3 Φεβρουαρίου 2021
από 5ο Γυμνάσιο Κοζάνης
0 σχόλια

Έκθεση-Αφιέρωμα στα Ανθρώπινα Δικαιώματα

Η ψηφιακή έκθεση – αφιέρωμα στα Ανθρώπινα Δικαιώματα δημιουργήθηκε από μαθητές της Γ΄Γυμνασίου του σχολείου μας στο πλαίσιο του πιλοτικού προγράμματος “Πλατφόρμα 21-Εργαστήρια Δεξιοτήτων” στο οποίο συμμετέχει φέτος το σχολείο. Μπορείτε να περιηγηθείτε κάνοντας κλικ μέσα στην έκθεση, πάνω στα βήματα και περιστρέφοντας την οθόνη. Επίσης μπορείτε να κάνετε κλικ πάνω στις εικόνες.

Ομάδα μαθητών: Γ1 (Διαμαντίδου Δήμητρα, Διάφα Ιωάννα, Μιχαηλίδου Στέλλα, Τολιοπούλου Ελένη, Πιλικίδου Σοφία), Γ2(Ακασίδου Εύη, Θωμαΐδου Έλενα), Γ3 (Παπαδόπουλος Πρόδρομος), Γ4 (Παπαντωνίου Αντώνης)

2 Φεβρουαρίου 2021
από 5ο Γυμνάσιο Κοζάνης
0 σχόλια

Ενημέρωση για την Ενισχυτική Διδασκαλία

Σας ενημερώνουμε ότι σε λίγες μέρες πρόκειται να ξεκινήσουν τη λειτουργία τους μέσω WEBEX τα τμήματα Ενισχυτικής Διδασκαλίας  για μαθητές όλων των τάξεων που έχουν καταθέσει υπεύθυνη δήλωση. Το υποστηρικτικό πρόγραμμα διδασκαλίας αφορά στα μαθήματα: 1) Νεοελληνική Γλώσσα και Γραμματεία, 2) Αρχαία Ελληνική Γλώσσα και Γραμματεία, 3) Μαθηματικά, 4) Φυσική, 5) Χημεία, 6) Αγγλικά.

Στην Ενισχυτική Διδασκαλία συμμετέχουν προαιρετικά μαθητές/τριες όλων των τάξεων του Γυμνασίου που υστερούν στους ανωτέρω τομείς γνώσης με συνέπεια την αδυναμία αποδοτικής συμμετοχής τους στη διαδικασία της μάθησης ή μαθητές/τριες που επιθυμούν να βελτιώσουν την απόδοσή τους στα ανωτέρω μαθήματα.

Επειδή υπάρχουν λίγες κενές θέσεις στα τμήματα, συστήνουμε ιδιαίτερα στους γονείς που διαπιστώνουν ότι τα παιδιά τους έχουν ελλείψεις ή συναντούν μεγάλες δυσκολίες στα παραπάνω μαθήματα  να συμπληρώσουν και να μας στείλουν την υπεύθυνη δήλωση που έχουμε αναρτημένη εδώ στο τέλος της δημοσίευσης, στο mail του σχολείου (mail@5gym-kozan.koz.sch.gr). (Μπορείτε πολύ απλά να τη συμπληρώσετε στον υπολογιστή σας και να μας τη στείλετε σαν φωτογραφία από το κινητό σας).

Η Ενισχυτική Διδασκαλία θα γίνεται εξ αποστάσεως λόγω του Covid από τις 3:00 μ.μ. – 6:30 μ.μ. κάθε μέρα με βάση πρόγραμμα που θα ανακοινωθεί στους μαθητές και θα αναρτηθεί στην ιστοσελίδα μας. Θα αρχίσει το Φεβρουάριο και θα λήξει στο τέλος της σχολικής χρονιάς.

Από τη διεύθυνση του σχολείου

Κλικ στον παρακάτω σύνδεσμο για την Υπεύθυνη Δήλωση

https://app.box.com/s/c5qt90sjfy4tezh6no24s8wix5adazll

29 Ιανουαρίου 2021
από 5ο Γυμνάσιο Κοζάνης
0 σχόλια

Ενημέρωση γονέων

Αγαπητοί γονείς,

ενόψει της επαναλειτουργίας του σχολείου θα θέλαμε να σας υπενθυμίσουμε ότι ισχύουν και πάλι για όλους οι αυστηροί κανόνες που είχαν τεθεί και στην αρχή της σχολικής χρονιάς, δηλαδή η χρήση μάσκας, το συχνό πλύσιμο των χεριών, η χρήση απολυμαντικου gel,  η τήρηση των αποστάσεων και η αποφυγή συγχρωτισμού καθώς και ο συχνός εξαερισμός των αιθουσών. Το σχολείο θα λειτουργήσει πάλι με διαφορετικά διαλείμματα για κάθε τμήμα και οι μαθητές μπορούν να εισέρχονται και να εξέρχονται από τη σχολική μονάδα μόνο από την κεντρική είσοδο της αυλής επί της οδού Φιλίππου.

Παρακαλούμε πολύ να ελέγχετε το παιδί σας καθημερινά πριν αυτό ξεκινήσει το πρωί για το σχολείο, ώστε να είναι απύρετο και χωρίς συμπτώματα (βήχας, συνάχι, πονόλαιμος κ.λπ.). Είναι προτιμότερο ο μαθητής να μην έρθει μία ή δύο μέρες στο σχολείο και να ελεγχθεί,(κι ας θεωρηθείτε υπερβολικοί), παρά να μεταδώσει τον ιό σε όλους τους συμμαθητές του και τους καθηγητές. (Για δωρεάν έλεγχο δείτε προηγούμενη ανάρτησή μας)

Θα θέλαμε να σας ευχαριστήσουμε για την συνεργασία σας από την αρχή της σχολικής χρονιάς που μας βοήθησε πολύ να εμπεδώσουμε ένα κλίμα πειθαρχίας στο σχολείο και για την εμπιστοσύνη σας και την αλληλοενημέρωση που είχαμε σχετικά με την υγεία των παιδιών μας. Με αυτό τον τρόπο καταφέραμε μέχρι σήμερα να μην αντιμετωπίσουμε σοβαρά προβλήματα μέσα στη σχολική μονάδα.

Τη Δευτέρα λοιπόν θα καλωσορίσουμε πάλι τους μαθητές μας στο σχολείο με προσοχή και τήρηση όλων των κανόνων που έθεσε ο ΕΟΔΥ και το Υπουργείο Παιδείας, ελπίζοντας σύντομα να επανέλθουμε στην κανονικότητα ξεπερνώντας όλα τα σημερινά προβλήματα.

Σχετικά με την επίδοση και τους βαθμούς θα ενημερωθείτε μέσα στη βδομάδα με νεότερες αναρτήσεις.

29 Ιανουαρίου 2021
από 5ο Γυμνάσιο Κοζάνης
0 σχόλια

Ενημέρωση για τη διενέργεια Rapid Test στους εκπαιδευτικούς και μαθητές Β/θμιας Εκπαίδευσης.

Από τη Σχολική Επιτροπή του Δήμου Κοζάνης μας έστειλαν την παρακάτω ανακοίνωση:

”   Ενόψει της επαναλειτουργίας των δια ζώσης  μαθημάτων της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, από την Δευτέρα 1 Φεβρουαρίου, ενημερώνουμε
όλους τους Εκπαιδευτικούς και τους Μαθητές του Δήμου Κοζάνης (Γυμνασίων-Λυκείων) που το επιθυμούν να προσέρχονται (άνευ ραντεβού) στα γραφεία
του Εθνικού Οργανισμού Δημόσιας Υγείας(ΕΟΔΥ), Αριστοφάνους και Καταφυγίου γωνία (απέναντι από τα ιατρεία του ΙΚΑ) κατά τις εργάσιμες
μέρες και ώρες (9πμ-2μμ) όπου θα πραγματοποιούνται δωρεάν έλεγχοι ταχείας ανίχνευσης αντιγόνου (rapid test).
Οι εκπαιδευτικοί και οι μαθητές πρέπει να έχουν μαζί τους, τον αριθμό ΑΜΚΑ, το  κινητό τους τηλέφωνο καθώς και τη μάσκα προστασίας τους “.

Φυσικά να προσθέσουμε πως οι ανήλικοι μαθητές μόνο με την έγκριση των γονέων τους μπορούν να κάνουν τεστ.

19 Ιανουαρίου 2021
από 5ο Γυμνάσιο Κοζάνης
0 σχόλια

Επείγον-Ανακοίνωση

Σας ενημερώνουμε ότι την Πέμπτη 21/1/2021 δεν θα γίνουν τα μαθήματα του κ. Νίκου Μιχαηλίδη (Μαθηματικά) και της κ. Γεωργιάδου Αναστασίας .

Από τη Διεύθυνση του σχολείου

22 Δεκεμβρίου 2020
από 5ο Γυμνάσιο Κοζάνης
0 σχόλια

Ευχές

 

Ευχόμαστε σε όλους τους μαθητές μας και στις οικογένειές τους “Καλά Χριστούγεννα” και ο καινούριος χρόνος  να μας βρει όλους με υγεία και ομόνοια και προπάντων δυνατούς για να αντιμετωπίσουμε τις δύσκολες μέρες που έχουμε ακόμη μπροστά μας.

 

“Καλές Γιορτές”

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων