Σύμφωνα με εγκύκλιο του Υπουργείου Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης καλούνται όλοι οι φορείς του δημοσίου τομέα οι οποίοι διαθέτουν διαδικτυακό τόπο να αναρτήσουν άμεσα και σε εμφανές σημείο τις διευθύνσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που αντιστοιχούν στους υπαλλήλους τους ή τις διευθύνσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου των διευθύνσεων/Τμημάτων τους ή εν ελλείψει αυτών τις διευθύνσεις του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου της Γραμματείας/ Πρωτοκόλλου, προκειμένου να διευκολυνθεί η ηλεκτρονική επικοινωνία της δημόσιας  διοίκησης με τους πολίτες και τα Ν.Π.Ι.Δ καθώς και με τις υπόλοιπες δημόσιες υπηρεσίες.

Το σχολείο μας, έχοντας επίγνωση των δυνατοτήτων της ηλεκτρονικής δικτύωσης και της αξιοποίησης των δικτυακών μέσων για την ενημέρωση αλλά και την αποτελεσματικότερη διοικητική του λειτουργία, έχει ήδη θέσει σε λειτουργία το δικτυακό του ιστοχώρο, στον οποίο υπάρχει σχετική σελίδα για τις διοικητικές διαδικασίες του σχολείου. Επίσης στο ιστολόγιο, και στη σελίδα Επικοινωνία, υπάρχει σαφής καταγραφή της διεύθυνσης του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, όπως και πληροφορίες για την αποτελεσματικότερη επικοινωνία όλων των μελών της σχολικής μας κοινότητας και κάθε άλλου ενδιαφερόμενου.