Μέρα παραγωγής γραπτού λόγου σήμερα…. Θέμα «Παρουσιάζω το αγαπημένο μου παιχνίδι». Έτσι η τάξη μας γέμισε παιχνίδια και όλοι οι μαθητές όλο χαρά ήθελαν να πουν λίγα λόγια για το δικό τους παιχνίδι και να το παρουσιάσουν στους συμμαθητές τους.
Γίναμε παραμυθάδες
όπως οι καλές γιαγιάδες.
Γράψαμε μια ιστορία
με μεγάλη φαντασία.
Την κόψαμε σε κομματάκια,
ζωγραφίσαμε νησάκια
θάλασσα και πειρατές
νάνους και ακρογιαλιές.
Της δώσαμε και έναν τίτλο:
“Το χαμένο το νησί”.
Αν τη διαβάσετε θα δείτε
πως είμαστε ομάδα φοβερή!
Την Τρίτη 25 Οκτωβρίου, επισκέφτηκε το σχολείο μας ο Αστυνόμος Α’ της Τροχαίας Πατρών κ. Αντωνιάδης Δημήτριος, με σκοπό να ενημερώσει και να ευαισθητοποιήσει τους μαθητές μας σε θέματα Κυκλοφοριακής Αγωγής και Οδικής ασφάλειας. Τον ευχαριστούμε θερμά για την άμεση ανταπόκριση.
Η τάξη σήμερα γέμισε “ποδηλάτες” , που κατασκεύασαν τα παιδιά για το 4ο εργαστήριο, με θέμα κυκλοφορώ με ασφάλεια ως ποδηλάτης.
Είχαμε τη χαρά σήμερα να φιλοξενήσουμε στην τάξη της Στ΄ τη νοσηλεύτρια κα. Μαρία Σύρακα από τον ΕΡΥΘΡΟ ΣΤΑΥΡΟ παρ. Πάτρας.
Παρουσίασε τρόπους παροχής Α΄ Βοηθειών στους μαθητές με απλό και κατανοητό τρόπο. Η παρουσίαση ήταν διαδραστική και πολύ ενδιαφέρουσα για τους μαθητές μας, καθώς έμαθαν τρόπους να βοηθούν τον πάσχοντα συνάνθρωπο, τον συμμαθητή τους που έπαθε κάποιο ατύχημα, να ειδοποιούν το ΕΚΑΒ κ.ά.
Αξιοποίησε τεχνικές προσομοίωσης για την επίδειξη φροντίδας τραύματος . Γνώσεις πολύ σημαντικές για τους μαθητές μας.
Την περσινή χρονιά λάβαμε μέρος στον διαγωνισμό του BRAVO SCHOOLS 2022 για τους παγκόσμιους στόχους!
Βραβευτήκαμε για μια πολύ όμορφη δράση που είχε να κάνει με μια Φωτοϊστορία που δημιουργήσαμε δάσκαλοι και μαθητές για την Μικρασιατική Καταστροφή με αφορμή τη συμπλήρωση εκατό χρόνων από το 1922.
Ο διαγωνισμός του BRAVO, ενός θεσμού που προωθεί την εκπαίδευση και ενημέρωση για τους 17 ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ ΒΙΩΣΙΜΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ αναδεικνύει κάθε χρόνο τις καλύτερες εργασίες που αναπτύσσονται στη σχολική κοινότητα και υποστηρίζουν την εκπαίδευση στη βιώσιμη ανάπτυξη.
Το δώρο μας από τους διοργανωτές ήταν ένας Διαδραστικός super wow πίνακας!
Λάβαμε το δώρο μας και είμαστε πολύ χαρούμενοι που θα απογειώσει τα εκπαιδευτικά μας ταξίδια με τον πιο σύγχρονο τρόπο.
Συγχαίρουμε τόσο τους διοργανωτές, την ομάδα του Quality Net Foundation, την κ. Αντωνία Καρβούνη
Administration & Communication Officer Τμήμα Εκπαίδευσης όσο και τους μαθητές μας για την επίτευξη του στόχου αυτού. Το σχολείο μας εξοπλίστηκε με τον πλέον σύγχρονο interractive πίνακα.
ΣΧΕΔΙΟ ΔΡΑΣΗΣ ΓΝΩΡΙΖΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ:
Απαντήσεις ερωτηματολογίων ΜΑΘΗΤΩΝ ΤΕΛΙΚΟ
ΣΧΕΔΙΟ ΔΡΑΣΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ:
Απαντήσεις ερωτηματολογίων ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΤΕΛΙΚΟ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΣΧΕΔΙΟΥ ΔΡΑΣΗΣ- ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΕΠΙΣΚΕΨΕΩΝ
ΛΙΣΤΑ ΜΕ ΣΥΝΔΕΣΜΟΥΣ ΟΣΩΝ ΚΑΝΑΜΕ ΣΤΑ ΣΧΕΔΙΑ ΔΡΑΣΗΣ (θα τις χρειαστούν οι υπεύθυνες)
Βιβλία- δωρεές καταφθάνουν συνεχώς στη Βιβλιοθήκη μας.
Αυτή τη φορά της καλής συναδέλφου και συγγραφέα με καταγωγή από τον Καλαμιά, Αγγελικής Σταματακοπούλου.
Ο πατέρας της Ανδρέας Σταματακόπουλος έφερε μια αγκαλιά βιβλία της κόρης του δώρο στο σχολείο μας με την ευχή να τα χαρούν οι μαθητές μας και να κάνουν όμορφα φιλαναγνωστικά ταξίδια.
Συγχαίρουμε τη δημιουργό για τα πολύ ψαγμένα παιδικά βιβλία, τις ωραίες εκδόσεις και τον κ. Ανδρέα που μας σκέφτηκε.
Όπως όλες οι τάξεις, έτσι και η Β΄ τάξη ασχολήθηκε με τα γεγονότα της ιστορίας του “ΟΧΙ”.
Ψάξαμε και φέραμε στο σχολείο ποιήματα, κείμενα και βιβλία για την 28η Οκτωβρίου.
Φτιάξαμε κολάζ, είδαμε βιντεάκια, ακούσαμε τραγούδια, κάναμε κατασκευή (ιδέα από https://e-children.blogspot.com/), ζωγραφίσαμε. Γιορτάσαμε κι εμείς το “ΟΧΙ”.
Η Ε και η ΣΤ τάξη γιόρτασαν την Ευρωπαϊκή Ημέρα Γλωσσών σε συνεργασία με την εκπαιδευτικό των Γερμανικών, Παναγιώτα Τενέντε, των Γαλλικών, Πανωραία Αδαμοπούλου και των Αγγλικών, Λένια Κοντολάτη.
Όλες οι δραστηριότητες μας ανέβηκαν σε μια παρουσίαση ΕΔΩ.
Ευχαριστούμε τους γονείς του σχολείου μας, κ. Αντώνη Καράι , κ. Δημήτρη Ντεβέ και την κυρία Γωγώ Αμπουχάνη για την άμεση ανταπόκριση στο κάλεσμα του σχολείου προκειμένου να βοηθήσουν στις εργασίες συντήρησης του Τμήματος Υποστήριξης “Μαρίνα Παμπούκη”. Χάρις σε αυτούς τους άξιους εθελοντές η αίθουσα ανακαινίστηκε, άλλαξε χρώμα και είναι έτοιμη να υποδεχτεί τους μαθητές που υποστηρίζονται στο τμήμα.
Το σχολείο τους ευχαριστεί κι εύχεται να γίνουν το παράδειγμα του εθελοντισμού και για τους άλλους γονείς!
Μια επέτειος, ένας θρύλος, μια μνήμη κι ένα χρέος….. Οι μαθητές της Γ΄ τάξης εύχονται σε όλους Χρόνια Πολλά!!!!!
Στο πλαίσιο της θεματικής “Ευ ζην” των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων μιλήσαμε για τις βασικές ομάδες των τροφίμων(ψωμί-ζυμαρικά, φρούτα-λαχανικά, κρέας-ψάρι-αυγό, γάλα-τυρί, γλυκά), αναφερθήκαμε στα πλεονεκτήματα και τα μεινονεκτήματά τους, την ποσότητα και τη συχνότητα που πρέπει να καταναλώνουμε εβδομαδιαίως και εξηγήσαμε τις επιπτώσεις στην υγεία μας!!!
Στη συνέχεια εργαστήκαμε ομαδικά και συνεργατικά και “χτίσαμε” τη δική μας Πυραμίδα Μεσογειακής Διατροφής κατανοώντας βιωματικά τις ομάδες των τροφίμων και ταξινομώντας τα σωστά στην αντίστοιχη κατηγορία. Επιπλέον, φτιάξαμε κάποια τρόφιμα με πλαστελίνη play-doh καλλιεργώντας περαιτέρω τις καλλιτεχνικές μας δεξιότητες!!