Σήμερα αποφασίσαμε να αφιερώσουμε λίγο χρόνο από το πρόγραμμά μας, για να ολοκληρώσουμε τη διακόσμηση της τάξη μας. Το θέμα μας, ο εαυτός μας και οι αρχές που πρέπει να διέπουν τις σχέσεις μας με τους συμμαθητές μας……. Κατανόηση, βοήθεια, συνεργασία, ομάδα…… ήταν μερικές από τις λέξεις που ακούστηκαν!!!
Στη συνέχεια ασχοληθήκαμε με τα πράγματα που πρέπει ο κάθε μαθητής να φέρνει καθημερινά μαζί του στην τάξη για να μπορεί να συμμετέχει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο στο μάθημά μας. Καταλήξαμε λοιπόν ότι εκτός από τα απαραίτητα βιβλία και σχολικά είδη πρέπει οπωσδήποτε να έχει ακόμη…….


































































