Δημοσιευμένο στην κατηγορία Γενικά

Faces

Η Α τάξη περιγράφει τα πρόσωπα που ζωγράφισαν με νερομπογιές, τα οποία είναι πραγματικά έργα τέχνης!
Tα έργα τους θα στολίσουν για μερικές ημέρες το διάδρομο του σχολείου μας.

 

Δημοσιευμένο στην κατηγορία Αθλητικές, Γενικά

ΤΡΕΛΗ ΟΛΥΜΠΙΑΔΑ 2022

«Με αρκετές δυσκολίες και εμπόδια τα παιδιά της πέμπτης και της έκτης τάξης του σχολείου μας συμμετείχαν στην Τρελή Ολυμπιάδα που πραγματοποιήθηκε στο Αίγιο με μεγάλη επιτυχία. Ευχαριστούμε τον γυμναστή μας Κύριο Φώτη που με υπομονή και αγάπη σε αυτό που κάνει βοήθησε όλα τα παιδιά μας. Όπως και τους γονείς που μας βοήθησαν στη μεταφορά των μαθητών».
 283936837 1061001248135357 5650763790230372255 n
Με την παραπάνω ανακοίνωση ο Σύλλογος Γονέων κ Κηδεμόνων του σχολείου μας ενημέρωσε για την ΤΡΕΛΗ ΟΛΥΜΠΙΑΔΑ. Για άλλη μια φορά του σχολείο μας συμμετείχε σε αυτή την διοργάνωση της ΕΝΩΣΗΣ ΣΥΛΛΟΓΩΝ ΓΟΝΕΩΝ Δ. ΑΙΓΙΑΛΕΙΑΣ και έδωσε χαρά στα παιδιά μας.
Χαιρόμαστε που οι μαθητές μας σήκωσαν ψηλά τη σημαία του 1ου δημ. σχ. Ακράτας κι έφεραν το κύπελλο στο σχολείο. Θέλουμε γονείς ενεργούς συμμέτοχους σε δράσεις που προάγουν τον αθλητισμό και τη συμμετοχή σε συλλογικές δράσεις. Τους συγχαίρουμε…
283480947 1050258388909617 5375016091891618188 n
Και του χρόνου, λοιπόν!
Δημοσιευμένο στην κατηγορία Εργαστήρια Δεξιοτήτων

Ίσως γίνω….

Επαγγέλματα παλιά…..επαγγέλματα του αύριο…βγαλμένα από την φαντασία των μικρών μαθητών της Β’ τάξης.

Έφτιαξαν τα δικά τους αυθόρμητα κείμενα και ζωγραφιές και σας τα παρουσιάζουν στο παρακάτω βίντεο.

Απολαύστε το!

 

Μία εργασία που εντάσσεται στη θεματική ενότητα των εργαστηρίων δεξιοτήτων με θέμα «Γνωριμία με τα επαγγέλματα».

Δημοσιευμένο στην κατηγορία Εργαστήρια Δεξιοτήτων

Εργαστήρι Δεξιοτήτων- Πάντα με Βλέμμα Θετικό

Παίζουμε και Μαθαίνουμε Παρέα, Πάντα με Βλέμμα Θετικό

Στον 2ο κύκλο εργαστηρίων δεξιοτήτων της Ε’ τάξης και στην ενότητα « ΖΩ ΚΑΛΥΤΕΡΑ – ΕΥ ΖΗΝ, Ψυχική και Συναισθηματική Υγεία» εφαρμόσαμε το πρόγραμμα «Παίζουμε και Μαθαίνουμε Παρέα, Πάντα με Βλέμμα Θετικό..!!».

Σκοπός του προγράμματος  είναι η κατάκτηση κοινωνικών και συναισθηματικών ικανοτήτων, που θα βοηθήσουν ευρύτερα τον μαθητή/τρια στην ψυχοκοινωνική του προσαρμογή και στις σχέσεις του με τους «σημαντικούς άλλους».

Προσπαθήσαμε λοιπόν να αναπτύξουμε την συναισθηματική νοημοσύνη των μαθητών της Ε’ τάξης και κυρίως της ενσυναίσθησης. Μέσα από ομαδοσυνεργατικές-κατά βάση-δραστηριότητες (λεκτικές, καλλιτεχνικές, κινητικές κ.λπ.) δουλέψαμε πάνω στην καλλιέργεια και ενίσχυση του αλτρουισμού, της ενσυναίσθησης, της αισιοδοξίας, του χιούμορ, της δημιουργικότητας, της έκφρασης συναισθήματος, της ανθεκτικότητας, της αυτοεκτίμησης, της αυτεπίγνωσης και της υπευθυνότητας, ώστε να βοηθηθούν οι μαθητές/τριες, να γίνουν ακόμη πιο δεκτικοί/ες, στη δυνατότητα κατανόησης, συνύπαρξης, συνεργασίας και φιλίας, με τον/την άλλο/η, τον/την διαφορετικό/ή.

  • Εξηγήσαμε τι είναι «ταυτότητα» ενός ατόμου και περιγράψαμε τον εαυτό μας.

282044084 1065699124296581 878824248771060806 n 1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • Συγκρίναμε τον εαυτό μας με παιδιά με διαφορετικά χαρακτηριστικά (εθνικότητα, θρησκεία, χρώμα κ.λπ) και βρήκαμε ομοιότητες και διαφορές.

281903511 674431967058539 7419592835337331764 n 283349310 387757236732364 992305789752857351 n

 

  • Προσπαθώντας να γνωρίσουμε καλύτερα τον εαυτό μας ζωγραφίσαμε μια εικόνα που ταιριάζει στα θετικά μας στοιχεία, όπως για παράδειγμα, ένας ήλιος που λάμπει ή ένας κήπος με λουλούδια ή μια βροχερή μέρα και φτιάξαμε μια λίστα με (5) πέντε προτερήματα και (5) πέντε ελαττώματά μας.282632258 1190325911736545 1520513643045995212 n 1
  • Αφού γνωρίσαμε τον εαυτό μας καλύτερα μπήκαμε στη διαδικασία να καταλάβουμε κάποιον που βρίσκεται σε δύσκολη θέση, να προσεγγίσουμε τα συναισθήματά του και να σκεφτούμε πως πραγματικά μπορούμε να (τον) βοηθήσουμε αλλά και να εκφράσουμε αναλόγως και τα δικά μας συναισθήματα. Παρουσιάστηκε στους μαθητές μια φωτογραφία ενός μαθητή που υποφέρει, και διαβάσαμε την ιστορία του.
  • Στην προσπάθεια να μπούμε στη θέση κάποιου που έχει ανάγκη, κόψαμε μια ζωγραφιά με το ψαλίδι όχι με το κυρίαρχο χέρι και στη συνέχεια συντάξαμε «Ψήφισμα της Τάξης για τους Ανθρώπους που Βρίσκονται σε Ανάγκη» για το πως πρέπει να φερόμαστε στους ανθρώπους που έχουν ανάγκη.
  • Μάθαμε να βρίσκουμε την θετική πλευρά της κάθε κατάστασης. Σκεφτήκαμε γεγονότα ή καταστάσεις που μπορούν να θεωρηθούν δυσάρεστα/ες και προσπαθήσαμε να ανακαλύψουμε, αν υπάρχει θετική πλευρά στη δύσκολη κατάσταση.

Ήταν συγκινητικό πόσο τα παιδιά διψούσαν να μιλήσουν για τα συναισθήματά τους αλλά και πόσο ευαισθητοποιημένα είναι ήδη στην διαφορετικότητα και στις ανάγκες  των άλλων!

Νίκος Αλέφαντος-Παναγιώτα Τενέντε

Δημοσιευμένο στην κατηγορία Πολιτιστικές

Το παραμύθι της Άλωσης της Κωνσταντινούπολης

Την Παρασκευή 20 Μαίου 2022 οι τάξεις Ε’ και Στ’ παρακολούθησαν το θεατρικό δρώμενο αφιερωμένο στην Άλωση της Πόλης τον Μάιο του 1453 στην αίθουσα εκδηλώσεων του 2ου δημ. σχ. Ακράτας.
281431162 440738458052102 4759172456946832093 n
Πρόκειται για ένα παραμύθι με αφήγηση, θέατρο και ψηφιακή αναπαράσταση της Άλωσης της Πόλης αλλά και της ιστορίας της Πόλης των πόλεων, της Κωνσταντινούπολης.
Συγκίνηση, γνώση μέσα από το θέατρο, την παράδοση και την ιστορία μας χάρη στην αφηγήτρια κ συνάδελφο νηπιαγωγό Αθήνα Σκανδάμη, την ερασιτέχνη ηθοποιό Ελένη Κλάγκου, τον συγγραφέα κ σκηνοθέτη Κώστα Κλάγκο κ τον Βασίλη Μανουηλίδη στο βίντεο κ στην ψηφιακή παρουσίαση.
Τους ευχαριστούμε για ό,τι προσέφεραν στα παιδιά μας!
Όλες μας οι προσπάθειες συντείνουν στις καλές συνέργειες για την προαγωγή του πολιτισμού και της θεατρικής παιδείας των μαθητών μας.
282062898 10221478166523022 2035480206240173012 n
Ευχαριστούμε τη Δ/ντρια του 2ου δ.σχ. σχολείου Ακράτας για τη φιλοξενία μαθητών και δασκάλων.
Δημοσιευμένο στην κατηγορία Εκπαιδευτικά προγράμματα

Το τερπνόν μετά του ωφελίμου

Το τερπνόν μετά του ωφελίμου, λέει ο λαός μας.

Δεν ήταν μόνο η προσφορά φρούτων (2 μπανάνες σε κάθε παιδί), αλλά και η παρουσίαση για τις διατροφικές μας συνήθειες.

Η διατροφική πυραμίδα, η αξία των φρούτων και των λαχανικών, καλές συνήθειες που βελτιώνουν την υγεία μας, λίγα μόνο από τα θετικά στοιχεία  που επισήμαναν και οι μαθητές μας διαδραστικά με την υπεύθυνη.

Γιατί δεν είναι δεδομένη η υγεία μας εάν δεν προσέχουμε τη διατροφή μας.

280763294 692853651950217 7464827586804566101 n

Δημοσιευμένο στην κατηγορία Γενικά

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ Bravo School 2022-Έναρξη Ψηφοφορίας Κοινού!!!

Αγαπητοί γονείς,

Σας καλωσορίζουμε στον Θεσμό «Bravo Schools», ο οποίος στοχεύει στην ανάδειξη των πιο ολοκληρωμένων εκπαιδευτικών πρωτοβουλιών & δράσεων που αφορούν στην προώθηση των 17 Παγκόσμιων Στόχων των Ηνωμένων Εθνών για τη Βιώσιμη Ανάπτυξη!

Σας καλούμε να ενεργοποίησε όλα τα κοινά σας, την τοπική κοινωνία, τους φορείς με τους οποίους έχετε συνεργαστεί ώστε να υποστηρίξουν τις δράσεις μας μέσα από τη διαδικασία της ψηφοφορίας, δεδομένου ότι το 40% της αξιολόγησης των δράσεων σας προέρχεται από την ψηφοφορία του ανοιχτού κοινού!

Μέσω της ανοιχτής ψηφοφορίας του κοινού, τα σχολεία που με τις δράσεις τους γίνονται το κέντρο ενημέρωσης και αφύπνισης των τοπικών κοινωνιών ανακηρύσσονται Πρεσβευτές των 17 Παγκόσμιων Στόχων Βιώσιμης Ανάπτυξης!

 

Η ΣΤΗΡΙΞΗ ΟΛΩΝ ΕΙΝΑΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ !

ΨΗΦΙΖΟΥΜΕ ΕΔΩ -> https://bravo-schools.inactionforabetterworld.com/voting-by-school/1o-dhmotiko-sxoleio-akratas.1428.html 

 

277268099 452610576661214 6271862886142412003 n 1

Δημοσιευμένο στην κατηγορία Δράσεις, Εκδηλώσεις, Εκπαιδευτικά προγράμματα

ACRABOTS στον Περιφερειακό Διαγωνισμό Εκπαιδευτικής Ρομποτικής Δυτικής Ελλάδος WRO HELLAS

280777443 1087088011842300 3711095349819305719 n

Το Σάββατο 14/5 συμμετείχε το τμήμα Ρομποτικής του σχολείου μας ACRABOTS στον Περιφερειακό Διαγωνισμό Εκπαιδευτικής Ρομποτικής Δυτικής Ελλάδος WRO HELLAS με 4 ομάδες στην κατηγορία «Ποδόσφαιρο 2×2»

Η κατηγορία αυτή, απευθύνεται σε μαθητές της Α’-Δ’ Δημοτικού σχολείου. Σε αυτό το παιχνίδι, 2 αντίπαλες συμμαχίες που αποτελούνται από 2 τηλεχειριζόμενα ρομπότ η κάθε μία, κυνηγούσαν μία μπάλα, πάνω σε ένα ειδικά διαμορφωμένο τραπέζι (γήπεδο ποδοσφαίρου) με στόχο να πετύχουν τα περισσότερα γκολ.

280250510 1712809325734250 3397119564336260092 n

Τα παιδιά το χάρηκαν και ο κόουτς κ. Ζαβούνης Ιωάννης είναι περήφανος για αυτά γιατί συνεργάστηκαν μεταξύ τους και με παιδιά άλλων σχολείων άψογα για τον κοινό σκοπό που ήταν η σωστή καθοδήγηση του ρομπότ.

280755800 520538226233155 8378604726237922341 n

Συγχαίρουμε τον κ Ζαβούνη για την καθοδήγηση, εμψύχωση και ώθηση των μαθητών μας στον ψηφιακό γραμματισμό! Συγχαίρουμε και τους ACRABOTS τους άξιους μαθητές μας όλων των ηλικιών για την ωραία παρουσία και συμμετοχή σε ένα τόσο σημαντικό φεστιβάλ Εκπαιδευτικής Ρομποτικής σε επίπεδο Περιφέρειας.

280578607 1032539064024046 4146823976197593545 n

Δημοσιευμένο στην κατηγορία Εργαστήρια Δεξιοτήτων

The food pyramid/Healthy meals

Με τη Β τάξη στα Αγγλικά μιλήσαμε για την πυραμίδα της διατροφής, μάθαμε τις κατηγορίες της και θυμηθήκαμε παλιές και μάθαμε νέες λέξεις για τροφές και φαγητά. Τονίσαμε ότι όλες οι τροφές μας κάνουν καλό και μας δίνουν τα απαραίτητα συστατικά που χρειάζεται ο οργανισμός μας. Επειδή οι ποσότητες παίζουν μεγάλο ρόλο,  η πυραμίδα μας δείχνει την αναλογία των τροφών στην καθημερινή μας διατροφή.

Το project λοιπόν ήταν να σκεφτούν όλα όσα συζητήσαμε και να αποφασίσουν τι θα έτρωγαν μια ολόκληρη ημέρα. Κατασκεύασαν με πλαστελίνη τα ημερήσια γεύματα και τα κόλλησαν στο πιάτο. Μετά τα παρουσίασαν στην τάξη.

20220510 130025 20220512 104428 20220512 104453 20220512 105542

Δημοσιευμένο στην κατηγορία Γενικά

Μουσικοκινητικές Δραστηριότητες για την Ψυχοκοινωνική ενδυνάμωση των μαθητών μας

Μουσικοκινητικές και Αθλητικές Δραστηριότητες για την Ψυχοκοινωνική ενδυνάμωση των μαθητών μας καθ’ όλη τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς στο μάθημα της Φυσικής Αγωγής.

280231779 421399619818631 4860331676759718865 n

«Από την άσκηση προκύπτουν οφέλη τα οποία συντείνουν στη βελτίωση του καρδιοαναπνευστικού  συστήματος, στον έλεγχο του βάρους και στην ανάπτυξη της δύναμης.                                                                                                              IMG 20220511 10443715036

Εξαρχής έγινε προσπάθεια να καταστεί σαφές στα παιδιά πως η υιοθέτηση ενός δραστήριου τρόπου ζωής είναι ιδιαίτερα σηµαντική κατά την παιδική ηλικία, δεδοµένου ότι συµβάλλει στην οµαλή ανάπτυξη και υγεία.

IMG 20220511 12121715037

Καθ’ όλη τη διάρκεια του εκπαιδευτικού έτους έγινε προσπάθεια μέσω των ασκήσεων που επιλεγήκαν, των ομαδικών παιχνιδιών και των μουσικοκινητικών δραστηριοτήτων για ενίσχυση της αυτοεκτίμησης και αύξηση της διάθεσης των μαθητών κάτι που  συντελεί στην ανάπτυξη της κοινωνικότητας και συνεργασίας».

Φώτης Παπαναστασόπουλος, Καθηγητής Φυσικής Αγωγής

 

Δημοσιευμένο στην κατηγορία Εργαστήρια Δεξιοτήτων

Δεν με νοιάζει που διαφέρεις ….σ’ αγαπώ και να το ξέρεις!!

Στα πλαίσια του εργαστηρίου δεξιοτήτων <<Ενδιαφέρομαι και ενεργώ>>, ασχοληθήκαμε με τη διαφορετικότητα!!

Οι  Ζυμαρούληδες  μας  έδωσαν  την ιδέα ,να φτιάξουμε τη δική μας συνταγή για το πεντανόστιμο κέικ της αγάπης!!!

Ακολουθήστε τη συνταγή και δεν θα χάσετε!!!

αγαπης

καλή επιτυχία!!!

Το «Χαρούμενο λιβάδι «(κείμενο στο βιβλίο της Γλώσσας Γ΄ Δημοτικού ) μας ενέπνευσε να γράψουμε  το ημερολόγιο των ηρώων του κειμένου:

σοφης μαργαρμαργαρμαργαρ ριτας

Πάντα υπάρχει τρόπος» να βάλουμε τα γυαλιά στη διαφορετικότητα«.

Δημοσιευμένο στην κατηγορία Γενικά

Ο ταχυδρόμος μάς χτύπησε την πόρτα

Ενθουσιασμός επικράτησε σήμερα στην Α΄ τάξη όταν ενημέρωσα τα παιδιά ότι ήρθαν τα γράμματα που περιμέναμε από τα πρωτάκια της Κουλούρας! Η τάξη γέμισε με χαρούμενες φωνές και χαρούμενες φατσούλες!!!

Θέλω να ευχαριστήσω τη δασκάλα της Α΄τάξης του Δημοτικού Σχολείου Κουλούρας, κ. Αναστασία Οικονομοπούλου, για την άψογη συνεργασία και για τις στιγμές δημιουργίας που μοιραστήκαμε!

Δημοσιευμένο στην κατηγορία Γενικά, Εργαστήρια Δεξιοτήτων

Οι νεράιδες της Καψακού!!!

Στα πλαίσια του Εργαστηρίου Δεξιοτήτων ,πριν από μερικούς μήνες ,επισκεφτήκαμε το δασάκι στην Καψακού.

Όσα ακούσαμε από τους υπεύθυνους του Περιβαλλοντικού και είδαμε, προσπαθήσαμε να τα μετατρέψουμε σε ..παραμύθι.

Οι μαθητές ένωσαν τις δυνάμεις τους …..σκέφτηκαν…έγραψαν τις σκέψεις τους …ζωγράφισαν!!

1 23

456

7

Οι  μαθητές έχουν στα χέρια τους το  δικό τους δημιούργημα, το αποτέλεσμα της δικής τους προσπάθειας.

Ευχαριστούμε τον κύριο Αποστόλη Φώτη που ανέλαβε τα έξοδα της βιβλιοδεσίας.

Δημοσιευμένο στην κατηγορία Γενικά, Εργαστήρια Δεξιοτήτων

Δεν εθελοτυφλώ – δρω

Διδάσκεται ο εθελοντισμός; Το ερώτημα αυτό απασχόλησε τις μαθήτριες και τους μαθητές της  Ε τάξης.

Inkedimage 50438913 LI

Στόχος του εργαστηρίου δραστηριοτήτων ήταν η παρότρυνση των μαθητών για την ενασχόληση τους σε εθελοντικές δραστηριότητες και ο εφοδιασμός τους με τα απαραίτητα εργαλεία για τη διοργάνωση εθελοντικών δράσεων.

Inkedimage 50383617 LI

Είναι ή δεν είναι εθελοντισμός; Μελέτησαν περιπτώσεις , είδαν και άκουσαν ιστορίες, ερεύνησαν στο διαδίκτυο, δημιούργησαν κολάζ με τον σούπερ εθελοντή ήρωά τους και με παιχνίδι ρόλων μπήκαν στη θέση θιγόμενων κοινωνικών ομάδων. Έμαθαν τις υποχρεώσεις και τα δικαιώματα  ενός εθελοντή.

Inkedimage 50436353 LI

Έβγαλαν το συμπέρασμα ότι ο εθελοντισμός είναι τρόπος ζωής. Εθελοντής είναι ο άνθρωπος που αγωνίζεται για μια καλύτερη ζωή , ένα καλύτερο μέλλον και μια καλύτερη κοινωνία μέσα στην οποία ζει και αναπτύσσεται.

Οι υπεύθυνοι του εργαστηρίου,

Παναγιώτα Τενέντε και Νίκος Αλέφαντος