«Η Ανάπτυξη των διδακτικών σχεδιασμών στο νέο Πρόγραμμα Σπουδών Προσχολικής Εκπαίδευσης: Η έννοια του Διδακτικού- Εκπαιδευτικού Σεναρίου» με την κ. Ανδρομάχη Φιλιππίδη, μέλος της ομάδας εκπονητών του Προγράμματος Σπουδών της Προσχολικής Εκπαίδευσης και του Οδηγού Νηπιαγωγού.”
Τετάρτη 13/12/2023 ώρα 6.00 μ.μ. -9.00 μ.μ.,
«Η Ανάπτυξη των διδακτικών σχεδιασμών στο νέο Πρόγραμμα Σπουδών Προσχολικής Εκπαίδευσης: Η έννοια του Διδακτικού- Εκπαιδευτικού Σεναρίου» με την κ. Ανδρομάχη Φιλιππίδη, μέλος της ομάδας εκπονητών του Προγράμματος Σπουδών της Προσχολικής Εκπαίδευσης και του Οδηγού Νηπιαγωγού
Το σεμινάριο που διοργανώθηκε από τ τις Συμβούλους Εκπαίδευσης ΠΕ60 Θεσσαλίας και το Περιφερειακό Συμβούλιο ΟΜΕΡ Θεσσαλίας καικαι εισηγητρια την κ.Ανδρομαχη Φιλιππίδη.
«Η φιλοσοφία του νέου Προγράμματος Σπουδών του Νηπιαγωγείου και ο στρατηγικός σχεδιασμός για την υποστήριξη της κοινωνικοπαιδαγωγικής αποστολής του»,
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ,ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ: ΖΩ ΚΑΛΥΤΕΡΑ – ΕΥ ΖΗΝ,2. ΨΥΧΙΚΗ ΚΑΙ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗ ΥΓΕΙΑ-ΠΡΟΛΗΨΗ,«Βλέπω με τα μάτια της καρδιάς μου», Tμήμα 2ο
«Πλατφόρμα e Twinning και συνεργατικά εργαλεία»
Πέμπτη 08-11 -2023 από τις 18.00 – 21.00
Το σεμινάριο παρακολούθησαν όλοι οι εκπαιδευτικοί του σχολείου μας.
«Ευρωπαϊκό πρόγραμμα ERASMUS : Προοπτικές και δυνατότητες»
1//10/2023
18.00μ.μ – 20.30μ.μ
Το σεμινάριο παρακολούθησαν όλοι οι εκπαιδευτικοί του σχολείου μας.
« Global School Alliance platform,Global projects and labels »
Παρασκευή 17 -11-2023 από τις 18.00μ.μ –20.30μ.μ
Το σεμινάριο παρακολούθησαν όλοι οι εκπαιδευτικοί του σχολείου μας.
ΑΠΟΧΑΙΡΕΤΩΝΤΑΣ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ! ΤΜΗΜΑ 2ο
ΑΠΟΧΑΙΡΕΤΩΝΤΑΣ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
Οι καλοκαιρινές μας δημιουργίες
Οι φάκελοι μας
Η ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΜΑΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΜΕ ΤΙΤΛΟ:
ΟΙ ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΕΣ ΤΟΥ ΤΡΙΓΩΝΟΨΑΡΟΥΛΗ
Αφορμή για την καλοκαιρινή μας γιορτή αποτέλεσε το 1ο Εργαστήριο Δεξιοτήτων με θέμα « Αλληλοσεβασμός και διαφορετικότητα στο νηπιαγωγείο».
Ο τριγωνοψαρούλης ήταν ο ήρωας που αγάπησαν τα παιδιά και αντιλήφθηκαν τη σημασία “όλοι ίσοι,όλοι διαφορετικοί”.
ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ!
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΤΟΝ ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟ!
1ο ΤΜΗΜΑ: “ΑΝΤΙΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ”
Σήμερα αποχαιρετήσαμε τους μαθητές μας που προσήλθαν για να παραλάβουν τους φακέλλους με τις εργασίες τους, ενθύμια και τελευταίες καλοκαιρινές κατασκευές.
Ευχόμαστε στα νήπια και των 2 Τμημάτων , τα βιώματα και οι εμπειρίες που αποκόμισαν από το Νηπιαγωγείο να είναι η αρχή για την μετέπειτα εξέλιξη και πρόοδό τους.
Η Προϊσταμένη και οι εκπαιδευτικοί και των 2 Τμημάτων ευχαριστούν θερμά τους γονείς για την συνεργασία και σας ευχόμαστε
ΚΑΛΟ ΚΑΙ ΞΕΝΟΙΑΣΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ!
ΚΛΕΙΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΛΟΓΩ ΚΑΥΣΩΝΑ,12&13/6/2024
Την Τετάρτη 12/6/2024 και Πέμπτη 13/6/2024 τα σχολεία του Βόλου με απόφαση του Δημάρχου παρέμειναν κλειστά και έγινε τηλεκπαίδευση
Ρ89ΠΩ96-ΑΣΙ ΑΠΟΦΑΣΗ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΓΙΑ ΚΛΕΙΣΙΜΟ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΛΟΓΩ ΚΑΥΣΩΝΑ

























































