progammalllagi

Η προσθήκη εκπαιδευτικού για τη διδασκαλία του μαθήματος της μουσικής οδήγησε στην τροποποίηση του ωρολόγιου προγράμματος των τμημάτων. Το σχολείο καταβάλλει προσπάθειες για τον αποτελεσματικότερο σχεδιασμό του προγράμματος όλων των τάξεων, λαμβάνοντας υπόψη τις παιδαγωγικές παραμέτρους αυτού αλλά και την εξαιρετικά σύνθετη κατάσταση που διαμορφώνει ο διαμοιρασμός εκπαιδευτικών με άλλα σχολεία.

Με βάση την τωρινή στελέχωση του σχολείου, υπολείπονται οι ώρες για τη διδασκαλία του μαθήματος της Β’ Ξένης Γλώσσας (γερμανικά) στις τάξεις Ε’ και Στ’, για την κάλυψη των οποίων δεν έχουμε καμιά πληροφόρηση. Επισημαίνουμε πως και κατά την περσινή περίοδο το σχολείο μας στερήθηκε εκπαιδευτικών για τη διδασκαλία του συγκεκριμένου γνωστικού αντικειμένου.

Το πλέγμα διαμοιρασμού εκπαιδευτικών με άλλα σχολεία έχει ως εξής:

Ειδικότητα Κοινά σχολεία Μέρες στο σχολείο μας Παρατηρήσεις
Φυσικής Αγωγής Άγιος Λουκάς 3  
Πληροφορικής Άγιος Λουκάς

3ο Αλιβερίου

Καθημερινά Διδασκαλία σε 3 ολοήμερα τμήματα (επιφέρει συγκεκριμένους περιορισμούς στην καθημερινή ένταξη στο πρωινό πρόγραμμα κατά τις πρώτες ώρες)
Θεατρικής Αγωγής 1ο Αλιβερίου 2 Διδασκαλία στο ολοήμερο τμήμα
Εικαστικών 2ο Ερέτριας 2  
Μουσικής 1ο Αλιβερίου 3  
Εκπ/κός ολοήμερου 1ο Αλιβερίου 2 Ένταξη και στην πρωινή ζώνη
Αγγλικών 1ο Αλιβερίου Καθημερινά Συγκεκριμένες ώρες, μη ελαστικές ως προς την κατανομή τους στα επιλεγμένα τμήματα

Στο πλέγμα αυτό πρέπει να συνυπολογιστεί και η διάθεση εκπαιδευτικών από το πρωινό πρόγραμμα για την κάλυψη των αναγκών του ολοήμερου τμήματος, κάτι που επιφέρει τους δικούς του περιορισμούς στο σχεδιασμό του πρωινού προγράμματος των τμημάτων που οι δάσκαλοί τους εργάζονται και στο ολοήμερο.

Αν λάβουμε επίσης υπόψη πως οι ημέρες και οι ώρες που διατίθενται οι παραπάνω εκπαιδευτικοί στο σχολείο μας επηρεάζονται από το αντίστοιχο πλέγμα διαμοιρασμού των άλλων σχολείων (καθώς και αυτά μοιράζονται επιπλέον εκπαιδευτικούς, πέραν των ανωτέρω, με άλλα σχολεία), ο σχεδιασμός και η εξαγωγή ενός λειτουργικού προγράμματος είναι εξαιρετικά σύνθετη διαδικασία. Συγκριτικά με τα τρία προηγούμενα έτη λειτουργίας του σχολείου ως ΕΑΕΠ η κατάσταση σχεδιασμού του προγράμματος  είναι δυσχερέστερη, καθώς οι περισσότερες από τις ανωτέρω ειδικότητες εκπαιδευτικών ήταν σε πλήρη διάθεση στο σχολείο μας (φυσικής αγωγής, μουσικής, αγγλικών, ολοήμερου τμήματος και πληροφορικής) και όσοι διαμοιράζονταν και με άλλα σχολεία (π.χ. εικαστικά, θεατρική αγωγή) προσέρχονταν στο σχολείο μας περισσότερες ημέρες την εβδομάδα (τρεις αντί δύο), καθιστώντας το σχεδιασμό του προγράμματος πιο αρμονικό.