Ενδοσχολική Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών 2024-2025
1. Tην τρέχουσα σχολική χρονιά το σχολείο μας, αποτελεί μέλος ενος δικτύου σχολείων στην Ελλάδα με την ονομασία “Δίκτυο Εκπαιδευτικών- Κοινότητα Πρακτικής”, με σκοπό την επιμόρφωση των εκπαιδευτικών σε καινοτόμα εκπαιδευτικά προγράμματα, ψηφιακά εργαλεία και καλές πρακτικές!
Οι εκπαιδευτικοί παρακολούθησαν έναν κύκλο τρίωρων σεμιναρίων και έλαβαν τις ανάλογες βεβαιώσεις ως εξής:
Τετάρτη, 30 Οκτωβρίου 2024 :«Μεθοδολογία STEM, EU Code Week & Κωδικοποίηση»
Τρίτη, 26 Νοεμβρίου 2024: Διαφοροποιημένη Διδασκαλία
Πέμπτη, 19 Δεκεμβρίου 2024: Διαχείριση Συγκρούσεων
Τετάρτη, 26 Φεβρουαρίου 2025: Συμπεριληπτικό Σχολείο
2. Επίσης στα πλαίσια της πρακτικής άσκησης γενικής κατεύθυνσης Νηπιαγωγών του Παιδαγωγικού Τμήματος Ειδικής Αγωγής Θα συμμετέχουν σε εργαστήριο 10 συναντήσεων μέχρι το τέλος του σχολικού έτους προκειμένου να εκπαιδευτούν για το πρόγραμμα που θα υλοποιηθεί το σχολικό έτος 2025-2026 στο σχολείο, με θέμα την “Ενίσχυση της αυτορρύθμισης στις μικρές ηλικίες . Σχεδιασμός και εφαρμογή εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων”.
Ενδοσχολική Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών 2023-2024
Το εκπαιδευτικό προσωπικό του 4ου Νηπιαγωγείου Βόλου συμμετείχε σε κύκλο σεμιναρίων, 18 ωρών , στο πλαίσιο της ενδοεπιμόρφωσης των Εκπαιδευτικών,που διοργάνωσε το Νηπιαγωγείο Ριζαριού Τρικάλων και η προϊσταμένη Άννα Μαγκιώση σε συνεργασία με νηπιαγωγεία και δημοτικά σχολεία από διάφορα μέρη της Ελλάδας κατά το σχολικό έτος 2023 – 2024, σύμφωνα με την με αριθ. Πρωτ.: Αρ. Πρωτ. 103235/ΓΔ4 24-08-2021, εγκύκλιο της Διεύθυνσης Σπουδών Π.Ε. & Δ.Ε. του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων. Οι εκπαιδευτικοί του σχολείου μας παρακολούθησαν τον Α κύκλο 3ώρων σεμιναρίων(Οκτώβριος-Νοέμβριος-Δεκέμβριος) και έλαβαν βεβαιώσεις για τα θέματα:
«CodeWeek (Εβδομάδα κώδικα) 2023 και δραστηριότητες προγραμματισμού»
«Αειφόρο σχολείο:Προϋποθέσεις επιτυχούς πιστοποίησης»
« Ορισμός & είδη κακοποίησης: Πώς ο παιδαγωγός αναγνωρίζει τα σημάδια»
«Ευρωπαϊκό πρόγραμμα ERASMUS : Προοπτικές και δυνατότητες »
«SΤΕΜ κι εκπαιδευτική ρομποτική: Καινοτόμες δράσεις στα σχολεία »
