Δείτε στην προσωπική ιστοσελίδα του κ. Αδριανού Γ. Μουταβελή, Συντονιστή Εκπαιδευτικού Έργου Ειδικής Αγωγής & Ενταξιακής Εκπαίδευσης του 4ου ΠΕ.Κ.Ε.Σ. Αττικής, εγκυκλίους και άλλα προτεινόμενα σχετικά έγγραφα που αφορούν την “Ομάδα/ες εκπαιδευτικής υποστήριξης μαθητών/τριών”. Παρατίθεται απόσπασμα από την ιστοσελίδα του:
ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ | ||
1. ΜΑΘΗΤΗΣ ΧΩΡΙΣ ΓΝΩΜΑΤΕΥΣΗ -πρόταση του σχολείου για αξιολόγηση- | ||
ΕΠΙΠΕΔΑ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ | ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ & ΠΑΡΕΜΒΑΤΙΚΑ ΜΕΣΑ | |
Α΄ Eπίπεδο | Εκπαιδευτικός τάξης – γονείς | Καταγραφή ζητημάτων σε ημερολόγιο εκπαιδευτικού. |
Β΄ Eπίπεδο | Εκπαιδευτικός τάξης – γονείς
Ομάδα Εκπ/κης Υποστήριξης Μαθητών |
Ενημέρωση Συντονιστή Παιδ. Ευθύνης.
Ενημέρωση Υπεύθυνου εκ μέρους του ΚΕΣΥ. Συγγραφή και εφαρμογή Βραχυπρόθεσμου Προγράμματος Παρέμβασης (Β.Π.Π.). |
Γ΄ Eπίπεδο | Εκπαιδευτικός τάξης – γονείς
Ομάδα Εκπ/κης Υποστήριξης Μαθητών |
Πρόταση προς τους γονείς για παραπομπή σε ΚΕΣΥ αν το παιδί δεν έχει ήδη παραπεμφθεί. |
Δ΄ Eπίπεδο | Γονείς – ΚΕΣΥ | Αίτημα των γονέων στο ΚΕΣΥ.
Στην περίπτωση που οι γονείς δεν συμφωνούν, συνεχίζεται η παρέμβαση στην τάξη μέσα από Β.Π.Π. και διαρκή ενημέρωσή τους. |
Ε΄ Eπίπεδο | Εκπαιδευτικός τάξης – γονείς
Ομάδα Εκπ/κης Υποστήριξης Μαθητών Σύλλογος Διδασκόντων |
Συμπλήρωση Παιδαγωγικών Εκθέσεων.
Σύνταξη Πρακτικού Συλλόγου Διδασκόντων. Παραπομπή σε ΚΕΣΥ με ανωτέρω και επιπλέον έγγραφα που ζητά το ΚΕΣΥ, στην περίπτωση που οι γονείς συμφωνούν να αιτηθούν στο ΚΕΣΥ. |
Στ΄ Eπίπεδο | Σχολείο – ΚΕΣΥ | Το σύνολο των εγγράφων του σχολείου με εμπιστευτική αλληλογραφία φτάνει στο ΚΕΣΥ. |
2. ΜΑΘΗΤΗΣ ΧΩΡΙΣ ΓΝΩΜΑΤΕΥΣΗ -αυτόβουλο αίτημα γονέα για αξιολόγηση- |
||
ΕΠΙΠΕΔΑ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ | ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ & ΠΑΡΕΜΒΑΤΙΚΑ ΜΕΣΑ | |
Α΄ επίπεδο | Γονείς – ΚΕΣΥ | Αίτημα των γονέων στο ΚΕΣΥ. |
Β΄ επίπεδο | Εκπαιδευτικός τάξης – γονείς
Ομάδα Εκπ/κης Υποστήριξης Μαθητών Σύλλογος Διδασκόντων |
Το σχολείο αποστέλλει στο ΚΕΣΥ:
Πρακτικό Συλλόγου Διδασκόντων με Παιδαγωγική Εκθέσεις. Ενέργειες σχολείου και αποτελέσματα. Επιπλέον έγγραφα που ζητά το ΚΕΣΥ. |
3. ΜΑΘΗΤΗΣ ΜΕ ΓΝΩΜΑΤΕΥΣΗ ΚΕΣΥ | ||
ΕΠΙΠΕΔΑ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ | ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ & ΠΑΡΕΜΒΑΤΙΚΑ ΜΕΣΑ | |
Ομάδα Εκπ/κης Υποστήριξης Μαθητών
Γονείς Υπεύθυνος εκ μέρους του ΚΕΣΥ |
Ενημέρωση Συντονιστή Παιδ. Ευθύνης.
Εξειδίκευση των βασικών αξόνων των Εξατομικευμένων Προγραμμάτων Εκπαίδευσης (Ε.Π.Ε.). Διαρκής παρακολούθηση και διαρκής παρέμβαση. |
|
4. ΜΑΘΗΤΗΣ ΜΕ ΓΝΩΜΑΤΕΥΣΗ ΙΑΤΡΟΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟΥ | ||
ΕΠΙΠΕΔΑ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ | ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ & ΠΑΡΕΜΒΑΤΙΚΑ ΜΕΣΑ | |
Ομάδα Εκπ/κης Υποστήριξης Μαθητών
Γονείς Μέλος του ΙΠΔ |
Το σχολείο ζητεί από το ΙΠΔ άμεση σύνδεση και υποστήριξη για κοινές ενέργειες. Ενημέρωση του Συντονιστή Παιδ. Ευθύνης και του Υπεύθυνου εκ μέρους του ΚΕΣΥ. |