sxed-sxol-drastΠέραν των αμιγώς διδακτικών δραστηριοτήτων που προσδιορίζονται επαρκώς από το Αναλυτικό Πρόγραμμα Σπουδών, στο σχολείο μας πραγματοποιούνται ποικίλες δραστηριότητες σχετικές με το περιβάλλον, την αγωγή υγείας, τον πολιτισμό κ.λπ. με σκοπό την ολόπλευρη, αρμονική και ισόρροπη ανάπτυξη των διανοητικών και ψυχοσωματικών δυνάμεων των μαθητών μας, έτσι ώστε να έχουν τη δυνατότητα να εξελιχθούν σε ολοκληρωμένες προσωπικότητες και να ζήσουν δημιουργικά (βλ. σχετ. άρθρο 1 του Ν. 1566/1986 για το σκοπό της Α/βάθμιας Εκπ/σης).

Για την τρέχουσα σχολική χρονιά έχουν εγκριθεί τα ακόλουθα σχέδια σχολικών δραστηριοτήτων:

  • Χτίζοντας γέφυρες για την ομαλή μετάβαση από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο [πρόγραμμα Αγωγής Υγείας με τους μαθητές της Στ’ τάξης, με υπεύθυνη εκπαιδευτικό την κα Αντωνιάδη Νίτσα]

metavasi

 

  • Πολίτες είμαστε ενεργοί για τον πλανήτη μας, τη γη!  [πρόγραμμα Περιβαλλοντικής Αγωγής με τους μαθητές της Στ’ τάξης,  με υπεύθυνη εκπαιδευτικό την κα Αντωνιάδη Νίτσα]
  • Απορριμματο…δράσεις [Πρόγραμμα Περιβαλλοντικής Αγωγής με τους μαθητές της Στ’ τάξης, με υπεύθυνη εκπαιδευτικό την κα Αντωνιάδη Νίτσα]
  •  Κι αν δε σου μοιάζω, μη σε τρομάζω: Από το κείμενο στη δράση [πρόγραμμα Αγωγής Υγείας με τους μαθητές της Ε’ τάξης , με υπεύθυνη εκπαιδευτικό την κα Λάμπρου Κορνηλία]

Diaforetikotita

 

  • Συν-υπάρχουμε: στο σχολείο, στη γειτονιά, παντού… [πρόγραμμα Αγωγής Υγείας με τους μαθητές της Β’ τάξης, με υπεύθυνο εκπαιδευτικό την το Διευθυντή του σχολείου].

sunuparxoume2