Θεωρητικό Πλαίσιο- Πρακτικές εφαρμογές»
Η 4η κατά σειρά ημερίδα για την «Ομαλή μετάβαση από το Νηπιαγωγείο στο Δημοτικό Σχολείο», υλοποιήθηκε από τη Συντονίστρια Εκπαιδευτικού Έργου Προσχολικής του 4ου ΠΕΚΕΣ Φυλλιώ Νικολούδη σε συνεργασία με τη Συντονίστρια Εκπαιδευτικού Έργου Δημοτικής Εκπαίδευσης Άννα Ζουγανέλη σε ομάδα νηπιαγωγών και ομάδα εκπαιδευτικών της Α΄ τάξης της Καλλιθέας. Στο δεύτερο μέρος της ημερίδας, παρουσιάστηκε από τις Συντονίστριες και δουλεύτηκε βιωματικά από τις ομάδες των εκπαιδευτικών «Η Μετάβαση των παιδιών προσφύγων από τον πόλεμο στην τάξη». Οι ομάδες, με ερεθίσματα από αντικείμενα, έργα τέχνης, ταινίες, λογοτεχνικά βιβλία, δούλεψαν την ενσυναίσθηση , την αποδοχή και το σεβασμό της διαφορετικότητας.
«Παιδαγωγική Διαχείριση ζητημάτων της σχολικής καθημερινότητας»
Ο δεύτερος κύκλος των επιμορφωτικών ημερίδων, έκλεισε με ημερίδα της Σ.Ε.Ε. Προσχολικής Εκπαίδευσης του 4ου ΠΕΚΕΣ Φυλλιώς Νικολούδη σε ομάδα νηπιαγωγών των Δήμων Καλλιθέας και του Μοσχάτου – Ταύρου. Τίτλος της ημερίδας ήταν «Παιδαγωγική Διαχείριση ζητημάτων της σχολικής καθημερινότητας». Στην ημερίδα παρουσιάστηκαν οι σύγχρονες παιδαγωγικές προσεγγίσεις και προβληματισμοί σχετικά με την εφαρμογή τους. Στο 1ο βιωματικό εργαστήρι οι ομάδες δούλεψαν και παρουσίασαν τρόπους διαχείρισης παιδαγωγικών ζητημάτων. Στο 2ο βιωματικό εργαστήρι, οι ομάδες συζήτησαν για τους παιδαγωγικούς στόχους που θέτουν στην αρχή της σχολικής χρονιάς, τους παράγοντες που συντελούν ή εμποδίζουν την επίτευξή τους. Στο τέλος έγινε αποτύπωση αυτών με ένα εικαστικό δημιούργημα