Ομαλή μετάβαση παιδιών από τον παιδικό σταθμό στο Νηπιαγωγείο!

Το σχολείο μας πρωτοπορεί!!

Για πρώτη φορά πραγματοποιείται ομαλή μετάβαση των παιδιών από τον παιδικό σταθμό στο Νηπιαγωγείο!!

Δίνουμε αξία και σημασία στην πρώιμη παιδική ηλικία!!!

 

Ευχαριστούμε

τον παιδικό σταθμό του Δήμου μας “Αγροτική φωλιά”, την Προϊσταμένη κα Ντίνα Καζαντζίδου, το προσωπικό και τα παιδιά για όλη τη συνεργασία, καθώς και

την Αντιδήμαρχο Παιδείας, Σχολικής Στέγης, Προσχολικής Αγωγής Δήμου Κορδελιού Ευόσμου κα Μένια Καλού που παρευρέθηκε σε αυτό το εγχείρημά μας!

 

 

Η κυρά Σαρακοστή.

Eίδαμε την σχετική παρουσίαση.

 

Μιλήσαμε για το έθιμο της κυρά Σαρακοστής  και ακούσαμε το τραγουδάκι της.

0 02 05 a79a883d89306e53d33d282798d03f54948ea5c69df4ae78e88bdddb259ef95e 328cd92e71bdc2e5Χωρίς τίτλο

Μιλήσαμε για τις νηστίσιμες και τις αρτύσιμες τροφές.

0 02 05 4d47932d75b7da7311e55e813773adb175f974348b068fccb4790dbcb7045186 369489380e31bc09 10 02 05 7dae45521596bed128727a076a45800ca5fc06c3eaa6d44e6671629462205226 e715bbb665060b31

 

Παίξαμε το παιχνίδι ομαδοποίησης

 

Κάναμε τις δικές μας Σαρακοστές.

0 02 05 2e830bf304440b341f267412ce589f4849117c46494b02f812375773171e3b43 2ec9e95222730c790 02 05 55bfbf792d11ad5610870f684e7c52702e8e27bc4eace14c66e7d51357755be6 a9cab4e8aaf57f1e 0 02 05 3aec5a5a3a91ee1986568e0ea51d31eb1636ac6823abe68e6357b138b8df0207 ef20679b2ff3ab4e0 02 05 7ce1bf2d469b302468bc679693490314cc94ef54fa45dc58d236a461aa079295 13ad56ceba642d42

Κυρά Σαρακοστή και ρομποτική-Οδηγήσαμε με το ρομποτάκι την κυρά Σαρακοστή στις νηστίσιμες τροφές.

0 02 05 7f481fe9157d3899c74155696f3c6b118c3e731100719e25696f3164fd0ef588 889a595faae31c5a0 02 05 eba9237087e883aa244757e10f8fb54a194a81150c1e2557bf667b8e0b615f07 90b56f1b516bbf17

Με αφορμή τον πίνακα ζωγραφικής του Σπύρου Βασιλείου κάναμε σχετικό φύλλο εργασίας με τις νηστίσιμες τροφές που έχει.

0 02 05 e2965a6c4fec9138800e3c1eeab33e105551ea35afad32377b353167769086bb d0a54a0c505afdf30 02 05 77a404e8a0542f2d7f8aeb68400ef583cc3812f06a641a76dc0b4bc6a393fd80 34a488b625bb1339

Κάναμε κατασκευή με τύπωμα από σφουγγάρι, ζωγραφική χαρταετού και τη φωτογραφία μας.

0 02 05 6f4614119f19f51d3ed4c6eb93ea2f21e9d27256b4bb9d669f4854b4eade1485 8c584e26a4b7445d 1image 2025 03 07T205212.060image 2025 03 07T205106.198image 2025 03 07T205545.645

Εγγραφές μαθητών/τριων στα Νηπιαγωγεία για το σχολικό έτος 2025-2026

Οι αιτήσεις εγγραφών στα δημόσια Νηπιαγωγεία για το σχολικό έτος 2025-2026 θα πραγματοποιηθούν από 5 έως 24 Μαρτίου 2025. Εγγραφές μετά την 24η Μαρτίου θεωρούνται εκπρόθεσμες και χρειάζονται την έγκριση του/της Διευθυντή/ντριας Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης.

Στα Νηπιαγωγεία εγγράφονται μαθητές/τριες που την 31η Δεκεμβρίου του έτους εγγραφής συμπληρώνουν την ηλικία των τεσσάρων (4) ετών. Συγκεκριμένα, εγγράφονται στα Νηπιαγωγεία για το σχολικό έτος 2024-25, μαθητές/τριες γεννημένοι/ες το 2021.

Η εγγραφή του παιδιού γίνεται ηλεκτρονικά:

https://proti-eggrafi.services.gov.gr/

ΠΡΩΤΑ ελέγχετε το σχολείο που ανήκετε με βάση την διεύθυνση κατοικίας του παιδιού.

Τα όρια της σχολικής περιφέρειας του σχολείου:

ΧΑΡΤΗΣ ΟΡΙΩΝ

(το σχολείο μας έχει το κίτρινο χρώμα)

https://www.google.com/maps/d/viewer?mid=1TbLWGWTFclvJ9b0EZcqnjD6eUVbLYZE&ll=40.66627450000003%2C22.897887600000022&z=15

Οδοί ή τμήματα οδών σε αλφαβητική σειρά:

Αγίου Γεωργίου (μονά 17 έως τέλος, ζυγά 28 έως τέλος)
Αθηνάς (όλη)
Αριστοτέλους (όλη)
Άρτης (όλη)
Βενιζέλου Ελευθερίου (ζυγά 54 έως 76)
Βερμίου (μονά 1 έως 19)
Ζακύνθου (μονά 17 έως τέλος, ζυγά 16 έως τέλος)
Ιασωνίδου Λεωνίδα (μονά 55 έως τέλος, ζυγά όλα)
Καραϊσκάκη Γεωργίου (μονά 19 έως τέλος, ζυγά 14 έως τέλος)
Καραμανλή Κωνσταντίνου-πρώην Τσαλδάρη (μονά 9 έως τέλος, ζυγά όλα)
Καυκάσου (μονά 19 έως τέλος, ζυγά 24 έως τέλος)
Μακεδονίας (όλη)
Μανδηλαρά (όλη)
Μεγάλου Αλεξάνδρου (μονά 33 έως τέλος, ζυγά 18 έως τέλος)
Μεσοποταμίας (όλη)
Μοναστηρίου (μόνο το 20)
Παλαιολόγου Κωνσταντίνου (όλη)
Παπάγου Αλέξανδρου (όλη)
Παπαδιαμάντη Αλέξανδρου (μονά 1 έως τέλος, ζυγά 12 έως τέλος)
Πέτρουλα Σωτήρη (όλη)
Πόντου (μονά 1 έως 17, ζυγά 2 έως 16)
Ρήγα Φεραίου (όλη)
Σαμοθράκης (όλη)
Σαμψούντος (μονά 19 έως τέλος, ζυγά 20 έως τέλος)
Σβώλου (όλη)
Σολωμού Διονυσίου (όλη)
Σουρμένων (μονά 15 έως τέλος, ζυγά 16 έως τέλος)
Φιλίππου Φλώρου (μονά 87 έως 95, ζυγά 70 έως 96)

https://view.officeapps.live.com/op/view.aspx?src=https%3A%2F%2Fdipe-v-thess.thess.sch.gr%2Fsystem%2Ffiles%2Finline-files%2FOrialfElKordelioEvosmosNip2024.xls&wdOrigin=BROWSELINK

Μετά ακολουθείτε τα εξής βήματα:
• Χρήση κωδικών: Οι γονείς/κηδεμόνες, κατά την είσοδό τους στην Ηλεκτρονική Υπηρεσία
«Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) αυθεντικοποιούνται με τη χρήση των
κωδικών-διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας
Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης (taxisnet).
• Είσοδος στη σελίδα της εφαρμογής (https://proti-eggrafi.services.gov.gr/) και επιλογή του
Νηπιαγωγείου στο οποίο ανήκει σύμφωνα με τη διεύθυνση κατοικίας του.
• Συμπλήρωση στοιχείων επικοινωνίας: Κατά την είσοδό του στο σύστημα, ο γονέας/κηδεμόνας
συμπληρώνει τα στοιχεία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (προαιρετικά) και κινητού τηλεφώνου
μέσω του οποίου θα ενημερώνεται για την πορεία της αίτησής του.
Για την υποβολή της αίτησης οι γονείς/κηδεμόνες συμπληρώνουν διαδοχικά τα ακόλουθα:
α) τα στοιχεία του προνηπίου-νηπίου για το οποίο αιτούνται την εγγραφή. Το σύστημα διαλειτουργεί με το Μητρώο Πολιτών και το Πληροφοριακό Σύστημα myschool και παρέχει στους γονείς/κηδεμόνες κατάλογο των τέκνων που είναι εγγεγραμμένα στην οικογενειακή τους μερίδα, τα οποία είναι σε ηλικία εγγραφής στο Νηπιαγωγείο και τα οποία δεν είναι εγγεγραμμένα σε άλλη σχολική μονάδα. Τα στοιχεία των τέκνων είναι συμπληρωμένα και οι γονείς/κηδεμόνες επιλέγουν το/τα τέκνο/α για το/τα οποίο/α επιθυμούν να υποβάλουν αίτηση. Σε περίπτωση ωστόσο που για οποιοδήποτε λόγο ο κατάλογος δεν περιλαμβάνει το τέκνο που επιθυμούν να εγγράψουν, έχουν τη δυνατότητα να εισάγουν μόνοι τους τα στοιχεία του νηπίου-προνηπίου και να τεκμηριώσουν τη σχέση κηδεμονίας, είτε με δικαστική απόφαση επιμέλειας, είτε με
ιδιωτικό συμφωνητικό ρύθμισης επιμέλειας, με ανάρτηση σχετικού αποδεικτικού σε ψηφιακή μορφή,
β)τη διεύθυνση μόνιμης κατοικίας τους, την οποία τεκμηριώνουν αναρτώντας σχετικό αποδεικτικό έγγραφο σε ψηφιακή μορφή όπως λογαριασμό ΔΕΚΟ, μισθωτήριο συμβόλαιο ή άλλο δημόσιο πρόσφατο έγγραφο από το οποίο να προκύπτει ρητά η διεύθυνση κατοικίας, [να είναι πρόσφατο και να φαίνονται στοιχεία του γονέα]
γ) τα στοιχεία άλλου/ων τέκνου/ων, που φοιτά/ούν στην ίδια ή σε συστεγαζόμενη σχολική μονάδα,
δ) εάν επιθυμούν τη φοίτηση του προνηπίου-νηπίου στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής, στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα και στο Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου Νηπιαγωγείου,
ε) τα στοιχεία των συνοδών των προνηπίων-νηπίων κατά την προσέλευση και αποχώρησή τους από τη
σχολική μονάδα ενώ παράλληλα επιλέγουν τη δήλωση: «Υποβάλλοντας αυτή την αίτηση, αναλαμβάνω την
ευθύνη για την ασφαλή προσέλευση και αποχώρηση του προνηπίου-νηπίου».

ΣΤΗΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ, θα σας καλέσουμε στο τηλέφωνο, ώστε να ορίσουμε ραντεβού και να προσκομίσετε τα ακόλουθα:

Πριν την οριστική υποβολή της αίτησης, οι γονείς/κηδεμόνες ενημερώνονται από την ηλεκτρονική υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) για τα παραστατικά που θα απαιτηθεί να προσκομίσουν κατά την επίσκεψή τους στη σχολική μονάδα εντός της προθεσμίας που ορίζει ο/η Διευθυντής/ντρια-Προϊστάμενος/η του Νηπιαγωγείου. Σε αυτά τα παραστατικά, πέρα από τα (γ) και (δ) εφόσον τα έχει αιτηθεί, περιλαμβάνονται :
α) η αίτηση εγγραφής για το τμήμα πρόωρης υποδοχής, για το Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα ή για
το Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου Νηπιαγωγείου.
β) Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή, σύμφωνα με τη με αρ. πρωτ. Φ.6/1094/80261/Δ1/20-5-2015 Εγκύκλιο του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α. (Α.Δ.Υ.Μ.)
γ) Βιβλιάριο υγείας του/της μαθητή/τριας, ή άλλο στοιχείο, από το οποίο αποδεικνύεται ότι έγιναν τα
εμβόλια που προβλέπονται και είναι ενταγμένα στο Εθνικό Πρόγραμμα Εμβολιασμών. (παρ. 4, του άρθρου
6 του ΠΔ 79/2017 (Α΄ 109), όπως τροποποιήθηκε με την παρ. 1 του άρθρου 44 του ν.4777/2021 (Α΄ 25).
δ) Γνωμάτευση από ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ., εφόσον υπάρχει, σε περίπτωση μαθητή/τριας με αναπηρία ή ειδικές
εκπαιδευτικές ανάγκες. Επισημαίνεται ότι η γνωμάτευση αυτή δεν αποτελεί προϋπόθεση εγγραφής
του/της μαθητή/τριας στο Νηπιαγωγείο, διευκολύνει όμως την οργάνωση για την υποστήριξη μαθητών με
ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες

Πριν την τελική υποβολή της αίτησης (οριστικοποίηση) απαιτείται η έγγραφη συναίνεση του έτερου γονέα/κηδεμόνα με υπεύθυνη δήλωση του.

ΑΝΑΛΥΤΙΚΟΤΕΡΑ, Η ΣΧΕΤΙΚΗ ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ:



Λήψη αρχείου

Αποκριάτικες κατασκευές

Διαβάσαμε το παραμύθι ” Πώς έχασε τη μύτη του ο Τίτο”, Πόσο σημαντική είναι η στρογγυλή μύτη για έναν κλόουν;;;Για τον Τίτο τον κλόουν του βιβλίου μας πολύ σημαντική και η στεναχώρια του τεράστια όταν ξαφνικά τη χάνει.Και τώρα τι θα κάνει; Θα την βρει ή θα αναγκαστεί να βάλει μύτη άλλου σχήματος;

Τα παιδιά ομαδοποίησαν διάφορα αντικείμενα ανάλογα με το σχήμα τους.

1740932803554 1740932803544

1740943145942 1740943145948

Tαξινομήσεις  κλόουν ανάλογα με το ύψος

1740943145928 1740943145935

Ρομποτική: Οδήγησε τον κλόουν Τίτο στο στο τετράγωνο με το σωστό σχήμα

1740932803517 1740932803526

Κατασκευή κλόουν : Τύπωμα με πον πον

1740932803613 1740932803481

Μικτή τεχνική νερομπογιά κι τύπωμα με ρολά

1740932642813 1740932642821

1740943145914 1740943145921

1740943145901 1740943145908

Κατασκευή κλόουν με χάρτινο πιάτο

1740932642804 1740932803640

1740943145887 1740943145881

Καπέλα minions

1740932642656 Screenshot 4

20250302 202456 1740945844696

Γνωρίσαμε την ιστορία του Αρλεκίνου , του πιο φημισμένου καρναβαλιού της Ιταλίας. Βάλαμε στη σωστή σειρά τις εικόνες της ιστορίας .

1740932642797

Παίζουμε με τους πίνακες του Πικάσο

1740932642789 1740932642772

1740932642739 1740932642748 1740932642757 1740932642765

1740932642723 1740932642731

1740932642708 1740932642715

1740932803462 1740932642913

1740943145894

Αρλεκίνος του Μιρό, βρίσκουν τα παιδιά τα κομμάτια του πίνακα κι βλέπουν βίντεο πώς ζωντανεύουν τα κομμάτια

1740932642692 1740932642700

Δραματοποίηση του τραγουδιού ” Παντρεύουνε τον κάβουρα”

1740932642675 1740932642684

Κατασκευή χαρταετού

1740932803471 1740932642666

1740932642900 1740932642832

1740944692408

Πίνακας ζωγραφικής του Σπύρου Βασιλείου ” Το τραπέζι της Καθαράς Δευτέρας”

1740944692395 1740944692401

 

 

 

 

 

 

 

Παρακολούθηση θεατρικής παράστασης -Η Παναγία των Παρισίων.

Σήμερα είχαμε τη χαρά να παρακολουθήσουμε την  «Καλύτερη Παιδική Παράσταση για το 2024» που βραβεύτηκε στα 13α Θεατρικά Βραβεία Θεσσαλονίκης,. Την « ΠΑΝΑΓΙΑ ΤΩΝ ΠΑΡΙΣΙΩΝ» του Βίκτωρος Ουγκώ σε διασκευή-σκηνοθεσία Πασχάλη Αραμπατζή,  στο θέατρο METROPOLITAN.

1000x1400 no sp notredame0 02 05 a417f9684f4605ed66a01a04c9bd5502887343e8a5415e06f1e09720d20c7aeb 17594d28c3163be

«Η ΠΑΝΑΓΙΑ ΤΩΝ ΠΑΡΙΣΙΩΝ» είναι ένα από τα πιο πολυδιαβασμένα, αγαπημένα και διαχρονικά έργα του Βίκτωρος Ουγκώ, που μιλά για την αγάπη, τη φιλία, την ηθική, την ενσυναίσθηση, την αξία της διαφορετικότητας και τη δύναμη της αποδοχής της, καταγγέλλοντας τις αυθαιρεσίες της εξουσίας και τις κοινωνικές διακρίσεις.
Πρωταγωνιστής του έργου είναι ο περίφημος καθεδρικός ναός της Παναγίας των Παρισίων, στη σκιά του οποίου διαδραματίζεται η ιστορία του δύσμορφου κωδωνοκρούστη Κουασιμόδου, της όμορφης τσιγγάνας Εσμεράλδας και των υπόλοιπων ηρώων, που έχουν ζωγραφιστεί με εξαίσιες πινελιές από τη φλογερή και συνάμα χαριτωμένη πένα του μεγάλου συγγραφέα. Πρόκειται για μια ιστορία που περιγράφει τα κακώς κείμενα του Μεσαίωνα και αγγίζει έννοιες πανανθρώπινες, οι οποίες θυμίζουν τη σκληρότητα και τη βία της σημερινής εποχής.
Με απόλυτο σεβασμό στο κλασικό μυθιστόρημα του Ουγκώ και μέσα από μια σύγχρονη και φρέσκια ματιά, η παραγωγή της Παιδικής Σκηνής Θεσσαλονίκης, γεμάτη χιούμορ, μουσική, τραγούδι και χορό, είναι μια παράσταση για όλη την οικογένεια που θα αγαπηθεί, θα εμπνεύσει και θα σαγηνεύσει το ενδιαφέρον όσων αγαπούν το ποιοτικό παιδικό θέατρο.

image 2025 02 27T162944.9700 02 05 5b58292360711845d1b8b31829b085a99bd16aa9386db0bf28469510a5544b7e 6973bfdb81b081d10 02 05 8237f95e89190630e1306dae409ce5ea13d841aad217c3713ed460abffe5bf07 6c55e56930e9280d0 02 05 b3955d285844212eee64ae2f46dc63d91631fd48e38a26c3e17c23832472133e 31d7d24bc23cc7220 02 05 019a2d8a3752b7a6681e37a6597e39ab7c4730119d513b04ca7b9fc357707ccf bece6c3d6a67873c0 02 05 a0ebccd74ff1a0943e2bac1efb0c9d5263792bbdd2ba9e0131bed8c276dd9fc7 5a50db36564b5297

 

Εκπαίδευση των μαθητών στην ΚΑΡΠΑ από τον Σύλλογο “Αγάπη” Βασιλική Κόμνου

Σήμερα επισκέφτηκε το νηπιαγωγείο μας  ο Σύλλογος ‘Αγάπη” Βασιλική Κόμνου , ένας σύλλογος με  φιλανθρωπικό κι ανθρωπιστικό χαρακτήρα, ο οποίος εκπαίδευσε τους μαθητές του νηπιαγωγείου μας  στη χρήση της ΚΑΡΠΑ. Οι εκπαιδεύτριες Γιάσογλου Βάσω ΠΕ11 , Σαπουνίδου Κατερίνα ΠΕ11 κι Δεμηρτζίδου Ιωάννα  ΠΕ06 εξήγησαν με πολύ απλό κι μεταδοτικό τρόπο τις λειτουργίες της καρδιάς κι τα βήματα που ακολουθούμε στην ΚΑΡΠΑ. Τις ευχαριστούμε θερμά για το μάθημα ζωής που μας χάρισαν .

1740583394782 1740583394789

1740583394803 1740583394728 1

1740583394773 1740583394757

1740583394734 1740583394751

1740583394797 1740583394739

 

Ανθρώπινα δικαιώματα, Συμπερίληψη Έχω δικαίωμα κι εγώ

 

   αρχείο λήψης

ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ: : ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΙ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΩ – ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΣΥΝΑΙΣΘΗΣΗ & ΕΥΘΥΝΗ

Ανθρώπινα δικαιώματα, Συμπερίληψη

Έχω δικαίωμα κι εγώ

Δεξιότητες 21ου αι Επικοινωνία

Δεξιότητες Ακρόασης και Παρατήρησης Να ακούει προσεκτικά τους άλλους και αποτελεσματικά, ώστε να αποκρυπτογραφήσει τα νοήματα και τις προθέσεις του άλλου Να αναγνωρίζει, να εκφράζει και να διαχειρίζεται συναισθήματα Να εκφράζει απόψεις, να ανταλλάσσουν πληροφορίες

Δεξιότητες Συνεργασίας Να οικοδομεί θετικές σχέσεις με τους άλλους ανθρώπους Να εργάζεται ως μέλος μίας ομάδας να συμβάλλει στην ομαδική εργασία στο βαθμό που του/της αναλογεί Να επιτυγχάνει συναίνεση για να εξασφαλίσει τους στόχους της ομάδας Να οριοθετεί τη συμπεριφορά τους

Δεξιότητες Κριτικής Σκέψης Να οικοδομεί συλλογισμούς μέσα από προσεκτική παρατήρηση Να αναγνωρίζει χαρακτηριστικά Να εντοπίζει ομοιότητες και διαφορές Να περιγράφει τρόπους με τους οποίους οι σκέψεις και τα συναισθήματα επηρεάζουν τη συμπεριφορά του/της

Δεξιότητες Δημιουργικότητας Να αναζητά νέες προσεγγίσεις στην εργασία Να επεκτείνει τη νέα ιδέα σε νέα μορφή Να συνδέει ιδέες/λύσεις και να πειραματίζεται με τη δημιουργία μίας νέας ιδέας

Δεξιότητες ζωής Δείχνει προθυμία να συνεργαστεί και να δουλέψει με άλλους

Ψηφιακές Δεξιότητες Να ψάχνει για απλά δεδομένα (εικόνα)

Παρατηρήσαμε διάφορους πίνακες ζωγραφικής και μιλήσαμε για τα δικαιώματα των παιδιών.

χΧωρΧωρί

Κολλήσαμε το σωστό δικαίωμα κάτω από κάθε πίνακα.

Χωρίς τίτ

Είδαμε το παραμύθι για τα δικαιώματα Η ΖΩΗ ΣΤΗ ΛΟΥΛΟΥΔΟΥΠΟΛΗ

Χωρίς τίτλο

Αντιστοιχήσαμε δικαιώματα με τις λέξεις τους.

Χωρίς τίτλ

0 02 05 70ddb6940d3ead3a42a3d3554c01a84743ec27cee70c82568c8586f080abf95e b8842d7861f98b200 02 05 a096fb4c777f6f8a5d37742cb742e7d703cb85f3828a97a4846c57140252257d cc4fcda848ee64710 02 05 e92c3d2cb988538a83bc7071246b902a7c4ec57667fe697050238b734a8e43e0 6e5b210d79ad59420 02 05 f777ad12f2ddd3aaec3960a2f5dd0b2ad860f9ce5144ce9fcc2072aff309786f 94dc6df57e0d6072

Είδαμε βίντεο με αντίστοιχο υλικό.

Χωρίς τίτ 1

Ακούσαμε τραγούδια για τα δικαιώματα.

Χωρίς τίτλο 1

Παρατηρήσαμε εικόνες διαφορων παιδιών κι συζητήσαμε για τις ανάγκες κι τα δικαιώματα τους, τα οποία κι ζωγραφήσαμε.

Χωρίς τ

0 02 05 632073093798ec543d21bc0b7b5d49bad7a82fad28d90131781bb7e2c841571d 6cec97f471bc23430 02 05 bc6c40cb9370470de99f68cb9fe576c1a734c4f67fb05d86b6526adb02afc844 4e1422c3ada2ec9f0 02 05 9e2a00e924b17af6df2afd3631e52ee463d5de97f874560ebb9ecbdd5aec568f 2da3b61f559a2d6d

Ξεχωρίσαμε τα θέλω μας από τις πραγματικές μας ανάγκες.

Χωρίς τίτλο 3

0 02 05 df5d3ad2e8b4c7044dcd2245db271e118162478fb1f31d6b9fa9859c1119cafb b8842d7861f6ad0e

Κάναμε αντιστοιχήσεις λέξεων στον υπολογιστή.

0 02 05 89937ac766bb53a4197baa6e0b31fbd5380a42f6b23fef4628d949df866bff27 6ce61f49789fe27e

Πσίξαμε το παιχνίδι της μνήμης.

0 02 05 f8aea60c425ce03f49161747e3e41608cb61d8a72c8590d7d0f2bd2db53a3ff4 1c9e9af11605237a

Κάναμε στο wordwall κουιζ με τα δικαιώματα.

Χωρίς τίτλο 2

Παίξαμε τον τροχό των δικαιωμάτων.

1

Κάναμε διάφορες κατασκευές.

0 02 05 5a9c1e27a7ebcbebd3772b109719c357db78661299b42b0506e328a508e07723 f7479069ddc6d2df0 02 05 746cc16e48982bae37bc041463d653890e34443622bb2b1b0d7391373c75bbc9 3f406982d76c7ecc0 02 05 aef7fa09d0fe88f8275b623b805d47b032f6061864e9776a12f60363f8522adf 5a0152605aad2a000 02 05 bf772c687147707b075c7f2b701a8e90b9ca8913425b218c75c3d6a0e0d2060b babc3e0e07767e470 02 05 3d9bdc008a74a247346565dc20d02e948f292a6679a3ec3eafa3e71841428bba 27973d24aca693ad0 02 05 58b335dcd8aa026dd20f2d67b97e8a2311cace123046f5bab21d9696629415cf 24df0a7b0213563f0 02 05 7ff7a09b05a294237ef0e59b959c2b1c37239f0212866ab12fdc7682d415d625 b8231a39ac7499eb 1 768x605 1

Eνδεικτικά φύλλα εργασίας που δουλέψαμε.



Λήψη αρχείου



Λήψη αρχείου



Λήψη αρχείου



Λήψη αρχείου

 

 

 

 

 

 

Χειμώνας

Η εποχή του χειμώνα μας έδωσε την αφορμή για πολλές δραστηριότητες και κατασκευές.

Κατασκευή χιονάνθρωπου  με κολάζ

17396288407911739628999192

1739691134022 1739691086383

1739691134029 1739691133978

1739690922247 1739628999180

Χιονισμένο τοπίο – μικτή τεχνική

1739691086444 1739691134100

Χειμωνιάτικο δέντρο – τεχνική πουαντιγισμού

1739691086454 1739691086412

Σχηματοχιονανθρωπάκια

1739628999169 1739628999159

Διαβάσαμε το παραδοσιακό ουκρανικό παραμύθι ” Το γάντι”  . Το δραματοποιήσαμε ,  βάλαμε στη σειρά τα ζωάκια με τη σειρά που μπήκαν στο γάντι, μάθαμε τα τακτικά αριθμητικά.

1739628999332 1739628999342

1739691134003 1739691133998

Screenshot 3 1739691133988 1

Δραματοποίηση

1739691134016 1739691134009

1739628999305 1739628999290

1739691712672 1739691712726

1739697781103 1739697781110

1739628999318 1739628999312

Γνωρίσαμε τα ζώα που πέφτουν σε χειμερία νάρκη

1739628999216 1739628999230

Κινητικό παιχνίδι ” Ποιο ζώο θα μπει στη φωλιά του πριν μπει ο χειμώνας;”

1739691133942 1739691133947

Ρομποτική : Οδήγησε το κάθε ζωάκι στη φωλιά του

1739691133963 1739691133957 1739691133952

1739628999266 1739628999274

Διαβάσαμε το παραμύθι ” Ο βάτραχος τον χειμώνα” .Μετρήσαμε με αυθαίρετη μονάδα μέτρησης τα πηδήματα του βάτραχου

1739691712802 1739691712810

Σχηματίσαμε τα ονόματα των ζώων του παραμυθιού στη γωνιά της γραφής και παίξαμε το παιχνίδι ” Ντύσε τον βάτραχο”

1739691712719 1739691712665

Μιλήσαμε για τα ζώα των πάγων

1739690922262 1739690922254

Κατασκευή ” Η πολική αρκούδα” ζωγραφική με νερομπογιές και κολάζ

1739691133967 1 1739691133973 1

1739691712691 1739691712678

1739690922279 1 1739690922272 1

Μπορεί να μην χιόνισε στο σχολείο μας ωστόσο πιάσαμε χιόνι κι φτιάξαμε έναν μικρό χιονάνθρωπο.

1739691086402 1739691086465

Γνωρίσαμε τα σχέδια των χιονονιφάδων

1739628999137 1739628999123

1739628999105 1739628999066

1739628999076 1739628999086

Χιονονιφάδες με λαδοπαστέλ κι νερομπογιές

1739691712794 1739691712765

Μοτίβα με παλάμες

1739628998987 1739628998995

1739628998966 1739628998973

Παροιμίες του Φλεβάρη

1739628999002 1 1739628999020

1739628999041 1739628999054

 

 

Συνεργασία με το ΤΕΠΑΕ του ΑΠΘ

Το σχολείο μας συνεργάζεται με το Τμήμα Επιστημών Προσχολικής Αγωγής του Αριστοτέλειου Πανεπιστήμιου.

Έτσι, την Τρίτη 18/2/2025 θα βρίσκονται φοιτήτριες στο σχολείο μας για την υλοποίηση της Πρακτικής Άσκησης τους. Η Πρακτική Άσκηση αποσκοπεί στη σταδιακή ένταξη του/της φοιτητή/τριας
στη διδακτική και μαθησιακή διαδικασία, μέσα σε τάξεις με έμπειρους/ες
εκπαιδευτικούς. Η δομή της Π.Α. και η διάρκειά της παρέχουν σε φοιτητές/τριες και
νηπιαγωγούς τη δυνατότητα για μια πιο συστηματική και ουσιαστική συνεργασία, σε
σχέση με τα παλαιότερα προγράμματα.