«ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΜΑΘΗΤΟΥΔΙ» ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΕΝΤΑΞΗΣ :
ΣΤΗΝ 4H ΘΕΣΗ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΥ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ
Το Τραγούδι των Μαθητών του Τμήματος Ένταξης
Το Τραγούδι απ’ το «μάθημα των συναισθημάτων» (λόγια μαθητή)
Το Τραγούδι των Επιθυμιών, των Φόβων, των Νέων Γνώσεων, των Δράσεων, των Πεταγμάτων
Το Τραγούδι- κατακλείδα της περσινής χρονιάς
Το Τραγούδι εκκίνηση κάθε καινούργιας προσπάθειας
Το Τραγούδι που έγινε περηφάνια στο στόμα των μαθητών που καλούν φίλους τους να τους ακούσουν/δουν στο youtube
Το Τραγούδι που στάλθηκε στο Διαγωνισμό: «Ας φανταστούμε το Σχολείο των Ονείρων μας» με την κρυφή ελπίδα της δασκάλας τους πως κάτι θα κερδίσει
Το Τραγούδι που διακρίθηκε!
Η διάκριση έκπληξη στους μαθητές του Τμήματος Ένταξης
Το Τραγούδι (προς το παρόν) του Σχολείου μας
Το Τραγούδι Μαθητούδι μας!
Πόσα ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ στους μαθητές μου-μας να πω;
Πόσα ΜΠΡΑΒΟ, πόσες αγκαλιές.. τόσες προσπάθειες, τόσες ματαιώσεις, τόσες επιτυχίες, τόσες δικές μας δημιουργικές στιγμές..
ΠΕΡΗΦΑΝΙΑ μεγάλη και ΧΑΡΑ ανείπωτη για τους ΣΠΟΥΔΑΙΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ μας που αυτοεκφράζονται και με τους άλλους μοιράζονται..
«Ανοίγουν τα φτερά τους, πετούνε στη ζωή»
Πάντα τέτοια, παιδιά!
Να ‘ναι η αρχή μόνο και το σύνθημα και γι’ άλλα ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ, αγαπημένα μας ΜΑΘΗΤΟΥΔΙΑ..
Η Δασκάλα του Τμήματος Ένταξης
Ψαλλιδάκου Αδαμαντία (Μαντώ)
Υ.Γ. Παραθέτω, ενθουσιασμένη, μέρος του κειμένου που στάλθηκε απ’ το Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Παν/μίου Κρήτης:
Ρέθυμνο 24/4/2015
Αγαπητή κ. Ψαλλιδάκου Αδαμαντία,
Θα θέλαμε να σας εκφράσουμε τις θερμές μας ευχαριστίες για την συμμετοχή σας στον 1ου Πανελλήνιο Διαγωνισμό Δημιουργικής Έκφρασης Μαθητών Δημοτικών Σχολείων με Θέμα: «Ας φανταστούμε το Σχολείο των Ονείρων μας» για το σχολικό έτος 2014-2015.
Σύμφωνα με την εισήγηση της ειδικής επιτροπής κρίσης του διαγωνισμού, η πρόταση που υποβάλλατε στην κατηγορία Μουσική/Τραγούδι/Χορός/Κίνηση/Θεατρικό Δρώμενο/θεατρικό παιγνίδι/παντομίμα/θέατρο σκιών, τυγχάνει ειδικής τιμητικής διάκρισης καθώς κατέλαβε την 4η θέση!
Σας εκφράζουμε τα θερμά μας συγχαρητήρια για αυτή την τιμητική διάκριση, η οποία αποτυπώνει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο την συστηματική και μεθοδική προσπάθεια με την οποία αναδείξατε την δημιουργικότητα των μαθητών σας, βάζοντας την δική σας προσωπική σφραγίδα.