Δημοσιεύθηκε στην Γενικά, Δράσεις

Μαθαίνουμε, παίζουμε και ανακυκλώνουμε: Η εμπειρία της ΣΤ’ τάξης στην «Attica Green Expo»

Την Πέμπτη 28 Μαΐου 2026, η ΣΤ’ τάξη του σχολείου μας επισκέφθηκε την Αθήνα για μια άκρως ενδιαφέρουσα εκπαιδευτική εκδρομή στην έκθεση «Attica Green Expo».

Στο πλαίσιο της έκθεσης, τα παιδιά είχαν τη μοναδική ευκαιρία να γνωρίσουν τη διαδικασία της ανακύκλωσης μέσα από βιωματικές δραστηριότητες. Η μάθηση συνδυάστηκε άψογα με τη διασκέδαση, καθώς ο χώρος ήταν γεμάτος με φανταστικά, διαδραστικά παιχνίδια που ενθουσίασαν τους μαθητές μας.

Κατά τη διάρκεια της επίσκεψης, είχαμε τη χαρά να φιλοξενηθούμε στον όμορφο εκθεσιακό χώρο του Δήμου Αιγιαλείας. Εκεί μας υποδέχθηκε ο Αντιδήμαρχος Καθαριότητας, Περιβάλλοντος και Πολιτικής Προστασίας, κύριος Νικόλαος Καραΐσκος. Θέλουμε να του εκφράσουμε τις θερμές μας ευχαριστίες, καθώς χάρη στις δικές του ενέργειες εξασφαλίστηκε η δωρεάν μετακίνηση των μαθητών μας από και προς την έκθεση, ως ευγενική χορηγία του Δήμου.

Παράλληλα, οι μαθητές και οι μαθήτριες της ΣΤ’ τάξης αποκόμισαν πολύτιμες γνώσεις για τον τόπο μας. Ευχαριστούμε την τεχνολόγο γεωπόνο του Δήμου Αιγιαλείας, κυρία Χρυσούλα Χρηστιά, για την πληρέστατη ενημέρωση σχετικά με τον υδροβιότοπο της Αλυκής Αιγίου.

Τέλος, ευχαριστούμε τον κύριο Ηλία Ντόκο, μηχανικό των τεχνικών υπηρεσιών του Δήμου. Ο κύριος Ντόκος μας ενημέρωσε αναλυτικά για την πρόοδο που έχει σημειωθεί στη μελέτη και στον σχεδιασμό για την ανάπλαση του προαυλίου του σχολείου μας. Οι πληροφορίες αυτές μας έκαναν να ανυπομονούμε για τις θετικές αλλαγές που έρχονται!

Ήταν μια ημέρα γεμάτη γνώση, παιχνίδι και χαμόγελα, που θα μείνει σε όλους αξέχαστη!

Δημοσιεύθηκε στην Αθλητικές, Γενικά

Η συμμετοχή του σχολείου μας στο τουρνουά ποδοσφαίρου Δημοτικών Σχολείων Αιγιαλείας

Οι μαθητές και οι μαθήτριες των Ε’ και ΣΤ’ τάξεων του σχολείου μας συμμετείχαν στο τουρνουά ποδοσφαίρου των Δημοτικών Σχολείων Αιγιαλείας, εκπροσωπώντας μας με δύο ομάδες. Η αθλητική αυτή συνάντηση πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 5 Μαΐου 2026, στις εγκαταστάσεις του Γηπέδου Αιγείρας.

Η διοργάνωση ήταν αποτέλεσμα της εξαιρετικής συνεργασίας του Δήμου Αιγιαλείας και του Γραφείου Φυσικής Αγωγής της Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Αχαΐας. Το γήπεδο αποτέλεσε σημείο συνάντησης για το 1ο Δ.Σ. Ακράτας, το 2ο Δ.Σ. Ακράτας, το Δ.Σ. Αιγείρας και το Δ.Σ. Διακοπτού, μετατρέποντας την αθλητική δράση σε μια μεγάλη γιορτή.

Οι μικροί μας αθλητές έδωσαν τον καλύτερό τους εαυτό, συνεργάστηκαν υποδειγματικά και απόλαυσαν κάθε λεπτό των αγώνων. Πέρα από τα σκορ και τις νίκες, εκείνο που κυριάρχησε ήταν η ανεκτίμητη αξία του αθλητισμού. Μέσα από το παιχνίδι ενισχύθηκε το πνεύμα της συνεργασίας, ο σεβασμός προς τον αντίπαλο και η χαρά της διαδρομής.

Συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά για τη συμμετοχή και το ήθος τους!

Δημοσιεύθηκε στην Γενικά

Το προαύλιό μας

Οπως κάθε χρόνο έτσι και φέτος η υπηρεσία Πρασίνου του Δήμου Αιγιάλειας επιμελήθηκε το πράσινο στη σχολική μας μονάδα (δημοτικό και νηπιαγωγείο).

Οι μουριές και τα άλλα δέντρα κουρεύτηκαν και τα κλαδιά με τα φύλλα “ανακυκλώθηκαν” με το ειδικό μηχάνημα- κλαδοτεμαχιστή. Το υλικό που συγκεντρώνεται δεν πετιέται, γίνεται κομπόστ!

Οι μαθητές μας θα χαίρονται τον προαυλισμό τους σε ένα επιμελημένο κι ασφαλές περιβάλλον.