Καλεσμένη του σχολείου μας με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Διατροφής ήταν η διατροφολόγος-διαιτολόγος Παναγιώτα Ράλλη.
Οι μαθητές της Ε’ τάξης άκουσαν προσεχτικά τις συμβουλές της και αποφάσισαν να υλοποιήσουν μερικές από τις υγιεινές προτάσεις που μοιράστηκε μαζί μας.
Οι ετοιμασίες ξεκίνησαν από αρχές της εβδομάδας…
Συγκέντρωσαν τα υλικά, μοίρασαν αρμοδιότητες και ξεκίνησε η παρασκευή των πιο υγιεινών σνακ για το σχολείο που θα μας γεμίζουν ενέργεια!

Με εποχικά φρούτα έφτιαξαν λαχταριστούς φυσικούς χυμούς, μπισκότα βρώμης και μπάρες δημητριακών με λίγες θερμίδες αλλά πολύ ενέργεια.
Ένα δυναμωτικό πρωινό είναι πολύ σημαντικό για το ξεκίνημα της μέρας μας και ειδικά όταν συμμετέχουμε στην προετοιμασία του, η διαδικασία μπορεί να γίνει πιο διασκεδαστική!
Αυτό το ιδιαίτερο πρωινό αποφάσισαν να το μοιραστούν με τους πιο μικρούς μαθητές του σχολείου μας, τα πρωτάκια, στέλνοντας τους πρόσκληση με το μήνυμα:
Ελάτε να παίξουμε
να φάμε
και να πιούμε!
Η μέρα έφτασε…

υπήρχε πολλή όρεξη και διάθεση να δοκιμάσουν…

οι μαθήτριες της τάξης τους μίλησαν για τα οφέλη της ισορροπημένης διατροφής, ενώ τα αγόρια έπαιξαν μαζί τους παιχνίδι με αινίγματα “φρούτων και λαχανικών”….
Τα περισσότερα παιδιά δοκίμασαν πρωτόγνωρες γεύσεις που έπεισαν ακόμη και τους πιο απαιτητικούς…

Το υγιεινό πρωινό ετοιμάστηκε με πολύ μεράκι και ελπίζουμε να βάλαμε το λιθαράκι μας να γίνει τρόπος ζωής.
Ήταν ένα μάθημα διαμοιρασμού της γνώσης που μας χάρισε πολλές οργανωτικές και επικοινωνιακές δεξιότητες.
Ευχαριστούμε πολύ το δάσκαλο της Α’ τάξης κ. Σπανό Παναγιώτη και την κ. Αργυρώ Κασνέτση παράλληλης στήριξης, που δέχτηκαν την πρόσκλησή μας, μας τίμησαν με την παρουσία τους και μας χάρισαν ένα ξεχωριστό δώρο!