλλογικά, και σας καλούμε όλους να συμμετέχετε συν-δια-δραστικά!

unnamed

LL

Δημοσιεύθηκε στη ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΓΟΝΕΩΝ ΚΑΙ ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ | Σχολιάστε

Επέτειος Πολυτεχνείου – Λειτουργία του Σχολείου την Τρίτη 17 Νοεμβρίου

1

   Σας ενημερώνουμε πως την Τρίτη 17 Νοεμβρίου 2015 και ώρα 8:10 έως 9:40 θα πραγματοποιηθούν εσωτερικά στις τάξεις εορταστικές εκδηλώσεις αφιερωμένες στην επέτειο του Πολυτεχνείου. Σύμφωνα με εγκύκλιο του Υπουργείου Παιδείας την ημέρα αυτή δεν διεξάγονται μαθήματα και δε λειτουργεί το Ολοήμερο Πρόγραμμα.

   Παρακαλούνται οι γονείς να παραλάβουν τα παιδιά τους από το Σχολείο στις 9:40

Δημοσιεύθηκε στη Χωρίς κατηγορία | Σχολιάστε

Σχολική φωτογράφιση!

12208647_1065993973440156_4361807575218572123_n

Δημοσιεύθηκε στη ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΓΟΝΕΩΝ ΚΑΙ ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ | Σχολιάστε

Βοηθούμε ενεργά τους πρόσφυγες!

  Ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών Κορυδαλλού – Αγίας Βαρβάρας σε συνεργασία με την Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Βορείου Αιγαίου, συγκεντρώνει κουβέρτες, αδιάβροχα, ρούχα, παπούτσια και κάλτσες όλων των ηλικιών για τους πρόσφυγες για να τα στείλει στη Λέσβο. Κάθε σχολείο συγκεντρώνει τα είδη αυτά και φροντίζει για τη μεταφορά τους στα τρία κέντρα (8ο Δημοτικό Σχολείο Αγίας Βαρβάρας, 3ο Δημοτικό Σχολείο Κορυδαλλού και 8ο Δημοτικό Σχολείο Κορυδαλλού) που έχουμε επιλέξει .

  Καλό είναι ρούχα και παπούτσια να έρχονται χωρισμένα κατά ηλικίες για να διευκολυνθούμε στο τελικό πακετάρισμα.

Δημοσιεύθηκε στη ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ | Σχολιάστε

Ενημέρωση σχετικά με την διεξαγωγή της παρέλασης της 28ης Οκτωβρίου 2015.

Η παρέλαση στον Κορυδαλλό έχει προγραμματιστεί να ξεκινήσει στις 11:00 την Τετάρτη 28η Οκτωβρίου 2015.
Θα πραγματοποιηθεί κατά μήκος της οδού Αγίου Γεωργίου και επισημαίνουμε ότι θα
ξεκινήσει από το ύψος της οδού Δημητρίου Μαλαγαρδή  έως την πλατεία Ελευθερίας όπου θα γίνει και η αποχώρηση των σχολείων (δεξιά – αριστερά).

Δημοσιεύθηκε στη ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ | Σχολιάστε

Παγκόσμια Ημέρα Διατροφής

100_4802

Στα πλαίσια της Παγκόσμιας Ημέρας Διατροφής οι μαθητές της Β΄ τάξης γνώρισαν τη διατροφική πυραμίδα, έμαθαν ποιες τροφές κάνουν καλό στην υγεία και συζήτησαν για τις σωστές διατροφικές συνήθειες.

100_4688

Με αφορμή το κείμενο του Ανθολόγιου “Μια φορά ήταν … η Κολοτούμπα”, έκαναν μια έρευνα σχετικά με τα αγαπημένα φαγητά των παιδιών.

100_4806

Τέλος, απόλαυσαν το γευστικό και συγχρόνως υγιεινό “δεκατιανό”, για το οποίο είχαν φροντίσει οι δασκάλες τους.

100_4805

Επιμέλεια: κα Μουζούρη Άννα και κα Μαρκαντωνάτου Ζαφειρία

Δημοσιεύθηκε στη ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ | Σχολιάστε

Επιστήμη, Τέχνη και Μαθηματικά

100_4711

Οι μαθητές της Β΄ τάξης επισκέφτηκαν το Μουσείο Ηρακλειδών και συμμετείχαν στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα “Η συγκίνηση του χρώματος και η λογική του σχήματος. Δημιουργούμε σχήματα και υπολογίζουμε τα μεγέθη τους”.

100_4729

100_4733

Τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να αναγνωρίσουν τα χαρακτηριστικά των γεωμετρικών σχημάτων, να παρατηρήσουν πίνακες ζωγραφικής με γεωμετρικά σχήματα και να αναζητήσουν αντιστοιχίες με τα αντικείμενα που είχαν στα χέρια τους. Ανακάλυψαν νέα σχήματα που προκύπτουν από τις διαφορές της φωτεινότητας και των χρωμάτων.

100_4756

100_4746

Επιμέλεια: κα Μουζούρη Άννα και κα Μαρκαντωνάτου Ζαφειρία

Δημοσιεύθηκε στη ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ | Σχολιάστε

Εορτή για την επέτειο της 28ης Οκτωβρίου.

 

Κυρίες και Κύριοι,

 Σας ενημερώνουμε πως την Τρίτη 27 Οκτωβρίου και ώρα  11:00  θα πραγματοποιηθεί στο αμφιθέατρο της νέας πτέρυγας  (8ο Δημοτικό Σχολείο), η εορτή για την  εθνική επέτειο. Η συμμετοχή των μαθητών θεωρείται   υποχρεωτική, ενώ οι γονείς που επιθυμούν να την παρακολουθήσουν είναι ευπρόσδεκτοι.

   Την ημέρα αυτή δεν διεξάγονται μαθήματα και  δεν λειτουργεί το Ολοήμερο Πρόγραμμα.

Δημοσιεύθηκε στη Χωρίς κατηγορία | Σχολιάστε

Κάλεσμα γονέων των μαθητών της Α΄ τάξης

Αγαπητοί γονείς των μαθητών και μαθητριών της πρώτης τάξης,
Σας καλωσορίζουμε στα Σχολεία μας και σας καλούμε σε μια πρώτη συνάντηση γνωριμίας και ενημέρωσης, σχετικά με τη λειτουργία και τη δράση των Συλλόγων Γονέων μας, την
ΤΕΤΑΡΤΗ 14/10/2015 και ώρα 6:30μ.μ. στο ΑΜΦΙΘΕΑΤΡΟ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΠΤΕΡΥΓΑΣ
Μαζί μας θα είναι και οι Διευθυντές των Σχολείων.
Σας ευχαριστούμε και ευχόμαστε στα παιδιά μας μια καλή και δημιουργική χρονιά!

Τα Διοικητικά Συμβούλια των Συλλόγων Γονέων του 6ου και του 8ου Δημοτικού Σχολείου Κορυδαλλού.

Δημοσιεύθηκε στη ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΓΟΝΕΩΝ ΚΑΙ ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ | Σχολιάστε

Παιχνίδι και μάθημα αγάπης – Ελάτε μαζί μας – Ε΄τάξη

Από τη δασκάλα και τα παιδιά της Ε΄ τάξης του Σχολείου μας

Δημοσιεύθηκε στη ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ | 2 σχόλια

5 Οκτωβρίου 2015: Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού

Τη Δευτέρα, 5 Οκτωβρίου 2015, ήταν η Πανελλήνια Ημέρα Αθλητισμού και εμείς αφιερώσαμε όλη την ημέρα σε δραστηριότητες με θέμα: “Σχολικός Αθλητισμός: Τα ιδεώδη των Ολυμπιακών και των Παραολυμπιακών Αθλημάτων”. Το σύνθημά μας ήταν “Σκοπός ο αγώνας … όχι η νίκη!”.

100_4624

100_4618

Βγήκαμε στην αυλή και παίξαμε διάφορα παιχνίδια που σκοπό είχαν να μας διδάξουν τα ιδεώδη των Παραολυμπιακών Αγώνων.

100_4533

100_4536

Παρακολουθήσαμε βίντεο με θέμα την ιστορία των Ολυμπιακών Αγώνων και την έναρξη τους στην Αθήνα το 2004. Ακούσαμε τον Ολυμπιακό Ύμνο και γνωρίσαμε μέσα από παιχνίδια τα Ολυμπιακά Αθλήματα.

100_4572

Ζωγραφίσαμε τα αγαπημένα μας αθλήματα και φτιάξαμε με καρδούλες το σήμα των Ολυμπιακών Αγώνων.

100_4643

100_4640

Επιμέλεια: κα Μουζούρη Άννα, κα Μαρκαντωνάτου Ζαφειρία και κος Τσέλιγκας Βαγγέλης

Δημοσιεύθηκε στη ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ | Σχολιάστε

Ωράριο λειτουργίας Ολοήμερου Προγράμματος από τη Δευτέρα 5 Οκτωβρίου.

Κυρίες και Κύριοι,

Σας ενημερώνουμε πως για την εύρυθμη λειτουργία του Βασικού (πρωινού) Προγράμματος του Σχολείου, από τη Δευτέρα 5 Οκτωβρίου το Ολοήμερο Πρόγραμμα θα λειτουργεί μέχρι τις 14:00.

Δημοσιεύθηκε στη Χωρίς κατηγορία | Σχολιάστε

ΕΦΕΤ: Συμβουλές για ασφαλή διατροφή στα Oλοήμερα Σχολεία.

Συμβουλές για την συντήρηση και ασφαλή κατανάλωση τροφίμων στα ολοήμερα σχολεία δίνει ο Ενιαίος Φορέας Ελέγχου Τροφίμων (ΕΦΕΤ).

Σύμφωνα με τον ΕΦΕΤ απαραίτητες προϋποθέσεις για την υγιεινή και ασφάλεια τροφίμων, τα οποία προετοιμάζονται στο σπίτι και μεταφέρονται από τους μαθητές για τη σίτιση τους στα Ολοήμερα Σχολεία είναι:

  •  Η σωστή προετοιμασία στο σπίτι υγιεινών και ασφαλών γευμάτων ή πρόχειρου φαγητού (σάντουιτς).
  •  Η τήρηση των ορθών πρακτικών μεταφοράς από το σπίτι στο Σχολείο (π.χ. διατήρηση ψυκτικής αλυσίδας για τα τρόφιμα που αλλοιώνονται εύκολα).
  •  Η ορθή διατήρηση των γευμάτων στο σχολείο μέχρι τη στιγμή της κατανάλωσης και η ορθή προετοιμασία τους αμέσως πριν την κατανάλωσή τους από τους μαθητές.

Σωστή προετοιμασία και μεταφορά

Όσον αφορά στην προετοιμασία ενός ασφαλούς γεύματος στο σπίτι, οι πρώτες ύλες που προμηθευόμαστε πρέπει να είναι καλής ποιότητας και ασφαλείς. Ιδιαίτερη προσοχή χρειάζεται σε τρόφιμα που αλλοιώνονται εύκολα. Όλα τα τρόφιμα πρέπει να προέρχονται από νομίμως λειτουργούσες επιχειρήσεις. Τα τρόφιμα ζωικής προέλευσης πρέπει να έχουν παραχθεί σε εγκεκριμένες εγκαταστάσεις ώστε να εξασφαλίζεται η τήρηση των προϋποθέσεων της ισχύουσας νομοθεσίας για την υγιεινή και ασφάλεια τροφίμων.

Σε κάθε περίπτωση, ελέγχουμε, στο μέτρο του δυνατού, τα τρόφιμα κατά τη στιγμή της προμήθειας για να βεβαιωθούμε ότι δε φέρουν ορατές αλλοιώσεις, δεν περιέχουν ξένα σώματα (ειδικά για τα μη προσυσκευασμένα τρόφιμα), η συσκευασία τους είναι ακέραια, η ημερομηνία ανάλωσή τους δεν έχει παρέλθει, η συντήρησή τους μέσα στην επιχείρηση πώλησης γίνεται σε καθαρούς χώρους και στις ενδεδειγμένες συνθήκες (π.χ., τα ευαλλοίωτα τρόφιμα διατηρούνται υπό ψύξη).

Οι πρώτες ύλες από τη στιγμή της προμήθειάς τους μέχρι τη στιγμή της χρήσης τους για τηνπαρασκευή γευμάτων πρέπει να συντηρούνται σωστά. Συγκεκριμένα, τα τρόφιμα ζωικής προέλευσης και λοιπά ευπαθή τρόφιμα συντηρούνται σε θερμοκρασία μικρότερη ή ίση των 5ο C ή όπως καθορίζει ο παρασκευαστής τους. Τα τρόφιμα ζωικής προέλευσης διατηρούνται σε χωριστά ράφια και στις χαμηλότερες θέσεις των ψυγείων ώστε να μην επιμολύνουν άλλα τρόφιμα όπως λαχανικά, κομμένες σαλάτες ή μαγειρεμένα γεύματα. Αντίστοιχα, τρόφιμα που θα καταναλωθούν ως έχουν, όπως κομμένες σαλάτες και μαγειρεμένα γεύματα τοποθετούνται στα άνω ράφια του ψυγείου με μεμβράνη προστασίας ή σε περιέκτη κατάλληλο για τρόφιμα.

Τα μη ευπαθή τρόφιμα διατηρούνται σε καθαρούς θαλάμους χωρίς υψηλά επίπεδα υγρασίας και θερμοκρασίας (ξηρή αποθήκευση). Επίσης, οι πρώτες ύλες πρέπει να χρησιμοποιούνται εντός του προβλεπόμενου χρόνου ανάλωσης τους βάσει των αναγραφόμενων στη συσκευασία ενδείξεων ή βάσει κανόνων υγιεινής και ασφάλειας που ισχύουν για το εκάστοτε είδος τροφίμου.

Σύμφωνα με τον ΕΦΕΤ, η προετοιμασία των γευμάτων στο σπίτι πρέπει να γίνεται με ορθούς χειρισμούς, όπως: να τηρούνται οι κανόνες υγιεινής από τα άτομα που χειρίζονται τα τρόφιμα (π.χ.,καθαρά χέρια, καθαρές πετσέτες κουζίνας), να χρησιμοποιείται καθαρός εξοπλισμός (μαχαίρια, σκεύη) και πάγκοι που χρησιμοποιούνται για την επεξεργασία των πρώτων υλών αλλά και την προσωρινή αποθήκευση τους, να χρησιμοποιούνται διαφορετικοί πάγκοι ή επιφάνειες για την επεξεργασία των ωμών τροφίμων ζωικής και φυτικής προέλευσης για την αποφυγή επιμολύνσεων ή εφόσον χρησιμοποιείται ο ίδιος πάγκος ή επιφάνεια, η επεξεργασία ζωικών και φυτικών πρώτων υλών να γίνεται σε διαφορετικό χρόνο αφού προηγηθεί κατάλληλος καθαρισμός (χρονικός διαχωρισμός εργασιών), να ελέγχονται εκ νέου οι πρώτες ύλες για την ασφάλειά τους. πρώτες ύλες που φέρουν εμφανείς αλλοιώσεις, ξένα σώματα ή ανεπιθύμητα οργανοληπτικά χαρακτηριστικά δεν πρέπει να χρησιμοποιούνται.

Το μαγείρεμα πρέπει να γίνεται σωστά, εφαρμόζοντας πρακτικές (θερμοκρασία και χρόνο) που δεν επιτρέπουν την επιβίωση παθογόνων μικροοργανισμών.

Τα μαγειρεμένα γεύματα, εφόσον δεν καταναλώνονται άμεσα ή δεν μεταφέρονται εντός δύο ή τριών ωρών μετά το τέλος του μαγειρέματος στο Σχολείο, πρέπει να διατηρούνται υπό ψύξη σε θερμοκρασία μικρότερη ή ίση των 5ο C.

Τα πρόχειρα γεύματα με ψωμί, αλλαντικά, τυριά, κ.ά., (σάντουιτς) συνιστάται να παρασκευάζονται λίγο πριν μεταφερθούν στο σχολείο. Αν αυτό δεν είναι δυνατό, πρέπει να διατηρούνται σε κατάλληλο περιέκτη υπό ψύξη.

Όσον αφορά στη μεταφορά ενός γεύματος από το σπίτι στο σχολείο, ο ΕΦΕΤ επισημαίνει ότι τα μαγειρεμένα γεύματα αλλά και τα πρόχειρα γεύματα με ψωμί, αλλαντικά, τυριά, κ.ά. (σάντουιτς) πρέπει να μεταφέρονται σε κατάλληλες για τρόφιμα συσκευασίες που να μπορούν να κλείνουν καλά, ιδανικά εντός ισοθερμικών περιεκτών με χρήση παγοκύστεω (φορητό ψυγείο), ώστε να διατηρηθεί όσο το δυνατό καλύτερα η ψυκτική αλυσίδα των τροφίμων και κυρίως των τροφίμων που αλλοιώνονται εύκολα (θερμοκρασία μικρότερη ή ίση των 5ο C).
Σε περίπτωση που υπάρχει δυνατότητα μεταφοράς ζεστού γεύματος σε θερμοκρασία άνω των 60ο C (θερμομπόξ), θα πρέπει να υπάρχει ίδια δυνατότητα διατήρησης του γεύματος και στο σχολείο μέχρι να καταναλωθεί.

Σωστή διατήρηση μέχρι την κατανάλωση

Αναφορικά με τη διατήρηση ενός γεύματος στο Ολοήμερο Σχολείο μέχρι τη στιγμή της κατανάλωσης ο ΕΦΕΤ επισημαίνει ότι τα μαγειρεμένα γεύματα και ιδιαίτερα εκείνα που περιέχουν ευπαθή και ευαλλοίωτα συστατικά , πρέπει να τοποθετούνται άμεσα σε ψυγείο μετά την μεταφορά τους στο Σχολείο και να διατηρούνται σε θερμοκρασία μικρότερη ή ίση των 5ο C μέχρι την ώρα που θα καταναλωθούν.

Τα ψυγεία πρέπει να διαθέτουν μόνιμα θερμόμετρα, για την τακτική παρακολούθηση διατήρησης της ψυκτικής αλυσίδας ή εναλλακτικά η διαδικασία αυτή να πραγματοποιείται με τη χρήση φορητών θερμομέτρων τουλάχιστον δύο φορές την ημέρα (π.χ. το πρωί και πριν την διάθεση των γευμάτων) ώστε να εξασφαλίζεται ότι τα γεύματα των μαθητών διατηρήθηκαν στις κατάλληλες συνθήκες.

Εξαίρεση αποτελεί η διατήρηση γευμάτων σε θερμοκρασία μεγαλύτερη των 60ο C, εφόσον υπάρχει τέτοια δυνατότητα με κατάλληλο εξοπλισμό (μπεν μαρί), αν αυτά έχουν μεταφερθεί στη θερμοκρασία αυτή όπως προαναφέρθηκε.

Σημειώνεται ότι δεν διατηρούμε ποτέ τα τρόφιμα σε θερμοκρασία περιβάλλοντος, ούτε το χειμώνα ούτε το καλοκαίρι. Οι θερμοκρασίες από περίπου 7 έως 60ο C επιτρέπουν τον πολλαπλασιασμό παθογόνων μικροοργανισμών που ενδέχεται να έχουν επιβιώσει του μαγειρέματος ή έχουν επιμολύνει το τρόφιμο. Οι θερμοκρασίες περιβάλλοντος που είναι συνήθεις στην Ελλάδα είναι συχνά κοντά στις ιδανικές για την ανάπτυξη μικροοργανισμών.

Τα γεύματα αναθερμαίνονται σε κατάλληλους φούρνους πριν την κατανάλωσή τους με τέτοιο τρόπο ώστε η θερμοκρασία σε όλα τα σημεία του τροφίμου να είναι ανώτερη των 70ο C. Το τρόφιμο πρέπει να καταναλώνεται σε σύντομο χρονικό διάστημα μετά την αναθέρμανση. Αν χρησιμοποιείτε φούρνο μικροκυμάτων για την αναθέρμανση, βεβαιωθείτε ότι το τρόφιμο είναι τοποθετημένο σε κατάλληλο για τον σκοπό αυτό περιέκτη και ότι, κατά τη λειτουργία του φούρνου, ο δίσκος του φούρνου μικροκυμάτων περιστρέφεται.

Επίσης, πρέπει να τηρούνται όλοι οι όροι υγιεινής του προσωπικού, του εξοπλισμού και των χώρων που χρησιμοποιούνται κατά την διάθεση των γευμάτων προς κατανάλωση στους μαθητές.

Ιδιαίτερη σημασία έχει επίσης η διαρκής εκπαίδευση των μαθητών στην τήρηση της ατομικής υγιεινής (π.χ., καλό πλύσιμο χεριών) καθόσον είναι οι βασικοί χειριστές των γευμάτων πριν την κατανάλωση τους.

Ιδιαίτερα επωφελές θα ήταν, το προσωπικό (εκπαιδευτικό ή άλλος χειριστής τροφίμων) που ασχολείται με την επιτήρηση της σίτισης των μαθητών, να έχει παρακολουθήσει πρόγραμμα κατάρτισης ή σεμινάρια για τον χειρισμό τροφίμων ώστε να αντιλαμβάνεται έγκαιρα ενδεχόμενους κινδύνους για την υγεία των μαθητών λόγω λανθασμένων πρακτικών και να τους συμβουλεύει κατάλληλα. Επίσης το προσωπικό πρέπει να διαθέτει πιστοποιητικό Υγείας.

Σημειώνεται ότι η ισχύουσα νομοθεσία, η οποία καθορίζει τους κανόνες υγιεινής των χώρων εστίασης και τον χειρισμό των τροφίμων εντός των σχολείων είναι τα άρθρα 4 και 5 της Υ1γ/Γ.Π/οικ.81025/ΦΕΚ 2135 Β/29-08-2013 «Κανόνες υγιεινής σχολικών κυλικείων, καντινών (σταθερών), χώρων εστίασης εντός των σχολείων και καθορισμό των προϊόντων που διατίθενται από αυτά εντός των δημοσίων και ιδιωτικών σχολείων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης» όπως αυτή έχει τροποποιηθεί, συμπληρωθεί και ισχύει με την αριθμ. Υ1γ/ Γ.Π/οικ 96605/2013 – ΦΕΚ 2800 Β/4-11-2013, καθώς και οι γενικές απαιτήσεις της Υπουργικής Απόφασης με αριθμ. Υ1γ/Γ.Π./οικ. 96967/ΦΕΚ 2718/08-10-2012 «Υγειονομικοί όροι και προϋποθέσεις λειτουργίας επιχειρήσεων τροφίμων και ποτών και άλλες διατάξεις».

Δείτε την ανακοίνωση του ΕΦΕΤ F17998-oloimera.

Δημοσιεύθηκε στη ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ | Ετικέτες: , | Σχολιάστε

Πρόληψη Σακχαρώδη Διαβήτη με Δωρεάν Εξετάσεις στο Γενικό Πληθυσμό

Ο Δήμος Κορυδαλλού μέλος του Ελληνικού Διαδημοτικού Δικτύου Υγιών Πόλεων συμμετέχει στο πρόγραμμα πρόληψης σακχαρώδη διαβήτη παρέχοντας δωρεάν μετρήσεις σακχάρου από τις 23 Σεπτεμβρίου μέχρι και την 1 Οκτωβρίου.

Η δράση έχει ως στόχο την έγκαιρη διάγνωση της νόσου μέσω της μέτρησης του γενικού πληθυσμού, καθώς ο σακχαρώδης διαβήτης αποτελεί μια από τις κυριότερες αιτίες αυξημένης νοσηρότητας και πρόωρης θνησιμότητας.

Στην Ελλάδα περίπου το 8% του πληθυσμού νοσεί από σακχαρώδη διαβήτη, πολλές φορές χωρίς να το γνωρίζει στα αρχικά κυρίως στάδια. Αν και ο σακχαρώδης διαβήτης θεωρείται μάστιγα των ανεπτυγμένων χωρών, είναι ένα νόσημα που σχετίζεται άμεσα με τη φτώχεια και επηρεάζει δυσανάλογα τις χαμηλές κοινωνικοοικονομικά ομάδες και τις μειονότητες.

Στο πλαίσιο αυτό το νοσηλευτικό προσωπικό των Τμημάτων Προστασίας Προαγωγής Δημόσιας Υγείας & Δημόσιας Υγιεινής και Ανοικτής Προστασίας Ηλικιωμένων, της Διεύθυνσης Κοινωνικών Υπηρεσιών, θα πραγματοποιεί δωρεάν μετρήσεις σακχάρου και θα χορηγεί σε κάθε εξεταζόμενο ένα Πρότυπο Έντυπο ιατρικών συμβουλών που έχει συνταχθεί από το ΕΔΔΥΠΠΥ ανάλογα με το αποτέλεσμα της μέτρησης, σύμφωνα με τον ακόλουθο προγραμματισμό:

 

ΤΟΠΟΣ ΗΜΕΡΑ ΩΡΑ  
Α΄ΚΑΠΗ ΤΕΤΑΡΤΗ 23/9 8:00 – 13:00 Ηπείρου 115

210 5610974

Β΄ ΚΑΠΗ ΠΕΜΠΤΗ 24/9 8:00 – 13:00 Δ. Διαμαντίδη43

210 4963274

Γ΄ ΚΑΠΗ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 25/9 8:00 – 13:00 Μπουμπουλίνας 30 210 4979513
Δ΄ΚΑΠΗ ΔΕΥΤΕΡΑ 28/9 8:00 – 13:00 Θήρας 41

210 5698464

Ε΄ΤΑΠΗ-ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΙΑΤΡΕΙΑ ΔΕΥΤΕΡΑ 28/9

(ΑΠΟΓΕΥΜΑ)

 

ΤΡΙΤΗ 29/9

 

15:00-20:00

 

 

8:00 – 13:00

 

Ξενοφώντος & Πελοπίδα

210 4954814

ΣΤ΄ΤΑΠΗ ΤΕΤΑΡΤΗ 30/9 8:00 – 13:00 Θουκυδίδου 10

210 4942412

ΔΗΜΑΡΧΕΙΟ-

ΙΑΤΡΕΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ

ΠΕΜΠΤΗ 1/10 8:00 – 13:00 Γρ. Λαμπράκη 240 & Νικηφορίδη

 

Η δωρεάν εξέταση αφορά όλους τους κατοίκους του Δήμου μας με προτεραιότητα σε άτομα 60 ετών και άνω, ανεξάρτητα αν έχουν διαγνωσθεί ή όχι με σακχαρώδη διαβήτη. Οι ενδιαφερόμενοι πρέπει να προσέρχονται νηστικοί προς εξέταση ή να έχει περάσει διάστημα 3 ωρών από το τελευταίο τους γεύμα.

Πληροφορίες: Δημοτικά Ιατρεία 210 4954814 & στα τηλέφωνα των ΤΑΠΗ
ΔΗΜΟΣ ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΥ Τμήμα Δημοσίων Σχέσεων & Επικοινωνίας – http//www.korydallos.gr – τηλ.:210 4990410, φαξ:210 4990450

Γρηγ. Λαμπράκη 240, 181 20 Κορυδαλλός

 

Δημοσιεύθηκε στη ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ | Σχολιάστε

Σίτιση στο Ολοήμερο Πρόγραμμα. Οδηγίες προς τους γονείς.

Το Ολοήμερο Πρόγραμμα θα ξεκινήσει τη λειτουργία του την Τρίτη 22 Σεπτεμβρίου για τους μαθητές της Α΄ τάξης.

Η σίτιση στο Ολοήμερο Πρόγραμμα τελείται από τις 14:00 έως τις 14:40.

Γράψτε με ανεξίτηλο μαρκαδόρο πάνω στο  σκεύος του φαγητού το όνομα του παιδιού (στο καπάκι και στο πλάι).

Τοποθετήστε κατά την άφιξή σας στο Σχολείο το σκεύος του φαγητού στο ψυγείο και την τσάντα μεταφοράς των τροφίμων στο ράφι. Τοποθετήστε κουτάλι ή πιρούνι και χαρτοπετσέτα στην τσάντα.

Για λόγους υγιεινής κάθε μέρα θα πρέπει να δίνετε στο παιδί διαφορετική πετσέτα, την οποία θα στρώνει πάνω στο τραπέζι.

Πλένετε συχνά την τσάντα μεταφοράς του φαγητού.

Ασκήσεις αυτονομίας για τα μικρά μας.

Το φαγητό στο Ολοήμερο Σχολείο είναι συνώνυμο της αυτονομίας. Αν το παιδί σας πηγαίνει στην πρώτη τάξη καλό είναι να φροντίσετε ώστε να μπορεί να ανταποκριθεί στην πρόκληση. Τα παιδιά πρώτης σχολικής ηλικίας δεν έχουν τόσο ανεπτυγμένες κινητικές δεξιότητες. Γι’ αυτό θα πρέπει να φροντίσετε:

  1. Να μπορεί να ανοίξει και να το κλείσει μόνο του τη συσκευασία φαγητού (κάντε πρόβες στο σπίτι).
  2. Να χειρίζεται με ευκολία το παγουρίνο του. Πολλοί γονείς προτιμούν τα μικρά μπουκαλάκια εμφιαλωμένου νερού.
  3. Να έχετε κομμένες σε μικρά κομμάτια (μπουκιές) τις τροφές, για να μπορεί να τις καρφώσει με το πιρουνάκι του. Ακόμα και το μπιφτέκι ή το κοτόπουλο καλό είναι να το έχετε κόψει σε μικρά κομματάκια.

Να έχετε τα φρούτα καθαρισμένα, κομμένα σε μικρά κομμάτια, κλεισμένα σε αεροστεγές σακουλάκι για να μη μαυρίζουν.

 

Δημοσιεύθηκε στη Χωρίς κατηγορία | Ετικέτες: | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Σίτιση στο Ολοήμερο Πρόγραμμα. Οδηγίες προς τους γονείς.