Mε την επανέναρξη των μαθημάτων στις 10/5/20121 ο super hero Foxie Foxie μας περίμενε για να μας ξεναγήσει στον κόσμο των ζώων και των κινδύνων που αντιμετωπίζουν από τα περιβαλλοντικά προβλήματα…
Mε την βοήθεια διαφανειών στα Google Slides προσεγγίσαμε το θέμα κάνοντας ένα “πέρασμα” από όσο το δυνατό περισσότερα οικοσυστήματα:
https://docs.google.com/presentation/d/1-3xQmBgK61vFsEr5EuoveONZLZSVnej8JylCw0r3mto/edit?usp=sharing
https://docs.google.com/presentation/d/19X4zE9d8_-eBicweZwCOA3FDVM6gXkkLnc12CqSppEI/edit?usp=sharing
https://docs.google.com/presentation/d/1yVNJCKQct5JDINlp7hRKlQh0FlAc0qdA-4AtM-bND44/edit?usp=sharing
Mε το ψηφιακό εργαλείο popplet δημιουργήσαμε νοητικό χάρτη με τις γνωσεις μας για τους κινδύνους που αντιμετωπιζει η θαλάσσια ζωή:
Πολύ χρήσιμο αποδείχτηκε το υλικό που είχε δημιουργηθεί την περασμένη σχολική χρονιά στην πλατφόρμα της e class την περίοδο της αναστολής λειτουργίας των σχολείων αποτέλεσμα συνεργασίας με τη συνάδελφο Νικολέτα Βλάχου:https://eclass.sch.gr/courses/9521655111/
Τα συνεργαζόμενα σχολεία αποφάσισαν την σύνταξη ψηφιακού λεξικού με όλα τα ζώα του πλανήτη που κινδυνεύουν,κάθε σχολείο ανέλαβε να ζωγραφίσει και να ηχογραφήσει τα ζώα από ένα οικοσύστημα.Το αποτέλεσμα της συνεργατικής μας προσπάθειας μπορείτε να το δείτε εδώ
Ενδιαφέρον έδειξαν τα παιδιά και για τα παρακάτω παιχνίδια:
Δημιουργήσαμε ένα μεγάλο κολλάζ με ζώα της ερήμου,της ζούγκλας ,της σαβάνας ,του δάσους και φυσικά της θάλασσας που κινδυνεύουν να εξαφανιστούν λόγω των περιβαλλοντικών προβλημάτων:
Ιδιαίτερο ενδιαφέρον δείξαμε για τα αδέσποτα ζώα,αφού στην αυλή του σχολείου μας έρχονται αρκετά: “Ποιός τα φροντίζει,πώς βρέθηκαν εκεί,τι θα γίνει αν αρρωστήσουν;πώς μπορούμε να βοηθήσουμε εμείς;”,ήταν κάποια από τα ερωτήματα που μας απασχόλησαν…
Διαβάσαμε λοιπόν την ιστορία του “Ξουτ” και πήραμε πολλές πληροφορίες για τη ζωή των αδέσποτων ζώων.Παρακολουθήσαμε διαδραστικό βίντεο και συζητήσαμε με αφορμή αυτό ακόμα περισσότερο το θέμα.Και τώρα το πολύ σημαντικό ερώτημα που καλούμαστε να απαντήσουμε: “Τι μπορούμε να κάνουμε εμείς;”
Αν και μικροί σε ηλικία …κάτι μπορούμε να προσφέρουμε!Αρχικά ένα σπιτάκι από χαρτόκουτο για να στεγάσει τα δοχεία με την τροφή και το φρέσκο νερό που καθημερινα τους προσφέρουμε.Κάθε πρωί αναλαμβάνει ένας να ελέγξει αν υπάρχει τροφή και νερό και να τα ανανεώσει!
Kαλέσαμε την εθελοντική οργανωση SAPT HELLAS οι οποίοι ανταποκρίθηκαν με χαρά και μας επισκέφτηκαν με δύο από τα σκυλιά θεραπείας που έχουν.Μάθαμε πώς να τα πλησιάζουμε ,παρακολουθήσαμε το εκπαιδευτικό υλικό που είχαν αλλά πάνω από όλα…χαιδέψαμε τα δύο υπέροχα σκυλάκια θεραπείας που ήταν τόσο εξαιρετικά με τα παιδιά!
Φυσικά δεν μείναμε άπραγοι!Διοργανώσαμε μια μικρή δράση :
Για περίπου μια εβδομάδα στην είσοδο του σχολείου εκθέσαμε τις συνεργατικές αφίσες μας(και τα δύο τμήματα δούλεψαν για αυτές) μαζί με έναν μικρό κουμπαρά.Ο στόχος μας ιερός:να συγκεντρώσουμε ένα ποσό με το οποίο θα αγοραστεί φαρμακευτικό υλικό και τροφές για τα αδέσποτα ζώα που φροντίζει η Ζωοφιλική Ένωση Ηλιούπολης !
Και ναι!Οι αγαπητοί μας γονείς ανταποκρίθηκαν -τους αγαπάμε και τους ευχαριστούμε για όλα όσα μας προσφέρουν-και συγκεντρώθηκε το ποσό των 165 ευρώ.Ένα μικρό μέρος δωρίσαμε στην SAPT HELLAS ως ένα μικρό ευχαριστώ για την προσφορά τους και με το μεγαλύτερο μέρος αγοράστηκαν φάρμακα για τους μικρούς μας αδέσποτους φίλους που περιμένουν την Ζωοφιλική Ένωση Ηλιούπολης να τα παραλάβει!
Tι λέτε ;Είμαστε ή όχι άξιοι υπερασπιστές της Γης;
Ζώα σε κίνδυνο-Αδέσποτα:https://read.bookcreator.com/4maQmiZjXfWQwO4rhv0z5kMpgiD3/eidmnh_QR_ai6X2kjZ7O1A
Zώα σε κίνδυνο-Έντομα:https://read.bookcreator.com/4maQmiZjXfWQwO4rhv0z5kMpgiD3/ak8ps4ATRT20gv35WzHjpw
Ζώα της θάλασσας σε κίνδυνο:https://www.storyjumper.com/book/read/111456932