Καλοκαιρινές δραστηριότητες, Ιούνιος 2025
Καλοκαιρινές δραστηριότητες
Καλώς ορίσαμε τον μήνα Ιούνιο τον Θεριστή, μιας και από λαογραφικής πλευράς τον ονομάζουμε έτσι γιατί σε πολλά μέρη θερίζουν τα σπαρτά! Τα παιδιά με αφορμή την ενασχόλησή μας με την ιστορία του υπέροχου βιβλίου “Ψωμί με ζάχαρη και αλάτι” επανέλαβαν τα σχήματα και έμαθαν για τον “κύκλο του ψωμιού”.
Συνεχίζοντας απόλαυσαν την διδακτική ιστορία “Οι δερματούληδες στο ταψί του ηλίου” και έμαθαν τρόπους με τους οποίους μπορούν να προστατεύσουν το δέρμα τους από τον καλοκαιρινό ήλιο!!!
Κλείσαμε παίζοντας με τα χρώματα της θάλασσας και δημιούργησαν την δική τους εικαστική σύνθεση με θέμα “Ο Βυθός“
Παρουσίαση Helmepa, Ιούνιος 2025
Παγκόσμια ημέρα προστασίας του περιβάλλοντος, συνδιδασκαλία 2025
Η Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος εορτάζεται στις 5 Ιουνίου κάθε έτος και αποτελεί το κύριο όχημα των Ηνωμένων Εθνών για την ενίσχυση της ευαισθητοποίησης και της δράσης για την προστασία του περιβάλλοντος!
Η πρώτη Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος εορτάστηκε το 1974.
Με το ερώτημα εαν η Γη γιορτάζει ή εαν αναστενάζει .. με όλα αυτά που κάνουμε οι άνθρωποι εις βάρος της, ασχοληθήκαμε με το βιβλίο ” Η κυρά Φύση και ο κακός Ρύπος” και εντάσσοντας και τους #17 Βιώσιμους στόχους ανάπτυξης δημιουργήσαμε με μεγάλη χαρά την παρακάτω αφίσα, ενισχύοντας και τις συνεργατικές δεξιότητες των μικρών μας μαθητών/τριών!
padlet Η παρεούλα μας. 2024 – 2025
Στον παραπάνω ψηφιακό πίνακα μπορείτε να δείτε και να ακούσετε με τα παιδιά σας, μία συλλογή με κάποια από τα αγαπημένα τραγούδια (και άλλο χρήσιμο υλικό ) που μαθαίναμε και διασκεδάζαμε με αυτά στο νηπιαγωγείο μας, ανάλογα με την εποχή που διανύαμε ή την θεματική ενότητα που επεξεργαζόμασταν, κατά τη διάρκεια του
σχολικού έτους 2024 – 2025
Οδηγίες για την αντιμετώπιση κρουσμάτων στρεπτόκοκκου σε σχολικές μονάδες, 2025
Σας γνωστοποιούμε το με αριθμό πρωτ. 61213/2025 έγγραφο του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού (ΥΠΑΙΘΑ) με Θέμα «Οδηγίες για την αντιμετώπιση κρουσμάτων στρεπτόκοκκου σε σχολικές μονάδες» όπως μας κοινοποιήθηκε από τη: ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Σας παρακαλούμε ανοίξτε το παρακάτω σχετικό έγγραφο: ΕΞΕ – ΚΠ – 9769 – 2025 – Οδηγίες για την αντιμετώπιση κρουσμάτων στρεπτόκοκκου σε σχολικές μονάδες – Έκδοση 1
Μια εμπειρία από τις τάξεις του δημοτικού, συνδιδασκαλία, 2025
Μια εμπειρία από τις τάξεις του δημοτικού
Συζητήσαμε τις ομοιότητες και τις διαφορές των δύο σχολείων. Παρατήρησαν πως και οι δύο τάξεις μοιάζουν, γιατί στο δημοτικό οι μαθητές έχουν καθήκοντα όπως και οι μαθητές νηπιαγωγείου έχουν υπεύθυνους τάξης. Φυσικά και πίνακα αναφοράς με ευγενικές λεξούλες!!!
Έπειτα οι μαθητές νηπιαγωγείου απόλαυσαν λίγο από το μάθημα της γλώσσας Α δημοτικού. Οι μαθητές του δημοτικού παρουσίασαν τα βιβλία τους και ανάγνωση στο μάθημα της ημέρας.
Συνεργάστηκαν για να ολοκληρώσουν μια ζωγραφιά για ανάμνηση και οι μαθητές της Α δημοτικού υποσχέθηκαν να έρθουν για μια επίσκεψη στο νηπιαγωγείο μας!
Τέλος, ανταλλάξαμε δώρα και αναμνηστικά!!! Εμείς τους δώσαμε μια κάρτα και εκείνοι μας κεράσανε γλυκίσματα!
Επίσκεψη στο 18ο Δημοτικό Σταυρούπολης στα πλαίσια της μετάβασης
Επίσκεψη στο 18ο Δημοτικό Σταυρούπολης στα πλαίσια της μετάβασης.
Παρουσίαση των portfolio!
Τα νήπια μας σήμερα πήγανε επίσκεψη στο γειτονικό δημοτικό στα πλαίσια της μετάβασης. Εκεί είχαν την ευκαιρία να παρουσιάσουν το portfolio, με τις πιο σημαντικές εργασίες τους που δείχνουν την εξέλιξή τους!! Η δασκάλα ενθουσιάστηκε με την πρόοδό τους και τους ανέφερε πως θα τους περιμένει με ανυπομονησία το Σεπτέμβριο.
ΜΜΜμμμμ όπως ΜΗΝΕΣ…
Ανοιξιάτικες ανησυχίες γλώσσας!
Σπάσαμε κωδικούς των μηνών Απριλίου και Μαίου! Τα παιδιά βρέθηκαν μπροστά σε μία πρόκληση, έπρεπε να βάλουν τις φωνές των μηνών αυτών στη σωστή σειρά! Έπειτα είδαμε το ένα γράμμα μια ιστορία για το γράμμα Μ,μμμμ.
Τέλος, σε ανοιχτό φύλλο εργασίας κλήθηκαν να σχεδιάσουν και να αποτυπώσουν γραπτά οποία λέξη μπορούν η οποία ξεκινά από Μ!!! Τα κατάφεραν μόνοι τους και φανταστικά! Συγχαρητήρια σε όλους για το επίπεδο κατακτήσεων τους!
ΜΕΤΡΑ ΠΡΟΛΗΨΗΣ ΣΤΡΕΠΤΟΚΟΚΚΙΚΗΣ ΛΟΙΜΩΞΗΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΥΟΓΟΝΟ ΣΤΡΕΠΤΟΚΟΚΚΟ
ΜΕΤΡΑ ΠΡΟΛΗΨΗΣ ΣΤΡΕΠΤΟΚΟΚΚΙΚΗΣ ΛΟΙΜΩΞΗΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΥΟΓΟΝΟ ΣΤΡΕΠΤΟΚΟΚΚΟ
Επειδή έχουν παρουσιαστεί κρούσματα από λοίμωξη στρεπτόκοκκου σε σχολικές μονάδες της περιοχής ευθύνης της ΔΠΕ Δυτικής Θεσσαλονίκης, παρακαλούμε να αποστείλετε στους γονείς-κηδεμόνες των μαθητών/τριών του σχολείου σας μέσω ηλεκτρονικού μηνύματος τα παρακάτω μέτρα πρόληψης, όπως μας προωθήθηκαν από τη Γενική Διεύθυνση Δημόσιας Υγείας και Κοινωνικής Μέριμνας:
ΜΕΤΡΑ ΠΡΟΛΗΨΗΣ ΣΤΡΕΠΤΟΚΟΚΚΙΚΗΣ ΛΟΙΜΩΞΗΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΥΟΓΟΝΟ ΣΤΡΕΠΤΟΚΟΚΚΟ
- Σωστή εφαρμογή των κανόνων υγιεινής και της υγιεινής των χεριών (έμφαση στο πλύσιμο των χεριών πριν και μετά τη χρήση της τουαλέτας και του φαγητού)
- Εφαρμογή των μέτρων ατομικής προστασίας
- Σωστό αερισμό των χώρων
- Σωστή καθαριότητα και απολύμανση των επιφανειών και των συχνά χρησιμοποιούμενων αντικειμένων
- Περιορισμός των ατόμων που νοσούν σε κατ’ οίκον νοσηλεία, τουλάχιστον για ένα εικοσιτετράωρο μετά την έναρξη της αντιβιοτικής τους αγωγής
Σας επισυνάπτουμε προς ενημέρωσή σας αναλυτικό φυλλάδιο οδηγιών του ΕΟΔΥ.
Περισσότερες πληροφορίες στη διεύθυνση: https://eody.gov.gr/disease/streptokokkos-omadas-a/
Σας παρακαλούμε ανοίξτε το επισυναπτόμενο αρχείο όπως μας κοινοποιήθηκε από την ΔΙΠΕ Δυτικής Θεσσαλονίκης:
https://blogs.sch.gr/21nipstavr/files/2025/05/odigies-streptokokkos-oikiako-sxoliko.pdf