Συνεργασία με την Ομάδα Διάσωσης Νομού Μαγνησίας του 1ου και 2ου Πρωινού και Ολοήμερου Τμήματος
Σήμερα , Τρίτη 19/11/2024 στην αίθουσα των εκδηλώσεων του 18ου και 29ου Δημοτικού σχολείου Βόλου υλοποιήθηκε
η προγραμματισμένη παρουσίαση από την Ομάδα Διάσωσης Νομού Μαγνησίας
για τις φυσικές καταστροφές με το συνεργατικό σχέδιο δράσης “Συνεργασία με φορείς”.
Υπήρξε παρουσίαση για τις πλημμύρες, τη φωτιά και τον σεισμό.
Η δράση ήταν κοινή με το 10ο Νηπιαγωγείο Βόλου.
Παράλληλα πραγματοποιήθηκε άσκηση σεισμού στην αίθουσα και
στην συνέχεια ακολούθησε η έξοδος των μαθητών
στο σημείο συγκέντρωσης σύμφωνα με τον μνημονιακό σχεδιασμό (ΟΑΣΠ).
2.ΦΩΤΙΑ
3.ΣΕΙΣΜΟΣ
ΑΣΚΗΣΗ ΣΕΙΣΜΟΥ
ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΣΤΟΝ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΧΩΡΟ
Δωρεά απολυμαντικού χεριών σε όλα τα τμήματα
Η ικανοποίηση των παιδιών για την σωστή αντιμετώπιση του σεισμού!
Ευχαριστούμε την ομάδα διάσωσης Ν.Μαγνησίας για την παρουσίαση
και την άρτια προσέγγιση των φυσικών καταστροφών στα νήπια του σχολείου μας.













































































































































































































































































































































Αναγραμματισμός της λέξης αεροπλάνο ,μαθαίνουμε να γράφουμε ζωγραφίζουμε αεροπλάνα



















