Η συμμετοχή μας στο «Επισκεπτήριο Αγάπης» του WinCancer!

Το σχολείο μας συμμετέχει σε μια δράση αγάπης, στέλνοντας ευχές ελπίδας, αγάπης και ανάρρωσης!

Με μεγάλη χαρά λάβαμε μέρος στο 5ο Επισκεπτήριο Αγάπης 2025, που διοργανώνει ο οργανισμός WinCancer. Τα παιδιά και των δύο τμημάτων του Νηπιαγωγείου μας ανταποκρίθηκαν με ενθουσιασμό στο κάλεσμα και δημιούργησαν χριστουγεννιάτικες κάρτες, γεμάτες χρώμα, ζεστασιά και παιδική αγάπη.

Μέσα από τις ζωγραφιές και τις ευχές τους, τα παιδιά έστειλαν ένα μήνυμα στήριξης και αισιοδοξίας σε όλους όσοι θα νοσηλεύονται σε νοσοκομεία αυτές τις γιορτές, αποδεικνύοντας πως ακόμη και οι πιο μικρές πράξεις μπορούν να γεμίσουν καρδιές με φως!

wincancer        images

3ης Δεκεμβρίου – Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία

Η παγκόσμια ημέρα ατόμων με αναπηρία, στις 3ης Δεκεμβρίου, αποτέλεσε μια όμορφη αφορμή στο νηπιαγωγείο μας για να μιλήσουμε με τα παιδιά για τον σεβασμό, τη μοναδικότητα και τη σημασία της συμπερίληψης. Μέσα από οπτικοακουστικά μέσα και βιωματικό παιχνίδι γνωρίσαμε διαφορετικούς τρόπους με τους οποίους οι άνθρωποι επικοινωνούν, κινούνται και συμμετέχουν στην καθημερινή ζωή παρόλες τις δυσκολίες. Μέσα από παιχνίδι, συζήτηση και δημιουργικές δραστηριότητες καλλιεργήσαμε την εμπάθεια και τη συνεργασία.

Αρχικά, στην παρεούλα, παρουσιάσαμε στα παιδιά εικόνες με γνωστά σύμβολα αναπηρίας. Τα παιδιά παρατηρούσαν κάθε εικόνα και συζητούσαμε όλοι μαζί σε ποια μορφή αναπηρίας αντιστοιχεί. Στη συνέχεια, τα παιδιά κλήθηκαν να κατηγοριοποιήσουν τις εικόνες που είχαμε δει, τοποθετώντας κάθε σύμβολο στην αντίστοιχη μορφή αναπηρίας. Μέσα από αυτή τη διαδικασία ενίσχυσαν την παρατήρηση, τη συνεργασία και την κατανόηση των διαφορετικών αναγκών που μπορεί να έχει ένας άνθρωπος.

eikona Viber 2025 12 06 07 24 05 228

eikona Viber 2025 12 06 07 24 10 673

Έπειτα, παρακολουθήσαμε σε βίντεο το παραμύθι «Η άδεια καρέκλα», μια απλή αλλά γεμάτη νόημα ιστορία, που μιλά με ευαισθησία για τη διαφορετικότητα, τη φιλία και τη σημασία του να δημιουργούμε χώρο για όλους. Η ιστορία μας βοήθησε να μιλήσουμε για τη διαφορετικότητα και την αποδοχή. Μετά την προβολή, συζητήσαμε όλοι μαζί τα μηνύματα της ιστορίας, εκφράζοντας σκέψεις και συναισθήματα.

eikona Viber 2025 12 06 07 24 06 725

Στη συνέχεια πραγματοποιήσαμε ένα βιωματικό παιχνίδι που βοήθησε τα παιδιά να κατανοήσουν καλύτερα πώς μπορεί να νιώθει ένας άνθρωπος με διαφορετικές ανάγκες. Παρουσιάσαμε καρτέλες με δύο μορφές αναπηρίας: ένα άτομο με έλλειψη όρασης και σκύλο-οδηγό και ένα άτομο που δεν μπορεί να περπατήσει και κινείται με αναπηρικό αμαξίδιο. Με βάση την κάθε καρτέλα, τα παιδιά κλήθηκαν να κινηθούν στον χώρο όπως θα έκανε ένα άτομο με την αντίστοιχη δυσκολία.

Για την αναπηρία όρασης σχημάτισαν ζευγάρια, το ένα παιδί κρατούσε κλειστά τα μάτια του ενώ το άλλο αναλάμβανε τον ρόλο του «σκύλου-οδηγού». Στη δραστηριότητα που αφορούσε την κινητική αναπηρία, όλα τα παιδιά προσπάθησαν να κινηθούν στο χώρο χωρίς να χρησιμοποιούν τα πόδια τους, καθισμένα στο πάτωμα, ώστε να αντιληφθούν τις δυσκολίες αλλά και τη σημασία της βοήθειας και της συνεργασίας.

Το παιχνίδι αυτό έδωσε στα παιδιά τη δυνατότητα να μπουν για λίγο «στη θέση του άλλου», καλλιεργώντας την ενσυναίσθηση και την αποδοχή μέσα από την εμπειρία και το βίωμα.

eikona Viber 2025 12 06 07 24 09 360

Τέλος, τα παιδιά σε μια δραστηριότητα ελεύθερου σχεδίου, κλήθηκαν να ζωγραφίσουν μια μορφή αναπηρίας της επιλογής τους, από όσες είχαμε γνωρίσει και συζητήσει. Κάθε παιδί αποτύπωσε με τον δικό του μοναδικό τρόπο όσα είχε κατανοήσει σχετικά με την αναπηρία. Οι ζωγραφιές αυτές συγκεντρώθηκαν και στην συνέχεια, δημιουργήσαμε ένα μεγάλο κολάζ, το οποίο τοποθετήσαμε στην πόρτα του σχολείου μας.

Έτσι, η δουλειά των παιδιών έγινε μια όμορφη υπενθύμιση για όλους ότι η διαφορετικότητα είναι δύναμη και ότι κάθε άνθρωπος αξίζει σεβασμό, κατανόηση και χώρο να νιώθει πως ανήκει.

eikona Viber 2025 12 06 07 24 08 025             eikona Viber 2025 12 08 08 12 03 200

Σύλλογος Διδασκόντων 2025-2026

Στο Σύλλογο Διδασκόντων του Νηπιαγωγείου μας

για τη σχολική χρονιά 2025-2026 ανήκουν οι:

1. Ιλαντζή Χάρις, Προϊσταμένη και Υπεύθυνη Ολοήμερου Τμήματος ΠΕ60

2.Σταθοπούλου Αμαλία, Υπεύθυνη 1ου Τμήματος ΠΕ60

3.Σαββίδου Σεβαστιανή, Υπεύθυνη 2ου Τμήματος ΠΕ60

4.Τσαλίκη Στυλιανή, Εκπαιδευτικός Παράλληλης Στήριξης ΠΕ60 ΕΑΕ

5.Γρηγοριάδου Σοφία, Εκπαιδευτικός Αγγλικής Φιλολογίας ΠΕ06

6.Ρόπκα Βικτώρια, Σχολική Νοσηλεύτρια ΠΕ25

7.Νικολαϊδης Νικόλαος, Σχολικός Ψυχολόγος ΠΕ23

313 3137296 animated cartoon portable network graphics drawing cartoon group

Σχολικός ψυχολόγος

clip art psychotherapist clinical psychiatrist doctor of psychology png favpng KkWcr2nx2MUpd8bEdYunE8jvk

Αγαπητοί γονείς και κηδεμόνες,

σας ενημερώνουμε ότι κάθε Τρίτη θα παρευρίσκεται στο νηπιαγωγείο μας

σχολικός ψυχολόγος

με τον οποίο μπορείτε κι εσείς να έρχεστε σε επικοινωνία

όταν το επιθυμείτε.

Μικροί κηπουροί σε μεγάλη αποστολή!

Μικροί κηπουροί σε μεγάλη αποστολή!

Το νηπιαγωγείο μας συμμετέχει στο:

Περιφερειακό Δίκτυο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Κεντρικής Μακεδονίας με τίτλο:

«Σχολικός Κήπος/Λαχανόκηπος: καλλιεργούμε α ξ ί ε ς, φυτεύουμε το μέλλον»

για τη σχολική χρονιά 2025-2026

υπό την Αιγίδα της Σχολής Γεωπονίας, Δασολογίας και Φυσικού Περιβάλλοντος

Ίδρυση – Συντονισμός: Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Δυτικής Θεσσαλονίκης, δια της Υπευθύνου Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης, Δρ. Βασιλική Ιππέκη.

Το δίκτυο αποτελεί συνέχεια και εξέλιξη του Τοπικού Θεματικού Δικτύου Π.Ε.

“Σχολικός Κήπος – οι Κήποι της Δυτικής Θεσσαλονίκης”

Σκοπός του Δικτύου στο πλαίσιο της Εκπαίδευσης για την Αειφορία είναι η εμπλοκή των μαθητών/τριών σε διαδικασίες συμμετοχικής μάθησης μέσα από τη δημιουργία και συντήρηση σχολικού λαχανόκηπου και η υποστήριξη των σχολικών μονάδων στην προσπάθεια να προσφέρουν στους/τις μαθητές/τριες την τόση σημαντική εμπειρία εμπλοκής και ενασχόλησης με τον σχολικό κήπο. Βιωματική μάθηση, επαφή με το φυσικό περιβάλλον, σύνδεση της σχολικής γνώσης με την πραγματική ζωή, ευκαιρίες για δημιουργική εμπλοκή όλων των μελών της σχολικής κοινότητας, ενίσχυση της ευαισθησίας για το περιβάλλον, καλλιέργεια δεξιοτήτων και αξιών και σταδιακή εξέλιξη των μαθητών/τριών σε Ε ν ε ρ γ ο ύ ς Π ο λ ί τ ε ς, που νοιάζονται για το περιβάλλον και αναλαμβάνουν δράση για τη βελτίωσή του, είναι μερικά μόνο από τα παιδαγωγικά οφέλη, που θα αποκομίσουν οι σχολικές μονάδες από τη συμμετοχή τους στο Δίκτυο.

Οι μικροί κηπουροί του νηπιαγωγείου μας

μέσα από βιωματική μάθηση, συμμετοχικές, ομαδικές και συνεργαστικές δράσεις

φυτεύουν και φροντίζουν διάφορα φυτά,

λουλουδάκια αλλά και αρωματικά φυτά και λαχανικά όπως ραπανάκια και καρότα

Με σκοπό

Να καλλιεργηθεί η έννοια της ενεργής συμμετοχής και της υπευθυνότητας μέσα από βιωματικές δράσεις στο σχολείο και στην κοινότητα, ώστε τα παιδιά να αντιληφθούν ότι ακόμη και σε μικρή ηλικία μπορούν να συμβάλλουν θετικά στο κοινό καλό και στο περιβάλλον.

Στόχους

  1. Να αναπτύξουν τα παιδιά αίσθημα ευθύνης απέναντι στο περιβάλλον και στην κοινότητα.
  2. Να καλλιεργήσουν δεξιότητες συνεργασίας και ομαδικής εργασίας.
  3. Να μάθουν να εκφράζουν τις απόψεις τους με σεβασμό και να συμμετέχουν σε δημοκρατικές διαδικασίες.
  4. Να εξοικειωθούν με έννοιες όπως: συμμετοχή, σεβασμός, βοήθεια, εθελοντισμός, κοινό καλό.
  5. Να αποκτήσουν βιωματικά την εμπειρία της δράσης για την αλλαγή.

Και προσδοκώμενα μαθησιακά αποτελέσματα:

  • Τα παιδιά να αναγνωρίζουν προβλήματα στο σχολικό ή φυσικό τους περιβάλλον και να προτείνουν λύσεις.
  • Συμμετέχουν ενεργά σε δράσεις που στοχεύουν στη βελτίωση του χώρου ή της κοινότητας.
  • Αναπτύσσουν πρωτοβουλίες για τη φροντίδα του σχολείου, του λαχανόκηπου ή του φυσικού περιβάλλοντος.
  • Δείχνουν ενδιαφέρον για το “εμείς” και όχι μόνο για το “εγώ”.

ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΘΕΡΜΑ τους γονείς που είναι πάντα

στο πλάι μας σε κάθε προσπάθειά μας!!!

Ο κήπος μας πριν….

O khpos mas prin

Ξεκινήσαμε!!! Με τη βοήθεια των γονέων μας το χώμα έγινε αφράτο

και αποκτήσαμε τα πρώτα φυτά μας!

Όλοι μαζί, με συνεργασία και μεγάααλη χαρά φυτέψαμε, ποτίσαμε

και υποσχεθήκαμε να φροντίζουμε τον κήπο μας!!!

11 3 12 2 13 5

Ο κήπος μας!!!

1 3 3 2 4 3

Ο Σίμος και ο Σεισμός: Εκπαιδευτική παράσταση

“Ο Σίμος και ο σεισμός” είναι μια εκπαιδευτική παράσταση
 που συνδυάζει κουκλοθέατρο και ιστορίες 
για να διδάξει στα παιδιά για τους σεισμούς και τα μέτρα προστασίας.
Περιγραφή της Παράστασης
Η παράσταση “Ο Σίμος και ο σεισμός” παρουσιάζεται από το Εκπαιδευτικό Θέατρο Τεχνόπολις και περιλαμβάνει έναν καθηγητή φυσικών επιστημών και τον μικρό του φίλο, τον Σίμο. Μαζί, εξερευνούν τρεις ιστορίες της παγκόσμιας μυθολογίας που σχετίζονται με τους σεισμούς. Η παράσταση συνδυάζει διάφορες μορφές τέχνης, όπως κουκλοθέατρο, πρόζα και θέατρο σκιών, προσφέροντας μια διασκεδαστική και εκπαιδευτική εμπειρία για τα παιδιά.
Η παράσταση ήταν διασκεδαστική, διαδραστική και επιμορφωτική!!!
Μαζί με τον Σίμο είδαμε ιστορίες για τον σεισμό
παίξαμε παιχνίδια μαθαίνοντας πως να αντιμετωπίζουμε ψύχραιμα έναν σεισμό!
1 1
2 1 3 4 1 5 6 7 2 10 5 10a 11 2 12 1 13 3 14 3

Μαθαίνω για το σεισμό

Στο νηπιαγωγείο μας δίνουμε μεγάλη σημασία στο να νιώθουν τα παιδιά ασφαλή,

ενημερωμένα και ικανά να διαχειριστούν καθημερινές αλλά και έκτακτες καταστάσεις.

Οργανώσαμε μια σειρά από βιωματικές και παιγνιώδεις δραστηριότητες,

ώστε τα παιδιά να γνωρίσουν τι είναι ο σεισμός και πώς μπορούμε να προστατευτούμε.

Με τρόπο απλό και κατάλληλο για την ηλικία τους, τα παιδιά συμμετείχαν ενεργά,

έθεσαν ερωτήσεις και συνεργάστηκαν μεταξύ τους.

Ξεκινήσαμε με έναν κύκλο συζήτησης. Τα παιδιά μοιράστηκαν τι γνωρίζουν ήδη,

πώς φαντάζονται έναν σεισμό και τι τα κάνει να νιώθουν ασφαλή.

Χρησιμοποιήσαμε εικόνες και παρακολουθήσαμε βίντεο

για να εξηγήσουμε τι συμβαίνει στη γη όταν «τρέμει».

Με παιχνίδι ρόλων, δείξαμε στα παιδιά πού κρυβόμαστε (κάτω από τραπέζι), πώς καλύπτουμε το κεφάλι μας και πώς κρατιόμαστε γερά. Εξασκηθήκαμε πολλές φορές μέχρι να γίνει κτήμα τους.

Untitled 5

Τραγουδήσαμε μαζί με τη χελωνίτσα ΣΚΥΨΕ ΚΑΛΥΨΟΥ ΚΡΑΤΗΣΟΥ

3 1

και ζωγραφίσαμε

Skypse kalypsoy Krathsoy Skypse Kalypsoy Krathsoy1

Παίξαμε διάφορα παιχνίδια για να καταλάβουμε καλύτερα

το φαινόμενο του σεισμού

διαβάζοντας βιβλία, ιστορίες και μύθους και αξιοποιώντας εποπτικό υλικό

13 4 14 4 15 2

6 1 Untitled 6 Biblia

παίξαμε παιχνίδια και στο Φωτόδεντρο

1 2 2 2

κάναμε πείραμα αναπαριστώντας το εσωτερικό της Γης και τις πλάκες

για να καταλάβουμε καλύτερα τον σεισμό

8 3 9 4 10 6

 ετοιμάσαμε το σακίδιό μας και όλα όσα χρειαζόμαστε σε περίπτωση σεισμού

9 5 10 7

φτιάξαμε κατασκευή για το σπίτι

Kataskeyh

και πραγματοποιήσαμε και τα δύο τμήματα άσκηση σεισμού.

4 2

Μετά από όλα αυτά, παίζαμε σεισμό και στο ελεύθερο παιχνίδι…!!!

Ta paidia paizoyn seismo sto eleythero paichnidi

Οι δραστηριότητες βοήθησαν τα παιδιά να νιώσουν ενημερωμένα και δυνατά, χωρίς φόβο. Μέσα από το παιχνίδι, την εμπειρία και τη συνεργασία, έμαθαν πως ο σεισμός είναι ένα φυσικό φαινόμενο που μπορούμε να αντιμετωπίσουμε με ψυχραιμία και σωστή προετοιμασία.

Ευρωπαϊκό πρόγραμμα eTwinning 2025-2026: What about with this art?

1000131078 0

Το νηπιαγωγείο μας συμμετέχει φέτος στο Ευρωπαϊκό πρόγραμμα

What about with this art?

Που έχει σκοπό την γνωριμία με ποικίλες μορφές τέχνης και υλικά,

καθώς επίσης τη συνεργασία ενδοσχολικά, διασχολικά και διακρατικά

με την τέχνη να μας ενώνει.

1000131078 0 55382fea46910f9adddab233a1d7bf80

Το βίντεο παρουσίασης του έργου:

Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα Τέχνης & STEM – Η δημιουργικότητα συναντά την επιστήμη!

Το νηπιαγωγείο μας συμμετέχει φέτος σε ένα καινοτόμο ευρωπαϊκό πρόγραμμα που συνδυάζει τέχνη και STEM (Επιστήμη, Τεχνολογία, Μηχανική και Μαθηματικά).
Παιδιά από πολλές ευρωπαϊκές χώρες συνεργάζονται, πειραματίζονται και δημιουργούν μοναδικά έργα μέσα από πρωτότυπες τεχνικές και διασκεδαστικά επιστημονικά πειράματα.

Ο στόχος του προγράμματος είναι να βοηθήσει τα παιδιά να αναπτύξουν φαντασία, παρατήρηση, επίλυση προβλημάτων και χαρά για την ανακάλυψη.

Δημιουργικές δραστηριότητες με έμπνευση από διάφορες χώρες

Κατά τη διάρκεια του προγράμματος, κάθε σχολείο αναλαμβάνει να παρουσιάσει στους εταίρους του στοιχεία της δικής του καλλιτεχνικής παράδοσης. Τα παιδιά γνωρίζουν παραδοσιακές και διεθνής τεχνικές, έργα και χρώματα, ενώ δοκιμάζουν να αναπαραστήσουν ή να προσαρμόσουν καλλιτεχνικά μοτίβα από άλλες χώρες.

Μέσα από αυτή τη διαδικασία:

  • Μαθαίνουν πώς η τέχνη εκφράζει τον πολιτισμό και την ταυτότητα κάθε λαού.
  • Συνειδητοποιούν ότι η δημιουργικότητα δεν έχει σύνορα.
  • Χτίζουν γέφυρες επικοινωνίας με μαθητές από διαφορετικές γωνιές της Ευρώπης.

Ανταλλαγή έργων τέχνης και παρουσιάσεων

Στο πλαίσιο του προγράμματος, τα συνεργαζόμενα σχολεία ανταλλάσσουν μικρές ομαδικές δημιουργίες, ζωγραφιές, χειροτεχνίες και σύντομες παρουσιάσεις από τη δουλειά των παιδιών.
Οι μαθητές μας θα στείλουν τα δικά τους έργα, παρουσιάζοντας τοπικά χρώματα, σύμβολα και στοιχεία που χαρακτηρίζουν την ελληνική καλλιτεχνική παράδοση.

Με τη σειρά τους θα λάβουν δημιουργίες από μαθητές άλλων χωρών, εμπλουτίζοντας τις γνώσεις και τις εμπειρίες τους για τις τέχνες σε ευρωπαϊκό επίπεδο. Ταυτόχονα, συμμετέχουν σε κοινές συνεργατικές δραστηριότητες προτείνοντας ιδέες και βρίσκοντας λύσεις.

Καλλιτεχνικές τεχνικές για μικρούς δημιουργούς

Κατά τη διάρκεια του προγράμματος, οι μαθητές μας δοκιμάζουν διάφορες καλλιτεχνικές τεχνικές που είναι κατάλληλες για μικρές ηλικίες.

STEM: Μαθαίνουμε μέσα από πειράματα!

Παράλληλα με τις καλλιτεχνικές δραστηριότητες, οι μαθητές συμμετέχουν σε απλά, ασφαλή και διασκεδαστικά STEM πειράματα που τους βοηθούν να κατανοήσουν βασικές επιστημονικές έννοιες.

Μέσα από το πρόγραμμα, τα έργα και τα πειράματα των παιδιών ανταλλάσσονται με σχολεία από πολλές ευρωπαϊκές χώρες.
Τα παιδιά, ιδιαίτερα μέσα από τις συνεργατικές δραστηριότητες, ανακαλύπτουν ότι είτε ζωγραφίζουμε είτε πειραματιζόμαστε, όλοι μιλάμε τη διεθνή γλώσσα της δημιουργικότητας!

Το νηπιαγωγείο μας είναι ενθουσιασμένο που συμμετέχει σε αυτή τη δράση, που καλλιεργεί φαντασία, συνεργασία και φιλομάθεια.

Ευρωπαϊκό πρόγραμμα eTwinning 2025-2026 Postcard exchange

R

Το νηπιαγωγείο μας συμμετέχει φέτος στο Ευρωπαϊκό πρόγραμμα

Postcard exchange

που αφορά την ανταλλαγή Χριστουγεννιάτικων ευχών

ανάμεσα στις συνεργαζόμενες χώρες του προγράμματος.

clipart post 12 R

Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα Συνεργασίας – Οι καρτ-ποστάλ και τα γράμματά μας ταξιδεύουν!

Στο πλαίσιο του ευρωπαϊκού προγράμματος συνεργασίας στο οποίο συμμετέχει το νηπιαγωγείο μας, οι μικροί μας μαθητές ετοιμάζουν κάτι πραγματικά ξεχωριστό για τα σχολεία–συνεργάτες από όλη την Ευρώπη.

 Δημιουργία καρτ-ποστάλ

Κάθε σχολείο που συμμετέχει στο πρόγραμμα έχει αναλάβει να δημιουργήσει μία καρτ-ποστάλ

για κάθε συνεργαζόμενο σχολείο.
Τα παιδιά, όπως μπορούν, καλλιτεχνούν χριστουγεννιάτικες κάρτες

γράφουν έναν σύντομο χαιρετισμό, τόσο στα Αγγλικά όσο και στη μητρική μας γλώσσα

 και απεικονίζουν χαρακτηριστικά μνημεία και αξιοθέατα της χώρας μας.

Με αυτόν τον τρόπο οι μαθητές μας γνωρίζουν καλύτερα τη χώρα τους και ταυτόχρονα ανταλλάσσουν όμορφες εικόνες και μηνύματα με παιδιά από άλλες ευρωπαϊκές χώρες.

Προετοιμασία επιστολής προς τα συνεργαζόμενα σχολεία

Εκτός από τις καρτ-ποστάλ, κάθε σχολείο καλείται να ετοιμάσει και μία επιστολή,

η οποία θα σταλεί στους ευρωπαίους εταίρους μας.

Η επιστολή περιλαμβάνει:

  • Πληροφορίες στα Αγγλικά για το τμήμα και το σχολείο που συμμετέχει στο πρόγραμμα.
  • Μερικά στοιχεία για την τοποθεσία του σχολείου μέσα στη χώρα.
  • Έναν χάρτη της Ελλάδας.
  • Παρουσίαση παραδοσιακών φαγητών καθώς και σημαντικών μνημείων και σημείων ενδιαφέροντος.

Με αυτό το μικρό «πακέτο γνωριμίας», οι μαθητές μας συστήνονται στους νέους τους φίλους, παρουσιάζουν τον τόπο τους και μαθαίνουν για τις ομορφιές και τις παραδόσεις άλλων χωρών.

Ανυπομονούμε να στείλουμε και να λάβουμε τις κάρτες μας!!!

55382fea46910f9adddab233a1d7bf80