Πέραν των αμιγώς διδακτικών δραστηριοτήτων που προσδιορίζονται επαρκώς από το Αναλυτικό Πρόγραμμα Σπουδών, στο σχολείο μας πραγματοποιούνται ποικίλες δραστηριότητες σχετικές με το περιβάλλον, την αγωγή υγείας, τον πολιτισμό κ.λπ. με σκοπό την ολόπλευρη, αρμονική και ισόρροπη ανάπτυξη των διανοητικών και ψυχοσωματικών δυνάμεων των μαθητών μας, έτσι ώστε να έχουν τη δυνατότητα να εξελιχθούν σε ολοκληρωμένες προσωπικότητες και να ζήσουν δημιουργικά (βλ. σχετ. άρθρο 1 του Ν. 1566/1986 για το σκοπό της Α/βάθμιας Εκπ/σης).

Java Printing

Στο πλαίσιο αυτό εντάσσονται οι διάφορες εκπαιδευτικές επισκέψεις, οι αθλητικές δραστηριότητες, οι παρακολουθήσεις θεατρικών παραστάσεων και κινηματογραφικών ταινιών καθώς και τα διάφορα σχέδια εργασίας που υλοποιούνται από τους εκπαιδευτικούς και τους μαθητές του σχολείου μας.

Για την τρέχουσα περίοδο έχουν προγραμματιστεί, μεταξύ άλλων, τα ακόλουθα σχέδια εργασίας, με δραστηριότητες που διαχέονται στο εύρος των διάφορων διδακτικών αντικειμένων:

  • Ενεργώντας για την ενέργεια γινόμαστε ενεργοί πολίτες, πρόγραμμα περιβαλλοντικής αγωγής της Ε’ τάξης με υπεύθυνο εκπαιδευτικό την κα. Αντωνιάδη Παγώνα.
  • Το σπίτι των παιδιών, πρόγραμμα αγωγής υγείας της Ε’ τάξης με υπεύθυνο εκπαιδευτικό την κα. Αντωνιάδη Παγώνα.
  • Αν όλα τα παιδιά της γης, πρόγραμμα αγωγής υγείας της Στ’ τάξης με υπεύθυνη εκπαιδευτικό την κα. Λάμπρου Κορνηλία.

 

Επίσης στα πλαίσια της Ευέλικτης Ζώνης Διαθεματικών Δραστηριοτήτων πραγματοποιούνται δραστηριότητες από τους εκπαιδευτικούς του σχολείου. Οι δραστηριότητες αυτές μπορεί να έχουν το χαρακτήρα μιας βραχυπρόθεσμης παρέμβασης (π.χ. προετοιμασία μιας σχολικής εκδήλωσης, επετειακές εκδηλώσεις με αφορμή ιστορικά και άλλα γεγονότα κ.λπ.) ή μπορεί να καλύπτουν μεγαλύτερο χρονικό διάστημα υπό τη μορφή ενός σχεδίου σχολικών δραστηριοτήτων. Στην κατηγορία αυτή εντάσσονται τα ακόλουθα:

  • Φώτα, κάμερα, κλακέτα και πάμε… από το λιγνίτη στο φως! Πρόγραμμα πολιτιστικών θεμάτων του Δ1 τμήματος.
  • Φτερωτοί «άστεγοι» στην αναζήτηση τροφής. Πρόγραμμα αγωγής υγείας από τους μαθητές της Α τάξης και του Β2 τμήματος.
  • Μαθαίνω να κυκλοφορώ… γιατί αύριο εγώ θα οδηγώ. Πρόγραμμα κυκλοφοριακής αγωγής από τους μαθητές της Γ τάξης.

 

Λεπτομέρειες για τα προγράμματα αυτά θα δημοσιεύσουμε σύντομα.