Πρώτη συνάντηση γνωριμίας
Το απόγευμα της Παρασκευής 05 Ιουνίου 2026 , το σχολείο μας άνοιξε τις πόρτες μου και την αγκαλιά του, για να υποδεχτεί τους νέους του μαθητές!
Στο νηπιαγωγείο μας πραγματοποιήθηκε μια όμορφη πρώτη συνάντηση γνωριμίας με τους μελλοντικούς του μαθητές, που θα έρθουν να φοιτήσουν τη νέα σχολική χρονιά, και τους γονείς τους! 🧑🧑🧒🧒
Μόλις συγκεντρωθήκαμε όλοι, πραγματοποιήθηκε ένας πρώτος χαιρετισμός και έπειτα ακολούθησε ξενάγηση στο χώρο του σχολείου. Οι γονείς είχαν την ευκαιρία μαζί με τα παιδάκια τους να εξερευνήσουν τις αίθουσες, τις αυλές και τους κοινόχρηστους χώρους του νηπιαγωγείου.
Στη συνέχεια, μαζευτήκαμε όλοι σαν μια μεγάλη ομάδα, για να γνωριστούμε λίγο καλύτερα! Μια μικρή μπάλα και ένα παιχνίδι γνωριμίας αρκούσαν ώστε να μάθουμε ο ένας τον άλλο! 🥰
Συνεχίσαμε με μια μικρή αποστολή για τα παιδάκια μας! 🎨
Κάθε παιδάκι μαζί με τον κηδεμόνα του, κλήθηκε να ζωγραφίσει μέσα στην καρδούλα που τους μοιράστηκε, ώστε αυτές οι καρδούλες να ετοιμαστούν και να είναι εκεί να τους περιμένουν με το άνοιγμα των σχολείων το Σεπτέμβριο! 🌈
Φυσικά, δεν θα μπορούσαμε να μην παίξουμε όλοι μαζί, γι αυτό και βγήκαμε στην αυλή, όπου μικροί και μεγάλοι, διασκεδάσαμε παίζοντας μουσικά στεφάνια 🎵❣️
Δεν θα μπορούσε να ολοκληρωθεί πιο γλυκά η συνάντηση μας αυτή, μιας και ακολούθησε ένα μικρό κέρασμα καθώς και μικρά δωράκια για τους νέους μας φίλους! 🎈🥧
Ευχαριστούμε πολύ τα παιδάκια μας και τους γονείς τους για την συμμετοχή τους στη δράση μας αυτή! ❤️
Ευχόμαστε ένα καλό καλοκαίρι και να έχουμε μια όμορφη σχολική χρονιά! ✨
Αγαπητοί γονείς και μικροί μας φίλοι,
Το νηπιαγωγείο μας ανοίγει την αγκαλιά του και σας προσκαλεί σε μια όμορφη συνάντηση γνωριμίας!
Ελάτε να γνωριστούμε, να παίξουμε, να δημιουργήσουμε και να ανακαλύψουμε μαζί τον χώρο όπου θα ζήσουμε μια ξεχωριστή σχολική χρονιά γεμάτη χαμόγελα, παιχνίδι και νέες εμπειρίες.
Σας περιμένουμε την Παρασκευή 5 Ιουνίου, στις 6:30 το απόγευμα, στον χώρο του 13ου Νηπιαγωγείου Ρεθύμνου.
Θα χαρούμε πολύ να σας έχουμε κοντά μας και να κάνουμε όλοι μαζί μια γλυκιά και όμορφη αρχή!
Οι εκπαιδευτικοί του σχολείου






