882

25η Μαρτίου

Η επέτειος της 25ης Μαρτίου αναφέρεται σε μία από τις πιο σημαντικές στιγμές της ελληνικής ιστορίας! Μια ημέρα που συνδυάζει το θείο και το ανθρώπινο, την πίστη και την εθνική συνείδηση. Ο Ευαγγελισμός της Θεοτόκου, η χαρμόσυνη είδηση της γέννησης του Θεανθρώπου, συμβολίζει την ελπίδα και την αναγέννηση. Και η Ελληνική Επανάσταση, η θυσία και ο ηρωισμός των αγωνιστών, συμβολίζει την αποφασιστικότητα και την αγάπη για την πατρίδα. Τα παιδιά αφού έμαθαν την ιστορία των προγόνων μας και μίλησαν για τους ήρωες της Ελληνικής επανάστασης , ετοίμασαν μια όμορφη γιορτή και την παρουσίασαν στους γονείς τους!

10

“Ο Σίμος και o σεισμός”

Ένας καθηγητής φυσικών επιστημών μαζί με τον μικρό του φίλο, τον Σίμο, παρουσιάζουν 3 ιστορίες της παγκόσμιας μυθολογίας για τον σεισμό (Αρχαία Ελλάδα, Ιαπωνία και Ν.Ζηλανδία), και την επιστημονική εξήγηση του φαινομένου. Τα παιδιά παρακολούθησαν μια υπέροχη παράσταση στο χώρο του σχολείου, από το “Εκπαιδευτικό Θέατρο Τεχνόπολις” που κράτησε αμείωτο το ενδιαφέρον τους  και τους άρεσε πολύ! Ενημερώθηκαν για το σεισμό μέσα από τους ήρωες της παράστασης , έπαιξαν , τραγούδησαν και έμαθαν ποιες καλές πρακτικές πρέπει να ακολουθούν αν γίνει σεισμός.

70 2386

06 Μαρτίου: Παγκόσμια Ημέρα κατά του Ενδοσχολικού Εκφοβισμού και της Ενδοσχολικής Βίας

Η Παγκόσμια Ημέρα κατά του Ενδοσχολικού Εκφοβισμού και της Ενδοσχολικής Βίας αποτελεί μια σημαντική ευκαιρία για την ενημέρωση και την ευαισθητοποίηση σχετικά με ένα σοβαρό κοινωνικό πρόβλημα που επηρεάζει μαθητές παγκοσμίως. Ο σχολικός εκφοβισμός μπορεί να έχει καταστροφικές συνέπειες για την ψυχική υγεία των παιδιών, την αυτοεκτίμηση και τη συνολική τους ανάπτυξη. Οι μαθητες του σχολέιου συζήτησαν, είδαν σχετικά βίντεο και προβληματίστηκαν τι μπορούν να κάνουν ως μελλοντικοί ενεργοί πολίτες για να αποτρέψουν παρόμοια φαινόμενα.

Εμπνέυστηκαν από την Άνοιξη και στα πεταλά του έγραψαν με ποιες καλές πρακτικές μπορούμε να αποτρέψουμε τη βία

72 2375

και ετοίμασαν σαίτες με όμορφα συνθήματα: θάρρος για να μιλάμε σε κάποιον που εμπιστευόμαστε, αγάπη, ευγένεια , σεβασμός , φιλία, καλοσύνη έγραψαν τα παιδιά στα συνθήματα για να τα στείλουν ψηλά στον ουρανό και να τα δουν και τα παιδιά όλου του κόσμου για να μην επιτρέπουν σε κανέναν να τους συμπεριφέρεται άσχημα!

75 2352 ΘΟΛΩΣΗ 74 2368

TAMPELES 1

Απόκριες 2025

Η θεματική μας ενότητα με τίτλο “Απόκριες στο σχολείο” ξεκίνησε γύρω από ένα μεγάλο τραπέζι όπου γιορτάσαμε το έθιμο της Τσικνοπέμπτης.

Οι γονείς πρόθυμοι όπως πάντα μας προμήθευσαν με νοστιμότατα σουβλάκια, πίτες και πατάτες και έτσι είχαμε την ευκαιρία, να φάμε όλοι μαζί, να συζητήσουμε για το έθιμο , και να χορέψουμε παραδοσιακά τραγούδια.

ΤΣ 2122

Ταυτόχρονα στήθηκε και ένα εργαστήρι για να ετοιμάσουμε τα αποκριάτικα καπέλα μας, μονόκερους για τα κορίτσια και δράκους για τα αγόρια!

KARN

Από το εργαστήρι μας δε θα μπορούσε να λείπει και η δημιουργία χαρταετού, καθώς οι μαθητές αποφάσαν να φιλοτεχνήσει ο καθένας το δικό του χαρταετό με όποια ζωγραφιά ήθελε!

IMG 2158

Η ιστορία του Αρλεκίνου άρεσε πολύ στους μαθητές γιατί κατάλαβαν ότι το καλύτερο αποκριατικο κοστούμι, χρειάζεται πολύ φαντασία και αγάπη!

ΑΡ 2150 ΑΡΛΕ 2153

Τέλος επισκεφτήκαμε το Λύκειο Ελληνίδων όπου με τη βοήθεια της Υπέθυνης του προγράμματος ‘Παραδοσιακή Αποκριά” κ. Αγραμπελιά Αποστολία, οι μαθητές έμαθαν για τα έθιμα της αποκριάς και χόρεψαν παραδοσιακούς χορούς από διάφορα μέρη της Ελλάδας που συνδέονται με τη συγκεκριμένη γιορτή, όπως το γαιτανάκι , τη σκούπα, τα κουκιά κ.α.

BeFunky collage 1

IMG 2035

“Αστροναύτης για μια μέρα”

Ένα πρόγραμμα STEM με τίτλο «Αστροναύτης για μια μέρα, είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν οι μαθητές του σχολείου μας στην εκπαιδευτική επίσκεψη που έκαναν στο ΚΔΑΠ-ΚΕΠΕ Αριστοτέλειο. Μέσα από μια άρτια οργανωμένη σειρά δραστηριοτήτων, όπως βιωματικό εργαστήριο και εργαστήριο ρομποτικής, καθώς και με τη βοήθεια πειραμάτων, διαδραστικού πίνακα και προβολής στο πλανητάριο, τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να βιώσουν τη ζωή ενός αστροναύτη και να κατανοήσουν τις προκλήσεις που αντιμετωπίζει στο διάστημα, στον Διεθνή Διαστημικό Σταθμό και στη Σελήνη.

Με αυτόν τον τρόπο, μυήθηκαν στα μυστικά των ανθρώπων που τόλμησαν να ταξιδέψουν στο διάστημα, να φτάσουν μέχρι τη Σελήνη και να προσπαθήσουν να εξερευνήσουν άλλους πλανήτες. Τι ήταν αυτό που τους ώθησε να γίνουν αστροναύτες; Πέρα από το θάρρος, τις γνώσεις και τις ικανότητες, τι άλλο χρειάστηκε να μάθουν; Και πώς εκπαιδεύτηκαν για να το καταφέρουν;

Με τη βοήθεια του πλανητάριου που βρίσκεται στο χώρο παρακολούθησαν την εξέλιξη των ερευνών και της επιστήμης από τη δεκαετια του 1960 και μετά μέχρι ο άνθρωπος να φτάσει στο φεγγάρι να επανδρώνει το διαστημικό σταθμό και να κατασκευάζει δορυφόρους που μέσω τεχνολογίας δίνουν χρήσιμες πληροφορίες για την καθημερινότητα των ανθρώπων.

Το πρόγραμμα συνδέθηκε με τα εργαστήριο δεξιοτήτων «Μικροί μετεωρολόγοι»  και με το etwinning πρόγραμμα «Young Meteorologists»

68

“Η δασκάλα μου κι εγώ”

Μια ξεχωριστή εμπειρία είχαν την ευκαιρία να βιώσουν μικροί μαθητές του Βόλου, συμμετέχοντας στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα “Η δασκάλα μου και εγώ” που πραγματοποιήθηκε στο Λύκειο Ελληνίδων Βόλου, με την εμψυχώτρια κ. Αποστολία Αρμπελιά, την οποία και ευχαριστούμε θερμά για την εξαιρετική δουλειά της.

Το πρόγραμμα είχε ως στόχο την ενδυνάμωση της σχέσης μεταξύ μαθητών και δασκάλων με έναν διασκεδαστικό και βιωματικό τρόπο. Οι μαθητές, μαζί με τις δασκάλες τους, συμμετείχαν σε μια σειρά δραστηριοτήτων που τους βοήθησαν να κατανοήσουν τη σημασία της αλληλεπίδρασης και της επικοινωνίας.

Μέσα από την παρατήρηση εικόνων που απεικόνιζαν σχολεία, δασκάλους και μαθητές από τον προηγούμενο αιώνα μέχρι σήμερα, οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να συζητήσουν για τις ομοιότητες και τις διαφορές, να ανακαλύψουν πώς έχει αλλάξει με το πέρασμα του χρόνου η σχέση δασκάλου-μαθητή.

Το πρόγραμμα περιελάμβανε επίσης παιχνίδια και άλλες διαδραστικές δραστηριότητες, μέσα από τις οποίες οι μαθητές και οι δάσκαλοι είχαν την ευκαιρία να γνωριστούν καλύτερα, να αναπτύξουν την αμοιβαία εμπιστοσύνη και να δημιουργήσουν μια πιο θετική και εποικοδομητική σχέση.

Η συμμετοχή των μαθητών στο πρόγραμμα “Η δασκάλα μου και εγώ” αποτελεί μια σημαντική πρωτοβουλία που συμβάλλει στην καλλιέργεια ενός θετικού και υποστηρικτικού σχολικού περιβάλλοντος, όπου οι μαθητές αισθάνονται ασφάλεια και ενθάρρυνση για μάθηση και προσωπική ανάπτυξη.

475976408 543998157968044 6104328402136688638 n

11 Φεβρουαρίου – Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου!

Στο σχολείο μας αξιοποιήθηκε η Παγκόσμια Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου, με μια σειρά από δράστηριότητες για να ενημερωθούν οι μαθητές για τα οφέλη , αλλά και τους τεράστιους κινδύνους που κρύβονται στο διαδίκτυο, καθώς όλοι οι μαθητές έχουν εμπειρία από τη χρήση υππολογιστή ή τηλεφώνου και πάντα υπάρχει ο προβληματισμός από την οικογένεια και το σχολείο, για την ορθή χρήση τους.Τα παιδιά συζήτησαν για τις εμπειρίες τους με τις δασκάλες, παρακολούθησαν σχετικά βίντεο και έπαιξαν παιχνίδια.

Ένα βίντεο της Ελληνικής Αστυνομίας μας έδωσε πολύ ωραίοες πληροφορίες  για προβληματισμό και συζήτηση.

474632386 1659631487963860 7120983294281532429 n

Βασικός στόχος των δραστηριοτήτων ήταν να κατανοήσουν οι μαθητές ότι είναι ασφαλείς, μόνο όταν χρησιμοποιούν το διαδίκτυο μόνο με την παρουσία και την άδεια ένος ενήλικα που εμπιστεύονται και ακολουθούν τις οδηγίες που τους δίνει.

475976408 543998157968044 6104328402136688638 n  474003346 478140295346844 5917370678199179666 n

ΧΕΙ 1969

Χειμώνας

Ο χειμώνας είναι αγαπημένη μας εποχή και μάθαμε πολλά πράγματα για το πως η φύση και τα ζώα προσαρμόζονται για να αντιμετωπίσουν το κρύο και την παγωνιά.

Την προσοχή των παιδιών τράβηξε η τρελή αμυγδαλιά που ανθίζει μέσα στο καταχείμωνο και ακούσαμε το σχετικό μύθο!

Μάθαμε για τα ζώα που πέφτουν σε χειμερία νάρκη!

Και για τα ζώα που ζουν στους πάγους!

 

462566156 617034390682123 122923227525050390 n

2025 – Κοπή Βασιλόπιτας

Η κοπή της Βασιλόπιτας για να υποδεχτούμε το 2025 στο σχολέιο μας, ήταν μια καλή ευκαιρία να μηλήσουμε στους μαθητές/τριες, ότι τυχερός μπορεί να είναι αυτός που βρίσκει το φλουρί , αλλά κερδισμένος είναι αυτός που βάζει στόχους σε κάθε νέο ξεκίνημα και δουλεύει μεθοδικά για να τους πετύχει. Η διδακτική αξιοποίηση του παραμυθιού “Ο στόχος του σκίουρου για τη νέα χρονιά” μας έδωσε μια θαυμάσια αφορμή για να μιλήσουμε σχετικά. Μέσα απο τις περιπέτειες του σκίουρου και των φίλων του στο δάσος τα παιδιά κατανόησαν πόσο σημαντικό είναι να προσπαθείς για ένα στόχο άλλα και να βοηθάς τους άλλους να πετύχουν το δικό τους!

Ευχαριστούμε για μια ακόμη φορά τους γονείς για τη νόστιμη Βασιλόπιτα!

Τυχερός στο τμήμα πρωινό 2, ο Αντώνης!

Τυχερή στο τμήμα πρωινό 1, η Δέσποινα!

Σας ευχόμαστε Καλά Χριστούγεννα

Ευχαριστούμε τους γονείς!!!

Το τελευταίο άρθρο της χρονιάς το αφιερώνουμε στούς γονείς του σχολείου μας , που έιναι πάντα στο πλευρό μας έτοιμοι να εξυπηρετήσουν, να βοηθήσουν , να δώσουν πολύ από τον προσωπικό τους χρόνο για τις ανάγκες του σχολείου! Διοργάνωσαν ένα καταπληκτικό μπαζάρ με πολύ προσωπική δουλειά και μεράκι και εκπροσώπησαν επάξια το νηπιαγωγείο στις εκδηλώσεις της σχολικής κοινότητας! Ευχαριστούμε πολύ!!! Καλά Χριστούγεννα και κάθε καλό στις οικογένειές σας!!!