Αθλητισμός – Δικαίωμα για όλους!

100_7388

Είμαστε οι μαθητές του Ε΄2 και τη Δευτέρα, 3 Οκτωβρίου 2016, πραγματοποιήσαμε στην τάξη μας και στην αυλή του σχολείου μας αθλητικές δραστηριότητες κατά την 3η Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού. Το θέμα των δραστηριοτήτων ήταν: “Νιώσε τη χαρά της άθλησης χωρίς το άγχος της νίκης και τον φόβο της αποτυχίας: Αθλητισμός – Δικαίωμα για όλους”.

100_7366

Διαβάσαμε το παραμύθι της Μαρίας Παπαγιάννη “Μια άλλη μέρα θα νικήσεις εσύ!” και κάναμε εργασίες.

100_7286

Παίξαμε παιχνίδια αθλητικών γνώσεων.

100_7360

Κάναμε ομαδικές ζωγραφιές.

100_7316

100_7387

Φτιάξαμε τις δικές μας αθλητικές εμφανίσεις και γράψαμε πάνω σε αυτές συνθήματα σχετικά με το θέμα της Αθλητικής Ημέρας.

100_7318

Παίξαμε στην αυλή  ομαδικά παιχνίδια με τους μαθητές του Β΄2.

100_7330

100_7351

Παρακολουθήσαμε Videos και παίξαμε διαδραστικά παιχνίδια.

100_7374

Επιμέλεια: κα Άννα Μουζούρη και κος Βαγγέλης Τσέλιγκας

Δημοσιεύθηκε στη ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ | Σχολιάστε

Ενημέρωση για τα Ατομικά Δελτία Υγείας Μαθητή (ΑΔΥΜ)

ΕΝΩΣΗ ΣΥΛΛΟΓΩΝ ΓΟΝΕΩΝ

ΜΑΘΗΤΩΝ ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΥ

EMAIL: enosisgoneonkorydalloy@gmail.com

ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ: www.esgomak.edu.gr

Για την απόκτηση του Ατομικού Δελτίου Υγείας Μαθητή, απαραίτητου δικαιολογητικού εγγραφής των μαθητών στο νηπιαγωγείο και την Α’ τάξη του Δημοτικού Σχολείου, η ΕΝΩΣΗ ΣΥΛΛΟΓΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΥ μετά από επικοινωνία με τις Κοινωνικές Υπηρεσίες και φορείς της 2ης Υγειονομικής Περιφέρειας Πειραιώς & Αιγαίου, γνωστοποιεί ότι οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να απευθύνονται στα παρακάτω σημεία -προσκομίζοντας τον Α.Μ.Κ.Α του παιδιού και το Βιβλιάριο Υγείας:

  • ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ «ΑΓ. ΒΑΡΒΑΡΑΣ» (Δωδεκανήσου 1, Αγία Βαρβάρα) Τμήμα Παιδιατρικό Τακτικά Εξωτερικά Ιατρεία, καθημερινά χωρίς ραντεβού 9:00-14:00, τηλ: 213 20 73008.
  • ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΝΙΚΑΙΑΣ «ΑΓ. ΠΑΝΤΕΛΕΗΜΩΝ» (Ικονίου 150, Νίκαια) Τμήμα Παιδιατρικό- Τακτικά Εξωτερικά Ιατρεία, με ραντεβού μέσω του 1535.
  • ΠΑΙΔΙΚΗ ΠΟΛΥΚΛΙΝΙΚΗ ΠΕΙΡΑΙΑ (Καραολή και Δημητρίου 39 & Ηρώων Πολυτεχνείου 19, Πειραιάς), με ραντεβού στο 210 4124707.
  • Π.Ε.Δ.Υ ΝΙΚΑΙΑΣ (Μούγλων 21) & ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΥ (Ταξιαρχών 34-36), με ραντεβού μέσω των υφιστάμενων πενταψήφιων αριθμών που εξυπηρετούν το Π.Ε.Δ.Υ.
Δημοσιεύθηκε στη ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ, ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΓΟΝΕΩΝ ΚΑΙ ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ | Ετικέτες: | Σχολιάστε

Λειτουργία Ολοήμερου Προγράμματος

Κυρίες και Κύριοι,

Σας ενημερώνουμε πως από τη Δευτέρα 10 Οκτωβρίου 2016 το Ολοήμερο Πρόγραμμα του Σχολείου θα λειτουργεί για όλες τις τάξεις μέχρι τις 16:00 

Η σίτιση των μαθητών θα τελείται από τις 13:20 έως τις 14:00. Ακολουθεί διάλειμμα δεκαπέντε (15) λεπτών και από τις 14:15 έως τις 15:00 μια ώρα μελέτης – προετοιμασίας. Μετά το δεύτερο δεκαπεντάλεπτο διάλειμμα (15:00 – 15:15) διεξάγεται η τελευταία ώρα μαθήματος του Ολοήμερου Προγράμματος.

Οι μαθητές αποχωρούν είτε στις 15:00 είτε στις 16:00 σύμφωνα με τη δηλωθείσα ώρα στην υπεύθυνη δήλωση των γονέων κατά την εγγραφή των παιδιών στο Ολοήμερο Πρόγραμμα τον Ιούνιο.

Οδηγίες και συμβουλές προς τους γονείς για τη σίτιση στο Ολοήμερο Πρόγραμμα εδώ.

Συμβουλές για την συντήρηση και ασφαλή κατανάλωση τροφίμων στα Ολοήμερα Σχολεία από τον  Ενιαίο Φορέα Ελέγχου Τροφίμων (ΕΦΕΤ) εδώ.

Δημοσιεύθηκε στη ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ | Ετικέτες: | Σχολιάστε

Παιδική θεατρική παράσταση ‘ο ευτυχισμένος πρίγκιπας’ τη Δευτέρα 12 Σεπτεμβρίου στο Δημοτικό Αμφιθέατρο “Θανάσης Βέγγος” – είσοδος ελεύθερη

ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟΣ_ΠΡΙΓΚΙΠΑΣ

Η Παιδική Θεατρική Παράσταση “Ο ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟΣ ΠΡΙΓΚΙΠΑΣ” του Όσκαρ Ουάιλντ θα παρουσιαστεί την Δευτέρα 12/09/2016 ώρα 20.00 στο Δημοτικό Αμφιθέατρο “Θανάσης Βέγγος” με ΕΙΣΟΔΟ ΕΛΕΥΘΕΡΗ για όλους.

 «Ο Ευτυχισμένος Πρίγκιπας» του Όσκαρ Ουάιλντ από την Παιδική Σκηνή του Χρήστου Τριπόδη και την εταιρεία «Μέθεξις». Μια παράσταση που βασίζεται στην ολοκαίνουργια διασκευή του έργου από την Τζόυς Ευείδη, η οποία υπογράφει και τη σκηνοθεσία.
Παίζουν οι ηθοποιοί Χρήστος Τριπόδης, Δημήτρης Ζωγραφάκης, Γιώργος Γεροντιδάκης, Ειρήνη Ψυχράμη, Μαρία Θωμά, Μαρία Καρακίτσου και Μανώλης Κλωνάρης.
Ο πρίγκιπας στέκεται στο βάθρο του στο κέντρο της πλατείας και όλοι τον καμαρώνουν γιατί είναι σκεπασμένος με χρυσό και πολύτιμους λίθους. Είναι ο «ευτυχισμένος πρίγκιπας» λένε όλοι, αλλά είναι πράγματι έτσι; Πόσο μπορεί να συνδεθεί ένα χρυσό άγαλμα με ένα χελιδόνι που ετοιμάζεται να πετάξει στην Αίγυπτο για να ξεχειμωνιάσει; Τι μπορεί να συνδυάσει δύο τελείως ανόμοια πλάσματα; Τι ρόλο παίζει ο περίγυρος μια απελπισμένης, φτωχής και δίχως όνειρα πόλης; Το παραμύθι αυτό είναι ένα ύμνος στη ζωή, στη φιλία και στη φιλανθρωπία.  Άλλωστε «το να ζεις είναι το πιο σπάνιο πράγμα στον κόσμο. Οι περισσότεροι άνθρωποι απλά υπάρχουν», όπως είπε ο Oscar Wilde.

Δημοσιεύθηκε στη Χωρίς κατηγορία | Σχολιάστε

Μέλη Συλλόγου Διδασκόντων σχολικού έτους 2016 – 2017

Το τρέχον σχολικό έτος 2016 – 2017 ο Σύλλογος Διδασκόντων απαρτίζεται από τους εξής εκπαιδευτικούς:

Πατεράκης Ιωάννης (Διευθυντής)

Λάνη Σταματίνα (Α΄ τάξη)

Πανταζή Ευσταθία (Β΄ 1 τάξη)

Αναγνωστοπούλου Φανή (Β΄ 2 τάξη)

Ελευθεριάδου Σοφία (Γ΄ 1 τάξη)

Μαρκαντωνάτου Ζαφειρία Υποδιευθύντρια (Γ΄ 2 τάξη)

Σεψάς Νικόλαος (Δ΄ τάξη)

Αρφαρά Αφροδίτη (Ε΄1 τάξη)

Μουζούρη Άννα (Ε΄ 2 τάξη)

Αγγουρά Ελένη (Στ΄ τάξη)

Παπαστάθη Χρυσούλα (Τμήμα Ένταξης)

Φαλιά Ιουλία (Μουσικής)

Σουπιωνά Θεώνη (Αγγλικών)

Τσέλιγκας Ευάγγελος (Φυσικής Αγωγής)

Δρακοπούλου Αλεξάνδρα (Γαλλικών)

Καστανάς Αναστάσιος (Εικαστικών)

Ζουίκοβα Βαλεντίνα (Πληροφορικής)

Κοσκινά Μαρία (Θεατρικής Αγωγής)

Δημοσιεύθηκε στη ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ | Σχολιάστε

Αγιασμός στην έναρξη του σχολικού έτους

ΣΧΟΛΕΙΟ

      Κυρίες και Κύριοι,

   Ο αγιασμός για την έναρξη του σχολικού έτους θα πραγματοποιηθεί τη Δευτέρα 12 Σεπτεμβρίου στις 08:30 στον αύλειο χώρο του Σχολείου. Αμέσως μετά οι μαθητές θα μεταβούν στις αίθουσες διδασκαλίας όπου θα γνωρίσουν τις εκπαιδευτικούς και θα παραλάβουν τα βιβλία τους. Καλό θα είναι να έχουν μαζί τους τη σχολική τσάντα. Τα παιδιά θα αποχωρήσουν από το Σχολείο στις 10:00.

   Οι γονείς των μαθητών της Α΄ τάξης θα ενημερωθούν μετά το πέρας του αγιασμού από τους Διευθυντές των δύο συστεγαζόμενων Σχολείων για θέματα που αφορούν στην εύρυθμη λειτουργία των σχολικών μονάδων και την προσαρμογή των παιδιών.

   Καλή σχολική χρονιά, καλή αρχή και δύναμη στα παιδιά, στους γονείς και στους εκπαιδευτικούς!

Δημοσιεύθηκε στη Χωρίς κατηγορία | Σχολιάστε

Εορτή για τη λήξη του διδακτικού έτους τη Δευτέρα 13 Ιουνίου στις 19:00 στον αύλειο χώρο του Σχολείου.

Πρόσκληση στη γιορτή λήξης 2016

Πρόσκληση_1 στη γιορτή λήξης 2016

Δημοσιεύθηκε στη Χωρίς κατηγορία | Σχολιάστε

Τρίτη θέση στο διασχολικό τουρνουά χειροσφαίρισης κοριτσιών 2016!

ΒΡΑΒΕΥΣΗ ΚΟΡΙΤΣΙΩΝ ΧΕΙΡΟΣΦΑΙΡΙΣΗΣ 2016

Θερμά συγχαρητήρια στα κορίτσια μας και στον εκπαιδευτικό φυσικής αγωγής κο Βαγγέλη! Πάντα επιτυχίες!

Δημοσιεύθηκε στη ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ | Σχολιάστε

«Ψηφίζουμε ζωγραφιά για το logo του etwinning»

Όποιος θέλει μπορεί να συμμετέχει στην ψηφοφορία που γίνεται ως σήμερα, ώστε να αναδείξουμε την καλύτερη ζωγραφιά ως logo για το πρόγραμμα etwinning  «It’s show time» στο οποίο συμμετέχει το Σχολείο μας.

Η διαδικασία είναι η εξής:

  • Πάνω δεξιά στην αρχική σελίδα του ιστολογίου μας στην μπάρα αναζήτησης πληκτρολογείτε etwinning.
  • Επιλέγετε τον πρώτο τίτλο: « Η δράση της Ε΄ Τάξης»
  • Κάτω από την τελευταία φωτογραφία γράφει «περισσότερες πληροφορίες εδώ». Κάνετε κλικ πάνω στην μπλε λέξη «εδώ» (είναι υπερσύνδεσμος).
  • Τώρα είστε μέσα στον ιστότοπο του etwinning. Πηγαίνετε στην αριστερή στήλη με τον τίτλο “Pages” και επιλέξτε τον πρώτο υπότιτλο: “Candidate logo:Ready to vote?”
  • Εδώ θα δείτε όλες τις ζωγραφιές από όλα τα Σχολεία που συμμετέχουν. Είναι συνολικά 17. Σημειώστε τους αριθμούς που σας αρέσουν.
  • Αφού τις δείτε όλες, ανεβείτε πάλι προς τα πάνω. Πάνω από την πρώτη ζωγραφιά (logo 1) θα δείτε το τίτλο με μπλε γράμματα « Which is your favorite logo for the project?”. Επιλέξτε τον τίτλο, είναι υπερσύνδεσμος.
  • Επιλέξτε το logo που σας άρεσε. Μόλις κάνετε επάνω του κλικ, εμφανίζεται στην μπάρα που βρίσκεται από πάνω. Πατήστε submit και η ψήφος σας κατοχυρώνεται. Αν σας αρέσουν κι άλλες ζωγραφιές επαναλαμβάνετε το τελευταίο βήμα.
  • Μπορούν να ψηφίσουν όλα τα μέλη της οικογένειάς σας.
  • Περιμένουμε με χαρά τη συμμετοχή σας!

 

ΕΤΟΙΜΟΙ;

 

ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ 

Δημοσιεύθηκε στη ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ | Σχολιάστε

Για τον παραδίδοντα Πρόεδρο του Συλλόγου Γονέων κο Κώστα Κρητικό.

   Έχω εκφραστεί πολλές φορές στις εκδηλώσεις του Σχολείου για την ποιότητα των ανθρώπων που απαρτίζουν το Διοικητικό Συμβούλιο του Συλλόγου Γονέων καθώς και για την ποιότητα του παραχθέντος υπό αυτών έργου.Έχοντας απονείμει την πρέπουσα και οφειλόμενη τιμή, αποτελεί πλεονασμό οτιδήποτε και αν προσθέσω σήμερα. Αισθάνομαι όμως την ανάγκη απευθυνόμενος στον Πρόεδρο να πω τούτο:

Κώστα σε ευχαριστούμε, σε ευχαριστούμε πολύ!

Πρόσφερες πολλά, πιστεύω πως έλαβες και πολλά! Αποχωρείς κατευοδούμενος, γεγονός που αποτελεί ύψιστη τιμή. Αφήνεις στο Σχολείο ίχνη πολύ ισχυρής διάβασης καθώς και φως, άπλετο φως!

Καλή υγεία και καλή δύναμη!

04/06/2016

Ιωάννης Πατεράκης

Διευθυντής του 6ου Δημοτικού Σχολείου Κορυδαλλού

Δημοσιεύθηκε στη ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΓΟΝΕΩΝ ΚΑΙ ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ | Σχολιάστε

Λειτουργία του Σχολείου

Κυρίες και Κύριοι,

Τη Δευτέρα 13 Ιουνίου στις 19:00 θα πραγματοποιηθεί στον αύλειο χώρο του Σχολείου η εορτή για τη λήξη του διδακτικού έτους.

Την ημέρα αυτή δε θα διεξαχθούν τα μαθήματα.

Την Τρίτη 14 Ιουνίου λειτουργούμε κανονικά.

Την Τετάρτη 15 Ιουνίου και ώρα 08:30 θα επιδοθούν στους γονείς των μαθητών μας, οι Τίτλοι Προόδου των παιδιών τους.

Δημοσιεύθηκε στη Χωρίς κατηγορία | Σχολιάστε

Ανακοίνωση για λειτουργία Ολοήμερου Σχολείου για το έτος 2016-2017

         ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΓΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΟΛΟΗΜΕΡΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ  ΕΤΟΥΣ 2016-2017

      ΤΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΑΠΟ ΤΙΣ 13:20 ΕΩΣ ΤΙΣ 16:00

  1. Η φοίτηση των μαθητών που εγγράφονται στο Ολοήμερο Πρόγραμμα είναι υποχρεωτική.
  2. Στη συγκρότηση των τμημάτων του Ολοήμερου Προγράμματος λαμβάνεται υπόψη η δηλωθείσα ώρα αποχώρησης των μαθητών, που αναγράφεται στη σχετική υπεύθυνη δήλωση των γονέων/ κηδεμόνων κατά την εγγραφή του.
  3. Η δηλωθείσα ώρα ενδιάμεσης αποχώρησης παραμένει η ίδια, μέχρι τη λήξη του διδακτικού έτους.
  4. Ενδιάμεση αποχώρηση των μαθητών μπορεί να γίνεται μετά το τέλος της 2ης ώρας του Ολοήμερου Προγράμματος (15.00), εφόσον έχει κατατεθεί σχετική υπεύθυνη δήλωση των γονέων/κηδεμόνων.
  5. Το ωράριο λειτουργίας του Ολοήμερου Προγράμματος ισχύει και παραμένει το ίδιο μέχρι τη λήξη του διδακτικού έτους.
  6. Η αποχώρηση των μαθητών γίνεται με ευθύνη του εκάστοτε υπεύθυνου λειτουργίας του Ολοήμερου Προγράμματος.

 

Στα σχολεία με λειτουργικότητα από 6/θέσια και άνω, ο ελάχιστος αριθμός για τη λειτουργία του Ολοήμερου Προγράμματος (1η, 2η ή 3η ώρα) είναι 14 φοιτώντες μαθητές.

 

Στο Ολοήμερο Πρόγραμμα δύνανται να εγγράφονται:

α) οι μαθητές των οποίων εργάζονται και οι δύο γονείς, προσκομίζοντας σχετική βεβαίωση του φορέα εργασίας τους ή κάρτα ανεργίας.

β) οι μαθητές, των οποίων οι γονείς/κηδεμόνες ανήκουν σε ευπαθείς κοινωνικές ομάδες (μαθητές πολύτεκνων/μονογονεϊκών οικογενειών, μαθητές με γονείς με χρόνιες παθήσεις/ενταγμένους σε πρόγραμμα απεξάρτησης/φυλακισμένους).

 

Στη φάση του προγραμματισμού και συγκρότησης του/των τμημάτων Ολοήμερου, οι Διευθυντές των Σχολείων σε συνεργασία με τον οικείο Διευθυντή Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, λαμβάνουν υπόψη κατά προτεραιότητα τη φοίτηση των μαθητών των οποίων εργάζονται και οι δύο γονείς.

Δύναται να συγκροτείται τμήμα Πρόωρης Υποδοχής μαθητών (7:00-8:00) σε σχολεία όπου διαπιστώνεται σχετική ανάγκη. Στο τμήμα αυτό δικαίωμα συμμετοχής έχουν μαθητές οι οποίοι είναι εγγεγραμμένοι και φοιτούν στο Ολοήμερο Πρόγραμμα και των οποίων εργάζονται και οι δύο γονείς.

Ο ελάχιστος αριθμός για τη λειτουργία του τμήματος Πρόωρης Υποδοχής μαθητών είναι οι 7 μαθητές για σχολεία με λειτουργικότητα έως 8/θέσια και 10 μαθητές για Σχολεία με λειτουργικότητα από 9/θέσια και άνω. Η συγκρότηση και η λειτουργία τμήματος Πρόωρης Υποδοχής μαθητών γίνεται ύστερα από σχετική τεκμηριωμένη πρόταση του Συλλόγου Διδασκόντων και θετική εισήγηση του αρμόδιου Σχολικού Συμβούλου, με απόφαση του οικείου Διευθυντή Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης και έγκριση του οικείου Περιφερειακού Διευθυντή Εκπαίδευσης.

Η εγκύκλιος  με θέμα «Προγραμματισμός λειτουργίας του Ολοήμερου Προγράμματος των Ενιαίου Τύπου Ολοήμερων Δημοτικών Σχολείων και των Ολοήμερων Νηπιαγωγείων για το σχολικό έτος 2016-2017» εδώ.

Η αίτηση -δήλωση γονέα/κηδεμόνα εδώ.

Δημοσιεύθηκε στη Χωρίς κατηγορία | Σχολιάστε

Δήμος Κορυδαλλού – Πρόγραμμα θερινής δημιουργικής απασχόλησης

ΔΗΜΟΣ ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΥ – ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΘΕΡΙΝΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗΣ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ

paizo

Τα σχολεία κλείνουν… οι «διακοπές στην πόλη μου» ξεκινούν…

Το Πρόγραμμα πραγματοποιείται από 18 Ιουνίου έως 15 Ιουλίου, εντός σχολικού χώρου, Δευτέρα έως Παρασκευή και ώρες από 7.30 έως τις 16.00. (Δυνατότητα προσέλευσης 7.30 έως 8.30 και αποχώρησης 14.00 έως 16.00)

Ο Δήμος Κορυδαλλού, οργανώνει και φέτος Πρόγραμμα Θερινής Δημιουργικής Απασχόλησης για τα παιδιά που έχουν ολοκληρώσει την φοίτηση στις Α’ έως και Στ’ Τάξεις του Δημοτικού Σχολείου και δεν έχουν την πολυτέλεια διακοπών και οι γονείς τους εργάζονται. Ένα πρόγραμμα Ψυχαγωγίας, Άθλησης και Γνώσης με πολλές, πρωτότυπες και ενδιαφέρουσες δραστηριότητες. Ένα ειδικά σχεδιασμένο εκπαιδευτικό παιδαγωγικό πρόγραμμα, το οποίο φιλοδοξεί να ευαισθητοποιήσει -μέσα από ένα πλήθος παιδαγωγικών δραστηριοτήτων- τους μαθητές, ενώ παράλληλα επιδιώκει να ψυχαγωγήσει καλλιεργώντας πνεύμα ομαδικότητας και συνεργασίας.

Το πρόγραμμα θα λειτουργήσει στα 2ο , 6ο και 9ο Δημοτικά Σχολεία της πόλης μας.  Η οικονομική συμμετοχή ορίζεται: 1ο παιδί 125 ευρώ, 2ο παιδί 80 ευρώ, 3ο παιδί δωρεάν.  Διάρκεια προγράμματος 4 εβδομάδες, 18/6/2015 – 15/07/2015.

Δηλώσεις συμμετοχής από 3/6 έως 15/6/2015, Οργανισμός Άθλησης και Πολιτισμού Δήμου Κορυδαλλού, Σολωμού 2-4, ΔΑΚ Κορυδαλλού. Τηλ. 210 4944364-5, Ώρες 09:00-14:00 Δευτέρα έως Πέμπτη, Παρασκευή 09:00-13:00 και Δευτέρα &Τετάρτη απόγευμα 18:00-20:00. Περιορισμένος Αριθμός παιδιών – θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας.

ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΓΟΝΕΩΝ ΤΕΤΑΡΣΗ 17/6/2015 – 6.30 Μ.Μ. ΣΤΟ ΔΗΜΑΡΧΕΙΟ ΚΟΡΤΔΑΛΛΟΥ , ΑΙΘΟΥΣΑ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ, ΓΡ. ΛΑΜΠΡΑΚΗ 240.

Έντυπα αιτήσεων και πληροφορίες για το πρόγραμμα θα βρείτε στα Γραφεία του Οργανισμού Άθλησης & Πολιτισμού καθώς και στην ιστοσελίδα του Δήμου Κορυδαλλού: www.korydallos.gr

 

 

Δημοσιεύθηκε στη ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ | Σχολιάστε

Εορτή λήξης από το Δ.Σ. του Συλλόγου Γονέων

Slide1

Δημοσιεύθηκε στη ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΓΟΝΕΩΝ ΚΑΙ ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ | Σχολιάστε

Από 1η ως και την 21η Ιουνίου οι εγγραφές για τα πρωτάκια στα Δημοτικά Σχολεία

Aπό την 1η ως και την 21η Ιουνίου θα γίνουν οι εγγραφές των μαθητών στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση, όπως ανακοίνωσε το υπουργείο Παιδείας. Τη σχολική χρονιά 2016-17 στην Α’ τάξη του Δημοτικού Σχολείου θα φοιτήσουν οι μαθητές που γεννήθηκαν από 1.1.2010 ως 31.12.2010.

Στα Δημοτικά Σχολεία τα απαιτούμενα δικαιολογητικά για την εγγραφή στην Α΄ τάξη  είναι τα εξής:

α. Πιστοποιητικό γέννησης δήμου ή κοινότητας. Επίσης ότι από το σχολικό έτος 2016-17 και εφεξής, για την εγγραφή των μαθητών στα δημόσια δημοτικά σχολεία της χώρας δεν απαιτείται η προσκόμιση του πιστοποιητικού γέννησης από τους γονείς, αλλά αναζητείται από τις σχολικές μονάδες μέσω του πληροφορικού συστήματος Myschool του υπουργείου

Η αναζήτηση μέσω του πληροφορικού συστήματος «myschool» πραγματοποιείται από το σχολείο εγγραφής με βάση τα παρακάτω στοιχεία: 1. επώνυμο μαθητή 2. όνομα μαθητή 3. όνομα πατέρα 4. όνομα μητέρας 5. ημερομηνία γέννησης. Σε περίπτωση που δύο ή περισσότεροι προς εγγραφή μαθητές στο ίδιο σχολείο έχουν και τα πέντε στοιχεία ίδια, θα πραγματοποιείται ταυτοποίηση με επιπλέον στοιχεία που θα δηλώνει ο γονέας/κηδεμόνας, όπως είναι η διεύθυνση κατοικίας. Τα παραπάνω πέντε στοιχεία τα δηλώνει ο γονέας/κηδεμόνας του μαθητή με υπεύθυνη δήλωσή του. Σε περίπτωση που προκύπτει για οποιονδήποτε λόγο αλλαγή στα στοιχεία του μαθητή, πριν ή και μετά την εγγραφή του σε σχολική μονάδα της χώρας, ο γονέας/κηδεμόνας θα πρέπει να ενημερώνει ως προς την αλλαγή αυτή τον οικείο δήμο στον οποίο είναι εγγεγραμμένος ο μαθητής.

β. Επίδειξη του βιβλιαρίου υγείας του παιδιού (ΒΥΠ) ή προσκόμιση άλλου στοιχείου στο οποίο φαίνεται ότι έγιναν τα προβλεπόμενα εμβόλια.

Υπενθυμίζεται ότι ισχύει η γνωμοδότηση της Εθνικής Επιτροπής Εμβολιασμών, σύμφωνα με την οποία, «είναι υποχρεωτικά όλα εκείνα τα εμβόλια που είναι ενταγμένα στο Εθνικό Πρόγραμμα Εμβολιασμών και για αυτό δίνονται δωρεάν στο πλαίσιο προστασίας της δημόσιας Υγείας. Μόνο σε περιπτώσεις ιατρικής αντένδειξης θα μπορούν οι γονείς να αρνηθούν τον εμβολιασμό των παιδιών τους». Οι γονείς που για οποιουσδήποτε άλλους λόγους (προσωπικά δεδομένα και πιθανές παρενέργειες) δεν επιθυμούν τον εμβολιασμό των παιδιών τους, οφείλουν να προσκομίζουν βεβαίωση ιατρικής αντένδειξης από: α) Περιφερειακά Γενικά Νοσοκομεία, ή β) Διευθύνσεις Υγιεινής της οικείας Νομαρχίας, ή γ) Ιατροκοινωνικά Κέντρα ή δ) ασφαλιστικούς φορείς ή ε) ιδιώτες ιατρούς, σύμφωνα με τον κώδικα ιατρικής δεοντολογίας.

Όπως αναφέρεται  στο σχετικό έγγραφο του υπουργείου Παιδείας, προκειμένου να διευκολυνθεί ο εμβολιασμός μαθητών/τριών που ανήκουν σε ευαίσθητες κοινωνικά ομάδες, κρίνεται απαραίτητη η συνεργασία των διευθυντών των δημοτικών σχολείων και των Ππροϊσταμένων των νηπιαγωγείων με τους αναγραφόμενους στην παραπάνω παράγραφο φορείς, καθώς και με τους φορείς κοινωνικής στήριξης (ΚΕΕΛΠΝΟ, ΕΚΕΠΥ, Διευθύνσεις Υγιεινής κτλ.).

γ. Το ατομικό δελτίο υγείας μαθητή (ΑΔΥΜ).

Το ΑΔΥΜ ως δικαιολογητικό εγγραφής των παιδιών στο νηπιαγωγείο και στην Α ́ τάξη του δημοτικού σχολείου, καθώς και ως ιατρικό πιστοποιητικό παρακολούθησης της υγείας των μαθητών/τριών κατά τη διάρκεια φοίτησής τους στις σχολικές μονάδες της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, καταρτίζεται και συμπληρώνεται από ιατρούς των οικείων Μονάδων Υγείας του Πρωτοβάθμιου Εθνικού Δικτύου Υγείας (Κέντρα Υγείας, Πολυδύναμα Περιφερειακά ιατρεία κτλ.) ή των εξωτερικών ιατρείων των νοσηλευτικών ιδρυμάτων ή των ιδιωτών ιατρών συμβεβλημένων με τον Εθνικό Οργανισμό Παροχής Υπηρεσιών Υγείας (ΕΟΠΥΥ) ή τον αντίστοιχο ασφαλιστικό φορέα των γονέων και κηδεμόνων ή από ιδιώτες ιατρούς (χωρίς σύμβαση με ασφαλιστικά ταμεία). Οι ειδικότητες των ιατρών που έχουν τη δυνατότητα κατάρτισης και συμπλήρωσης και την ευθύνη υπογραφής του ΑΔΥΜ είναι παιδίατροι ή γενικοί ιατροί ή, σε ειδικές περιπτώσεις, παθολόγοι. Σε εξαιρετικές περιπτώσεις, για λόγους προσβασιμότητας, ή όταν δεν υπάρχουν ιατροί των ανωτέρω ειδικοτήτων σε νησιωτικές ή ορεινές ή δυσπρόσιτες περιοχές όπου η πλησιέστερη μονάδα Υγείας είναι σε μεγάλη απόσταση από τον τόπο διαμονής της οικογένειας του μαθητή, το ΑΔΥΜ δύνανται να καταρτίζουν και να συμπληρώνουν άλλοι ιατροί.

δ. Αποδεικτικό στοιχείο από το οποίο, κατά την κρίση του Διευθυντή του Σχολείου, φαίνεται η διεύθυνση κατοικίας του μαθητή.

Συνιστάται οι διευθυντές των σχολικών μονάδων όπως ελέγχουν με ιδιαίτερη προσοχή το εν λόγω αποδεικτικό στοιχείο (π.χ. λογαριασμός ΔΕΚΟ, μισθωτήριο οικίας ή άλλο έγγραφο, προκειμένου οι μαθητές να εγγράφονται αποκλειστικά και μόνο στα όρια της σχολικής τους περιφέρειας.

Υπεύθυνη δήλωση του γονέα για τον προσδιορισμό της διεύθυνσης κατοικίας του μαθητή γίνεται αποδεκτή μόνον σε περιπτώσεις αδυναμίας προσκόμισης κάποιου αποδεικτικού στοιχείου (όπως για παράδειγμα, σε περίπτωση πρόσφατης μετοίκησης), όπου δηλώνεται και η υποχρέωση προσκόμισης του απαιτούμενου αποδεικτικού.

ε. Βεβαίωση παρακολούθησης Νηπιαγωγείου.

Σύμφωνα με τη με σχετική εγκύκλιο, «όπου δεν είναι δυνατή η προσκόμιση βεβαίωσης παρακολούθησης νηπιαγωγείου, οι γονείς και κηδεμόνες των νηπίων υποβάλλουν σχετική αίτηση προς τον οικείο Διευθυντή Εκπαίδευσης, στην οποία θα αναφέρονται οι λόγοι μη φοίτησης. Ο Διευθυντής Εκπαίδευσης, αφού εξετάσει την εν λόγω αίτηση, εγκρίνει την εγγραφή του μαθητή.

Δικαιολογητικά για το Νηπιαγωγείο

Όπως ανακοινώθηκε ακόμη, στα Νηπιαγωγεία τα απαιτούμενα δικαιολογητικά για την εγγραφή είναι τα εξής:

α. Πιστοποιητικό γέννησης Δήμου ή Κοινότητας. Υπενθυμίζεται ότι το σχολικό έτος 2016-17 και εφεξής, για την εγγραφή των νηπίων (Α΄ και Β΄ ηλικίας) στα δημόσια νηπιαγωγεία της χώρας δεν απαιτείται η προσκόμιση του πιστοποιητικού γέννησης από τους γονείς, αλλά θα αναζητηθεί από τα νηπιαγωγεία μέσω του πληροφορικού συστήματος Μyschool του υπουργείου

β. Επίδειξη του βιβλιαρίου υγείας του παιδιού (ΒΥΠ) ή προσκόμιση άλλου στοιχείου στο οποίο φαίνεται ότι έγιναν τα προβλεπόμενα εμβόλια.

γ. Το ατομικό δελτίο υγείας μαθητή (ΑΔΥΜ). Για το νήπιο που θα συνεχίσει τη φοίτησή του στο ίδιο Nηπιαγωγείο και δεύτερη χρονιά δεν απαιτείται νέο ΑΔΥΜ.

δ. Υπεύθυνη δήλωση του γονέα ή κηδεμόνα ή άλλο στοιχείο κατά την κρίση του προϊσταμένου του Nηπιαγωγείου από το οποίο φαίνεται η διεύθυνση κατοικίας του νηπίου.

ε. Δήλωση του γονέα ότι αναλαμβάνει την ευθύνη για την ασφαλή προσέλευση και αποχώρηση του Νηπίου.

Δημοσιεύθηκε στη ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΓΟΝΕΩΝ ΚΑΙ ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ | Ετικέτες: | Σχολιάστε