Α. Ωρολόγιο Πρόγραμμα
Σχετικά με το ωρολόγιο πρόγραμμα και τις συνθήκες λειτουργίας του σχολείου σας ενημερώνουμε για τα ακόλουθα:
Ο ακόλουθος πίνακας αποτυπώνει τις προβλεπόμενες ώρες διδασκαλίας κάθε γνωστικού αντικειμένου κατά τάξη (στήλες ΠΡΟΒΛ) και τις ώρες που διατίθενται στο ωρολόγιο πρόγραμμα μέχρι τη στιγμή αυτή (στήλες ΔΙΑΘ). Οι διαφορές που παρατηρούνται οφείλονται στην έλλειψη των σχετικών ειδικοτήτων (όπου παρατηρούνται ελλείμματα ωρών) και στην ανάγκη εξισορρόπησης του προγράμματος, προκειμένου όλα τα τμήματα να σχολούν την ίδια ώρα (για τις τάξεις Ε & Στ που υπάρχουν διαφοροποιήσεις στα μαθήματα της Ευέλικτης Ζώνης και των ΤΠΕ).
Β. Λειτουργία ολοήμερου τμήματος
Για τη λειτουργία του ολοήμερου τμήματος σας ενημερώνουμε πως, σύμφωνα με το υπ. αριθμ. πρωτ. 125334/Γ1/ 09-09-2013 έγγραφο του Υπουργείου Παιδείας, ο δάσκαλος που ήταν για το ολοήμερο τμήμα αφαιρέθηκε από το σχολείο (όπως και από όλα τα σχολεία του Ενιαίου Αναμορφωμένου Εκπαιδευτικού Προγράμματος) και προβλέπεται η λειτουργία του με ώρες που θα διατεθούν από το πρωινό πρόγραμμα του σχολείου. Με βάση τις διατιθέμενες ώρες του συνόλου των εκπαιδευτικών στο σχολείο μας δεν υπάρχουν ώρες που να πλεονάζουν, ώστε να διατεθούν για τη λειτουργία του ολοήμερου τμήματος, το οποίο απαιτεί τουλάχιστον 15 ώρες ειδικότητας ΠΕ70 (δασκάλων), και 10 ώρες από εκπαιδευτικούς ειδικοτήτων. Εφόσον το σχολείο στελεχωθεί πλήρως με τις απαιτούμενες ειδικότητες εκπαιδευτικών και δοθεί το αναγκαίο πλεόνασμα ωρών, η λειτουργία του ολοημέρου θα καταστεί εφικτή, με όρους όμως που μέχρι στιγμής δεν μπορούμε να γνωρίζουμε (π.χ. αν θα εναλλάσσεται καθημερινά διαφορετικός δάσκαλος, αν το σύνολο των ωρών θα προκύψει από εκπαιδευτικούς ειδικοτήτων κ.λπ.).
Β. Κτιριακές εγκαταστάσεις- εξοπλισμός
Σχετικά με την κτιριακή κατάσταση του σχολείου, έγιναν ήδη ορισμένες κρίσιμες παρεμβάσεις στο υδραυλικό και ηλεκτρικό δίκτυο ενώ εκτιμήθηκαν από εντεταλμένο τεχνίτη οι επείγουσες παρεμβάσεις που απαιτούνται για το χρωματισμό των διαβρωμένων χώρων της εισόδου, του διαδρόμου προς τις τουαλέτες και του χώρου συγκέντρωσης του ισογείου. Αναμένουμε ενημέρωση για το αν και πότε θα γίνει ο χρωματισμός των χώρων αυτών. Παραθέτουμε επίσης προς ενημέρωσή σας τον κατάλογο των απαιτούμενων παρεμβάσεων που έχουμε υποβάλλει με το υπ.αριθμ. πρωτ. 219/ 03-09-2013 έγγραφό μας στη Σχολική Επιτροπή και στο Δήμο .
1. Επιδιορθώσεις στις τουαλέτες των μαθητών (2 καζανάκια δε λειτουργούν, οξειδωμένες και κατεστραμμένες βρύσες, εμφανή τοιχοδομή χωρίς σοβά και πλακάκια στο διάκενο των θυρών).
2. Κάλυψη με μάρμαρο ή τσιμέντο επιφάνειας δαπέδου περίπου 1 τ.μ. καθώς και επίχρισμα με σοβά επιφάνειας τοίχου περίπου 0,3 τ.μ. που παρέμειναν ακάλυπτα μετά από εργασίες αποκατάστασης διαροής στο δίκτυο ύδρευσης, στο χώρο του διαδρόμου προς τις τουαλέτες των μαθητών.
3. Αντικατάσταση σπασμένων σκαλοπατιών κεντρικής εισόδου και κλιμακοστασίων.
4. Επένδυση των βρυσών της αυλής με πλακάκια και διαμόρφωση του επιπέδου αποροής αυτών, ώστε να μη μένει στάσιμο νερό και αναπτύσσονται άλγη (πρασινάδα).
5. Έλεγχος εγκατάστασης αλεξικέραυνου. Στη ΒΔ πλευρά του κτιρίου ένα από τα καλώδια γειώσεων αυτού μετά του προστατευτικού σωλήνα έχει αποξηλωθεί από αγνώστους.
6. Αποξέσεις υγρασίας και επαναχρωματισμός χώρου ισογείου και διαδρόμου προς τουαλέτες, συνολικής επιφάνειας περίπου 180 τ.μ.
7. Αποκατάσταση πλέγματος εσωτερικής περίφραξης όπισθεν κτιρίου λόγω αποξήλωσής της από αγνώστους κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού.
8. Συμπλήρωμα τριών μεταλλικών στοιχείων στην περίφραξη λόγω αποξήλωσής τους από αγνώστους κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού.
9. Αντικατάσταση κεντρικών σωλήνων ύδρευσης στη βόρεια πλευρά του κτιρίου που λόγω οξείδωσης παρουσιάζουν συνεχή διαρροή προς τα θεμέλια του κτιρίου.
10. Επιχρίσματα κυρίως στη βόρεια πλευρά του κτιρίου που έχουν διαβρωθεί και έχουν αποκολληθεί, ενώ άλλα είναι έτοιμα να αποκολληθούν.
11. Τα παράθυρα στο βόρειο κλιμακοστάσιο δεν είναι στεγανά. Έτσι όταν φυσά βόρειος άνεμος με βροχή οι σκάλες πλημμυρίζουν νερό και καθίστανται επικίνδυνες για τους μαθητές. Η κατασκευή των αλουμινίων είναι πρόσφατη, ωστόσο απαιτείται η στεγανοποίησή της περιμετρικά προς τον τοίχο.
12. Μικροπαρεμβάσεις σε σκαλοπάτια των κλιμακοστασίων που λείπουν κομμάτια μαρμάρων και συμπλήρωση πλακιδίων που λείπουν στις εσωτερικές βρύσες των ορόφων.
13. Επιδιορθώσεις στο σύνολο σχεδόν των συρόμενων επάλληλων παραθύρων αλουμινίου, των οποίων έχουν φθαρεί τα παρεμβύσματα αεροφραγής (τσιμούχες) με αποτέλεσμα την παλίνδρομη κίνησή τους και την πρόκληση θορύβου που αποσυντονίζει τους μαθητές κατά την ώρα του μαθήματος, ενώ οι τροχοί κύλισης αυτών και οι μηχανισμοί κλειδώματος είναι δυσλειτουργικοί.
14. Επαναχρωματισμός έξι (6) ξύλινων πινάκων αιθουσών.
15. Επιδιορθώσεις στις μεταλλικές πόρτες των αιθουσών που δεν κλείνουν ή κλειδώνουν.
Σας επισημαίνουμε πως καθ΄όλα τα δύο προηγούμενα έτη το προσωπικό του σχολείου με προσωπική εργασία, εργαλεία και υλικά έχει διευθετήσει πολλά από τα προβλήματα του κτιριακού και λοιπού εξοπλισμού (αποκατάσταση στοιχείων περίφραξης, επιδιορθώσεις και συντήρηση εξοπλισμού) με την οικονομική βοήθεια του Συλλόγου Γονέων & Κηδεμόνων ή προσφορές γονέων μαθητών μας. Ενδεικτικά αναφέρουμε:
- Ξύλινα ταμπλό σκηνικού αίθουσας εκδηλώσεων.
- Χρώματα για αισθητικές παρεμβάσεις επί του αύλειου χώρου.
- Ξύλινο έπιπλο και μεταλλικός εξοπλισμός για την εγκατάσταση βρυσών για την παροχή νερού στους μαθητές εντός του κτιρίου.
- Μεταλλικοί κάδοι απορριμμάτων στο χώρο της αυλής
- Μεταλλικά στοιχεία για τη συμπλήρωση της περίφραξης.
- Κλειδαριές για τις εσωτερικές πόρτες των τάξεων
Με την πεποίθηση πως το σχολείο καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια στα όρια που οι ανθρώπινοι και υλικοί του πόροι επιτρέπουν, ευχόμαστε ολόψυχα καλή πρόοδο στους μαθητές μας και οικογενειακή ευδοκίμηση σε όλα τα μέλη της σχολικής μας κοινότητας.


















Αφήστε μια απάντηση
Για να σχολιάσετε πρέπει να συνδεθείτε.