Η πολυεπίπεδη διάσταση της Δράσης περιελάμβανε διαδικτυακό επιμορφωτικό σεμιναρίου-webinar στελεχών εκπαίδευσης, ψυχολόγων, κοινωνικών λειτουργών Θεσσαλίας σε συνεργασία με ΥΠΑΙΘΑ και Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Θεσσαλίας, την ανάπτυξη και διάχυση μέσω ΥΠΑΙΘΑ δύο εντύπων με χρήσιμες επισημάνσεις για την ψυχοκοινωνική στήριξη των παιδιών/εφήβων μετά από την εμπειρία μιας φυσικής καταστροφής για γονείς/κηδεμόνες και για εκπαιδευτικούς /σχολεία και την ανάπτυξη της δράσης «Διαδρομές». Σκοπός της Δράσης «Διαδρομές» ήταν να αναδειχθούν τα στοιχεία εκείνα που το σχολείο ως σύστημα διαθέτει και διευκολύνουν την προσαρμογή και την ανάπτυξη των μελών του, λειτουργώντας προστατευτικά μέσα από ευκαιρίες που δίνονται στους μαθητές και μαθήτριες για να εξελιχθούν, να αναπτύξουν δεξιότητες και να ενδυναμωθούν ψυχολογικά και σε δύσκολες περιόδους. Η Δράση περιλάμβανε επιμορφωτικές συναντήσεις εκπαιδευτικών/στελεχών εκπαίδευσης και ψυχολόγων, ανάπτυξη εκπαιδευτικού υλικού με δραστηριότητες, τις οποίες οι εκπαιδευτικοί εφάρμοζαν στις τάξεις τους και δικτύωση σχολείων μέσω αναρτήσεων των έργων των μαθητών και μαθητριών στη διαδικτυακή πλατφόρμα «Διαδρομές στην πόλη».
Στη Δράση συμμετείχαν 77 στελέχη εκπαίδευσης, εκπαιδευτικοί πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και ψυχολόγοι και περίπου 2.800 μαθητές και μαθήτριες τάξεων Γυμνασίου (Α΄ , Β΄, Γ΄ τάξη) και Στ’ τάξης Δημοτικού (ως μεταβατική για το γυμνάσιο) από 47 σχολεία (24 Δημοτικά και 23 Γυμνάσια) της Θεσσαλίας, της Πελοποννήσου και της Αττικής.
Σύμφωνα με τις αξιολογήσεις των εκπαιδευτικών, η Δράση συνέβαλε στη βελτίωση διαστάσεων του κλίματος στις τάξεις και οι μαθητές και μαθήτριες ανταποκρίθηκαν πολύ θετικά στις δραστηριότητες που εφαρμόστηκαν. Επίσης, τόσο οι μαθητές και μαθήτριες όσο και οι εκπαιδευτικοί θεώρησαν χρήσιμο και ωφέλιμο το πρόγραμμα αναφέροντας την επιθυμία τους για τη συνέχισή του.
Με την ολοκλήρωση της Δράσης «Διαδρομές» εκδόθηκε ειδικό λεύκωμα με τη συνοπτική περιγραφή της Δράσης και ενδεικτικά έργα των μαθητών/τριών των διαφορετικών σχολείων.