Στο πλαίσιο των προγραμματισμένων εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων οι εκπαιδευτικοί των Γ & Ε τάξεων προγραμματίζουν εκπαιδευτική επίσκεψη των μαθητών στο Βιομηχανικό Μουσείο Φωταερίου (Γκάζι) Αθηνών την Πέμπτη 25 Μαΐου 2017. Στους χώρους της επίσκεψης οι μαθητές θα συμμετάσχουν σε εκπαιδευτικά προγράμματα ως εξής:
- Οι μαθητές της Γ τάξης θα συμμετάσχουν στο πρόγραμμα «Η Αθήνα από ψηλά». Η περιγραφή του προγράμματος είναι η ακόλουθη: Τι βλέπουμε από το ψηλότερο κτίριο της Τεχνόπολης; Μπορούμε να το ζωγραφίσουμε; Τα παιδιά ανεβαίνουν στο Παρατηρητήριο, στον Πύργο του Νέου Υδαταερίου και ανακαλύπτουν την Αθήνα, το Γκαζοχώρι και το παλιό εργοστάσιο. Ακούν ιστορίες για τις γειτονιές γύρω απ΄το εργοστάσιο, εμπνέονται απ’ αυτές και φτιάχνουν τις δικές τους. Στη συνέχεια, παρατηρούν την πόλη από ψηλά, σχεδιάζουν και ζωγραφίζουν τα κτίρια και το τοπίο που απλώνεται μπροστά τους.
- Οι μαθητές της Ε τάξης θα συμμετάσχουν στο πρόγραμμα: «Από το κάρβουνο στον ατμό: η εξέλιξη στην παραγωγή ενός αερίου». Έλα να ανακαλύψουμε την καρδιά της παραγωγικής διαδικασίας του φωταερίου! Επισκεπτόμαστε τα κτίρια των Φούρνων, αγγίζουμε τα κορνούτα, μαθαίνουμε για την πρώτη ύλη της παραγωγής, το λιθάνθρακα. Στη συνέχεια, βρισκόμαστε στο κτίριο του Νέου Υδαταερίου κάνοντας ένα άλμα στο χρόνο και γνωρίζουμε την τεχνολογικά πιο εξελιγμένη διαδικασία παραγωγής του υδαταερίου. Τέλος, ανεβαίνουμε στον Πύργο του κτιρίου, στη νέα στάση του Βιομηχανικού Μουσείου Φωταερίου, το Παρατηρητήριο, απ’ όπου μπορούμε να δούμε το παλιό εργοστάσιο από τα 30 μέτρα!
Πέρα από τη συμμετοχή στα εκπαιδευτικά προγράμματα, οι μαθητές θα έχουν ελεύθερο χρόνο στο χώρο του εργοστασίου για παιχνίδι και την κατανάλωση του κολατσιού που θα έχουν φέρει μαζί τους. Στο χώρο λειτουργεί επίσης αναψυκτήριο.
Για τη συμμετοχή των μαθητών είναι απαραίτητη η επιστροφή της υπεύθυνης δήλωσης γονέα, το αργότερο έως την Τρίτη 9 Μαΐου 2017. Δηλώσεις συμμετοχής που θα προσκομιστούν μετά την Τρίτη 9 Μαΐου δε θα γίνουν δεκτές, καθώς πρέπει να οριστικοποιηθεί ο αριθμός των συμμετεχόντων μαθητών για να διευθετηθεί το θέμα του λεωφορείου.
Αφήστε μια απάντηση
Για να σχολιάσετε πρέπει να συνδεθείτε.